Actualitate
Șeful ANPC: Cele mai multe reclamații vizează băncile. Consumatorii se mai plâng de furnizorii de utilități și de prețul produselor aflate la promoție
În zona multinaționalelor, cele mai multe reclamații la Autoritatea Națională pentru Proțectia Consumatorului vizează băncile. În sectorul de retail, din ce în ce mai mulți consumatori s-au plâns de prețul produselor aflate la promoție, a transmis șeful ANPC, Marcel Pandelică.
„Ca număr de reclamații, pe primul loc sunt băncile”, a mărturisit președintele ANPC.
„Sunt o serie de reclamații și pe partea de utilități … de la facturare, modul de calul al facturii, faptul că oamenii sunt debranșați fără o informare precisă, sunt puși în situația ca furnziorul să nu aibă cunoștință că au intrat banii în contabilitate, chiar dacă plata era la zi”, a adăugat acesta.
Pe partea de furnizare a energiei gaze 798 de reclamații vizează modalitatea de calcul al facturii, decuplarea de la rețea fiind cu plata la zi, suma fiind plătita prin bancă, perceperea de taxe de conectare si deconectare, contor defect.
Președintele ANPC a mai precizat că există un număr mare de plângeri referitoare la prețul produselor aflate la promoții.
„Trebuie cunoscut facptul că o reducere de pret se face la prețul cel mai mic practicat în ultimele 30 de zile. Probabil ca există această practică. (…) Se vede dacă produsul a stat la vânzare cu un preț, apoi înainte de promoție prețul crește. Nu mai spun de fapul că există practica înșelătoare <produs ieftin>. Iei produsul și constați că prețul sau este, de fapt, cel normal”, a explicat Pandelică.
sursa: realitatea.net
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
pandelica
vineri, 11.03.2016 at 14:06
si eu ma plangeam de banci pana mi-au acoperit toate creditele. Multumesc brd pentru sustinere!!