Connect with us
Advertisement

Eveniment

Sediul Judecătoriei Sebeș, renovat și mansardat. Reprezentanții instanței solicită Primăriei un spațiu pentru mutarea temporară

Publicat

Tribunalul Alba solicită Primăriei și Consiliului Local Sebeș punerea la dispoziție a unui spațiu, din patrimoniul UAT Sebeș, în vederea mutării temporare a sediului Judecătoriei Sebeș, pe perioada în care vor avea loc lucrări de reabilitare, modernizare și mansardare a clădirii.  

Mai exact, la nivelul Judecătoriei Sebeș a fost demarat proiectul „Lucrări de intervenții (consolidări, reabilitări termice, modernizări) și mansardare a sediului Judecătoriei Sebeș”. În prezent proiectul se află în etapa elaborării Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenție (DALI), urmând ca în baza contractului în derulare această etapă să fie finalizată la sfârșitul lunii mai 2022.

Potrivit reprezentanților Tribunalului Alba, în trimestrul al III-lea din 2022 ar urma să fie contractate proiectul tehnic, detaliile de execuție și execuția pentru proiectul menționat.

„Dată fiind specificitatea activităților desfășurate de către o instanță de judecată, având în vedere protejarea intereselor legitime a justițiabililor pe care îi deservește Judecătoria Sebeș și pentru a nu exista sincope în funcționarea acestei instituții, se impune identificarea unui spațiu adecvat în care să funcționeze temporar Judecătoria Sebeș, pe perioada executării lucrărilor de intervenție preconizate a fi efectuate la acest obiectiv”, se precizează în informarea transmisă Consiliului Local Sebeș de către Tribunalul Alba.

Alocarea spațiului în care să funcționeze temporar sediul Judecătoriei Sebeș ar urma să fie făcută începând cu data de 1 octombrie 2022, până la finalizarea lucrărilor, ce ar urma să fie contractate la finele trimestrului III al anului 2022.

Potrivit reprezentanților Judecătoriei Alba, pentru desfășurarea în condiții optime a activităților de judecată de la nivelul Judecătoriei Sebeș, este necesar ca noul spațiu să îndeplinească următoarele criterii:

  • existența unor birouri pentru personalul instanței (judecători, grefieri)
  • existența unor încăperi distincte, la parterul clădirii, ce vor fi alocate compartimentelor de relații cu publicul, cu un flux de circulație separat, inclusiv pentru persoanele lipsite de libertate ce vor fi prezentate în fața instanței
  • să conțină cel puțin o încăpere la parter cu o suprafață de aproximativ 60 mp, unde ar urma să se desfășoare ședințele de judecată
  • să fie prevăzută cu o încăpere distinctă, în care ar urma să fie prevăzută sala serverelor
  • să fie prevăzută cu o încăpere la intrare pentru personalul de pază care asigură controlul accesului în instanță

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement