Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Sistem de E-ticketing pentru transportul public din Sebeș. Licitația pentru achiziția acestuia, lansată în SEAP

Publicat

Sistem de E-ticketing pentru transportul public din Sebeș. Cetăţenii din municipiul Sebeş vor beneficia în curând de un sistem de transport public echipat cu un sistem de e-ticketing modern și eficient. 

Primăria Sebeș a lansat, pe 1 iulie, în SEAP, o licitație pentru achiziția unui sistem e-ticketing pentru transportul public, în cadrul proiectului PNRR „Dotarea cu sisteme ITS E-ticketing pentru transport public în municipiul Sebeș”.

Valoarea totală a contractului este estimată la 2.460.660,82 de lei, fără TVA.

Potrivit documentației, sistemul urmează să fie achiziționat pentru a deservi transportul public de călători din municipiul Sebeş.

Sistem de E-ticketing pentru transportul public din Sebeș

Acesta va avea următoarea structură:

  • Componenta în autobuze:
    • Validator dual (bilete de hârtie și carduri) – 18 buc.
    • Computer de bord – 9 buc.
    • Switch comunicatii si tablou electric- 9 buc.
  • Componenta în staţii:
    • Automat de eliberare, vânzare şi reîncărcare pentru carduri și bilete – 7 buc.
    • Sistem electronic de afişaj în staţii – 7 buc.
  • Componenta în terminalul de transport al autorităţii contractante / operatorului de transport:
    • Locaţie eliberare carduri – 1 buc.
    • Terminal de control – 2 buc.
    • Licenţă Software e-ticketing și sistem informare publică – 1 buc.
    • Centru de date, inclusiv sistem back-up date (hardware şi software) – 1 buc.

În fiecare autobuz vor fi montate câte două validatoare de tip dual, având sistem termic integrat. Cu ajutorul acestora vor putea fi validate atât cartele fără contact, cât şi bilete de hârtie.

De asemenea, în cabina conducătorului de vehicul din fiecare autobuz va fi montat un computer de bord.

Acesta va oferi şoferului posibilitatea de a interacționa cu sistemul automat de validare a legitimaţiilor de călătorie.

Computerul de bord va include un sistem GPS pentru detectarea poziţiei vehiculului în stații și transmiterea acesteia către locaţia principală.

Echipamentele îmbarcate vor comunica printr-o retea Ethernet, special creată pentru acest scop, astfel încât se vor evita situațiile în care comunicațiile să fie afectate de lăţime de bandă scazută, mai ales în cazul transferurilor de date de dimensiuni mai mari.

Automate de eliberare, vânzare și reîncărcare carduri și bilete, în stațiile de călători

Se vor instala în stații un număr de 7 automate de eliberare, vânzare şi reîncărcare pentru carduri și bilete. Acestea se vor livra împreună cu minim 2.000 de carduri și hârtie pentru minim 5.000 de bilete.

Totodată, în stații vor fi amplasate 7 sisteme electronice de afișaj, ce vor permite afișarea timpului estimat până la sosirea în stație a autovehicolului de transport.

Se vor furniza două terminale de control – aparate mobile utilizate de controlori.

Terminalele de control vor permite stocarea politicilor emise de autoritatea contractantă, precum liniile de transport în comun, vechiculele din flotă, tipurile de titluri tarifare şi apelează cardul pentru citirea informaţiilor stocate pe acesta.

Pe baza informaţiilor obţinute se poate constata numele deţinătorului, titlurile tarifare existente și dacă este validat corespunzător.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate