Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Senatorul Alexandru Pereş dă „Testul de Sinceritate” la Alba24. Emisiunea va fi difuzată luni dimineața


Publicat

Senatorul PDL, Alexandru Pereş este următorul invitat al jurnalistului Dan Lungu la „Testul de sinceritate”. Cu doar câteva luni înainte de alegerile locale, politicianul se va afla în faţa cititorilor Alba24, pentru a răspunde unor întrebări legate de activitatea partidului aflat la putere.

Alexandru Pereş este cel mai vechi parlamentar de Alba şi un nume cu rezonanţă în peisajul politic local. Alexandru Pereș  a absolvit, în anul 1976,  Institutul Agronomic Dr. Petru Groza din Cluj și a primit repartiție la Direcția pentru Agricultură a județului Alba. La alegerile din 1996, acesta a fost ales deputat de Alba din partea PD, pe lista USD şi a fost reales în acelaşi judeţ din partea aceluiaşi partid, în 2000.

Cei care doresc să îi adreseze întrebări politicianului o pot face până vineri, la ora 17.00, postând comentarii la acest articol sau trimiţând mesaje pe adresa redactie@alba24.ro. Întrebările voastre vor fi adresate omului politic de către jurnalistul Dan Lungu. Nu rataţi următoarea ediţie a emisiunii „Testul de sinceritate”, pentru a vedea cum a răspuns.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

6 Comentarii

6 Comentarii

  1. nicu M.

    joi, 22.03.2012 at 12:17

    O intrebare pt domnul Peres: Este adevarat ca in calitate de vicepresedinte al Senatului, statul a cheltuit lunar intre 300 si 400 milioane lei vechi pentru parlamentarul Alexandru Peres?

  2. emilia

    joi, 22.03.2012 at 12:21

    Va fi o emisiune interesanta.Tin neaparat sa adresez o intrebare invitatului dumneavoastra: Este adevarat ca impreuna cu familia detineti trei case? Din ce bani le-ati cumparat?Care este averea familiei dumneavoastra?

  3. Miclea Dorian

    joi, 22.03.2012 at 12:37

    Ati anuntat public ca sunteti dispus sa nu mai candidati si sa lasati locul unor tineri. Veti mai candida la alegerile parlamentare?

  4. HH

    joi, 22.03.2012 at 20:51

    1. Este adevarat ca este fiul fostului comandant al Securitatii din Cluj ?
    2. Este adevarat ca, Clement Negrut este var cu sotia sa ?

  5. Albaiulian

    joi, 22.03.2012 at 22:22

    Ah..era sa uit …as mai avea o intrebare pe care sper ca moderatorii Albaiulianul sa nu o cenzureze : Ati semnat din partea FSN nota nr. 15/14.06.1990 prin care solicitati trenuri speciale pentru deplsarea minerilor din Alba la mineriada. Ati participat la mobilizarea minerilor nostrii la acea mineriada?

  6. atti

    vineri, 23.03.2012 at 09:43

    CAND O DEMISIONATI PE DOAMNA ANASTASE CARE A FURAT LEGEA PENSIILOR A MILIOANE DE PENSIONARI?????DE CE BATETI JOC DE MILIOANE DE PENSIONARI DUPA 41 ANI MUNCA??????DE CE NU SUNTEM STAT SOCIAL CAND AM MUNCIT 41 ANI PENTRU ROMANIA SI NU AM FURAT CA BOLDEA????????INTREBARI LA CARE ASTEPT RASUNS.NU SA VORBEASCA DESPRE VRENME SI DEMOCRATIE POVESRTI DE LA PUTERE.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Programul de alergare pe pista de atletism de la Stadionul Cetate din Alba Iulia. Când este deschisă pentru public

Publicat

Primăria Municipiului Alba Iulia a anunțat programul de alergare pe pista de atletism a Stadionului ”Cetate” din Alba Iulia, recent modernizată.

Aceasta va fi deschisă publicului inclusiv duminica.

Program de alergare – pista de atletism Alba Iulia:

Luni-vineri

Orele 7.00-9.30: amatori

Orele 9.30-12.00: sportivi

Orele 12.00-15.00: amatori

Orele 15.00-18.00: sportivi

Orele 18.00-22.00: amatori

Sâmbăta:

Orele 7.00-9.30: amatori

Orele 9.30-12.00: sportivi

Orele 12.00-22.00: amatori

Duminica:

7.00-22.00: amatori

Sâmbătă s-a desfășurat inaugurarea noii piste de atletism de pe Stadionul ”Cetate”, locație de funcționează din 1982 cu această destinație.

Principalele intervenții incluse în proiectul de modernizare a pistei de atletism a stadionului ”Cetate” au fost: desfacerea plăcilor de tartan, refacerea stratului suport, turnarea unui covor asfaltic pentru corectarea pantelor, montarea de rigole pentru preluarea apelor pluviale, turnarea tartanului și trasarea celor 8 culoare de alergare.

Suprafața modernizată este de aproximativ 6600 de metri pătrați și include pista propriu-zisă și spațiile adiacente.

Valoarea investiției a fost de 2.7 milioane lei, iar costul lucrărilor a fost suportat din bugetul local al municipiului.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Lansare de carte a Danielei Floroian, la Muzeul Principia din Alba Iulia. Volumul cuprinde 12 dialoguri cu români de excepție

Publicat

Muzeul Principia din Alba Iulia va găzdui joi, 30 septembrie 2021, începând cu ora 17:00, lansarea cărții „Excelență și valoare. 12 dialoguri cu personalități de excepție din România”, scrisă de Daniela Floroian.

Lansarea cărții este un eveniment organizat de Consiliul Județean Alba și Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba, în parteneriat cu Primăria Municipiului Alba Iulia și se va desfășura cu respectarea normelor legale în vigoare, privind măsurile de prevenire și combatere a răspândirii coronavirusului.

Volumul cuprinde 12 interviuri, realizate de Daniela Floroian la televiziunea Alba Carolina TV, în cadrul emisiunilor „Povești sub felinar” și „Pașaport cultural”.

Interviurile sunt axate pe informații privind opera, activitatea, aportul la dezvoltarea patrimoniului cultural, interferența cu cultura județului Alba a celor intervievați, sau pur și simplu pagini de destin uman și profesional al acestora.

La lansarea cărții vor fi prezenți „eroii” ei, respectiv: Daniela Vlădescu-soprană și director al Teatrului Național de Operă și Balet Oleg Danovski din Constanța, Aurel Pantea-scriitor, Flaviu George Predescu-scriitor, Avram Iancu-sportiv deținător al mai multor recorduri mondiale la înot, Mircea Frențiu-medic, inventator și realizator de emisiuni de radio și TV, Nicolae Danciu-medic, Ioan Chiciudean-tenor, doctor în muzică și director al Liceului de arte „Regina Maria” din Alba Iulia, Valer Cerbu-director al Colegiului Național „Horea, Cloșca și Crișan” din Alba Iulia, Edi Schneider-fondator al Schneider Productions, firmă emblematică în producții media și Florin Poenariu-pictor de icoane declarant de către UNESCO, în anul 2020, Tezaur Uman Viu.

Alături de aceștia și-au anunțat prezența domnul Daniel Metz, președinte al Consiliului de Administrație al NTT Data România (sponsor al cărții) și Alexandra Cotae, președinte al Multicultural Business Institute și fondator al Academiei Elitelor, Modelelor și Valorilor.

Cartea „Excelență și valoare. 12 dialoguri cu personalități de excepție din România” este rezultatul unui proiect realizat în cadrul parteneriatului dintre Academia Elitelor, Modelelor și Valorilor, pe de o parte, și al televiziunii Alba Carolina TV, pe de altă parte, parteneriat ce reprezintă o veritabilă tribună pusă la dispoziția unor modele din societatea românească, invitate să vorbească în interviurile realizate despre parcursul lor profesional, despre modele demne de urmat în viață, despre cum să ne regăsim și să ne dezvoltăm propria identitate și cale în viață și în același timp să trăim frumos, în armonie cu ceilalți membri ai comunității.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Post vacant de consilier juridic la ISU Alba, cu încadrare din sursă externă. Condiții pentru candidați

Publicat

ISU Alba angajează din sursă externă, prin încadare directă, pe un post vacant de consilier judiric. În perioada următoare, mai multe posturi vor fi scoase la concurs.

Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Unirea” al judeţului Alba organizează concurs prin încadrare directă, cu recrutare din rândul persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru ocuparea postului vacant de Ofiţer Specialist I – Consilier juridic, specialitatea „Drept”.

Documentele necesare pentru înscriere se transmit în format electronic, la adresa de e-mail concurs1@isualba.ro, până cel tarziu în 8 octombrie 2021, ora 15.00.

Condiții pentru candidați:

– studii superioare de lungă durată (anterior aplicării legislației referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau studii universitare de licență, militare sau civile, în domeniul de licență „Drept”

– să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România

– să cunoască limba română, scris şi vorbit

– să aibă capacitate deplină de exerciţiu

– să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic. Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale M.A.I., printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit  reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale;

– să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

– să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;

– să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;

– să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;

– să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

– să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;

– prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradul militar maxim al postului pentru care s-a organizat concurs

– să nu fi atins la data desfăşurării concursului vârsta standard de pensionare, aşa cum este prevăzută în Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare.

Candidatul care a fost declarat „admis” nu trebuie să aibă, la încadrare, calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic (art. 11 din Anexa 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016).

De asemenea, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate – art. 30 lit. b) din Legea nr. 80/1995.

Actele solicitate candidaţilor pentru constituirea dosarului de recrutare:

Pentru constituirea dosarului de recrutare în vederea participării la concursul de ocupare a postului vacant, candidatul trebuie să transmită la adresele de e-mail ale unităților în care sunt prevăzute posturile vacante (unitățile beneficiare), în format .PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), următoarele documente în integralitatea lor:

1. cerere de înscriere (Anexa nr. 2)

2. Curriculum Vitae;

3. copii ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor în integralitatea lor, impuse de cerinţele postului (doar în situațiile menționate la nota de subsol de pe a doua pagină, se va depune obligatoriu și adeverința privind echivalarea studiilor), menționate la pct. III.1. din prezentul anunţ, iar acestea vor avea atașate/anexate foile matricole/suplimentele eliberate, după caz;

4. copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului de stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar;

5. copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;

6. autobiografia (model Anexa nr. 5); autobiografia se întocmeşte olograf cu un instrument de scris cu pastă/cerneală albastră şi se scanează într-un fişier, cu extensia .PDF.

7. tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului (Anexa nr. 4);

8. extras de pe cazierul judiciar5/certificat de cazier judiciar;

9. o fotografie color 9×12 cm;

10. adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie în condiţiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecţiei (Anexa nr. 6);

11. aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deţinerea, portul şi folosirea armelor şi muniţiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecţiei, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condiţiile legii;

12. consimţământul informat (Anexa nr. 7);

13. declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare (Anexa nr. 3).

Calendarul concursului:

până în 8 octombrie 2021: transmiterea cererilor de înscrieri și a: CV, copia actului de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi
acceptării condiţiilor de recrutare

până în 22 octombrie 2021: depunerea dosarelor de recrutare

20 noiembrie 2021: test grilă și afișarea rezultatelor; nota minimă de admitere este 7.00

în 24 de ore de la afișarea rezultatelor – se pot depune contestații.

AICI, mai multe detalii.

În perioada imediat următoare vor fii scoase la concurs și alte posturi prin încadrare directă la nivelul ISU Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Alba Iulia va avea un sistem de iluminat public, inteligent. Contract de 6,3 milioane de lei, semnat la sediul Primăriei

Publicat

La Primăria Alba Iulia a fost semnat luni un contract de peste 6,3 milioane de lei pentru reabilitarea, modernizarea și extinderea sistemului de iluminat public al municipiului Alba Iulia – cartierul Orizont și localitățile componente, Oarda de Sus, Oarda de Jos, Pâclișa, Micești și Bărăbanț.

„Am semnat, astăzi, alături de domnul Dan Vatajelu, CEO al Flash Lighting Services, compania care a câștigat licitația pentru execuția lucrărilor, contractul pentru lotul 3 de iluminat public, în cadrul proiectului de Reabilitare, Modernizare și Extindere a Sistemului de Iluminat Public din municipiul Alba Iulia.

Valoarea contractului este de 6.365.236,45 lei fără TVA și presupune reabilitarea, modernizarea și extinderea sistemului de iluminat public al Municipiului Alba Iulia – Cartierul Orizont și localitățile componente, Oarda de Sus, Oarda de Jos, Pâclișa, Micești și Bărăbanț.

Este o nouă investiție prin care ne dorim să continuăm să schimbăm în bine fața orașului nostru, iar iluminatul public modern este o parte esențială a acestui demers.

Practic, pe toate străzile publice din cartierul Orizont se va introduce rețeaua electrică în subteran, se vor monta stâlpi de iluminat public, lămpi cu tehnologie de tip LED și telegestiune.

Pe de altă parte, în localitățile componente Oarda de Sus, Oarda de Jos, Pâclișa, Micești și Bărăbanț se vor schimba lămpile cu unele LED și vor fi integrate în programul de telegestiune.

Telegestiunea ne va da posibilitatea de a verifica și controla de la distanță, în timp real, fiecare lampă, vom vedea dacă nu funcționează și, când este nevoie, vom putea reduce intensitatea luminoasă. Vom îmbunătăți, astfel, atât calitatea iluminatului public și vom putea reduce și cheltuielile aferente iluminatului public.

Termenul de execuție al lucrărilor este de 18 luni de la ordinul de începere a lucrărilor, dar firma care a câștigat contractul ne-a asigurat că va finaliza lucrările mult mai rapid.

De asemenea, țin să reamintesc și stadiul pentru celelalte loturi de iluminat public, după cum urmează: pentru Lotul 1- iluminat public: Crearea sistemului de iluminat public al Municipiului Alba Iulia, zona Centrală, Cartierele Ampoi 1, Ampoi 2, Ampoi 3 și Partoș, este autorizat și este dat ordin de începere pentru realizarea documentației de proiect tehnic. Proiectul tehnic trebuie trimis spre avizare ADR și, după avizare ADR, se scoate la licitație execuția lucrărilor.

Pentru Lotul 2: Crearea sistemului de iluminat public al Municipiului Alba Iulia, Cartier Cetate, în perioada următoare se va depune documentația pentru autorizare, apoi se va da comanda pentru realizare a proiectului tehnic.

În total vorbim despre un proiect de aproximativ 13 milioane de euro, care va rezolva, în cea mai mare măsură, problema iluminatului public din Alba Iulia”, a transmis primarul Gabriel Pleșa.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate