Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Traffic Snake Game la Aiud. Campanie europeană de încurajare a mersului la şcoală, pe jos sau cu bicicleta


Publicat

DSCN7608Campania europeană Traffic Snake Game, aflată la cea de a doua ediție în România, a ajuns la Aiud. Odată cu începerea anului școlar 2015-2016, peste 12.000 de copii din 64 de școli primare iau parte la cea de a doua ediție națională a campaniei Traffic Snake Game (TSG), inițiativă creată pentru a încuraja elevii, părinții și cadrele didactice să adopte mersul pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport în comun, atunci când se deplasează la școală.

Această campanie își propune să combată o serie de percepții negative privind siguranța în trafic și să promoveze modurile de deplasare sustenabile ca distractive și sănătoase. Mergând pe jos sau cu bicicleta, copiii devin conștienți de mediul înconjurător și își dezvoltă aptitudini privind siguranța în deplasare, precum și capacitatea de a anticipa acțiunile celorlalți participanți la trafic. În plus, mersul pe jos sau cu bicicleta contribuie la atingerea necesarului de exercițiu fizic, recomandat zilnic copiilor. Un alt beneficiu provine din decongestionarea traficului și reducerea aglomerației, în zonele adiacente școlilor.

Traffic Snake Game (TSG) este o campanie creată pentru a încuraja mersul pe jos și cu bicicleta la școală, având ca principal grup țintă elevii și părinții acestora. Campania constă într-un joc distractiv și ușor de implementat. Pe lângă jocul efectiv, fiecare școală participantă este încurajată să organizeze acțiuni conexe și să educe elevii cu privire la aspecte legate de trafic și mobilitate, mediu înconjurător și sănătate.

Traffic Snake Game a început ca un mic proiect în Flandra (Belgia), devenind în decursul anilor, o campanie la nivel european. Practica a demonstrat că această campanie contribuie semnificativ la creșterea utilizării modurilor de transport durabil și la reducerea emisiilor de CO2.

Rețeaua Traffic Snake Game a fost creată pentru a răspândi și replica acest exemplu în Europa, 19 țări fiind implicate în momentul de față în această inițiativă. Principalul scop al rețelei este de a implementa campania TSG, de a extinde impactul acesteia și de a disemina rezultatele și experiențele participanților. Proiectul european Traffic Snake Game Network, implementat în România de Asociația OER, este cofinanțat în perioada 2014-2016 prin programul Intelligent Energy Europe al Uniunii Europene.

În România, Traffic Snake Game se desfășoară sub denumirea „Oscar, şarpele hoinar”. Ediția 2015 se desfășoară în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității, în perioada 21 septembrie – 2 octombrie, în 16 orașe: Aiud, Alba Iulia, Bistrița, Brașov, București, Făgăraș, Focșani, Giurgiu, Iași, Mizil, Moinești, Odorheiu Secuiesc, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Târgu Mureș și Timișoara.

În acest an, la Aiud, în cadrul Traffic Snake Game a fost cuprins evenimentul ”Săptămâna mobilității”, care a avut tema ”Alege. Schimbă. Combină”.

Ca în fiecare an, în perioada 16-22 septembrie, municipiul Aiud s-a alăturat orașelor europene care sărbătoresc acest eveniment. O serie dintre activitățile desfășurate sunt deja tradiție și numără de la an la an tot mai mulți participanți.

Timp de o săptămână, au avut loc diferite activități sportive și manifestări legate de protecția mediului, la care au participat cetățeni ai municipiului Aiud și funcționari ai instituțiilor aiudene.

Ca de obicei, copiii și cadrele didactice de la grădinițele din Aiud au răspuns invitației de a participa la competiția ce a avut loc pe stadionul Metalul din municipiu.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

CJSU Alba: Municipiul Sebeș și comunele Doștat, Șona și Unirea, în scenariul „ROȘU”. Alte măsuri luate la Teiuș și Rimetea

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a emis joi o nouă decizie pentru stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza municipiului Sebeș, o orașului Teiuș și a comunelor Doștat, Rimetea, Șona și Unirea. 

Hotărârea nr. 49 din 04.03.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza unităților administrativ-teritoriale Sebeș, Teiuș, Doștat, Rimetea, Șona și Unirea

Art. 1 (1) La nivelul municipiului Sebeș, comunelor Doștat, Șona și Unirea unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este de peste 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 05.03.2021, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;
Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;
Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);
Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;
Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;
Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2300-0500, cu următoarele excepții:
deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

n) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Art. 2 (1) La nivelul orașului Teiuș și comunei Rimetea unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 05.03.2021, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2300-0500, cu următoarele excepții:

deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2300;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Art. 3 Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Art. 4 Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, U.A.T.-urilor menționate la art. 1-2, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Programul NOUA CASĂ 2021: Condiții de înscriere. Număr mai mic de români care vor putea să își cumpere locuințe în acest an

Publicat

În 2021 doar 6.000 de tineri îşi vor putea cumpăra o locuinţă prin acest program, faţă de 8.000 de beneficiari câţi au profitat de Noua Casa anul trecut. Programul este extrem de necesar tinerilor mai ales în oraşele în care preţurile sunt mari.

Noul program Noua Casă este susținut prin credite guvernamentale iar condițiile de acordare a creditului au rămas neschimbate în 2021 față de cele de anul trecut.

Programul Noua Casă va avea în acest an un plafon de 1,5 miliarde de lei, faţă de 2 miliarde de lei cât a fost în 2020, potrivit reprezentanţilor Fondului de Garantare.

Noua casă 2021: Mai puțini bani în acest an

Programul Noua Casa este cel mai avantajos produs de creditare din piaţă, motiv pentru care tinerii mizeză pe el pentru a-şi cumpăra o locuinţă. De exemplu, în Cluj-Napoca apartamentele se vând la un preţ mediu de circa 1.850 de euro pe metrul pătrat.

Din 2009 până în prezent, aproximativ 250.000 de români şi-au cumpărat imobile cu ajutorul acestui program.

Noua Casă 2021: Ce tip de locuințe pot fi cumpărate 

Programul “Noua Casa” este un program guvernamental care are că obiectiv facilitarea accesului persoanelor fizice la achiziția unei locuințe prin contractarea de credite garantate de stat.

Beneficiarii pot achiziționa în cadrul programului următoarele tipuri de locuințe:

a) locuințe noi, destinate achiziționării, inclusiv cele construite prin programele derulate de Agenția Națională pentru Locuințe, pentru care documentele de recepție la terminarea lucrărilor de construcții noi s-au semnat cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat;

b) locuințe consolidate, destinate achiziționării, pentru care documentele de recepție la terminarea lucrărilor de intervenție în vederea consolidării și/sau reducerii riscului seismic s-au semnat cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat;

c) alte categorii de locuințe, recepționate la terminarea lucrărilor de construcții noi sau de intervenție în vederea consolidării și/sau reducerii riscului seismic, după caz, cu mai mult de 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat.

Garanțiile acordate în cadrul Programului sunt garanții în numele și în cont stat, iar procentul de garantare se aplică în funcție de categoria de locuință.

Nouă Casă 2021: Plafoanele maxime ale garanțiilor

  • Garanție în nume și cont stat de până la 60% pentru creditele pentru locuințe noi, de până la 140.000 de mii de euro. Avansul solicitat beneficiarului în cazul acestor credite este de 15%;
  • Garanție în nume și cont stat de până la 50% pentru credite pentru locuințe noi de până la 70.000 de euro. Avansul solicitat beneficiarului în cazul acestor credite este de 5%;
  • Garanție în nume și cont stat de până la 50% pentru credite pentru locuințe vechi de până la 70.000 euro. Avansul solicitat beneficiarului în cazul acestor credite este de 5%.

Noua Casă 2021: Condițiile de eligibilitate în 2021

Beneficiarii Programului pot fi persoane fizice ce îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

a) la data solicitării creditului garantat, declară pe propria răspundere fie că nu deține în proprietate exclusivă sau împreună cu soțul ori soția nicio locuința, indiferent de modul și de momentul în care a fost dobândită, fie că deține în proprietate exclusivă sau împreună cu soțul ori soția cel mult o locuința, dobândită prin orice alt mod decât prin Program, în suprafața utilă mai mică de 50 mp;

b) achiziționează în cadrul Programului o singură locuința, aflată pe teritoriul României, înscrisă în cartea funciară în condițiile legi;

c) are calitatea de împrumutat în raport cu finanțatorul.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

A început modernizarea pistei de atletism a stadionului Cetate din Alba Iulia. Când urmează să fie finalizate lucrările

Publicat

Au început lucrările de modernizare a pistei de atletism din incinta stadionului Cetate din Alba Iulia. Potrivit primarului Gabriel Pleșa, lucrările ar urma să dureze până la sfârșitul lunii iulie, timp în care accesul albaiulienilor pe stadion este interzis. 

Potrivit primarului Gabriel Pleșa, pista actuală este depășită din toate punctele de vedere, este uzată atât fizic, cât și moral. Plăcile de tartan de pe pista de atletism se află într-o stare avansată de uzură, astfel că există riscul accidentării sportivilor. O altă problemă o constituie lipsa unei pante corecte care să permită dirijarea apelor pluviale, precum și lipsa rigolelor, în lungimea pistei, care să preia și să dirijeze spre canalizare apele pluviale.

„Astăzi, am predat amplasamentul către constructor, asocierea SC Indfloor Group SRL și SC Elis Pavaje SRL. Principalele intervenții incluse în proiectul de modernizare a pistei de atletism a stadionului ”Cetate” sunt: desfacerea plăcilor de tartan – cele care sunt într-o stare bună vor fi folosite pentru reabilitarea bazei sportive din Ampoi 2, refacerea stratului suport, turnarea unui covor asfaltic pentru corectarea pantelor, montarea de rigole pentru preluarea apelor pluviale, turnarea tartanului și trasarea celor 8 culoare de alergare. Altfel spus, crearea unui mediu optim pentru activități sportive pe această pistă. Suprafața care urmează a fi modernizată este de aproximativ 6600mp și include pista propriu-zisă și spațiile adiacente.

Conform graficului asumat de constructor, durata lucrărilor este până la sfârșitul lunii iulie 2021, timp în care, accesul albaiulienilor pe stadion este interzis.

Valoarea investiției este de 2.626.980,88 lei, iar costul lucrărilor este suportat din bugetul local al municipiului.

De fiecare dată, am susținut sportul, mai ales cel de masă. Am spus, în repetate rânduri, că modernizarea stadionului „Cetate” și implicit a pistei de atletism este o investiție prioritară pentru oraș. Asta cu atât mai mult cu cât este singura bază de antrenament din municipiu unde se pot practica activități sportive în regim gratuit. Sper ca această investiție să ne fie și un aliat în stimularea sportului de masă în rândul tinerilor și copiilor”, a transmis primarul Gabriel Pleșa.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Muncă egală, salarii egale! Firmele mari ar putea fi obligate să facă publice diferențele salariale dintre femei și bărbați

Publicat

Comisia Europeană a prezentat joi o propunere privind transparența salarială. Oficialii europeni vor să se asigure că femeile și bărbații primesc salarii egale pentru aceeași muncă. Potrivit propunerii CE, angajații ar putea avea și dreptul la despăgubiri pentru discriminarea salarială.

Potrivit unui comunicat al CE, propunerea stabilește măsuri de asigurare a transparenței salariale, cum ar fi informarea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă referitor la salariul pe care urmează să îl primească, dreptul de a cunoaște nivelurile de remunerare a lucrătorilor care prestează aceeași muncă, precum și obligații de raportare a diferenței de remunerare dintre femei și bărbați pentru întreprinderile mari, potrivit Mediafax.

De asemenea, propunerea facilitează accesul la justiție și consolidează mijloacele prin care lucrătorii își pot revendica drepturile.

Angajatorilor nu li se va permite să le solicite persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă istoricul salarial și, la cererea angajaților, vor trebui să furnizeze date anonimizate referitoare la remunerații.

Angajații vor avea, de asemenea, dreptul la despăgubiri pentru discriminarea salarială.

Conform CE, noile măsuri vor spori gradul de sensibilizare cu privire la condițiile de remunerare din cadrul întreprinderilor și le vor oferi angajatorilor și lucrătorilor mai multe mijloace pentru a combate discriminarea salarială la locul de muncă.

„Munca egală merită o remunerație egală. Iar pentru a asigura o remunerație egală, este nevoie de transparență. Femeile trebuie să știe dacă angajatorii le tratează în mod echitabil, iar atunci când nu este cazul, ele trebuie să aibă puterea să se lupte și să obțină ceea ce merită, a declarat președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen.

Printre măsurile propuse se numără transparența salarială pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă – angajatorii vor trebui să ofere informații cu privire la nivelul inițial de remunerare sau la intervalul aferent acestuia în anunțul de post vacant sau înainte de interviul de angajare.

O altă măsură vizează dreptul la informare pentru angajați: lucrătorii vor avea dreptul să solicite, de la angajator, informații cu privire la nivelul lor individual de remunerare și la nivelul mediu de remunerare, defalcat în funcție de sex, pentru categoriile de lucrători care prestează aceeași muncă sau o muncă de aceeași valoare.

Sunt vizați angajatorii cu peste 250 de salariați

„Raportarea diferențelor de remunerare între femei și bărbați – angajatorii cu cel puțin 250 de angajați trebuie să publice informații privind diferența de remunerare dintre lucrătorii de sex feminin și cei de sex masculin din organizația lor. În scopuri interne, aceștia ar trebui, de asemenea, să furnizeze informații cu privire la diferența de remunerare dintre angajații de sex feminin și cei de sex masculin pe categorii de lucrători care prestează aceeași muncă sau o muncă de aceeași valoare”, este o altă propunere a CE.

Propunerea va fi transmisă Parlamentului European și Consiliului pentru a fi aprobată.

După adoptare, statele membre vor avea la dispoziție doi ani pentru a transpune directiva în legislația națională și pentru a transmite Comisiei textele legislative relevante. Comisia va efectua o evaluare a directivei propuse după opt ani.

Sursa: Mediafax

Foto: pixabay

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate