Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Sebeș: Au început lucrările pentru construirea creșei și grădiniței din cartierul Valea Frumoasei

Publicat

Primăria Sebeș anunță că au început lucrările de construire a creșei și grădiniței din cartierul Valea Frumoasei.

Termenul de finalizare este de 12 luni.

Lucrările la obiectivul de investiții „Transformare clădiri, centrală termică şi depozit de cărbune, în Creşă şi Grădiniţă, Valea Frumoasei, Municipiul Sebeş” au început vineri, 10 septembrie.

În vederea realizării acestui proiect, Primăria Municipiului Sebeș a obținut o finanțare nerambursabilă de 2,5 milioane lei, prin Programul Național de Dezvoltare Locală. Contribuția de la bugetul local este de circa 6 milioane lei.

Spații noi pentru 66 de copii

Suprafața construită va fi de 468 mp, iar cea desfășurată de 936 mp.

Regimul de înălțime al construcției este parter plus etaj.

Creșa, în care vor putea fi primiți 21 de copii, respectiv 3 grupe, va fi situată la parterul clădirii, iar grădiniţa cu program prelungit se va regăsi la etajul clădirii, fiind destinată unui număr de 45 copii (alte 3 grupe).

La fiecare nivel vor fi amenajate săli de clasă, dormitoare, spaţii de joacă şi de servire a mesei, spaţii pentru asistenţă medicală, spaţii tehnico-gospodăreşti și administrative, spații pentru personalul educativ.

În incintă se vor realiza, de asemenea, locuri de joacă exterioare. În zonă vor fi amenajate și parcări.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Rezultate bune pentru luptătorii de taekwondo ai clubului CS Unirea Alba Iulia. Pe ce locuri s-au clasat la două campionate

Publicat

Sportivii clubului CS Unirea Alba Iulia au participat în data de 24 septembrie, la două competiții naționale, de taekwondo, evenimente sportive desfășurate la Odorheiu Secuiesc. 

Este vorba despre Campionatul Național de Tineret și Turneul Republican de tineret.

Meciurile în ambele competiții au fost foarte puternice, deoarece au venit sportivi de la toate cluburile din țară. Au pășit pe suprafața de luptă tineri sportivi care au aruncat în luptă cele mai bune lovituri, a explicat pentru alba24.ro, Alin Moldovan, antrenor de taekwondo.

În urma unor meciuri grele, sportivii din Alba au reușit să obțină clasări pe podium, dar au avut și parte de înfrângeri.

Mai exact, Mario Gâlea a pierdut meciul pentru medalie, Alexandru Fara a obținut titlul de Vicecampion Național, în luptele din cadrul Campionatului Național de tineret.

La Campionatul republican, au luptat Natalia Ghenescu, sportivă care s-a clasat pe primul loc și Miruna Boloage, care s-a clasat pe locul secund.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Locuitorii din Teiuș, fără apă potabilă de miercuri seara până joi dimineața, după o defecțiune la rețea

Publicat

Locuitorii orașului Teiuș rămân fără apă de miercuri seara până joi dimineața, pentru remedierea unei defecțiuni apărute la rețea. 

Reprezentanții operatorului Apa CTTA SA Alba – Sucursala Alba Iulia, au anunțat întreruperea furnizării apei potabile în orașul Teiuș, începând cu data de 28 septembrie, ora 22:00, până în data de 29 septembrie, ora 05:00, în vederea remedierii unei defecțiuni la rețeaua de transport a apei potabile DN 400.

La reluarea furnizării pot apărea depășiri ale parametrului turbiditate, caz în care sfătuim consumatorii să folosească apa doar în scopuri menajere, până la încadrarea acesteia în parametrii de calitate.

Eventualele perturbaţii, precum şi zona în care ele apar, pot fi semnalate Dispeceratului Sucursalei Alba Iulia, la numerele de telefon: fix 0258.810463, mobil 0723.212647, în vederea intervenţiei.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Sebeș și-a făcut propria societate de transport public local: Va avea o flotă de 16 autobuze electrice și opt trasee

Publicat

Primăria Sebeș își face propriul sistem de transport public local. În acest sens într-o ședință recentă de Consiliu Local a fost votat un proiect de hotărâre prin care s-a admis înființarea unei societăți, sub tutela primăriei, care se va ocupa de transportul public de persoane, în oraș. 

Este vorba despre Transport Public Sebeș SRL, unde asociat unic va fi Municipiul Sebeș, iar reprezentant ca autoritate deliberativă va fi Consiliul Local al orașului. 

Reprezentanții primăriei au în plan să achiziționeze prin PNRR 16 autobuze electrice care să fie folosite pentru transportul public de persoane. 

În linii mari, primăria speră ca primele autobuze să meargă pe cele opt trasee propuse, în prima parte a anului 2024.

Directorul societății a fost numit Iulian Țărean. Ideea de internalizare a transportului public local la Sebeș, face parte dintr-un plan de mobilizare urbană, făcut pentru următorii 10 ani.

Potrivit reprezentanților primăriei, programul prin care ar urma să fie pus la punct serviciul este superior față de ceea ce înseamnă în momentul actual transportul local la Sebeș.

Mai exact, are un număr de trasee mai mare; ( 8 trasee faţă de 3 trasee câte sunt în programul actual), grad de deservire superior, program de circulație adaptat cererii de transport șicapacități de transport mai mari.

Noul program are o capacitate de transport mai mare, aspect care contribuie la creşterea eficienţei financiare şi a gradului de satisfacere a cererii de transport.

Autobuze

Primăria Municipiului Sebeş a depus un  prim proiect important prin care solicită o finanţare nerambursabilă europeană din Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 – Fondul Local, prima rundă, în valoare de  4.193.550 euro.

Numărul de mijloace de transport care urmează a fi achiziționate este de 9 autobuze din gama celor nepoluante, cu lungimea de 10 metri. Vor fi realizate un număr de 9 stații de încărcare lentă (câte una pentru fiecare vehicul) şi 3 staţii de încărcare rapidă (1 staţie pentru 3 autobuze).

Municipiul Sebeş se încadrează deasemenea în categoria solicitantilor eligibili pentru achizitionarea  de  autovehicule  nepoluante  (autobuze  electrice)  noi  si  sistem de  taxare  e-ticketing pentru transportul public, în a dona rundă de atragere de fonduri  prin  PNRR, Componenta C10 — fondul local, care se va lansa cât de curând.

Astfel, Municipiul Sebeş va depune un al doilea proiect pentru achiziţionarea a aproximativ 7  autobuze electrice pentru  a asigura  necesarul de flotă de transport public, precum si a unui sistem de taxare automată e-ticketing, care să faciliteze accesul la serviciile de transport public si să  crească  atractivitatea  acestuia  –  în cadrul celei de-a dona runde de atragere de fonduri prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C10 — Fondul local.

”Dezvoltarea sistemului prin integrarea de soluții „smart” va uşura achizitionarea legitimaţiilor de călătorie şi totodată va conduce la generarea de instrumente care să asigure informaţii obiective referitoare la toate componentele sarcinii de transport şi fluxurile de călători, în vederea asistării procesului de management decizional cu informaţii actualizate”, au precizat pentru alba24.ro, reprezentații primăriei Sebeș.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

ANUNȚ: Concurs de recrutare pentru postul de secretar general al Municipiului Aiud

Publicat

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1 concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de conducere specifică de SECRETAR GENERAL AL MUNICIPIULUI AIUD din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud,

în conformitate cu prevederile Art. unic, alin. (1) lit. b) și alin. (2) lit. a) din OUG nr. 80/2022 privind reglementarea unor măsuri în domeniul ocupării posturilor în sectorul bugetar, cu modificările și completările ulterioare.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de conducere specifică de SECRETAR GENERAL AL MUNICIPIULUI AIUD este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

– Proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor în domeniul tehnologiei informației: 28.10.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Proba scrisă: 31.10.2022, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 26.09.2022 – 17.10.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare la concurs sunt:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice, științe administrative sau științe politice;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor <LLNK 12011 1 12 2p2 153 59>art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– vechime în specialitatea studiilor: minimum 7 ani;

– cunoștințe PC – nivel mediu din:

I. Concepte de bază ale tehnologiei informației (IT)

II. Utilizarea computerului și organizarea fișierelor

III. Procesare de text

IV. Calcul tabelar

V. Baze de date

VI. Prezentări

VII. Informație și comunicare

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Birou Comunicare și Relații Publice

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax