Actualitate
Top cele mai valoroase branduri din lume. Pe ce loc a coborât Volkswagen şi cine conduce clasamentul
În clasamentul celor mai valoroase branduri din lume, la categoría companii auto, conduce Toyota, urmată de BMW, Mercedes şi Ford. Giganții Apple și Google și-au adjudecat titlul de cele mai bune branduri mondiale, pentru al treilea an consecutiv.
Topul, realizat de firma de consultanță Interband, arată că Volkswagen a înregistrat un declin de 9%, ajungând pe locul 35, în timp ce Nissan a avut o evoluție foarte bună, înregistrând un avans de 19%, până pe locul 49.
În clasamentul general, Toyota ocupă locul 6 şi este cea mai valoroasă companie auto, urmată de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) și Ford (locul 38), transmite site-ul automnews.com.
Apple și Google rământ la conducerea clasamentului, pentru al treilea an consecutiv, în condițiile în care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a ediție a studiului “Best Global Brands” realizat de firma de consultanță Interband.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% în ritm anual, până la 170,28 miliarde de dolari, în timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, în creștere cu 12%.
Volkswagen a devansat la limită firma niponă Toyota Motor Corp în primele șase luni ale anului, devenind cel mai mare producător auto mondial după livrări. În primul semestru din 2015, Volkswagen a vândut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota — 5,02 milioane unități. Livrările au scăzut cu 1,5% în cazul Toyota și cu 0,5% la Volkswagen.
sursa: agerpres.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News