Administrație
Semnale-simbol noi, pentru marcarea intrărilor în Alba Iulia
Alba Iulia se pregăteşte să se prezinte pe plan naţional cu o nouă identitate, iar din planurile de modernizare a oraşului face parte şi amenajarea celor trei intrări în municipiul nostru. În acest sens, consilierii locali au aprobat, la iniţiativa primarului Mircea Hava, Planul Urbanistic de Detaliu privind amplasarea semnalelor-simbol pentru marcarea intrării în municipiul Alba Iulia.
Dat fiind faptul că actualele marcaje sunt vechi şi nu mai oglindesc viziunea autorităţilor locale privind Cealaltă Capitală, s-a hotărât mutarea acestora şi amplasarea în locuri cu o vizibilitate maximă.
Concret, singurul care va suferi modificări este indicatorul de la intrarea dinspre Zlatna, care va fi mutat din apropierea magazinului „Kaufland”, la intrarea în Miceşti dinspre Şard. Celelalte două indicatoare, respectiv la intrările dinspre Sebeş şi Cluj, îşi vor păstra aceleaşi amplasamente.
Noutatea semnalelor-simbol, ce înştiinţează turiştii că au păşit pe pământ albaiulian, constă în faptul că acestea vor fi inscripţionate cu logo-ul municipiului, denumirea şi stema localităţii, iar, pentru a găsi cea mai bună variantă de realizare a acestora, Primăria Alba Iulia va organiza un concurs de proiecte.
Vom reveni, în viitorul apropiat, cu produsul finit.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Zvetlana
luni, 04.04.2011 at 22:28
Daca verificai informatia si din celelalte doua surse poate ai fi aflat ca brandul e una si logo-ul e alta.Cred ca tu te-ai referit la logo, adica la desenul ala cu cetatea stilizata. Brandul e in capul fiecaruia, e altceva. no, ia vezi cu sursele, cum e.
admin
marți, 05.04.2011 at 00:55
@zvetlana. Multumim. O sa modificam. Cred ca este din cauza ca logoul asta a fost facut de un strategic planner si nu de un copywriter. De aici pleaca aceasta confuzie…Chestiile astea bulverseaza chiar si pe oamenii care au mai citit cate ceva pe google despre advertising….