Actualitate
Se circulă fără probleme la ieșire de pe A1, la Boița. Coloanele au dispărut după ce CNAIR a ridicat restricțiile pe Valea Oltului
Coloanele de peste 10 km de la ieșierea de pe autostrada A1 și de pe DN7 au dispărut după ce CNAIR a ridicat restricțiile de la Boița. Pe DN 7 Valea Oltului, circulația se desfășoară din nou pe ambele benzi, iar coșmarul șoferilor care tranzitează această zonă se termină. Compania națională de drumuri a sistat lucrările pe perioada vacanței de vară.
În zona respectivă traficul rutier a fost un adevărat coșmar. S-a stat și trei ore în coloană la ieșirea de pe autostrada A1( tronsonul dat recent în circulație Sibiu – Boița, iar pe DN7 coloana de mașini a ajuns uneori și până la nodul rutier de la intrare în Sibiu.
Pentru lucrările de consolidare de la Boița (jud. Sibiu) Compania de Drumuri, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov și constructorul Strabag au avut nevoie de peste un an.
Lucrările încă nu s-au terminat, ci au fost suspendate în iulie și august pentru a nu bloca de tot Valea Oltului.
CNAIR anunță că rămân în vigoare restricțiile de viteză în zona șantierului până la finalizarea tuturor lucrărilor din zonă.
Lucrări de executat:
- Montare parapet de siguranță;
- Executare marcaje rutiere;
- Completare acostamente.
Lucrările care necesită restricționarea traficului vor fi reluate din toamnă, după terminarea sezonului de vacanțe.
Vineri seară Poliția Rutieră Sibiu a avizat, dar cu observații, ridicarea restricțiilor, din imaginile transmise presei se observă că lucrările nu sunt încheiate.
Anunțul Poliției: ”Trafic simultan, în ambele direcții, pe DN 7, Boița. Astăzi, 30 iunie, în urma verificării din teren a condițiilor de circulație pe DN 7, verificare efectuată de către polițiștii Serviciului Rutier Sibiu, împreună cu reprezentanții CNAIR și ai firmei executante a lucrărilor, pe sectorul de drum în lucru de la poziția kilometrică 246+500m la 251+025m, s-au concluzionat următoarele:
-Pe tronsonul de drum în cauză nu există marcaj longitudinal care să facă vizibilă marginea carosabilului în condiții de vizibilitate redusă, pe timpul nopții și în condiții de ploaie;
-Tronsonul nu este asigurat cu glisieră metalică pentru atenuarea consecințelor evenimentelor rutiere. Prin urmare, comisia de verificare a stabilit următoarele condiții pentru ca traficul să se poată desfășura simultan în ambele direcții:
-Instituirea limitei de viteză maximă la *50 km/h;*
-Interzicerea depășirii;*
-Montarea de *glisiere metalice;*
-Montarea de glisiere de *protecție pentru capetele de pod;*
-Ridicarea nivelului acostamentului,* acolo unde diferența față de partea carosabilă este mai mare de 5 cm. Menționăm faptul că, la această oră, se montează indicatoare privind restricționarea vitezei și interdicția de depășire, urmând ca celelalte lucrări să se desfășoare fără a impune regim de circulație alternativă decât pe perioade foarte scurte de timp, 10 – 15 minute, la intervale mari.”
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News