Actualitate
Specialiștii ANAF explică MIERCURI, pe Facebook, cum poate fi folosit Spațiul Privat Virtual. Despre înregistrarea contribuabililor și validarea datelor
Agenția Națională de Administrare Fiscală va organiza miercuri, o nouă sesiune de asistență și îndrumare online. Tematica acestei sesiuni este Spațiul Privat Virtual, un serviciu disponibil persoanelor fizice de la sfârșitului anului trecut. Contribuabilii vor putea adresa întrebări specialiștilor ANAF în intervalul orar 9.00 – 16.30, pe rețeaua de socializare Facebook.
Reprezentanții ANAF au publicat luni, 31 august, un mesaj pe pagina de Facebook a instituției, în care au anunțat tema sesiunii de asistență și îndrumare online de miercuri, și anume Spațiul Privat Virtual (SPV), un serviciu gratuit pus la dispoziția contribuabililor persoanelor fizice, din decembrie 2014.
Prin intemediul acestuia, contribuabilii pot depune online declarații fiscale, formula cereri, primi documente și acte administrativ fiscale, pot vizualiza obligațiile de plată și obține materiale informative.
Citeşte şi AJFP Alba: Contribuabilii pot folosi serviciul „Spaţiu privat virtual” pentru declaraţii, certificate şi adeverinţe. OBLIGAŢII fiscale din septembrie
De altfel, prin intermediul Serviciului de Comunicare, Relații Publice și Mass-Media din cadrul ANAF, instituția îndeamnă contribuabilii să își creeze un cont pe Spațiul Privat Virtual, astfel încât aceștia să nu mai fie nevoiți să se deplaseze la administrația fiscală pentru a afla informații cu privire la obligațiile de plată și să evite în acest mod drumurile inutile.
Potrivit informatiilor furnizate de Fisc, sesiunea va începe miercuri la ora 9.00 și se va încheia la ora 16.30, iar specialiștii ANAF vor răspunde tuturor întrebărilor adresate în acest interval, care vizează tematica anunțată.
Contribuabilii pot adresa întrebări sub forma unui comentariu la postarea prin care s-a anuntat tematica sesiunii, nu înainte de a se asigura ca au parcurs cu atenție întrebările și răspunsurile primite deja de alte persoane, astfel încât să fie evitată repetarea acelorași întrebări. Totodată, reprezentanții ANAF au anunțat că răspunsurile vor fi comunicate pe loc sau ulterior, în funcție de numărul și complexitatea acestora.
Astfel, contribuabilii vor avea ocazia să afle miercuri cum se pot înregistra în Spațiul Privat Virtual, cum se validează datele înscrise în acesta, ce documente sunt disponibile prin intermediul acestui serviciu sau ce soluții au cei care au uitat parola.
Reprezentanții ANAF au anuntat în cadrul sesiunii trecute că Spațiul Privat Vitual este un serviciu care se dezvoltă în mod continuu și căruia i se adaugă permanent noi funcții, urmând ca pe viitor să fie introduse și alte tipuri de documente și declarații fiscale care vor putea fi comunicate online.
sursa: avocatnet.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News