Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

SRI și SIE caută viitoarea generație de ofițeri. Oferta școlară pentru absolvenții de liceu. Condiții, detalii și concurs

Publicat

sri

Serviciul Român de Informații, (SRI) și Serviciul de Informații Externe (SIE) sunt în căutarea viitoarei generații de ofițeri. Pentru anul universitar 2020-2021, Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” scoate la concurs locuri, pentru cursuri universitare de licență, după cum urmează:

Psihologie – informaţii, 10 locuri SRI, 10 locuri SIE.

Studii de securitate şi informaţii: 10 locuri SIE.

Serviciul de Informații Externe

Programul este adresat atât elevilor aflați în clasa a XII-a, cât și absolvenților cu diplomă de bacalaureat, cu vârsta maximă 23 de ani, care își doresc o carieră în domeniul securității naționale.

Procesul de evaluare pentru accesarea locurilor scoase la concurs de Serviciul de Informații Externe constă în:

I. Selecția candidaților, organizată de Serviciul de Informații Externe, conform criteriilor și procedurilor instituționale (etapă cu caracter eliminatoriu);

Procesul de selecție cuprinde următoarele etape:

Înscrierea candidaților, în perioada 20 februarie – 16 martie; persoanele interesate se pot adresa Departamentului de Resurse Umane al Serviciului de Informații Externe, la numărul de telefon 021.231.24.55 și 0741.319.205, în zilele lucrătoare, intervalul orar 08:00-20:00, sau prin accesarea adresei de e-mail resurse_umane@sie.ro.

Susținerea probelor eliminatorii:

Interviu de selecție – perioada 17 martie – 03 aprilie;
Evaluare psihologică – perioada 06 aprilie – 30 aprilie;
Evaluarea cunoștințelor de limbă străină – 04 mai – 08 mai;
Control medical – 11 mai – 22 mai.

Toate probele au loc în București.

Întocmirea dosarului de admitere pe locurile Serviciului de Informații Externe.
Etapele procesului de selecție sunt programate telefonic de reprezentatul Departamentului Resurse Umane al Serviciului de Informații Externe și se desfășoară în București.

Candidații la concursul de admitere pentru studii de licență la Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul” pe locurile Serviciului de Informații Externe trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele cerințe:

să aibă cetățenie română şi domiciliul stabil în România;
să aibă vârsta de până la 23 de ani împliniți în anul organizării concursului;
să aibă media la examenul de bacalaureat minimum 7,00;
să fie declarați „apt psihologic”;
să fie declarați „apt medical”, conform baremelor medicale legale;
să nu aibă cazier judiciar și fiscal; să nu se afle în preocuparea autorităților pentru fapte antisociale de orice natură;
să nu fie înscris în partide politice, organizații politice ori să se angajeze în scris că va renunța la această calitate și la orice activitate politică, după admiterea la instituția de învățământ militară;
să nu fie asociat unic, acționar majoritar ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale, iar dacă se află în una din aceste situații, să se angajeze că după admiterea la instituția de învățământ militară, va renunța la această calitate.

Notă: De la condițiile de înscriere prezentate, nu se acordă derogări.

II. Concursul de admitere organizat de Academia Națională de Informații, prin parcurgerea probelor de examen corespunzătoare specializării alese.

Înscrierea la examenul de admitere a candidaților declarați admiși în urma parcurgerii procesului de selecție are loc la sediul Academiei Naționale de Informații „Mihai Viteazul”.

Serviciul Român de Informații angajează

Termenul limită de înscriere pentru iniţierea procesului de selecţie în vederea participării la concursul de admitere 20.03.2020.

Înscrierea pentru selecţie se face prin trimiterea unui CV (care trebuie să conţină obligatoriu datele de contact ale candidatului, precum şi localitatea unde îi este mai facilă contactarea de către un reprezentant al structurilor de resurse umane ale SRI) şi a Consimţământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal la adresa de mail hr@sri.ro, cu titlul „Licenta ANIMV (Nume, prenume)”.

Termenul limită de înscriere pentru participarea la concursul de admitere – 10.07.2020

Pot participa la concursul de admitere doar candidaţii care promovează toate etapele specifice de selecţie pentru încadrarea în SRI. Detaliile referitoare la modalitatea de înscriere la concurs vor fi furnizate de către reprezentanţii structurilor de resurse umane ale SRI candidaţilor care promovează toate etapele de selecţie.

Perioada de desfăşurare a concursului: 27 – 31.07.2020

Durata studiilor: 3 ani 2020-2023

Forma de învăţământ: cu frecvenţă.

Pe durata studiilor, candidaţii declaraţi ADMIS vor avea calitatea de student militar al Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, din momentul înmatriculării în anul I de studii universitare de licenţă până la data absolvirii.

Candidaţii care doresc să participe la concursul de admitere în Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” trebuie să îndeplinească, în mod cumulativ, următoarele condiţii:

sunt absolvenţi de liceu, cu diplomă de bacalaureat sau prezintă adeverinţă care atestă că vor susţine examenul de bacalaureat în sesiunea iunie-iulie 2020;

NOTĂ:

În situaţia în care candidaţii au mai urmat un program de studii universitare de licenţă, cu suportarea cheltuielilor de la bugetul de stat, în conformitate cu art. 142 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, vor achita contravaloarea serviciilor de şcolarizare de care au beneficiat anterior cu finanţare de la bugetul de stat. Încasarea sumei reprezentând contravaloarea serviciilor de şcolarizare se realizează de către instituţia de învăţământ superior de stat care a asigurat şcolarizarea.

Cu ocazia înmatriculării în cadrul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, candidaţii vor prezenta dovada că au efectuat integral sau efectuează, în rate, plata serviciilor de şcolarizare.

au cetăţenie română şi domiciliul stabil în România;

au vârsta de până la 23 ani împliniţi în anul organizării concursului;

au fost declaraţi APT pentru participarea la concurs de către Serviciul Român de Informaţii.

Candidaţii care participă la concursul de admitere trebuie să:

fie dispuşi ca, după finalizarea programului de studii universitare de licenţă în cadrul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, să desfăşoare activităţi, în calitate de ofiţeri de informaţii, în orice zonă a teritoriului naţional, potrivit intereselor şi nevoilor instituţiei, în conformitate cu angajamentul semnat cu Serviciul Român de
Informaţii;

accepte, în situaţia în care vor fi declaraţi ADMIS, interzicerea ori restrângerea exercitării unor drepturi şi libertăţi cetăţeneşti, conform dispoziţiilor din legislaţia în vigoare;

accepte efectuarea de verificări asupra activităţii şi comportamentului lor, precum şi verificările de securitate prevăzute de H.G. nr. 585/2002, cu modificările şi completările ulterioare, pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, pentru determinarea eventualelor elemente de
incompatibilitate privind accesul la informaţii secrete de stat.

DE LA CONDIŢIILE DE ÎNSCRIERE NU SE ACORDĂ DEROGĂRI.

Înscriere

Înscrierea se va realiza online.

Opţiunea de a participa la concursul de admitere se face prin completarea unei cereri-tip adresată rectorului Academiei. Formularul se descarcă de pe site-ul Academiei, se completează şi se transmite la adresa de mail
admitere2020@animv.ro, până la data de 10.07.2020.

Documente pentru dosarul de concurs

Cererea va fi însoţită de următoarele documente scanate în format PDF:

1 copie scanată a diplomei de bacalaureat şi a foii matricole aferentă sau, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunea iunie-iulie 2020, adeverinţa însoţită de situaţia şcolară;

2 dovada echivalării acestor studii de către Centrul Naţional de Recunoaştere și Echivalare a Diplomelor, din cadrul Ministerului Educației şi Cercetării, în condiț iile legii, în situaţia absolvirii studiilor liceale în instituţii acreditate de
învăţământ preuniversitar din străinătate;

3 copie a certificatului de naştere;

4 copie a cărţii de identitate;

5 copie a hotărârii judecătoreşti sau alte documente privind schimbarea numelui pentru cei care şi-au schimbat numele;

6 copie a certificatului de căsătorie, dacă este cazul;

7 dovada achitării taxei de înscriere, în valoare de 150 lei, prin virament bancar, în contul

RO35TREZ70120F330500XXXX, CF 4204267, deschis la Trezoreria Sector 1, Bucureşti, beneficiar UM 0418 Bucureşti, cu menţiunea Taxă înscriere licenţă pentru numele şi prenumele candidatului.

Sunt scutiţi de plata taxei de înscriere copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat, precum şi copiii orfani de unul sau ambii părinţi ce au activat în sistemul de învăţământ.

Candidaţii care sunt exceptaţi de la plata taxei de înscriere trebuie să aibă la dosar o adeverinţă din care să rezulte că sunt îndeplinite condiţiile de exceptare de la plata taxei.

La data desfăşurării primei probe de concurs, candidații vor avea asupra lor originalele documentelor enumerate mai sus, în vederea certificării conformităţii cu originalul, potrivit O.U.G. nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

NOTĂ:

După verificare, acceptare şi înregistrare, Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” va solicita unităţilor Serviciului Român de Informaţii să confirme, până la data de 17.07.2020, îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs şi să transmită fişa medicală a candidaţilor declaraţi APT pentru participarea la concurs.

La sediul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul” în perioada 27 – 31.07.2020, se vor susţine următoarele probe de concurs:

Facultatea de Informaţii – specializarea „Psihologie informaţii”: Limba şi literatura română (proba scrisă I); Psihologie (proba scrisă II).
În stabilirea subiectelor de examinare pentru probele scrise se va avea în vedere programa recomandată de Ministerul Educaţiei şi Cercetării pentru examenul de bacalaureat, sesiunea 2020.

Pentru efectuarea clasamentelor candidaţilor, în vederea ocupării locurilor scoase la concurs, media generală de admitere va fi calculată ca medie aritmetică a notelor obţinute la cele două discipline de concurs. Media generală minimă de admitere este 5,00 (cinci).

Dacă în clasamentul final, pe ultimul loc, sunt mai mulţi candidaţi cu aceeaşi medie, este admis candidatul care a obţinut nota cea mai mare la proba scrisă I a concursului de admitere.

Candidaţii la studiile universitare de licenţă care au obţinut, în perioada studiilor liceale, distincţii (premiile I, II, III, menţiune) la olimpiadele şcolare internaţionale recunoscute de Ministerul Educaţiei şi Cercetării beneficiază de dreptul de a se înscrie, fără susţinerea concursului de admitere, pe locuri finanţate de la buget.

Candidaţii la studiile universitare de licenţă care au obţinut, în perioada studiilor liceale, distincţii la olimpiadele şcolare şi/sau la alte concursuri naţionale sau internaţionale vor susţine toate probele de concurs, cu excepţia celei de la disciplina la care au obţinut distincţie, dacă aceasta este probă de concurs, şi la care, din oficiu, vor obţine punctajul maxim (nota 10,00).

Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” nu asigură cazarea şi hrănirea candidaţilor pe perioada susţinerii concursului de admitere.

 

 

 

 

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Nebunu Vili Dorin

    vineri, 03.04.2020 at 19:27

    Vreau sa devin ofițer la voi dacă știți sa ma învățați

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate

EVENIMENT

PROGRAMUL detaliat al Târgului de Crăciun de la Sebeș. Spectacole, povești și concerte într-un adevărat festival al iernii

Publicat

A început Târgul de Crăciun de la Sebeș. Vizitatorii sunt așteptați cu ateliere creative la bibliotecă, scrisori pentru Moș Crăciun, întâlniri cu personaje de poveste și spectacole de teatru pentru bucuria publicului mic și mare.

Povestea Târgului de Crăciun de la Sebeș a început în ziua de Sfântul Nicolae. Atmosfera de sărbătoare a fost adusă de cei mai mici artiști ai orașului care frecventează școala de muzică și de teatru a Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeș și care au avut bucuria de a deschide programul sărbătorilor de iarnă.

De altfel, majoritatea evenimentelor de iarnă pregătite în acest an sunt dedicate copiilor, care beneficiază zilnic de ateliere creative la bibliotecă, plus vizionări de filme, întâlniri cu personaje de poveste unice, așa cum doar la biblioteca din Sebeș se pot întâmpla.

”Un dar special pentru publicul nostru este și spectacolul de magie care vine tocmai de la Opera Comică pentru Copii București, marți 20 decembrie.

Un reper de neratat din programul cultural al Crăciunului la Sebeș îl reprezintă întâlnirea de miercuri, 14 decembrie, cu actorii Teatrului Național „Radu Stanca” din Sibiu, care oferă publicului din Sebeș cel mai frumos spectacol cu aromă de sărbători: „Țesătorul de vise – Poveste de Crăciun 2”.

Citește și: Prețuri la târgul de Crăciun din Alba Iulia. Cât costă un vin fiert, o cafea, o ciocolată caldă, un langoș sau un burger

Rămâneți aproape de Centrul Cultural „Lucian Blaga” și de spiridușii lui Moș Crăciun pentru a ne bucura de magia iernii, pentru a oferi copiilor bucuria tradițiilor și generozitatea de a dărui zâmbete.

Le vom spune împreună povești ale Crăciunului la Sebeș, îi vom invita să descopere lucruri și locuri noi, îi vom încuraja să trimită o rugăciune către Dumnezeu pentru cei dragi, pentru o lume mai bună, pentru a culege speranțe” au transmis reprezentanții Primăriei Sebeș.

PROGRAMUL Târgului de Crăciun de la Sebeș

Marți, 6 decembrie 2022

Platoul Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeș (eveniment în aer liber)

Ora 17.00: „Colindăm iarna!”

Momente artistice cu Școala de muzică „Do Re Mi” a Centrului Cultural „Lucian Blaga” – profesori Alexandra și Adrian Pamfilie, trupele de teatru „Gepetto” și „Pied Piper” – prof. Lavinia Kamla Donose, Fanfara din Petrești, Maria Dan Păucean, Trupa de Dansuri Săsești.

Miercuri, 7 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.30: Lansare de carte pentru copii. Ateliere creative

 Joi, 8 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 11.00: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Orele 11.00-13.00: Primim, cu drag, colindători!

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 19.00: „Stai cu mine de Crăciun!” – concert Fuego (sală închiriată, turneu național)

Vineri, 9 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: „Ninge cu… filme” – vizionări educative pentru copii

Orele 11.00-14.00: Primim, cu drag, colindători!

Sâmbătă, 10 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 19.00: „Bună veste, gazdă-n casă!” – spectacol de colinde cu Organizația Tinerilor de pe Valea Sebeșului

Luni, 12 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00:  „Noi umblăm… pe bunici să-i colindăm!” – tradiții și obiceiuri românești povestite de beneficiarii Căminului pentru Persoane Vârstnice Sebeș

Ora 11.30:  „Noi umblăm… pe bunici să-i colindăm!” – tradiții și obiceiuri românești povestite de beneficiarii Centrului de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș

Ora 13.00: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Orele 14.00-14.30: Primim, cu drag, colindători!

Ora 16.00: „Colindul din străbuni”  întâlnire de sărbătoare cu Consiliul Consultativ al Seniorilor

 Marți, 13 decembrie 2022

Mănăstirea Franciscană Sebeș

Ora 11.00: Concert de colinde pentru Sfântul Anton, ocrotitorul copiilor

Momente artistice cu Școala de muzică „Do Re Mi” a Centrului Cultural „Lucian Blaga” – profesori Alexandra și Adrian Pamfilie, trupele de teatru „Gepetto” și „Pied Piper” – prof. Lavinia Kamla Donose

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 17.30: Serbare de Crăciun – Grădinița „Nane” Sebeș

 Miercuri, 14 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.30: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 19.00: „ȚESĂTORUL DE VISE” – cel mai frumos spectacol de Crăciun al Teatrului Național „Radu Stanca” Sibiu. Regizor: Florin Coșuleț

 Joi, 15 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: „Ninge cu… filme” – vizionări educative pentru copii

Ora 17.00: Serata culturală aniversară – ediția a V-a. Creații literare tematice ale scriitorilor locali, lansări de carte ale scriitorilor Ana Selejan și Bogdan Turcu, expoziție de artă plastică

Vineri, 16 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 10.00: Serbare de Crăciun – Grădinița „Heidi” Sebeș

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.30: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de „Gheorghe Maniu”

Ora 17.00: Serbare de Crăciun – Grădinița cu program prelungit nr. 4 Sebeș

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 18.00: Concert de colinde susținut de Corul Protopopiatului Ortodox Sebeș

Luni, 19 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 11.00: „Cartea poveștilor de iarnă se deschide la…. Es war einmal” de  Ziua Minorităților Naționale din România

Orele 11.00-14.30: Primim, cu drag, colindători!

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 16.30: Serbare de Crăciun – Grădinița cu program prelungit nr. 2 Sebeș

Marți, 20 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 11.00: „Magic Way” – spectacol de Crăciun Opera Comică pentru Copii București

Orele 12.30-13.30: Primim, cu drag, colindători!

 Miercuri, 21 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: „Ninge cu… filme” – vizionări educative pentru copii

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 10.30: Serbare de Crăciun – Grădinița „Mirela” Sebeș

Orele 12.30-13.30: Primim, cu drag, colindători!

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 17.00: „Poveste de Crăciun” – spectacol de teatru pentru copii cu trupele „Gepetto”, „Pied Piper”, „Masca” – profesor coordonator Lavinia Kamla Donose

 Joi, 22 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 17.00: Spectacol de Crăciun cu Școala de muzică „Do Re Mi” a Centrului Cultural „Lucian Blaga” – profesori Alexandra și Adrian Pamfilie

6-24 decembrie, online, pe pagina de Facebook a Bibliotecii Municipale „Lucian Blaga” Sebeș: Calendarul de Advent al cărților – întâlniri minunate!

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Cazierul judiciar va putea fi eliberat și electronic. Lege aprobată de Parlament

Publicat

Cazierul judiciar va putea fi eliberat şi în formă electronică. Plenul Camerei Deputaţilor a adoptat, miercuri, un proiect de lege, în acest sens.

Proiectul are ca obiect de reglementare completarea Legii 290/2004 privind cazierul judiciar. Noutatea adusă se referă la creşterea operativităţii în obţinerea certificatului de cazier judiciar, în sensul simplificării acestei proceduri. Concret, se prevede ca şi eliberarea actului, nu doar depunerea cererii de eliberare, să fie făcută în formă electronică.

„La solicitarea persoanelor fizice sau juridice, în urma consemnării opţiunii în cererea-tip prevăzută la alin.(1) şi (2), certificatul de cazier judiciar se eliberează gratuit şi în formă electronică.

Certificatele de cazier judiciar eliberate în formă electronică sunt semnate cu semnătură electronică calificată şi sunt asimilate înscrisurilor autentice. (…)

În termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi, prin ordin comun al ministrului afacerilor interne şi al ministrului cercetării, inovării şi digitalizării, sunt stabilite procedurile pentru eliberarea în formă electronică a cazierului judiciar”, se arată în textul proiectului de lege.

Camera Deputaţilor este for decizional pentru acest proiect de lege.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bani pentru IMM-uri. CALENDARUL apelului de 350 de milioane de euro pentru digitalizare. Ce se poate cumpăra cu banii

Publicat

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de coordonator de reforme și investiții, anunță calendarul aferent apelului de proiecte pentru granturile de până la 100.000 de euro pentru digitalizarea IMM-urilor, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

Calendarul apelului de proiecte este următorul:

Lansare ghid: 15 decembrie 2022

Depunere proiecte: 1 februarie 2023 – 30 martie 2023

Evaluare proiecte: 1 aprilie 2023 – 31 mai 2023

Etapa I de semnare a contractelor: 30 iunie 2023

Etapa II de semnare a contractelor: 31 august 2023

Cine poate beneficia:

Apelul beneficiază de o alocare de 347,5 milioane euro și este destinat întreprinderilor, societăți reglementate de Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care se încadrează în categoria de IMM și au sediul social în România, transmit reprezentanții MIPE.

Sumele prevăzute:

  • 20.000 – 30.000 euro pentru microîntreprindere;
  • 20.000 – 50.000 euro pentru întreprindere mică;
  • 20.000 – 100.000 euro pentru întreprindere mijlocie.

Ce se poate cumpăra:

Apelul este unul competitiv și va sprijini următoarele tipuri de acțiuni:

  • achiziții de hardware TIC;
  • achiziții de echipamente pentru automatizări și robotică destinate fluxurilor tehnologice, integrate cu soluții digitale;
  • dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor, inclusiv soluțiile de automatizare
  • software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
  • achiziții de tehnologii blockchain;
  • achiziții de sisteme de inteligență artificială, machine learning, augmented reality, virtual reality;
  • achiziționare website de prezentare;
  • achiziția de servicii de tip cloud și IoT;
  • instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC;
  • consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile etc.

Inițial, consultarea publică privind ghidul specific de finanțare, demarată pe 4 octombrie 2022, era programată să se termine vineri, 4 noiembrie, dar s-a prelungit până pe 18 noiembrie 2022.

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) spune că a prelungit discuțiile pentru a răspunde „interesului foarte mare manifestat de potențialii beneficiari în accesarea apelului privind adoptarea tehnologiilor digitale”.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Cum vor recupera elevii din Alba, ziua liberă din mini-vacanța de Ziua Națională. Precizările șefului IȘJ Alba, Cornel Sandu

Publicat

Ziua de 2 decembrie, liberă în contextul mini-vacanței de Ziua Națională, va fi recuperată pe parcursul lunii decembrie, solicită Ministerul Educației. 

Inspectorul școlar general, Cornel Sandu, a declarat pentru Alba24 că modul de recuperare a orelor din ziua respectivă a fost lăsat la latitudinea școlilor din județ.

”Da, sigur că se recuperează, dar fiecare școală a stabilit modul în care se face acest lucru” a spus șeful Inspectoratului Școlar Județean Alba.

Hotărârea de Guvern prevede recuperarea orelor prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru pentru toate instituțiile, până la 31 decembrie.

În cazul școlilor, acest lucru se poate face până pe data de 21 decembrie.

Asta pentru că, potrivit structurii anului școlar 2022-2023, cursurile celui de-al doilea modul durează până pe 22 decembrie 2022.

În perioada 23 decembrie – 8 ianuarie, elevii sunt în vacanță.

Foto: Scoala SMART din Ciugud – Alba24

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax