Actualitate
STUDIU: Produsele cumpărate online sunt mai ieftine. Un televizor cumpărat din magazin e cu 200 lei mai scump
Produsele vândute în magazinele clasice sunt, în proporție de 38%, cu 51 de lei mai scumpe, în medie, comparativ cu produsele similare comercializate online de același retailer, relevă un studiu realizat de Retail Data Monitoring, la comanda Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Procentual, diferența de preț este de 6%.
Conform studiului, la achiziţia unui televizor dintr-un magazin clasic, cumpărătorii plătesc, în medie, cu 212 lei mai mult, respectiv 6% din valoarea produsului, decât dacă ar cumpăra online, de la acelaşi retailer.
Tot cu 6% sunt mai scumpe şi aspiratoarele, respectiv, 35 de lei, în timp ce costul unui fier de călcat poate fi cu până la 12% mai ridicat într-un magazin fizic faţă de unul online. La electrocasnicele mici, cumpărătorii pierd, în medie 13 lei, echivalentul a 4% din costul produsului dacă este achiziţionat direct din magazinul fizic al aceluiaşi retailer.
„Diferenţa de preţ între offline şi online se datorează costurilor mai mari asociate operării unui magazin fizic, respectiv, chirie, întreţinere, depozit, costuri mai mari de personal. Online este mai eficient pentru retailer, lucru care se reflectă într-un preţ mai bun pentru cumpărător.
Sursă: capital.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News