Connect with us
Publicitate

Economie

TOBIMAR, la un sfert de secol de excelență. Compania are planuri de investiții pentru cel puțin încă 25 de ani (P)

Florin Todor - Tobimar

Publicat

Compania românească Tobimar este un nume la nivel național în domeniul distribuției de materiale electrice, corpuri de iluminat, soluții pentru case inteligente, stații de încărcare și panouri fotovoltaice. În anul 2024 își continuă investițiile în digitalizare, extindere portofoliul de produse și logistică.

„Principalul obiectiv de investiții pentru anul 2024 este reprezentat de modernizarea sistemelor informatice ale companiei și dezvoltarea din punct de vedere digital. Ne propunem extinderea pieței de desfacere către noi segmente de produse și clienți și constuirea unui spațiu logistic de peste 5.000 mp. Investiția cea mai importantă o vedem în oamenii companiei, spre a aduce permanent soluții inovatoare în domeniul nostru de activitate.”, a explicat Florin Todor, director general Tobimar.

Tobimar – investiții în energie verde

Anul acesta, bugetul de investiții s-a îndreptat către zona de energie verde: iluminat cu tehnologie led, stații de încărcare vehicule și panouri fotovoltaice, în contextul în care cererea pentru soluții sustenabile este în creștere.

Totodată, Tobimar a optimizat eficiența operațională prin deschiderea unui depozit la Cluj-Napoca și prin modernizarea depozitului de la Oradea.

În 2023, Tobimar a răspuns eficient provocărilor în condițiile unui mediu socio-politic dificil și a crescut vânzările cu 25%, adaptându-se la schimbările pieței și nevoile clienților, sub presiunea costurilor ridicate.

Succesul său în industria iluminatului și a soluțiilor pentru case inteligente demonstrează angajamentul său pentru inovație și excelență, consolidând încrederea clienților și menținând o viziune optimistă și strategică.

Cum a început povestea Tobimar, povestea unei afaceri de succes

Povestea Tobimar a început în urmă cu 25 de ani, în 1998, iar astăzi este unul dintre principalii jucători pe piața națională de distribuție de materiale electrice, corpuri și surse de iluminat, stații de încărcare pentru vehicule, panouri fotovoltaice și echipamente pentru clădiri inteligente.

Portofoliul Tobimar cuprinde nume precum: Philips, Gewiss, Eaton, ABB, Scame, Noark, Zumtobel, Obo Bettermann și alte 40 de branduri globale.

Compania românească a lansat în ultimii ani brandurile proprii în domeniul electric: Starke, Frozen, Albach și Nita, pentru a anticipa tendințele pieței și a satisface cerințele dinamice ale consumatorilor, oferind soluții inovatoare și personalizate.

Compania plănuiește să extindă și să diversifice aceste branduri, asigurându-și astfel dezvoltarea sustenabilă și consolidarea poziției de lider în iluminat și soluții energetice.

„Anul acesta, Tobimar a avut evoluții semnificative în portofoliul său, lansând noul brand propriu Nita pentru iluminat inteligent și stații de încărcare mașini. Am încheiat parteneriate cu furnizori din domeniul fotovoltaic și nu numai. În același timp, am consolidat relațiile cu partenerii tradiționali: Philips, Gewiss și Eaton, sporind diversitatea ofertei și angajamentul pentru inovație și satisfacția clientului.” a precizat directorul general.

Tobimar – planuri pentru cel puțin următorii 25 de ani

În cei 25 de ani, Tobimar a investit peste 15 mil. euro pentru dezvoltarea brandurilor proprii, extinderea portofoliului de produse și logistică.

Compania are astăzi patru depozite la nivel național (București, Oradea, Cluj-Napoca și Ciugud Alba), care însumează peste 8.000 mp și o flotă de peste 130 de vehicule.

Companiile românești, inclusiv Tobimar, sunt un element-cheie în tranziția energetică, prin dezvoltarea de noi tehnologii care să ofere soluții pentru consum redus de energie, educând piața înspre sustenabilitate și colaborând cu guvernul pentru a promova politici în acest sens.

Investițiile în digitalizare anunțate pentru 2024 nu sunt o noutate pentru Tobimar, întrucât compania investește constant din 2008. Astfel, distribuitorul utilizează soluții de tip ERP și Warehouse Management. Mai mult, Tobimar deține și unul dintre cele mai mari magazine online de profil: ebtm.ro.

Compania a realizat proiecte de referință în iluminat arhitectural: Cetatea Alba Carolina, Star Transmission, Emerson. De asemenea, portofoliul de clienți cuprinde nume precum Carrefour, Auchan, Hornbach, Mega Image, Brico Depot.

În ultimii ani compania a avut o creștere constantă a cifrei de afaceri de 20-25% pe an, ajungând în prezent la cifra de afaceri peste 20 mil. euro.

Misiunea Tobimar pentru următorii 5 ani

Misiunea Tobimar pentru următorii 5 ani este de a atinge pragul de 50 mil euro cifră de afaceri, iar pe termen lung este să devina un jucător pe plan mondial în domeniu.

Grupul de firme Tobimar activează și pe piața de construcții de 20 de ani prin Tobimar Construct, Tobimar Grup de 15 ani în domeniul iluminatului public și arhitectural și de 10 ani în HoReCa prin complexul Domeniile Martinutzi, cu o investiție de peste 20 mil Euro.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. pilu

    vineri, 22.12.2023 at 13:37

    Bravo lor ! Sper să nu auzim că în viitor va fi preluată de străini, cum s-a întâmplat cu multe firme autohtone.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate