Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Studiu: Doar o persoană din zece înţelege pe deplin cum funcţionează criptomonedele. 35% cred că sunt o modă trecătoare


Publicat

bitcoin

Doar o persoană din zece înţelege pe deplin cum funcţionează criptomonedele, iar una din trei crede că acestea sunt o modă trecătoare, arată un studiu realizat de Kaspersky.

Rata de adopţie a criptomonedelor la nivel global este în scădere, în ciuda faptului că celebrităţi precum Johnny Depp şi influenceri YouTube ca PewDiePie le folosesc. Mulţi consumatori nu înţeleg încă în totalitate cum funcţionează şi acest lucru întârzie răspândirea lor la scară largă.

Până acum, patru persoane din cinci (81%) nu au cumpărat niciodată criptomonede, fapt ce subliniază cât de departe suntem de a fi acceptate ca o formă obişnuită de plată sau de investiţie.

Studiul Kaspersky a arătat că multe persoane îşi doresc să folosească criptomonede, dar lipsa de cunoştinţe în acest domeniu le împiedică. În plus, mulţi dintre cei care credeau că ştiu cu ce au de-a face, au decis apoi să înceteze utilizarea. Astfel, aproape o cincime (18%) dintre respondenţi s-au oprit pentru că a devenit prea complicat din punct de vedere tehnic.

Lipsa unei înţelegeri adecvate ar putea să ducă la neîncredere în capacitatea criptomonedelor de a păstra în siguranţă banii utilizatorilor. De exemplu, aproape o treime (31%) dintre respondenţi au afirmat că le consideră volatile şi trebuie să fie mai stabile înainte de a se hotărî să le folosească. De asemenea, este foarte răspândită ideea că aceste criptomonede vor dispărea la un moment dat. O treime dintre respondenţi (35%) cred că sunt o modă trecătoare.

Chiar dacă, poate, vârful interesului pentru criptomonede a trecut, mai există încă cerere de a utiliza această tehnologie. Astfel, 14% dintre cei chestionaţi au spus că, deşi nu folosesc criptomonede în prezent, ar vrea să facă acest lucru, pe viitor. Mai există, însă, îndoieli – unii consumatori cred că le-ar putea pune în pericol finanţele personale.

După mai mulţi ani de cercetare în domeniul securităţii cibernetice pe segmentul de start-up-uri de criptomonede, Kaspersky recomandă companiilor să adopte setul de bune practici de securitate pentru dezvoltatorii de contracte inteligente, să folosească soluţii recunoscute pentru contracte inteligente (precum openzeppelin.org) şi să realizeze evaluări independente de securitate pentru a se asigura că sunt detectate eventuale vulnerabilităţi.

“Este clar că răspândirea la nivel de masă şi creşterea segmentului de criptomonede sunt ţinute pe loc de natura vulnerabilă a tehnologiei”, spune Vitaly Mzokov, Head of Commercialization la Kaspersky, citat în comunicat.

“Chiar dacă există un mare apetit pentru folosirea lor, nu e tentant să-ţi dai banii către ‘ceva’ ce nu înţelegi în totalitate şi în care nu ai încredere. Având în vedere că siguranţa investiţiei este de importanţă crucială pentru oameni, este vital ca ei să poată lua singuri măsuri pentru a o proteja. Ca în cazul oricărei ameninţări cibernetice, nimic nu poate înlocui vigilenţa. Dacă vreţi să schimbaţi criptomonede, fiţi atenţi la siguranţa conturilor şi a parolelor. Dacă urmăriţi o investiţie pe termen lung sau să folosiţi criptomonedele pentru plăţi, atunci păstraţi-le într-un loc sigur şi folosiţi mai multe portofele. De asemenea, încurajăm companiile din acest domeniu să se organizeze corespunzător, pentru a demonstra că sunt capabili să protejeze investiţiile clienţilor”, a continuat el.

Pentru a contribui la îmbunătăţirea stabilităţii şi pentru a încuraja încrederea în investiţiile în acest domeniu, parteneri ai Kaspersky, cum este Merkeleon, au dezvoltat maketplace-uri legitime, platforme de licitaţie online, schimburi de criptomonede şi sisteme de plăţi.

“Criptomonedele au cu siguranţă avantajele lor, dar, după cum se poate vedea, mulţi consumatori nu sunt conştienţi încă de ele din cauza îngrijorărilor legate de securitate şi de modul în care funcţionează tehnologia. Este o industrie interesantă şi construită pe încredere. Prin urmare, este imperativ ca toţi jucătorii să facă tot posibilul pentru a-şi proteja reţelele şi pentru a se asigura că banii clienţilor sunt securizaţi”, explică Alexey Sidorowich, Head of Sales and Business Development la Merkeleon.

sursa: Romania24.ro



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Generația Z: Tineri informați și amabili, care preferă părinții în locul influencerilor. Studiu

Publicat

Noua generație Zeta sau „Digitalii” adică actualii adolescenți și post-adolescenți, născuți între 1995 și 2010, sunt amabili și informaţi, capabili să stabilească relații empatice prin intermediul internetului și pe rețelele sociale, fără a avea nevoie de influenceri (în care au încredere doar în procent de 17%). 

Prima generație „conectată permanent la Internet”, care o urmează pe cea a Milenialilor, și o precede pe cea Alpha, a crescut cu dispozitive tactile.

Continuă să fie dependenţi de mamă și de tată, atunci când au nevoie, primesc informații despre probleme economice folosind canale diversificate atât online, cât și offline, însă, în final, prevalează influența care provine din cercul familial.

Pentru Generația Z, liderii de opinie pentru informații sunt experții în sector și prietenii, citați ca fiind foarte relevanți, respectiv de 34% și 33% dintre intervievați, iar pe locul trei, pentru cei sub 20 de ani, sunt părinții, cu un procent de 25%, în timp ce pentru tinerii de 20-25 de ani predomină ca sursă jurnaliștii, în procent de 20%, alături de sportivi, pentru adolscenţii de sex masculin, scrie rador.ro.

Influencerii, de la care apreciază în principal capacitatea acestora de a filtra și traduce fluxurile de informații (lucrează ca brokerii) sunt considerați puncte de referință de doar 17% din eșantionul interievat. 57% din eșantion consideră că activitatea de influencer este o profesie reală și 30% ar dori să întreprindă în viitor această carieră.

Este foarte posibil ca datorită faptului că simt mai puternic decât generația alfa anterioară legătura cu membrii familiei, caracteristicile pe care tinerii generaţiei Z le caută în liderii de opinie să fie bunătatea și empatia, aşa cum reiese din studiul „Am încredere în tine”, realizat de Tips Ricerche, o agenție specializată în cercetarea pieței.

În ceea ce privește sfera economică, adolescenţii intervievați par să prefere metodele de interacțiune directă, față în față, motiv pentru care tinerii din generaţia Z apelează la persoane de încredere, cum ar fi membrii ai familiei și cunoscuți. Jurnaliștii, împreună cu experții din industrie (consultanţi, de exemplu), sunt şi ei consideraţi o sursă de încredere.

surse: stiripesurse.ro, rador.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Mai este recomandată dezinfectarea cumpărăturilor? Opinia unor experți americani despre pericolul suprafețelor contaminate

Publicat

Studiile continuă să arate că noul coronavirus poate fi detectat pe obiecte și după zile sau săptămâni, însă printre oamenii de știință s-a răspândit consensul că virusul este rareori transmis prin contact cu suprafețe contaminate.

În opinia acestora, ar fi de preferat abandonarea unor măsuri extreme ca punerea în „carantină” a scrisorilor sau dezinfectarea produselor de băcănie, scrie hotnews.ro.

„Din câte știu, în viața reală oameni de știință ca mine – epidemiolog și medic – și virusologi nu-și bat capul cu asemenea lucruri”, afirmă David Morens, consilier senior al directorului Anthony S. Fauci de la National Institute of Allergy and Infectious Diseases.

Aceasta corespunde cu pagina web de la Center for Disease Control and Prevention (CDC), unde pe pagina „Cum se răspândește Covid-19” actualizată scrie că „nu se consideră că atingerea suprafețelor este calea obișnuită” de transmitere a coronavirusului.

Astfel de studii „tind de fapt să spună că în condiții experimentale, care nu sunt ca în lumea reală, virusul poate persista și poate fi detectat”, afirmă el.

Dar adaugă că aceasta nu înseamnă că oricine poate fi infectat. „Volumul de virusuri care persistă s-ar putea să nu fie cel care vă poate afecta într-un context real”. În lumea reală, curenții de aer, lumina Soarelui și căldura acționează toate cu rapiditate pentru incapacitarea virusului.

„Comportamentul este cel care trebuie să te asigure că nimic dimprejur, inclusiv propriile mâini, nu ajunge la gură, nas sau ochi”. Acest comportament include să nu-ți atingi nimic de deasupra gâtului, să porți mască (ceea ce te ajută să-ți amintești să nu-ți atingi fața), distanțare socială și mâini cât de curate posibil. În aceste condiții poți chiar să mergi la un restaurant și să atingi obiecte acolo – scaunul, meniul – fără să le cureți în prealabil și „dacă ultimul lucru pe care-l atingi este săpunul sau dezinfectantul … ești ok”, spune Morens.

Stefan Baral, profesor asociat în departamentul de epidemiologie de la Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, spune că e o mare diferență între o singură particulă virală capabilă să supraviețuiască pe o anumită suprafață și potențialul virusului de a intra într-o membrană de mucus, a o traversa și a infecta pe cineva.

Angela Rasmussen, virusoloagă la Center for Infection and Immunity de la Columbia Universityʼs Mailman School of Public Health, spune că epidemiologii pot avea dificultăți în aflarea de dovezi din lumea reală ale transmiterii virusului de pe obiecte contaminate.

„Nu cred că este necesar și înțelept să curățăm produsele de băcănie”, nu este nevoie de antibacteriene pentru curățarea căminului, spune aceasta. Săpunul și apa, alcoolul și înălbitorul, pe de altă parte, au spectru larg de acțiune, spune Rasmussen, omorând multe bacterii ca și virusuri.

sursă: hotnews.ro

Citeste mai mult
Publicitate

CÎMPENI

ȘTIREA TA: O familie din Apuseni are nevoie de ajutorul comunității. Casa le-a fost distrusă într-un incendiu

Publicat

Un mesaj de ajutorare a unei familii care a rămas fără locuință a fost transmis de către un cititor Alba24. Este vorba despre incendiul de luni dimineața din satul Huzărești din comuna Gârda de Sus, în urma căruia o casă a fost distrusă de flăcări.

Apelul transmis pe rețeaua de socializare îndeamnă la ajutor pentru proprietari care și-au pierdut bunurile în incendiu.

”În cursul zilei de azi a avut loc un incendiu în comuna Gârda, în sat Huzărești, la o familie a ars casa cu tot ce a muncit o viață, rămânând doar cu hainele pe ei. Vă rog, ajutați acești oameni necăjiți”, este mesajul postat pe rețeaua de socializare.

Pompierii au intervenit cu două autospeciale de stingere cu apă și spumă și un echipaj de prim-ajutor.

Vezi și UPDATE FOTO: INCENDIU într-un sat din Gârda de Sus. Casă cuprinsă de flăcări. Pompierii au intervenit cu două autospeciale

Nu au fost persoane rănite.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Eseu trimis online profesorului. Variantă luată în calcul pentru teza la Română, în școlile aflate în scenariul roșu

Publicat

Secretarul de stat Luminița Barcari din cadrul Ministerului Educației spune că, în scenariul roșu, tezele ar putea fi date, la Română, sub forma unui eseu.

“Analizăm posibilitatea, să spunem, eliminării tezelor. Trebuie să aplicăm aceeași regulă pentru toată lumea, nu putem să facem discriminări: pentru elevii care învață în scenariul verde să dăm teze, pentru ceilalți nu”, a anunțat în această dimineață secretarul de stat responsabil cu învățământul preuniversitar.

În scenariul roșu, elevii ar putea susține ca teză un eseu pe care să îl trimită online, în timp ce în scenariul galben elevii ar putea susține tezele pe rând, atunci când revin la școală, a declarat Luminița Barcari, potrivit edupedu.ro.

În prezent, în cadrul Ministerul Educației sunt în analiză mai multe variante, printre care aceea ca în “scenariul galben să susțină aceste lucrări atunci când vin elevii la clasă, profesorul având grijă ca elevii să aibă același tip de item. Iar în scenariul roșu ne gândeam, dar aceasta este doar o variantă, – în funcție de disciplină pot fi concepute subiectele pentru teze adaptat în funcție de tipul de itemi la care se pretează fiecare disciplină. La Limba și literatura română, de exemplu, colegii mei au propus chiar un eseu.

Dar este doar o variantă de lucru și după ce ne vom consulta cu partenerii noștri sociali – sindicatele, parintii, elevii – vom lua o decizie. Deci în scenariul roșu să fie o evaluare care să se preteze online, iar copilul să transmită lucrarea lui în timp real profesorului”, a declarat Barcari.

sursă: edupedu.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate