Eveniment
SmartAlert Alba Iulia 2019: Doar cinci sesizări online în primele șapte zile ale anului, pe aplicația Primăriei
În prima săptămână din 2019, albaiulienii au sesizat administrației locale, prin intermediul aplicației SmartAlert Alba Iulia, cinci probleme legate de întreținerea semafoarelor, de serviciile de deszăpezire și de semnalizarea rutieră.
Albaiulienii au făcut cinci sesizări administrației locale, de la începutul anului, prin intermediul aplicației SmartAlert, serviciu mobil de raportare a incidentelor pe domeniul public de către cetățeni. Acestea au vizat reluarea circulației unor linii de transport public, înlocuirea unor becuri arse la semafoare, deszăpezirea completă a unei străzi și montarea unui nou indicator rutier.
Spre exemplu, unul dintre cetățeni a reclamat faptul că pe strada Izvorului s-a asfaltat și astfel s-ar putea relua circulația liniilor 101T și 101R, pe traseul normal. „Încă nu este finalizată lucrarea de pe strada Izvorului, nefiind încă amenajate stațiile de autobuz. Sperăm ca în cel mai scurt timp să reușim să creăm, împreună cu constructorul, condițiile minime pentru ca circulația autobuzelor să se reia pe această stradă. Mulțumim pentru înțelegere”, a fost răspunsul primit de reprezentanții administrației locale.
În ceea ce privește iluminatul public, respectiv întreținerea semafoarelor, doi cetățeni au sesizat faptul că la intersecția străzilor Cloșca, B-dul „1 Decembrie 1918”, Horea și strada Unirii este ars un bec pentru culoarea roșie a semaforului.
Un alt cetățean a reclamat faptul că pe strada Apuseni din Micești s-a deszăpezit „doar jumătate de stradă”.
De asemenea, o altă persoană a solicitat montarea unui indicator rutier de interzicere a parcării, la intersecția a două străzi din cartierul Bărăbanț. „La intrarea pe strada Poieniței (dinspre strada Mureșului) lipsește semnalizarea rutieră de interzicere a parcării. Strada este foarte îngustă și accesul este îngreunat de mașinile parcate”, a transmis cetățeanul.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News