Connect with us
Publicitate

Economie

Tentativă de fraudă în numele ANAF. Presupuși inspectori Antifraudă cer contribuabililor date personale. Atenționări de la Fisc

Publicat

ANAF atenționează asupra unei tentative de fraudă și subliniază că funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu utilizează Call Center-ul ANAF în relația cu contribuabilii.

”ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul

  • 031.403.91.60 (Call Center ANAF).

Apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.

Atenție!

  • 1. Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției
  • 2. Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întâmplă punctual, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt foarte rare”.

ANAF: agenții call center nu cer date personale

ANAF precizează că agenții Call Center nu oferă și, mai ales, nu solicit date personale.

”Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal”, se arată în comunicatul ANAF.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate