Uncategorized

Televiziunea National Geographic transmite LIVE din spațiu, în această noapte: Furtuni de meteoriți, luminile orașelor și imagini de la apus și răsărit

Televiziunea National Geographic va difuza, în această noapte, de la ora 2.00, un program special, o transmisiune LIVE de două ore, de la Centrul de Control al Misiunilor din Houston. În cadrul programului, vor fi difuzate imagini incredibile din spațiu, de la apus la răsărit, luminile orașelor și aurora verde, până la furtuni cu fulgere și meteoriți. De asemenea, privitorii se vor putea delecta cu un tur complet prin laboratorul spațial, în care se arată cum este viața în microgravitație, în decursul câtorva luni.

National Geographic anunță că apreciatul jurnalist, producător și moderator de televiziune Soledad O’Brien s-a alăturat evenimentului global de televiziune „În Direct in Spațiu”,  în calitate de gazdă și co-producător executiv.

Pe parcursul programului “În direct in Spațiu”, O’Brien va transmite LIVE de la Centrul de Control al Misiunilor din Houston, invitând privitorii să intre pe orbita planetei noastre și să facă înconjurul Pământului pentru a descoperi, dintr-o perspectivă unică, ce înseamnă viața și munca de astronaut la bordul Stației Spațiale Internaționale.

În urma transmisiunii live din această noapte, va fi realizat un documentar intitulat “În direct în spațiu” (la fel ca evenimentul din această seară), care va fi difuzat de National Geographic pe 30 martie.

Ce vor putea vedea telespectatorii în cadrul transmisiunii live

Programul „În Direct în Spațiu” îi invită pe telespectatori pe orbita Pământului, la bordul Stației Spațiale Internaționale (SSI), alături de astronauții Rick Mastracchio și Koichi Wakata. Astronautul Mike Massimino (cunoscut în special pentru controbuția la repararea telescopului Hubble) va ține privitorii cu picioarele pe pământ, împreună cu O’Brien, în direct din Houston.

SSI orbitează în jurul Pământului la fiecare 90 de minute. Vor fi difuzate imagini incredibile din spațiu, de la apus la răsărit, luminile orașelor și aurora verde, până la furtuni cu fulgere și meteoriți.

Mastracchio și Wakata vor oferi privitorilor un tur complet prin laboratorul spațial, arătând cum arată viața în microgravitație pe parcursul câtorva luni.

Sursa: paginademedia.ro