Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

SURSE: LIDL intenționează să deschidă un supermarket în Alba Iulia. A achiziționat un teren la intersecția Lalelelor cu B-dul Revoluției

Publicat

Retailerul german LIDL intenționează să deschidă un nou supermarket în Alba Iulia, la sfârșitul acestui an, potrivit unor surse locale. Magazinul ar putea fi construit pe Bulevardul Revoluției 1989, la intersecția cu strada Lalelelor, pe un teren care a aparținut latifundiarului albaiulian, Nicolae Coșer. Surse imobiliare estimează că un teren în zona respectivă se vinde la un preț mediu de 100-120 euro/m,p în funcție de amplasament și accesul la utilități. LIDL folosește, în medie, pentru magazin, o suprafață de aproximativ 1.200 metri pătrați, la care se adaugă o suprafață dublă pentru parcare.

În județul Alba, LIDL mai deține magazine, în Sebeș, Aiud, Blaj, Cugir. Media angajaților pentru fiecare supermarket  LIDL este cuprinsă între 30 și 50 de oameni.

Una dintre caracteristicile acestui lanț de supermarketuri este că 80% dintre produsele comercializate sunt marcă proprie, spre deosebire de alte rețele de retail, care nu depășesc 20-30%. Printre furnizorii români ai magazinelor LIDL se numără firme mari din industria alimentară (CrisTim, Albalact, Angst, VelPitar, Titan sau Tymbark). Produsele care nu sunt fabricate în România sunt aduse din alte țări din Europa, în special din Italia, Spania, Cehia, Ungaria sau Germania, iar, în total, pe rafturile magazinelor LIDL se găsesc circa 1.300 de tipuri de produse.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

3 Comentarii

3 Comentarii

  1. DANIEL H

    luni, 16.07.2012 at 16:06

    in sfarsit!!! era si cazul. are Sebesul Lidl si are si Kaufland si Penny si noi nu avem Lidl. daca vom avea Lidl in Alba Iulia nu il voi mai injura pe postasul din reclama radio. :))

  2. bulishor

    luni, 16.07.2012 at 17:48

    100-120 euro/mp – aberatii
    Poate cam jumatate din suma aceasta!

  3. havanez

    luni, 16.07.2012 at 22:10

    Fara suparare. domnule Daniel H., dar LIDL si Kaufland (+ ex-ul PLUS), fac parte din aceeasi companie, Schwarz Beteiligungs GmbH, care a patruns pe piata oraselor sub 100.000 de locuitori, piata pe care nu se „inghesuie” firme precum Carrefour, Real, Auchan sau Cora, asa ca… la vremuri noi… tot NOI! Sau: Alta Marie cu aceeasi palarie!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax