Administrație
Taxarea parcărilor publice la Alba Iulia, suspendată. Ce se întâmplă cu abonamentele plătite deja
La Alba Iulia, a fost suspendată taxarea parcărilor publice, pe durata stării de urgență. În ceea ce privește abonamentele deja încheiate, valabilitatea acestora se va prelungi cu perioada suspendării taxării. Decizia a fost luată marți, de Comitetul Local pentru Situații de Urgență.
Reamintim că inițial perioada de amânare a taxării parcărilor a fost până în 31 martie. Acum, aceasta a fost suspendată pe perioada stării de urgență (până în 16 aprilie – n.r.).
Deciziile Consiliului Local pentru Situații de Urgență Alba Iulia de marți, 31 martie:
– suspendarea taxării parcărilor publice din Municipiul Alba Iulia pe durata stării de urgență; abonamentele încheiate deja își vor prelungi valabilitatea cu perioada cât plata parcărilor a fost suspendată;
– obligarea asociațiilor de proprietari din Municipiul Alba Iulia la intensificarea măsurilor de curățenie în scările de bloc;
– realizarea de lucrări de dezinfecție de către personalul primăriei în scările de bloc în care sunt declarate persoane izolate și autoizolate;
– achiziția de substanțe dezinfectante suplimentar față de stocurile existente, respectiv o cantitate suplimentară de 7000 l (8400 kg) hipoclorit de sodiu (12,5% clor activ);
– UAT Municipiul Alba Iulia va zona localitatea în 4 secțiuni și va identifica operatori economici locali care au autorizare pentru lucrări de dezinfecție. Toate operațiunile se vor executa la un tarif/UM plafonat de UAT Municipiul Alba Iulia pentru toate zonele/scările de bloc din Alba Iulia. Raportarea executării lucrărilor se va face pe baza unor tipizate puse la dispoziție de către primărie vizat pentru conformitate de către asociațiile de proprietari;
– Municipiul Alba Iulia va pune la dispoziția societăților autorizate și contractate pentru lucrări de dezinfecție în scările de bloc substanțe dezinfectante (hipoclorit de sodiu – clor activ 12,5%) care vor fi utilizate conform prospectelor și fișelor tehnice ale substanțelor/aviz biocid;
– ritmicitatea executării lucrărilor va fi stabilită de către DSP Alba. Primăria municipiului Alba Iulia va solicita în scris elaborarea calendarului de repetare a lucrărilor de dezinfecție pentru asigurarea climatului de siguranță și securitate a sănătății publice în zona locuințelor colective.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News