Eveniment
Stadiul lucrărilor la autostrada Orăştie – Sibiu. În două săptămâni, circulaţie oprită pe o bandă, la intrare în Sebeş dinspre Lancrăm
Lucrările la autostrada Orăştie – Sibiu sunt în plină desfăşurare. Potrivit deputatului PDL Clement Negruţ, care a prezentat, joi, într-o conferinţă de presă, stadiul investiţiei, activitatea mai intensă se desfăşoară la nodul rutier Lancrăm, unde urmează să fie executate lucrări la podul de trecere peste autostradă. În maxim două săptămâni, şoferii vor avea bătăi de cap, întrucât circulaţia va fi restricţionată şi deviată pe o singură bandă, cu semaforizare, pe podul CFR de la intrarea în oraş, pe traseul autostrăzii şi acces în DN1, zona Lancrăm.
Conform declaraţiilor deputatului Clement Negruţ, lucrările la autostradă continuă conform graficului stabilit. Grinzile de beton de la podul Secaş au fost deja montate, urmând să se treacă la turnarea plăcii de suprabetonare. Grinzile aduse de la Ploieşti sunt descărcate în zona autostrăzii, iar alte 20 de grinzi au sosit marţi şi vor fi montate la podul din zona Cut.
Construcţia podurilor este realizată în proporţie de 65%, iar podeţele, de 75%. De asemenea, se lucrează la accesul spre Râpa Roşie şi spre terenurile locuitorilor din zonă.
Până în acest moment, din totalul de 2.000.000 metri cubi de săpături, au fost executate lucrări de peste 1.600.000 metri cubi de teren. De asemenea, s-au făcut operaţiuni de umplutură cu pământ şi balast pe 930.000 de metri cubi, din totalul de suprafaţă de 1.800.000 mc.
Între kilometrii 37 şi 38, în zona Câlnic, pe o porţiune de 600 de metri – o zonă mlăştinoasă, se execută lucrări de stabilizare a taluzurilor prin construirea unui zid de sprijin de beton. Tot pe această zonă se lucrează la stabilizarea terenului pe traseul autostrăzii, prin executarea unui strat geogrilă format dintr-un blocaj de piatră, peste care se pune un strat de balast.
Pe întreaga lungime a autostrăzii, se depune un strat de formă, de 15 cm, care se compactează şi peste care se toarnă un strat inferior, de fundaţie, de 25 de cm. După terminarea acestei proceduri se va trece la turnarea mixturii asfaltice, formată dintr-un strat de bază de 12 cm, un strat de legătură de 6 cm şi unul de uzură de 5 cm.
În zona nodurilor rutiere Lancrăm – Sebeş, au fost parcurşi aceşti paşi pe o suprafaţă de un km, iar 800 de metri din zona intersecţiei autostrăzii cu DN7, la Vinţu de Jos sunt pregătiţi pentru asfaltare.
În lucrările segmentului de autostradă sunt implicate un număr de aproximativ 500 de persoane.
Vedeţi mai jos declaraţiile deputatului Clement Negruţ privind lucrările la autostradă:
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Young man
vineri, 24.08.2012 at 11:28
Pe viitor la o astfel de stire , nu ar fi rau sa atasati si un rand de poze cu lucrarile la zi . Poate asa se pot corela vorbele cu faptele si devin mai credibile .Nu mai adaug detalii … va consider profesionisti 🙂 .
moderatorul de serviciu
vineri, 24.08.2012 at 12:07
complicat, @Young Man. Daca trebuie sa faci 100 km pentru 3 poze, publicarea stirii intarzie cu 3 ore.
Young man
vineri, 24.08.2012 at 14:26
si de la lucrarile din Sebes sunt OK .
David Dorin
duminică, 26.08.2012 at 22:43
tzineti-o tot asa..sa le aratam ca totusi e poate constri repede si in Romania..;)