Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

TITULARIZARE 2017: Aproape 600 de candidaţi din Alba, înscrişi la concurs. Care sunt cele mai căutate posturi. Proba scrisă, în 12 iulie


Publicat

titularizareAproape 600 de candidaţi din Alba s-au înscris la concursul de Titularizare 2017. În acest an, sunt disponibile peste 800 de posturi, majoritatea sunt pentru educatoare sau învăţători, dar nu toate titularizabile. Proba scrisă va avea loc pe 12 iulie, iar rezultatele vor fi cunoscute în 18 iulie. Nota la proba scrisă este 75% din media de repartizare.

Inspectorul de resurse umane din cadrul IŞJ Alba, Constantin Negucioiu, a precizat pentru Alba24 că până la termenul final pentru înscrieri de luni au fost înregistrate 599 de cereri de participare la Titularizare 2017 din care 507 participă la proba scrisă din 12 iulie, restul fiind din promoţiile anterioare şi având deja note la probele de concurs.

Majoritatea candidaţilor înscrişi (peste 100) participă la concurs pentru posturi de educatoare, respectiv învăţători (peste 60), urmaţi de candidaţi pentru posturide limba română, limba engleză, educaţie fizică şi matematică.

Sunt scoase la concurs 841 de posturi, din care 695 sunt vacante, 273 sunt complete, 422 incomplete 422 şi 146 rezervate. Din total, 83 sunt titularizabile, restul fiind disponibile pentru suplinitori.

Vezi lista: Posturi Titularizare 2017 Alba

AICI, lista posturilor titularizabile din judeţul Alba.

Fişele de înscriere se validează prin semnătură în perioada 23-29 mai 2017 (cu excepţia absolvenţilor 2017), în zilele lucrătoare, între orele 9.00-16.00. În perioada 6-10 iulie, se validează fişele candidaţilor înscrişi, absolvenţi 2017.

Absolvenţii promoţiei 2017 şi absolvenţii 2017 ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/ departamentele de specialitate cu profil psihopedagogie vor valida fişele de înscriere în perioada 6-10 iulie 2017, după prezentarea adeverinţei de absolvire a studiilor/programelor de pregătire psihopedagogică.

În data de 29 mai 2017 se publică pe Internet datele de înscriere ale candidaţilor.

Concursul constă în probă practică şi/ sau inspecţie specială la clasă, în perioada 30 mai – 30 iunie 2017 şi proba scrisă, în 12 iulie 2017.

Probele practice şi inspecţiile speciale la clasă în profilul postului se organizează şi se desfăşoară în perioada 30 mai – 30 iunie, inclusiv pentru absolvenţii promoţiei 2017.

Candidaţii care nu obţin la inspecţia specială la clasă sau la proba practică minimum nota 5 (cinci) nu pot participa la proba scrisă.

Inspecţiile speciale la clasă se susţin în limba în care candidaţii şi-au efectuat studiile, dar se pot susţine şi în limba în care urmează să se facă predarea după promovarea probei orale eliminatorii de cunoaştere a limbii respective.

Inspecţiile speciale la clasă şi probele practice/orale eliminatorii în profilul postului promovate de candidaţi în cadrul concursului naţional rămân valabile în etapele ulterioare ale mobilităţii personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi pentru concursurile care se desfăşoară pe parcursul anului şcolar 2017-2018.

Inspecţia specială la clasă în profilul postului se desfăşoară pe durata unei ore de curs şi se evaluează prin note de la 1 la 10.

Probele practice de profil, pentru posturile care sunt condiţionate pentru ocupare de proba practică, se desfăşoară conform Anexelor nr. 5-12 la Metodologie şi se evaluează prin note de la 1 la 10. Rezultatele la această probă se aduc la cunoştinţă candidaţilor în ziua susţinerii probei şi nu se admit contestaţii.

Candidaţii care s-au înscris în două sau mai multe judeţe trebuie să susţină inspecţiile speciale la clasă şi probele practice/orale în fiecare judeţ în care s-au înscris.

Candidaţii care solicită ocuparea, prin concurs, de posturi didactice/ catedre vacante/ rezervate în unităţi de învăţământ având clase speciale de limbi străine cu program intensiv şi/sau bilingv, clase cu profil sportiv sau artistic (corepetiţie, muzică, arta actorului, coregrafie, arte plastice, arte decorative, arte ambientale, arhitectură şi design), clase/grupe de hipoacuzici şi surzi, clase/grupe cu deficienţi de vedere, precum şi ocuparea de catedre vacante/rezervate de informatică, de tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor, de instruire practică sau de activităţi de pre-profesionalizare, posturi didactice/catedre vacante/rezervate din cluburi şcolare sportive sau din palatele şi cluburile copiilor, susţin o probă practică în profilul postului didactic/catedrei solicitat(e).

Media obţinută la inspecţiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2017, se poate folosi numai în judeţul/municipiul Bucureşti în care candidatul susţine examenul naţional de definitivare în învăţământ, pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate care necesită inspecţie specială la clasă.

În funcţie de proba scrisă a concursului, dacă aceasta permite atât ocuparea unor posturi didactice care necesită inspecție specială la clasă cât şi ocuparea unor posturi care necesită probă practică, un candidat poate solicita programarea pentru susţinerea inspecţiei speciale la clasă cât şi pentru susţinerea probei practice.

Planificarea susţinerii probelor practice pentru posturile care necesită astfel de probe, se publică în data de 29 mai 2017.

Proba scrisă se susţine pe baza subiectelor elaborate de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare, în concordanţă cu programele pentru concurs, în specialitatea postului didactic, aprobate prin ordin al ministrului educaţiei. Proba scrisă se evaluează prin note de la 1 la 10.

Nota obţinută la proba scrisă are o pondere de 75% în media de repartizare.

Pentru a fi angajaţi pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică şi inspecţia specială la clasă.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică şi inspecţia specială.

Vezi integral: Metodologie mobilitate pers_did 2017_2018

TITULARIZARE 2017 – CALENDAR:

16-22 mai: înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2017, la inspectoratele şcolare

17-24 mai: verificarea și avizarea dosarelor candidaților de către comisia judeţeană/municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

23-29 mai (6-10 iulie 2017 pentru absolvenții promoției 2017): validarea înscrierii, prin semnătură, de către candidați sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare și desfășurare a concursului; neprezentarea la validare a absolvenţilor din promoțiile anterioare, atrage după sine anularea înscrierii la concurs.

În mod excepţional, absolvenţii promoţiei 2017 (studiilor medii/postliceale/universitare de licență/universitare de masterat/departamentelor pentru pregătirea personalului didactic/departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot să prezinte adeverinţa de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică şi să valideze fişa de înscriere în data de 12 iulie 2017. Absolvenţii promoţiei 2017 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, numai după prezentarea adeverinţei de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică.

29 mai: afișarea listei candidaților înscriși și a graficului privind susținerea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă

30 mai – 30 iunie: organizarea și desfășurarea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă

12 iulie: proba scrisă

18 iulie: afișarea rezultatelor

18-19 iulie: înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

20-24 iulie: rezolvarea contestațiilor

25 iulie: afișarea rezultatelor finale.

Şedinţe de repartizare:

26 iulie: repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte) la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice / catedrelor vacante / rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2017, conform art. 61 alin. (8), pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare

28 iulie: transformarea posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă nedeterminată rămase neocupate, în posturi didactice/catedre vacante pentru angajare pe perioadă determinată şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă determinată

26-28 iulie 2017 emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră

28 august: repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte) la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice / / catedrelor vacante / rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2017, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, având prioritate candidaţii care beneficiază şi de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2017-2018, în baza mediei de repartizare 7 (şapte) la concursurile naţionale de ocupare a posturilor didactice / catedrelor vacante / rezervate în învăţământul preuniversitare, sesiunile 2016 şi/sau 2015, respectiv 2016, 2015, 2014 şi/sau 2013, pentru învăţători / institutori / profesori pentru învăţământul primar.


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EDUCAȚIE

Simulările la Evaluarea Națională și Bacalaureat au fost ANULATE. Ordinul, publicat în Monitorul Oficial

Publicat

Ordinul ministrului Educaţiei privind suspendarea organizării şi desfăşurării Evaluării Naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a, a simulării Evaluării Naţionale pentru absolvenţii clasei a VIII-a şi a simulării probelor scrise ale examenului de bacalaureat naţional în anul şcolar 2019 – 2020 a fost publicat vineri în Monitorul Oficial.

Conform documentului, la data intrării în vigoare a ordinului se abrogă atât calendarul desfăşurării Evaluării Naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a, cât şi cel privind simularea pentru absolvenţii clasei a VIII-a şi probele scrise ale bacalaureatului, potrivit Agerpres.

Citește și Ministrul Educației: Examenele de Evaluare Națională și Bacalaureat, probele scrise ar putea fi organizate în iulie. Alte măsuri

La începutul acestei săptămâni, Ministerul Educaţiei şi Cercetării anunţa că a agreat cu partenerii educaţionali – reprezentanţii elevilor, studenţilor, părinţilor, cadrelor didactice şi cei ai Consiliului Naţional al Rectorilor – măsurile care se impun în vederea reluării cursurilor şi a finalizării cu succes a anului şcolar şi universitar 2019 – 2020, în contextul pandemiei de SARS-CoV-2.

Conform MEC, în funcţie de data la care se vor relua cursurile, probele scrise ale Evaluării Naţionale şi examenului de bacalaureat ar putea fi organizate în luna iulie. Programa de examen pentru Evaluarea Naţională şi bacalaureat nu va cuprinde materia aferentă semestrului al II-lea. Sesiunea specială a examenului de bacalaureat pentru olimpici va fi anulată.

Citește și EVALUARE NAȚIONALĂ 2020: Noile MODELE de SUBIECTE pentru clasa a VIII-a. Ce trebuie să știe elevii

Situaţia şcolară a elevilor se va încheia cu minimum două note, la care se adaugă nota din teză, acolo unde este cazul.

Subiectele pentru tezele de pe semestrul al II-lea vor fi concepute doar din ce s-a studiat până la data de 11 martie 2020.

Calendarele pentru înscrierea în clasa pregătitoare, grădiniţă şi cel de mobilitate a personalului didactic vor fi decalate.

Citește și BACALAUREAT 2020: Teste de pregătire pentru clasa a XII-a, publicate de minister. Vezi modelele de subiecte, pe discipline

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

HARTA: LISTA pe localități a cazurilor de coronavirus din Alba. Cele mai multe, în Alba Iulia

Publicat

Situația cazurilor confirmate de coronavirus din județul Alba, pe localități. Alba24.ro a obținut pe surse lista cazurilor înregistrate în fiecare localitate în parte, până în acest moment.

Un număr de 24 de unităţi administrativ-teritoriale din Alba înregistrează vineri, 10 aprilie, cazuri de îmbolnăvire cu noul tip de coronavirus. Cele mai multe sunt la Alba Iulia, 23 de cazuri.

Lista cazurilor înregistrare în Alba

Alba Iulia – 23 cazuri dintre care o persoană a decedat

Ciuruleasa – 14 cazuri

Cugir – 9  cazuri

Sebeș – 8 cazuri

Abrud – 7 cazuri

Zlatna – 6 cazuri dintre care două persoane au decedat

Ocna Mureș – 5 cazuri dintre care o persoană a decedat

Bistra – 3 cazuri

Aiud – 2 cazuri

Blaj – 2 cazuri confirmate în localitate, o persoană s-a vindecat

CITEȘTE ȘI: OFICIAL: 8 cazuri noi de coronavirus confirmate în ultima zi, în Alba. Bilanțul pe județ: 98 de persoane infectate și 4 decese

Teiuș – 2 cazuri confirmate în localitate, o persoană s-a vindecat

Galda de Jos – 2  cazuri

Ighiu – 2 cazuri

Șugag – 2 cazuri

Vințu de Jos –  2 cazuri

Meteș – 1  caz

Mihalț – 1  caz

Ohaba – 1 caz

Rădești – 1 caz

Roșia de Secaș – 1  caz

Sâncel – 1  caz

Sântimbru – 1 caz

Șibot – 1  caz

Șpring – 1 caz

În total, la nivelul judeţului sunt 98 de cazuri testate pozitiv. De asemenea, au fost înregistrate 4 decese şi 3 cazuri vindecate. 40 de persoane sunt internate în spitalele de la Alba Iulia şi Blaj. Restul până la 91 au forme uşoare ale bolii sau nu au simptome şi sunt izolate la domiciliu.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO Zeci de camioane ce transportau lemn, oprite în trafic în Alba. Polițiștii și jandarmii au confiscat 140 mc material lemnos

Publicat

Poliţiştii Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba împreună cu jandarmii şi  specialişti silvici au confiscat 140 mc de lemn, în urma unei acțiuni cu efective suplimentare, organizate pentru prevenirea şi combaterea delictelor silvice. Potrivit IPJ Alba, au fost derulate zeci de controale în teren şi pe drumurile publice.

În cadrul acțiunii, au fost făcute trei controale în fondul forestier, iar pe drumurile publice au fost controlate 60 de autovehicule care transportau material lemnos.

Poliţiştii au aplicat 10 sancţiuni contravenţionale, în valoare de 19.500 lei la Legea 171 din 2010 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor silvice şi au confiscat 140,5 metri cubi de material lemnos.

Totodată, au fost constatate cinci infracțiuni la Codul Silvic.

Potrivit IPJ Alba, cu ocazia unui control efectuat pe raza localității Poiana Aiudului, comuna Livezile, polițiștii Secției 3 Poliție Rurală Aiud au identificat cantitatea de 50 de metri cubi de material lemnos, depozitată pe domeniul public.

În urma verificărilor efectuate, s-a constatat că materialul lemnos era deținut de o femeie de 41 de ani, din comuna Livezile, fără ca aceasta să poată prezenta documente legale de proveniență, în conformitate cu normele silvice în vigoare.

Întreaga cantitate de material lemnos a fost confiscată, iar față de deținătoarea acesteia a fost luată măsura sancționării contravenționale, în conformitate cu prevederile art.19 din Legea 171/2010 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor silvice.

Acțiunea pentru prevenirea și combaterea tăierilor ilegale de arbori precum şi a faptelor ilegale asociate din exploatarea, circulația, depozitarea, prelucrarea primară și comercializarea materialului lemnos s-a derulat în perioada 7-9 aprilie 2020, fiind inițiată de Serviciul de Ordine Publică. Au participat și specialiști din cadrul Gărzii Forestiere Cluj și jandarmi.

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Doi bărbați din Aiudul de Sus și comuna Cergău, cu dosare penale pentru violență în familie, după ce și-au agresat soțiile

Publicat

Doi bărbați din Aiudul de Sus și comuna Cergău s-au ales cu dosare penale pentru violență în familie după ce și-au agresat soțiile.

Potrivit IPJ Alba, polițiștii din Aiud au emis un ordin de protecție provizoriu față de un bărbat care și-a agresat și amenințat soția. Bărbatul s-a ales cu dosar penal pentru violență în familie și amenințare.

La data de 9 aprilie 2020, polițiștii din Aiud au fost sesizați de către o femeie de 57 de ani, din localitatea Aiudul de Sus, cu privire la faptul că a fost lovită și amenințată de soțul său.

În urma aplicării formularului de evaluare a riscului, față de bărbat, polițiștii au emis un ordin de protecție, pe o perioada de 5 zile și au întocmit un dosar penal pentru săvârșirea infracțiunilor de violență în familie și amenințare.

De asemenea, la data de 9 aprilie 2019, în jurul orei 11.30, polițiștii din Cergău au fost sesizați de către o femeie de 43 de ani, din comuna Cergău, cu privire la faptul că a fost agresată fizic de soțul său.

Polițiștii au aplicat formularul de evaluare a riscului, iar în urma interpretării acestuia a rezultat că se impune emiterea unui ordin de protecție provizoriu.

Pe numele bărbatului, polițiștii au întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de violență în familie.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate