Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

TITULARIZARE 2020: Calendarul de concurs în acest an. Etapele de mobilitate, din 27 mai


Publicat

examen profesor

Ordinul 4.302 al ministrului Educației, publicat în Monitorul Oficial, cuprinde calendarul pentru Mobilitate şi Titularizare 2020. Potrivit acestuia, etapele de mobilitate încep în 27 mai.

Proba scrisă în cadrul concursului de Titularizare ar urma să fie organizată în 15 iulie.

Vezi și TITULARIZARE 2020: Modele de subiecte și bareme de corectare pentru examen. Detalii pentru candidați

Calendar Mobilitate și Titularizare 2020 (sursă edupedu.ro):

1.Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare ori prin desființarea unor unități de învățământ:

a) Până la 27 mai 2020: soluționarea contestațiilor la punctajele acordate, în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea punctajelor finale şi a rezultatelor la probele practice la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;

b) 27-28 mai 2020: soluționarea cererilor de restrângere de activitate în ședință de repartizare şi înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar privind soluționarea restrângerilor de activitate;

Notă: Contestațiile privind soluționarea restrângerilor de activitate pot fi transmise şi prin poştă electronică până la ora 23:59 în data de 27 mai 2020, situaţie în care cadrul didactic anexează la contestaţia transmisă şi cartea/buletinul/adeverinţa de identitate.

c) 29 mai 2020: Soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

d) 29 mai-9 iunie 2020: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare.

Notă: Cadrele didactice titulare aflate în restrângere de activitate care nu au susţinut probele orale eliminatorii până la data de 13 martie 2020, pot suţine aceste probe în etapa de pretransfer la cerere. Aceste cadre didactice participă la şedinţa pentru soluționarea cererilor de restrângere de activitate, iar în situaţia în care vor fi repartizate pe posturi care necesită probe orale, vor primi decizia de repartizare după evaluarea acestor probe, în condiţiile în care obţin calificativul „Admis”.

2. Modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, pentru cadrele didactice calificate, dacă acestea au promovat examenul de definitivat și concursul național de titularizare cu nota/media de cel puțin 7 (șapte), în condițiile Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare și dacă postul este vacant:

a) depunerea, înregistrarea cererilor, însoțite de documentele justificative, la secretariatele unităților de învățământ, analizarea cererilor în consiliile de administrație ale unităților de învățământ și comunicarea acordului/refuzului motivat privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului;

b) transmiterea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei la inspectoratele școlare;

Până la 27 mai 2020

c) verificarea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei de către comisia de mobilitate constituită la nivelul inspectoratului şcolar şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele școlare şi remedierea eventualelor abateri constatate de inspectoratul şcolar;

Până la 28 mai 2020

d) soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi validarea listelor finale cuprinzând cadrele didactice pentru care se propune modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

Termen: 29 mai 2020

e) emiterea și comunicarea deciziilor privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei.

Perioada: 29 mai-9 iunie 2020

3. Pretransferul la cerere al personalului didactic titular. Modificarea repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare-învăţare-evaluare completă conform deciziilor de repartizare pe post/catedră:

a) 29 mai 2020: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;

b) 29 mai-3 iunie 2020: transmiterea prin poşta electronică, la unităţile de învăţământ, a cererilor însoțite de buletin/carte de identitate/adeverinţă de identitate, documente doveditoare privind schimbarea numelui, dacă este cazul, de către cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare-învățare-evaluare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării.”

sursă: edupedu.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

AIUD

Iluminatul stradal din satele aparținătoare municipiului Aiud va fi modernizat. Proiectul inițiat de Primărie, aprobat de AFM

Publicat

pixabay manfredrichter

Administrația locală din Aiud a câștigat un proiect pentru modernizarea iluminatului stradal din satele aparținătoare municipiului. Valoarea proiectului, finanțat de Administrația Fondului de Mediu (AFM), este de peste 2,4 milioane de lei.

„Administrația Fondului de Mediu (finanțatorul proiectului) a publicat lista proiectelor aprobate pentru modernizarea iluminatului public, iar municipiul Aiud se află printre acestea.

Valoarea proiectului (cheltuieli eligibile + cheltuieli neeligibile) este de 2.408.369,60 lei”, au transmis marți reprezentanții Primăriei Aiud.

Obiectivele proiectului sunt:

  •  Achiziționarea şi instalarea unui număr de 645 corpuri de iluminat cu LED cu eficienţă energetică ridicată;
  • Achiziţionarea şi instalarea sistemului de dimare/telegestiune care permite reglarea fluxului luminos la nivelul întregului obiectiv de investiţie.

Reprezentanții administrației locale reamintesc că se află deja în implementare proiectul privind modernizarea iluminatului public din urbanul municipiului.

Această nouă finanțare înseamnă că toți locuitorii municipiului Aiud (urban și rural) vor beneficia de un iluminat public modern.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Momentul în care o casă a fost luată de ape în Bihor. Județul se află sub un Cod Roșu de inundații

Publicat

O casă modulară a fost luată de furia apelor, marți seara într-un sat din județul Bihor, județ care se află sub un cod roșu de alertă hidrologică și pericol de inundații. 

Imaginile în care casa este luată de apă au fost suprinse în satul Cociuba Mică, comuna Pietroasa.

Momentul în care Crişul Pietros dislocă imobilul construit din materiale prefabricate a fost surprins într-o înregistrare video chiar de salvatorii ISU Crişana, care anterior au ajutat familia care locuia acolo să se mute.

La recomandarea autorităţilor, cei doi părinţi şi patru copii s-au dus din timpul zilei la nişte rude, de teamă că apele râului vor distruge casa, aflată aproape de Criş.

Aşa cum s-a văzut, îngrijorarea a fost întemeiată: marţi seară, apele învolburate ale râului au luat casa pe sus şi au dus-o la vale.

Într-o cotitură a râului, construcţia modulară s-a spart şi a fost complet distrusă.

CITEȘTE ȘI: VIDEO: Inundațiile fac prăpăd la Arieșeni după ce Arieșul Mare a ieșit din matcă. 50 de familii din satul Galbena, izolate

Reamintim că și în județul Alba, inundațiile au produs pagube. În satul Galbena, în urma distrugerii podului care face legătura între DN 75 și satul respectiv, 50 de familii sunt momentan izolate și nu mai au pe unde să iasă pe DN75, au declarat reprezentații autorităților locale pentru alba24.ro.

sursă: ebihoreanul.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Teste de screening gratuite pentru depistarea cancerului de col uterin, la Policlinica din Alba Iulia. Condiții de testare

Publicat

Policlinica Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia oferă teste de screening gratuite pentru depistarea cancerului de col uterin.

Femeile care doresc să efectueze acest tip de testare, se pot prezenta, fără programare, la policlinica spitalului.

Consultația medicală, testarea screening și consilierea se efectuează cu prezentarea pacientei la Policlinica din Alba Iulia.

Locația este situată pe strada Mușețelului, numărul 2.

Pacientele trebuie să aibă vârste cuprinse între 25 și 64 de ani

Testările se efectuează în fiecare zi de joi, între orele 15.00 – 17.00, în cabinetul numărul 26, etajul 2.

Detalii suplimentare puteți primi la numărul de telefon 0766467252.

Femeile care au contraindicații nu pot fi testate

Exemple de contraindicații:

  • prezintă absența congenitală a colului uterin;
  • prezintă histerectomie totală pentru afecțiuni benigne;
  • au diagnostic stabilit de cancer de col uterin;
  • au diagnostic stabilit pentru alte forme de cancer genital.

Scopul programului este prevenirea si combaterea cancerului de col uterin.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Peste 12,3 milioane de lei pentru reabilitarea acoperișurilor și planșeelor la corpurile Palatului Principilor din Alba Iulia

Publicat

Acoperișurile și planșeele peste etaj la corpurile A, B, C, D, F și G din cadrul ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia vor fi reabilitate printr-o investiție de peste 12,3 milioane de lei. 

Primăria Alba Iulia a lansat marți, 18 mai, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru lucrări de reabilitare/restaurare pentru obiectivul de investiție „Conservarea, restaurarea și valorificarea durabilă a ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia – reabilitarea acoperișurilor și planșeelor peste etaj la corpurile A, B, C, D, F și G”.

Citește și VIDEO REPORTAJ: Incursiune în Palatul Principilor din Alba Iulia. Stadiul lucrărilor și când ar putea fi terminată restaurarea

Valoarea totală estimată este de 12.398.647,95 de lei, fără TVA. 

Intervențiile propuse la corpurile A, B, C, D, F si G ale Palatului Principilor, se referă la:

  • eliminarea cauzelor de infiltrații de apă meteorică (înlocuire învelitori , înlocuire sistem de colectare și evacuare ape meteorice etc.),
  • eliminarea atacului biologic la nivelul tuturor subansamblurilor structurale și nestructurale,
  • reabilitarea și consolidarea zidăriilor de la nivelul podului și a șarpantei,
  • înlocuirea planșeelor din lemn degradate,
  • reabilitarea acceselor și scărilor din pod.

Necesitatea realizării acestei investiții rezultă din starea tehnică actuală a acoperișurilor și implicit a elementelor arhitecturale și de rezistență asupra cărora nu s-a mai intervenit de o perioadă mare de timp.

Pentru reabilitarea/restaurarea acoperișurilor prin proiect se propun următoarele lucrări principale de bază:

  • eradicarea atacurilor biologice
  • consolidarea elementelor structurale existente
  • demolarea parțială a unor elemente structurale existente
  • introducerea unor elemente structurale suplimentare

Potrivit caietului de sarcini, în prezent starea de conservare a șarpantei la diferite corpuri prezintă diferențieri semnificative. Corpurile C, G și F prezintă cea mai bună stare de conservare. La aceste corpuri degradările biologice au fost produse de fungi și apar cu precădere în zona doliilor și hornurilor.

La corpurile A și B se întâlnesc cele mai extinse zone degradate produse de fungi. Lipsa de ventilație și de încălzire din aceste spații a contribuit la evoluția atacurilor și a dus la prăbușirea planșeelor. De la nivelul planșeelor atacul s-a extins în zidăria de cărămidă situată sub cosoroabe și apoi la lemnul din cosoroabe, grinzișori, capete de corzi. Cosoroabele sunt cele mai afectate elemente ale șarpantei, iar modul lor de așezare pe zidăria de cărămidă și esența din care sunt confecționate le-a crescut vulnerabilitatea.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate