Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

TITULARIZARE 2014: Mai sunt trei zile pentru înscrierea candidaţilor. LISTA posturilor vacante în şcolile din judeţul Alba


Publicat

Până luni, 19 mai, cadrele didactice mai pot depune dosarele pentru un post vacant la unităţile de învăţământ, grădiniţele şi palatele copiilor din judeţul Alba. În Alba Iulia sunt disponibile două centre de concurs, respectiv Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” şi Colegiul Tehnic „Apulum”. În total, în Alba sunt scoase la concurs 655 de posturi atât pentru învăţământul preşcolar, primar, gimnazial, liceal, cât şi la palatele copiilor din judeţ. Înscrierile la cele două centre se fac între orele 9.00 şi 14.00.

Înscrierile au început în data de 7 mai, iar termenul până la care se pot depune dosarele este 19 mai. La sediul celor două centre de concurs se va face depunerea şi înregistrarea dosarelor candidaţilor, întocmite pe baza Cererii tip şi a Fişei de înscriere în sistemul informatic.

La centrul de înscriere de la Colegiul „Horea, Cloşca şi Crişan” dosarele se depun în sala 13 de la parter, iar la Colegiul Tehnic „Apulum” se depun în sala 9 la parter.

AICI puteţi vedea lista posturilor vacante în şcolile din judeţul Alba şi disciplinele pentru care se fac înscrieri la cele două centre.

CALENDAR TITULARIZARE 2014:

Probele practice/orale şi inspecţiile speciale la clasă se vor desfăşura în perioada 26 mai – 27 iunie 2014. Proba scrisă se va organiza în data de 21 iulie 2014.

19-21 mai 2014: verificarea şi avizarea dosarelor candidaţilor de către comisia de organizare şi desfăşurare a concursului şi consilierul juridic al inspectoratului şcolar;

21-23 mai 2014; 14-16 iulie, pentru absolvenţii promoţiei 2014: validarea înscrierii, prin semnătură, de către candidaţi sau împuterniciţii acestora prin procură notarială în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare şi desfăşurare a concursului; neprezentarea la validare atrage după sine anularea înscrierii la concurs

26 mai 2014: afişarea listei candidaţilor înscrişi şi a graficului privind susţinerea probelor practice/orale şi a inspecţiilor la clasă

26 mai-27 iunie 2014: organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale şi a inspecţiilor speciale la clasă

21 iulie 2014: desfăşurarea probei scrise

25 iulie 2014: afişarea rezultatelor

25-26 iulie 2014: înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare şi transmiterea acestora la centrele de evaluare

28-29 iulie 2014: rezolvarea contestaţiilor

30 iulie 2014: afişarea rezultatelor finale.

Etapa I de repartizare

Termen: 31 iulie 2014

– repartizarea în şedinţă publică, la nivel de centru de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 7,00 (şapte) la concursul din sesiunea 2014, conform art. 58 alin. (9) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor, pe posturile didactice/catedrele vacante publicate în vederea angajării pe perioada nedeterminată:

– repartizarea în şedinţă publică, la nivelul centrului de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media 7,00 (şapte), conform art. 58 alin. (9) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor, pe posturile didactice/catedrele vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată.

Termen: 1 august 2014: repartizarea, în şedinţă publică, a candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 58 alin. (9) din Metodologie, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul centrelor de concurs în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă sau în alte centre de concurs în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor

Termen: 2 august 2014: transformarea posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă nedeterminată rămase neocupate, în posturi didactice/catedre vacante pentru angajare pe perioadă determinată şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă determinată;

6-29 august: emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Etapa a II-a de repartizare4-5 august 2014:

– repartizarea în şedinţă publică, la nivel de centru de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 5,00 (cinci) la concursul din sesiunea 2014, conform art. 58 alin. (10) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate pentru angajare pe perioadă determinată:

– repartizarea în şedinţă publică, la nivelul centrului de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media 5 (cinci) la concursul din sesiunea 2014, conform art. 58 alin. (10) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate în vederea angajării pe perioadă determinată;

5 august 2014:

– transmiterea, la inspectoratele şcolare, a listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete reactualizate, a listei candidaţilor repartizaţi şi a listei candidaţilor rămaşi nerepartizaţi;

publicarea, la inspectoratele şcolare, a listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete rămase neocupate, a listei candidaţilor repartizaţi şi a listei candidaţilor rămaşi nerepartizaţi.

6-29 august: emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

BLAJ

FOTO: Au început lucrările de reabilitare a Școlii Gimnaziale „Ioan Micu Moldovan” din Blaj. Valoarea investiției

Publicat

În aceste zile se lucrează intens pentru reabilitarea și modernizarea Școlii Gimnaziale „Ioan Micu Moldovan”, aflată în cartierul Izvoarele (mai demult Ciufud) din Blaj, investiție derulată pe fonduri europene. Potrivit primarului Gheorghe Rotar, în cadrul investiției este inclusă și reabilitarea Școlii Gimnaziale „Petru Pavel Aaron” din cartierul Veza.

Valoarea totală a investiției: 7.315.169,11 lei, din care valoarea lucrărilor la Școala Gimnazială „Ioan Micu Moldovan” este de 2.568.792,90 lei (+TVA).

Perioada de execuției este de 6 luni de la începerea lucrărilor, ordinul de începere fiind dat în data de 26 aprilie 2021.

Până acum, la Școala Gimnazială „Ioan Micu Moldovan” s-a turnat placa peste extindere, s-a executat zidăria de la etaj și se efectuează lucrări de cofrare și turnare pentru centurile și stâlpii de la etaj, precum și pentru centurile superioare.

La interior, s-a încheiat compartimentarea, s-a executat sistemul de termoizolare și s-a turnat placa în 7 săli de clasă. De asemenea, s-au poziționat sub placă cablurile electrice.

La finalul lucrărilor, la Școala Gimnazială ,,Ion Micu Moldovan” vom asigura condiții europene pentru un număr de 187 elevi de etnie romă, din categorii dezavantajate sau cu cerințe educaționale speciale.

Vezi și VIDEO: Cum arată curtea Colegiului IM Clain din Blaj, cea mai modernă curte a unui colegiu din țară. Stadiul lucrărilor

În ceea ce privește reabilitarea și modernizarea Școlii Gimnaziale „Petru Pavel Aaron”, investiția se află în stadiul de licitație.

sursa, foto: Facebook, Gheorghe Rotar

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

17 iunie: Ziua mondială pentru combaterea deşertificării şi a secetei. Tema din acest an

Publicat

seceta floare pixabay

Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU) a hotărât, în 1994, marcarea la 17 iunie a Zilei mondiale pentru combaterea deşertificării şi a secetei.

Tema din acest an este „Restaurare. Teren. Recuperare. Reconstruim mai bine cu un teren sănătos” (Restoration. Land. Recovery. We build back better with healthy land).

Potrivit ONU, deşertificarea este fenomenul care afectează terenurile în zone aride, semiaride şi uscate. Este cauzată în principal de activităţile umane şi de variaţiile climatice. Deşertificarea nu se referă la extinderea deşerturilor existente. Aceasta se întâmplă deoarece ecosistemele uscate, care acoperă mai mult de o treime din suprafaţa funciară a globului, sunt extrem de vulnerabile la supraexploatarea şi utilizarea inadecvată a terenurilor. Sărăcia, instabilitatea politică, despăduririle, supraaglomerarea şi practicile de irigare necorespunzătoare pot submina productivitatea terenului.

Ziua mondială de combatere a deşertificării şi secetei este marcată în fiecare an în vederea promovării eforturilor internaţionale de combatere a deşertificării, pentru conştientizarea publică. De asemenea, marcarea acestei zile este un prilej pentru a reaminti tuturor că neutralizarea degradării terenurilor este realizabilă prin rezolvarea problemelor, implicarea puternică a comunităţii şi cooperarea la toate nivelurile.

Decizia marcării Zilei mondiale pentru combaterea deşertificării şi a secetei a fost luată în vederea conştientizării publice a acestei probleme, precum şi pentru promovarea punerii în aplicare a Convenţiei Naţiunilor Unite pentru combaterea deşertificării (UNCCD) în ţările care se confruntă cu o gravă secetă şi/sau deşertificare, în special în Africa, conform ONU.

Adunarea Generală a ONU a adoptat Convenţia pentru combaterea deşertificării (UNCCD) la 17 iunie 1994.

UNCCD abordează în special zonele sub-umede aride, semiaride şi uscate, cunoscute sub numele de zonele uscate, unde se găsesc unele dintre cele mai vulnerabile ecosisteme. 195 de părţi ale Convenţiei colaborează pentru a îmbunătăţi condiţiile de viaţă pentru persoanele din zonele uscate, pentru a menţine şi a restabili productivitatea solului şi pentru a atenua efectele secetei. UNCCD se angajează în mod special să adopte o abordare de jos în sus, încurajând participarea localnicilor la combaterea deşertificării şi a degradării terenurilor, potrivit ONU.

Dat fiind că dinamica terenului, a climei şi a biodiversităţii este strâns legată, UNCCD colaborează îndeaproape cu celelalte două convenţii de la Rio; Convenţia privind diversitatea biologică (CBD) şi Convenţia-cadru a Organizaţiei Naţiunilor Unite privind schimbările climatice (CCONUSC), pentru a răspunde acestor provocări complexe printr-o abordare integrată şi o utilizare cât mai bună a resurselor naturale.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat de presă privind începerea proiectului „Reabilitare şi dotări Colegiul Tehnic Aiud”

Publicat

Municipiul Aiud, în calitate de beneficiar, anunță lansarea proiectului „Reabilitare şi dotări Colegiul Tehnic Aiud”, cod SMIS 122460.

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 – Îmbunătățirea infrastructurii educaționale și are o valoare totală de 15.915.858,86 lei, din care Valoarea eligibilă nerambursabilă: 15.596.375,48 lei (98%) Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR: 13.527.468,54 lei (85%) Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: (13%) Cofinanţarea eligibilă a Beneficiarului: 318.293,38 (2%).

POR 2014 – 2020 Este coordonat la nivel national de AMPOR din cadrul MLPDA, în calitate de Autoritate de Management al programului și la nivel regional de către ADR Centru în calitate de Organism Intermediar al programului.

Proiectul este prevăzut a se derula în perioada 01.05.2018 – 30.11.2023.

Obiectivul general Creșterea gradului de participare la învățământul profesional și tehnic și învățarea pe tot parcursul vieții la nivelul municipiului Aiud și aria urbana funcțională aferentă.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Reabilitarea infrastructurii educaționale pentru învățământul profesional și tehnic și învățarea pe tot parcursul vieții la nivelul Colegiului Tehnic din Aiud, în 38 de luni, prin intervenții la o suprafață totală de 4878,22 mp.

2. Asigurarea unei baze materiale de dotări moderne, printre cele mai moderne din județul Alba, durabile, adaptate cerințelor noilor provocări de învățare și tehnologice, accesibilizată cu facilități TIC.

Municipiul Aiud

Cod poștal 515200, jud. Alba, str. Cuza Vodă nr.1

Telefon: +40 258 861310; +40 258 861357; Fax: +40 258 861280

e-mail: office@aiud.ro web: www.aiud.ro

Documentul în format pdf poate fi studiat AICI.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Ministrul Învățământului, despre meditațiile pe care trebuie să le plătească părinții elevilor: Sunt și în Japonia și Germania

Publicat

Ministrul Educației Sorin Cîmpeanu a declarat, miercuri că nu doar elevii din România fac meditații, ci și cei din Japonia, Franța sau Germania. „Meditațiile sunt peste tot”, a spus el.

Referindu-se la meditațiile la care sunt nevoiți unii părinți să apeleze, ministrul a precizat că acestea nu sunt specifice sistemului de învățământ românesc, fiind întâlnite peste tot.

Citește și: MODELE de SUBIECTE la EVALUARE NAȚIONALĂ 2021, clasa a VIII-a: TOATE testele de antrenament și BAREMELE la Română și Matematică

„Principala problemă a sistemului de învățământ din România nu este performanța, ci este inechitatea, este lipsa unui acces echitabil la un învățământ de calitate.

Aceste diferențe au existat dintotdeauna, aceste diferențe există și în alte sisteme de învățământ din lume, în toate sistemele de învățământ din lume.

Meditațiile, să știți, că nu sunt un atribut al sistemului de învățământ din România, meditațiile sunt peste tot, și în Franța, și în Japonia, și în Germania, deci meditațiile există.

Sunt foarte pragmatic în abordare, nu vreau să fiu ipocrit și să spun că vom ajunge în momentul în care vom interzice părinților să consolideze pregătirea propriilor copii.

Acest lucru este o absurditate și nu se face niciunde în lume”, a declarat Sorin Cîmpeanu.

Meditații organizate în școli?

Ministrul a spus că soluția o reprezintă meditațiile organizate în școli, pe modelul orelor remediale.

„Ce putem face? Să venim din resursele statului, în paralel, cu meditații organizate sistemic, la nivelul școlii.

Avem aceste ore remediale, care funcționează nu atât de bine pe cât ne-am dori, nu ne așteptăm să recuperăm toate aceste pierderi suferite pe perioada de pandemie.

Vom extinde acest program de ore remediale, atât în timp la nivelul anului școlar următor și sunt covins că va fi nevoie și după anul școlar 2021-2022 pentru că sunt pierderi foarte mari, nu trebuie să negăm acest aspect.

La ore remediale participă un număr mic de elevi, care duc aceste ore mai degrabă spre sistemul meditațiilor plătite de către stat, trebuie extins atât în timp, cât și numersic, pentru că cei care au suferit pierderi cu siguranță sunt mult mai mulți decât cei 250.000 de elevi care au reclamat aceste pierderi”, a mai spus Sorin Cîmpeanu.

Sursă: Mediafax

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate