Actualitate
Telefonul mobil, cel mai important instrument de shopping pentru români
Un studiu arată că telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români. De asemenea, majoritatea apreciază când site-urile web le fac recomandări pe baza intereselor lor.
“Compararea prețurilor din diferite magazine este o practică tot mai frecventă pentru 45% dintre cei chestionați, România situându-se peste nivelul global la acest capitol, fapt care arată atenția sporită pentru găsirea celui mai bun raport calitate-preț pentru produsele căutate. 4 din 10 respondenți au folosit mai des față de anul trecut motoarele de căutare ca ajutor la cumpărături, iar 31% au utilizat aplicații ale retailerilor. Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români”, se arată într-un studiu GfK, citat de Agerpres.
Printre concluziile analizei se află şi faptul că “peste jumătate dintre consumatorii români sunt de acord cu afirmația că retailerii, advertiserii și brandurile ne influențează mai puțin ca oricând decizia de cumpărare”.
Studiul GfK FutureBuy 2017 a fost realizat în 35 de țări, inclusiv în România şi a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de producători.
sursa: agerpres.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News