Economie
Termenul de actualizare a datelor din REVISAL s-a prelungit până în 15 decembrie 2011
Termenul limită de actualizare a datelor din REVISAL a fost prelungit prin hotărâre de guvern, până la data de 15 decembrie 2011.
Angajatorii aveau obligaţia ca, până la data de 31 octombrie 2011, să actualizeze datele din Registrul de Evidenţă a Salariaţilor, folosind noua aplicaţie a acestuia, pusă la dispoziţie de Inspecţia Muncii pe site-ul www.inspectiamuncii.ro. Obligativitatea actualizării datelor este prevăzută în Hotărârea de Guvern nr. 500 din 18 mai 2011, privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, precum şi Ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 1918 din 25 iulie 2011 pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi conform procedurii privind transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic.
Actul normativ emis de Guvern care prelungeşte termenul transmiterii noii aplicaţii clarifică de asemenea elementele privind drepturile salariale care se completează în registrul electronic, respectiv salariul de bază lunar brut şi sporurile, aşa cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News