Câmpeni
ȘTIREA TA: O rețea de telefonie mobilă nu funcționează de aproape două săptămâni în zona Arieșeni din Munții Apuseni
Un cititor Alba24 ne-a semnalat vineri faptul că de aproape două săptămâni, rețeaua de telefonie mobilă Telekom nu funcționează în zona Arieșeni din Munții Apuseni.
„Situația aceasta este de duminică, 26 februarie. Duminică, 12 martie, se împlinesc două săptămâni de când nu funcționează. Despre rețeaua Telekom este vorba.
Problemele cu rețeaua Telekom în Arieșeni sunt de 5-6 luni de zile. În fiecare lună cel puțin câteva zile nu funcționa rețeaua telefonică mobilă (voce, mesaje, internet). Nu am primit nici un fel de reducere la abonament pentru acest lucru. În schimb, prețul abonamentului a tot crescut prin modificarea unilaterală a contractului, iar calitatea serviciilor a scăzut.
Am acceptat creșterea aceasta a facturii în speranța că o să se remedieze problemele. În schimb s-au agravat.
Atât eu cât și alți locuitori din Arieșeni i-am contactat pentru a remedia situația.
În data de 7 martie am trimis o cerere de reziliere a contractului și am primit ca răspuns doar un număr de înregistrare.
I-am contactat azi și am primit ca răspuns că se lucrează la remediere și ca dacă vreau să reziliez contractul trebuie să plătesc o anumită sumă de bani.
Menționez că am facturile plătite la zi. Cum este posibil să nu pot rezilia contractul atâta timp cât ei nu oferă nimic în schimb începând din 26 februarie – de aproape două săptămâni?
Prin lipsa serviciilor aceștia m-au pus în situația să nu pot ridica colete – curierul nu m-a putut contacta; să nu pot contacta familia, prieteni, cunoscuți, etc.
Am încercat încetarea contractului pe cale amiabilă, serviciul pe care îl plătesc nu este oferit în zona în care locuiesc. Din câte văd nu este posibil acest lucru și din acest motiv vă scriu. O să fiu nevoit să apelez la Protecția Consumatorilor”, ne-a transmis cititorul Alba24.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
marius
vineri, 10.03.2023 at 21:02
si ce mai asteapta
T.
vineri, 10.03.2023 at 22:22
Din data de 24 Febr. nu funcționează (sat de vacanță Vârtop, zona de ski Arieseni). Astăzi, 10 Martie, am fost nevoiți sa plecam…reteaua încă nu funcționează.
Din doua în doua zile am sunat și am făcut sesizare la Telekom, ca in data de 7 Martie când am sunat din nou sa mi se spună ca prima sesizare s-a făcut în data de 6 Martie.
Problema este la toți utilizatorii telekom – localnici + persoane venite în concediu la ski.
Pe lângă prețul abonamentului care pentru multe persoane poate este destul de ridicat, este vorba și despre faptul ca au privat o întreaga zona de serviciile de telefonie timp de aproape 1 luna și au și nesimtirea sa nu dea nivi un răspuns și sa nu dea dreptul de reziliere a contractului la zi, fara costuri suplimentare.