Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Ştefan Bardan a depus armele. Ultimul raport al prefectului demis: „Prin dialog, am reuşit să schimb imaginea de bau-bau a instituţiei”


Publicat

Prefectul Ştefan Bardan a prezentat raportul activităţii sale la conducerea Instituţiei Prefectului Judeţului Alba, într-o conferinţă de presă, ultima înainte de predarea „ştafetei” către noul prefect, Dan Simedru. Acesta a vorbit despre proiectele iniţiate, realizate sau nu, despre reuşitele sale în această perioadă, în care a avut printre obiectivele principale dialogul cu angajaţii instituţiei pe care a condus-o şi cu alte instituţii şi administraţii din judeţ, iar, printre realizări, a amintit promovarea de proiecte pe fonduri europene, care nu intrau în discuţie înainte. De acum, Ştefan Bardan se va întoarce la funcţia pe care a deţinut-o în urmă cu 8 ani, de director comercial al societăţii Apa CTTA şi va reveni în politică.

Prefectul Bardan a vorbit despre propunerile pe care şi le-a făcut la începutul mandatului său şi despre proiectele  pe care a reuşit sau nu să le ducă la capăt. Un proiect neîndeplinit amintit de prefect a fost cel început de predecesorul său, un proiect ce avea ca temă „Olimpiada de la Arieşeni din anul 2020”. „La începutul mandatului, mi-am propus să schimb imaginea instituţiei si a prefectului, să nu mai fie un <bau-bau> şi un <tătuc> al judeţului şi cred că am reuşit, prin implementarea unui dialog cu angajaţii instituţiei. Mi-a trebuit timp să îşi dea seama şi ei că nu sunt un om cu care nu se poate discuta”, a spus Bardan.

Un alt obiectiv al mandatului prefectului, amintit de acesta, a fost dialogul cu administraţia locală şi a judeţului, promovat indiferent de culoarea politică a unei adminstraţii. „Dialogul a fost în primul rând pentru a avea un comportament preventiv pe respectarea legii. La bilanţul de la începutul anului, au fost atacate vertiginos aceste probleme şi s-a constatat că ele au scăzut. Acolo unde am sesizat o posibilă nerespectare a legii pe o anumită secţiune administrativă i-am atenţionat, chiar am avut dialoguri personale cu primari sau consilii şi oamenii au înteles, şi-au rezolvat acele probleme şi atunci nu a mai fost cazul să mergem în instanţă”, a precizat Ştefan Bardan.

Un obiectiv cu care prefectul se mândreşte în mandatul său a fost scrierea şi promovarea de proiecte pe bani europeni: „Instituţia Prefectului, până la mine, nu a avut nicio intenţie clară, scrisă, de a promova proiecte pe fonduri europene. În mandatul meu, am reuşit, cu parteneri, să scriem trei proiecte pe fonduri europene, unul nu s-a finanţat şi l-am pierdut, unul l-am câştigat, iar unul este aproape pe punctaj de eligibilitate şi cred că va fi finanţat în viitor, dacă cel care vine după mine va continua acest lucru”, a mai spus Ştefan Bardan, precizând că este vorba despre un proiect în valoare de 12 miliarde lei vechi, în parteneriat cu Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, ce are ca obiectiv îmbunătăţirea administraţiilor publice din mediul rural al judeţului Alba prin furnizarea de programe de instruire, consultanţe studii etc.

În mandatul său, prefectul Bardan a dat dovadă de o oarecare discreţie, comparativ cu predecesorii săi şi îşi recunoaşte lipsa de „notorietate”, întrucât nu s-a manifestat în scandaluri sau alte situaţii inconveniente, dar a menţinut mereu deschisă poarta dialogului cu instituţiile şi administraţia: „Nu am avut în mandatul meu plângeri despre modul în care prefectul şi instituţia îşi fac treaba. Nu s-a auzit niciun conflict din zona asta. Înainte prefecţii erau în conflict cu administraţia locală, în mandatul meu nu. Unii spuneau că nu am ieşit foarte mult public, e adevărat, nu am ieşit public în zona de scandaluri”.

Cât despre ce va face de acum încolo, prefectul a menţionat că se va întoarce în viaţa politică, iar, profesional, va reveni la postul pe care îl deţinea în urmă cu 8 ani, ca director comercial la societatea Apa CTTA.

La momentul conferinţei de presă (joi, 10 mai, ora 11.00), Ştefan Bardan era încă în funcţia de prefect, întrucât decizia Guvernului nu se publicase în Monitorul Oficial. Aceasta va intra în vigoare la trei zile după publicare.

Subprefecţii se vor întoarce, şi ei, la funcţiile deţinute înainte, iar Cancelaria Prefectului, de asemenea, în cazul în care nu va fi păstrată de noul prefect.

Vedeţi mai jos declaraţiile prefectului Ştefan Bardan despre mandatul său:



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comments

  1. mircea t

    joi, 10.05.2012 at 13:58

    stiam ca sunt 8 subprefecti

  2. marius

    vineri, 11.05.2012 at 12:57

    asteptam sa mai pice din ei…. printre ei ar fi bine si Inspectorul general Sandu Cornel, ii ajunge cat a umilit si cat a facut ce a vrut. Alaturi de el sa il ia si domnul Neguciu,,, si asa poate apare si in jud. Alba lumina in invatamant!!!!!!!!!!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Iohannis: În noaptea de Înviere SE RIDICĂ restricțiile de circulație și nu se completează declarații. Se poate intra în biserică

Publicat

Creştinii vor putea participa la slujbele de Înviere şi nu vor completa declaraţii, spune preşedintele Klaus Iohannis.

Restricţiile de circulaţie se ridică, în noaptea de Înviere, iar fiecare creştin va putea merge la biserică dacă doreşte, potrivit sursei citate.

Vezi și OFICIAL: Reguli stabilite de Sfântul Sinod pentru slujbe, în perioada 24 aprilie– 7 mai 2021, la Florii, Denii, Paști, Înviere

Bisericile vor organiza slujbele aşa cum este datina: „nu ne amestecăm în felul în care vor fi organizate slujbele la biserica. Ştim cu toţii că prima parte a slujbei se ţine afară, după care o parte intră în biserică”.

În noaptea de Înviere restricţiile de circulaţie se ridică, iar creştinii vor putea participa la slujbele de Înviere, nu vor trebui să completeze declaraţii.

„Aşa vom organiza lucrurile ca totul să se desfăşoare în linişte şi bună rânduială. Aceste lucruri sunt deja prevăzute în hotărârea de Guvern pentru starea de alertă care este acum în vigoare şi nu vor exista modificări în aceste reglementări.

Deci nu vor fi restricţii suplimentare în noaptea de Înviere, dimpotrivă, vor fi mai puţine restricţii. Ne dorim ca oamenii să poată merge la biserică”, afirmă Iohannis.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Măsuri decise de CJSU Alba pentru comunele Noșlac și Sohodol. Ce restricții trebuie respectate

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis miercuri măsuri pentru comunele Noșlac și Sohodol. Acestea intră în vigoare de joi, 22 aprilie, ora 00.00.

HOTĂRÂREA nr. 110 din 21.04.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza comunelor Noșlac și Sohodol

HOTARAREA 110 CJSU 21.04.2021

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1 Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 21.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Anexa_Hotararea nr. 110 din 21.04.2021

Art. 2 (1) La nivelul comunei Sohodol unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 4 şi mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori, începând cu data de 22.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în zilele de luni, marți, miercuri și joi în intervalul orar 22.00-05.00, iar în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 20.00-05.00, cu următoarele excepţii:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuinţă/gospodărie şi locul/locurile de desfăşurare a activităţii profesionale şi înapoi;
  • deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente;
  • deplasări în afara localităţilor ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicţiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, şi care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoţirea copilului, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori decesul unui membru de familie;

Operatorii economici care desfăşoară activităţi de comerţ/prestări de servicii în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, își vor organiza şi desfăşura activitatea în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 0500-1800. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 0500- 2000.

În zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, în intervalul orar 1800-0500, operatorii economici pot activa doar în relaţia cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 2000-0500;

Unităţile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum şi operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, şi cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone îşi pot desfăşura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

Se suspendă activitatea operatorilor economici desfăşurată în spaţii închise în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness;

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

Măsurile stabilite la lit. k) și lit. l) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. m), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există;

(3) Centrele de vaccinare și cabinetele medicale își vor desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

(4) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 3 (1) La nivelul comunei Noșlac unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 22.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22.00-05.00, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Incidența cazurilor COVID a scăzut sub 3 în Alba. Județul, pe locul 6 în situația anunțată la nivel național

Publicat

Rata de incidență a cazurilor COVID a scăzut, miercuri, sub 3 în județul Alba. Tendința era de scădere a numărului de cazuri noi, potrivit datelor comunicate de autoritățile sanitare, la data de 21 aprilie.

Sunt și câteva excepții. Incidența a crescut ușor la Sebeș, Cugir, Aiud, Crăciunelu de Jos sau Livezile.

Vezi ALBA: 87 de cazuri COVID înregistrate în ultimele 24 de ore. Incidența actualizată în localitățile din județ, la 14 zile

TOP localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba):

Mediul urban:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19:

Ocna Mureș – 69 cazuri –  4,94 (anterior 5,01)

Câmpeni – 31 cazuri – 4,22 (anterior 4,36)

Alba Iulia – 317 cazuri – 4,14 (anterior 4,29)

Cugir – 103 cazuri – 4,01 (anterior 3,93)

Abrud – 20 cazuri – 3,82 (anterior 4,39)

Blaj – 72 cazuri – 3,46 (anterior 3,70)

Aiud – 87 cazuri – 3,42 (anterior 3,19)

Sebeș – 101 cazuri – 3,07 (anterior 2,92)

Baia de Arieș – 9 cazuri – 2,36 (anterior 2,63)

Teiuș – 18 cazuri – 2,48 (anterior 2,62)

Zlatna – 5 cazuri – 0,63 (anterior 0,63)

Mediul rural:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19

Crăciunelu de Jos – 15 cazuri – 7,04 (anterior 6,57)

Livezile – 6 cazuri – 4,96 (anterior 3,31)

Sălciua – 7 cazuri – 4,89 (anterior 5,59)

Cut – 6 cazuri – 4,71 (anterior 4,71)

Ciugud – 14 cazuri – 4,31 (anterior 4,61)

Sohodol – 7 cazuri – 4,20 (anterior 4,20)

Șibot – 9 cazuri – 3,72 (anterior 4,13)

Ighiu – 26 cazuri – 3,70 (anterior 3,84)

Stremț – 9 cazuri – 3,67 (anterior 3,67)

Noșlac – 6 cazuri – 3,31 (anterior 3,31)

Vințu de Jos – 18 cazuri – 3,26 (anterior 3,45)

Gârbova – 7 cazuri – 3,25 (anterior 2,78)

Poșaga – 3 cazuri – 3,13 (anterior 3,13)

La nivel național, județul Alba se află pe locul 6, la egalitate cu Arad, ca rată de incidență, după București și Ilfov, Cluj, Hunedoara și Brașov.

TOP național în funcție de incidența COVID:

Ilfov – 4,61

Mun. București  – 4,51

Cluj – 4,39

Hunedoara – 3,08

Brașov – 3,07

Alba – 2,99 / Arad – 2,99

Timiș – 2,94

Covasna – 2,83

Bihor – 2,77

Sibiu – 2,73

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rechizitoriul dosarului în care este implicat directorul DSP Alba, respins definitiv de judecători. Ce spune Alexandru Sinea

Publicat

Rechizitoriul dosarului de delapidare, în care printre inculpați se află și directorul DSP Alba, Alexandru Sinea, a fost respins definitiv de magistrați. 

Mai exact, acesta a fost trimis înapoi procurorilor din Blaj, după ce magistrații au hotărât că rechizitoriul a fost ”neregulamentar întocmit”.

Decizia definitivă a fost dată de magistrații Tribunalului Hunedoara, în urma apelului făcut de mai multe părți din dosar, în  urma deciziei Judecătoriei Deva de la sfârșitul lunii ianuarie 2021.

“Nu doresc sa comentez o decizie a unei instante chiar daca îmi este oarecum favorabilă, având în vedere că Tribunalul Hunedoara a decis azi, în esența, retrimiterea rechizitoriului pentru refacere la Parchetul de pe lângă Judecatoria Blaj.

Îmi văi permite totuși sa trag o concluzie în urma sentinței de azi, și anume ca adevărul iese mereu la suprafață. Este, să zicem, o batalie caștigată, dar am toata încrederea ca voi caștiga în cele din urmă și războiul.

Ceea ce va pot spune cu siguranță este ca toată energia mea se va îndrepta și de acum înainte către îndeplinirea atribuțiilor pe care le am ca director executiv al DSP Alba”, a declarat Alexandru Sinea pentru alba24.ro.

Dosarul s-a judecat în cameră preliminară timp de luni bune.

”(…) respinge contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Judecătoria Deva şi inculpaţii Stâncel Ioan şi Sinea Dumitru Alexandru împotriva încheierilor penale din data de 08.10.2020 şi 13.01.2021, pronunţate de judecătorul de cameră preliminară din cadrul Judecătoriei Deva, în dosarul nr. 7896/221/2019/a1*. Obligă pe inculpatul Sinea Dumitru Alexandru la plata sumei de 100 lei cu titlu de cheltuieli judiciare avansate de stat în calea de atac a contestaţiei.(…)  Definitivă. Pronunţată în camera de consiliu azi, 21.04.2021”, se arată în sentința pe scurt a Tribunalului Hunedoara.

Reamintim că, la sfârștitul anului 2017, în data de 12 decembrie, actualul director DSP Alba, Alexandru Sinea a fost reținut pentru 24 de ore, iar apoi plasat sub control judiciar, pentru a fi cercetat alături de alte șapte persoane, într-un dosar de delapidare, fals intelectual şi tăiere, fără drept, de arbori, cu un prejudiciu de peste 450.000 de lei.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate