Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Selecţie pentru cules de căpşuni în Spania, în ianuarie. Vezi alte posturi oferite în străinătate


Publicat

Cei interesaţi să încheie contract pe trei luni pentru activitatea de cules de căpşuni în Spania pot participa la bursa locurilor de muncă în domeniul agricol organizată în ianuarie de Agenţia Natională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, prin Agenţia Judeţeană Dolj, în Craiova.

Bursa de desfăşoară în perioada 9 – 11 ianuarie 2013, iar locurile de muncă sunt în Spania, la Huelva. Sunt oferite 1.000 locuri pentru femei şi 198 locuri pentru bărbaţi, cu vârsta între 20 şi 40 de ani, din care 900 pentru persoane care deţin număr de NIE şi 298 fără NIE.

Oferta se adresează persoanelor cu condiţie fizică bună, iar munca anterioară în fermă constituie un avantaj.

Durata contractului este de aproximativ trei luni, în perioada martie – mai, cu 6,5 ore de muncă pe zi, şase zile pe săptămână şi un salariu brut de 38,63 euro zilnic (din care se reţine impozit pe venit şi 83,73 EUR asigurare medicală). Cazarea este oferită de angajator, iar transportul către locul de muncă (aproximativ 95 de euro) se decontează de către angajator, la plata ultimului salariu.

Solicitanţii se pot adresa AJOFM, până în data de 7 ianuarie 2013, ora 12.00.

 

Alte locuri de muncă în străinătate sunt disponibile în Danemarca, Norvegia, Polonia, Slovacia, Slovenia şi Ungaria. Vă prezentăm oferta:

Danemarca – lucrător în agricultură: pentru cules mazăre – 100 locuri; pentru cules căpşuni, zmeură – 60 locuri; în total, 160 locuri; data limită 8.01.2013

Norvegia – inginer căi ferate, drumuri şi poduri: 5 locuri; mecanic auto; 10 locuri; operator CNC: 10 locuri; data limită: 31.12.2012

Polonia – consultant monitorizare sisteme IT:  7 locuri; data limită: 20.12.2012

Slovacia – templar: 10 locuri; data limită 31.01.2013

Slovenia – medic psihiatrie: 1 loc; data limită: 20.12.2012

Ungaria – casier valută: 1 loc; data limită 31.12.2012



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. bogdan mirela

    marți, 15.01.2013 at 11:29

    daca credeti ca aveti locuri de munca va rog sa ne cotactati si pe noi santem 4 persoane nr de telefon 0762365914

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Îndrumări electorale interbelice: În cabină separată, cu ștampila apăsată pe roată, cu vot secret, liber, nesilit şi necontrolat

Publicat

Direcţia Judeţeană Alba a Arhivelor Naţionale a publicat pe o rețea de socializare o imagine cu „îndrumări” electorale din perioada interbelică. Prin acestea, cetățenii erau sfătuiți cum să procedeze în timpul alegerilor desfășurate duminica, cum să folosească ștampila în cabină și cum să procedeze mai apoi cu buletinul de votare. 

„Votarea de Duminică va avea loc în sala „Caragiale” și va dura de dimineața dela ora 8, până seara la ora 8. Avem vreme să mergem și la biserică și să și votăm!

Votarea se face tot în baza Cărții de alegător, ori de alegătoare, cu care ați votat la consiliul județian și tot în acelaș mod: în cabină separată, cu ștampila apăsată pe roată, cu vot garantat secret, liber, nesilit și necontrolat de nimenea.

După apăsarea ștampilei, să împături buletinul de votare așa, ca chipul ștampilei rămas pe roată, să ajungă dinlăuntru și apoi să ieși din cabină și să dai buletinul astfel împăturat dlui judecător. Președintele alegerii în Alba – Iulia va fi dl.: Dr. Iosif Felner”, se precizează în „îndrumările” pubilicate pe rețeaua de socializare Facebook.

„Vă rugăm să remarcaţi cum votul <secret, liber, nesilit și necontrolat de nimenea> merge mână în mână cu aplicarea ştampilei pe roată”, au scris reprezentanții Direcției Județene Alba a Arhivelor Naționale.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Preşedintele Consiliului Concurenţei: Autoritățile locale își pot face firme proprii. Problema e când o firmă preia toată piața

Publicat

Nu pot să interzic autorităţilor locale să-şi facă firmele proprii şi nici nu cred că ar trebui să le interzicem, dar problema apare atunci când o firmă a municipalităţii preia toată piaţa, a declarat, vineri, preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu.

„În principiu, nu pot să interzic autorităţilor locale să-şi facă firmele lor şi nici nu cred că ar trebui să le interzicem, dar cred că firmele astea trebuie să intre pe o nişă, pe o zonă unde piaţa nu-şi face treaba. Adică eu văd firmele primăriilor cumva reziduale. Exemplul pe care îl mai dau este că am o lucrare de urgenţă şi mi-e greu să fac licitaţie pentru că durează.

Am nevoie de o intervenţie rapidă şi atunci pot să am mica mea firmă, a primăriei, care să facă genul acesta de lucrări. În acelaşi timp, pot să spun că se poate face şi un contract-cadru care să-i acopere genul ăsta de urgenţe…

Unde văd probleme este atunci când apare o firmă a municipalităţii care preia toată piaţa, îi scoate pe toţi ceilalţi. Avem un caz-test, cu plângere împotriva unora dintre firmele Primăriei Bucureşti, plângere care e gestionată de Comisia Europeană. Sper să avem o soluţie cât de curând şi ne va spune cum putem să privim genul acesta de situaţii.

Abordarea noastră până acum a fost să spună că, da, primăriile pot să-şi facă firme, dar dacă vor să ia contracte publice trebuie să participe la licitaţie ca toţi ceilalţi. Rămâne în aer subiectul în care firmelor primăriei le face cadou autoritatea locală echipamente, după care celelalte firme trebuie să concureze cu ele.

Admit că această chestie nu e simplă, nu avem acum o rezolvare, dar împreună cu Comisia Europeană să avem un mod de a compatibiliza legea care vizează serviciile publice, care permite primăriei să-şi facă o firmă şi să-i încredinţeze serviciile, cu Legea concurenţei şi Legea ajutorului de stat”, a explicat şeful autorităţii de concurenţă.

Chiriţoiu a punctat, totodată, faptul că nu e împotriva unui monopol al salubristului pe piaţă, dar numai în situaţia în care acesta îşi face treaba.

„Nu vedem sensul ca salubristul să aibă monopol asupra deşeurilor industriale, şi asta este o poziţie în general respectată. Dacă facem o analiză sectorială vom vedea dacă această regulă este respectată în piaţă, aşa cum avem noi impresia. Sunt absolut de acord cu ideea că licitaţia îţi dă dreptul la un monopol în privinţa colectării deşeurilor municipale din teritoriu. Dacă vine o firmă organizează un sistem de colectare, vine şi ia PET-uri, sticle, trebuie să îi laşi, nu poţi să spui că numai salubristul poate să facă activitatea asta. Aceasta este interpretarea noastră legală. Nici nu sunt atât de mult împotriva monopolului salubristului dacă el face o colectare selectivă, dar în câte locuri din ţară se întâmplă asta? Dacă aş vedea că industria de salubritate îşi face treaba se organizează şi poate să facă această colectare selectivă, atunci aş putea să zic „Da, domnule, hai să le dăm prin lege monopolul. Nu mai intră alţii, am trasabilitate mai bună”. Dar trebuie să-i şi vedem că îşi fac treaba. Dacă ceea ce e benefic social nu se întâmplă, atunci de ce să-i opreşti pe alţii să intre pe piaţa aia? Nu sunt de acord cu ideea „Lasă-mă numai pe mine şi eu fac prost”. Obiectivul social nu e atins, pentru că acea colectare nu se realizează”, a afirmat Chiriţoiu.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Coșurile de gunoi de pe raza municipiului Sebeș vor fi recondiționate de Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului

Publicat

În această perioadă, angajații Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș efectuează lucrări de reabilitare a coșurilor de gunoi  de pe raza Municipiului Sebeș și a localităților aparținătoare.

Astfel că, acestea sunt strânse din oraș, recondiționate, vopsite și reamplasate.

Potrivit reprezentanților administrației locale, acțiunea va continua până când toate coșurile vor fi recondiționate.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

MApN: Sumele alocate rezerviștilor militari au fost majorate, iar mai multe obligații și constrângeri au fost eliminate

Publicat

parada

Ministerul Apărării Naționale (MApN) anunță că Guvernul a aprobat modificarea legii privind Statutul rezerviștilor militari, care va duce la creșterea atractivității serviciului militar în calitate de rezervist prin majorarea nivelului de remunerare şi prin eliminarea unor obligaţii.

Guvernul a adoptat, în şedinţa de vineri, proiectul de lege pentru modificarea şi completarea Legii nr. 270/2015 privind Statutul rezerviştilor voluntari, care va asigura creşterea atractivităţii serviciului militar în calitate de rezervist voluntar prin majorarea nivelului de remunerare şi prin eliminarea unor obligaţii/constrângeri, potrivit unui comunicat al Ministerului Apărării Naţionale (MApN).

În noul proiect de lege, la indemnizaţia de instalare se vor adăuga, în plus faţă de prevederile actuale, gradaţiile şi solda de comandă. De asemenea, cuantumul remuneraţiei acordate în perioada în care rezerviştii voluntari nu participă la instruire sau la misiuni se va mări la 30% din solda de funcţie, la care se va adăuga solda gradului deţinut, precizează MApN.

Conform sursei citate, o altă modificare importantă este abrogarea din textul iniţial a articolului care prevedea obligativitatea anunţării părăsirii localităţii de domiciliu sau a deplasării în străinătate, respectiv rezilierea contractului pentru plecări în străinătate pe o perioadă mai lungă de 60 de zile. Această prevedere a generat un număr mare de renunţări în rândul candidaţilor recrutaţi, fiind interpretată ca o limitare a dreptului la libera circulaţie. Eliminarea nu afectează responsabilitatea celui în cauză de a respecta prevederile contractului. De asemenea, se elimină obligativitatea restituirii cheltuielilor efectuate pentru recrutare şi selecţie, în situaţia în care cei în cauză nu doresc să semneze angajamentul sau contractul, respectiv cărora le încetează contractul din motive imputabile lor.

În urma punerii în aplicare, la nivelul Ministerului Apărării Naţionale, a prevederilor Legii nr. 270/2015 privind Statutul rezerviştilor voluntari, activităţile de recrutare şi selecţie a candidaţilor pentru îndeplinirea serviciului militar în calitate de rezervist voluntar desfăşurate în perioada 2017-2019 nu au asigurat nivelul aşteptat de încadrare a numărului de funcţii prevăzut pentru această categorie de militari, principalul factor constituindu-l caracterul neatractiv ale unor prevederi ale legii, a menţionat MApN.

Dintre acestea, MApN a amintit nivelul remuneraţiei în cuantum de 10% din suma reprezentând solda de funcţie şi solda gradului deţinut în perioada în care nu participă la instruire sau la misiuni, obligativitatea anunţării părăsirii localităţii de domiciliu sau a deplasării în străinătate, respectiv rezilierea contractului pentru plecări în străinătate pe o perioadă mai mare de 60 zile şi obligativitatea restituirii cheltuielilor pentru recrutare şi selecţie de către cetăţenii care, din motive imputabile lor, renunţă la semnarea angajamentului. AGERPRES

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate