Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

”Trenurile Soarelui 2020”: Când începe programul CFR pentru trenurile care duc direct pe litoral


Publicat

Programul estival,”Trenurile Soarelui 2020”, va reîncepe din 12 iunie și va funcționa până în 6 septembrie, au anunțat reprezentanții CFR Călători. 

„Pentru a permite asigurarea legăturii între principalele oraşe ale ţării şi litoralul românesc, pe perioada sezonului estival, CFR Călători a adoptat un program variat care constă fie în prelungirea circulaţiei unor trenuri care aveau ca destinaţie finală Bucureşti Nord spre Mangalia, fie prin introducerea de trenuri ce au ca destinaţie exclusivă litoralul Mării Negre”, se menţionează în comunicat, remis de agerpres.ro

Astfel, prima parte a programului debutează din data de 12 iunie 2020, prin prelungirea circulaţiei următoarelor trenuri la /de la Mangalia, până la data de 25/26 iunie 2020:

Trenurile IR 1642/IR 1641 Baia Mare – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1942/ IR 1941, cu grupă de vagoane de la / până la Cluj Napoca IR 1638/IR 1639 şi pentru Bistriţa Nord IR 1648;

Trenurile IR 1862/IR 1861 Iaşi – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la/de la Mangalia ca trenuri IR 1964/ IR 1963, cu grupă de vagoane de la/până la Suceava IR 1756/ IR 1757;

Trenurile IR 1695/IR 1696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1996/IR 1995, cu grupă de vagoane de la/până la Reşiţa R 9172/ R 9161;

Trenurile IR 1742/ IR 1741 Satu Mare – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1946/ IR 1945.

De asemenea, revine în circulaţie şi în acest sezon, din 12 iunie, „Trenul Tineretului” IR 1924 / IR 1923 pe ruta Sibiu – Bucureşti Nord – Mangalia şi retur.

Începând cu data de 26/27 iunie 2020, se introduc în circulaţie trenuri special dedicate asigurării legăturii cu litoralul dinspre Timişoara Nord, Arad, Deva, Craiova, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Oradea, Cluj Napoca, Braşov, Târgu Mureş, Iaşi, Suceava, Galaţi, iar trenurile menţionate anterior vor reveni la mersul iniţial.

Legătura directă Arad – Mangalia şi retur va fi realizată de trenurile IR 1922/IR 1921 pe întreaga durată a programului estival, iar legătura directă între Capitală – Mangalia şi staţiunile de pe litoral va fi realizată cu trenurile IR 1983/ IR 1984 în perioada 27 iunie – 6 septembrie.

Totodată, va creşte frecvenţa trenurilor între Constanţa şi Mangalia pentru a fi deservite toate staţiunile de pe litoral.

Trenurile de lung parcurs au în compunere vagoane de dormit şi cuşetă.

Pentru accesul turiştilor în Delta Dunării, din 13 iunie 2020, trenurile IR 1589/ IR 1588 vor asigura zilnic, pe întreaga durată a sezonului, legătura directă Bucureşti Nord – Tulcea Oraş şi retur. De asemenea, în fiecare zi, 4 trenuri (2 tur/2 retur) vor continua să circule între Medgidia şi Tulcea.

Tariful pentru o călătorie Bucureşti – Constanţa este de 59,6 lei la tren IR, clasa a 2-a. Dacă se achiziţionează un bilet dus-întors pasagerul beneficiază de 10% reducere. De asemenea, pentru cumpărarea biletelor în avans reducerea este de până la 15% din tariful de transport.

Studenţii şi elevii beneficiază de gratuitate la călătoria la vagon clasa a 2-a.

„Recomandăm cumpărarea ONLINE a biletelor de tren pentru a evita manipularea banilor în numerar. Este indicată efectuarea plăţii la ghişeu cu card bancar sau telefon în punctele de vânzare unde este posibil acest lucru şi respectarea distanţei între călători la ghişeele caselor de bilete/ birouri de informaţii. Biletele pot fi achiziţionate cu o anticipaţie de 20 zile”, se precizează în comunicat.

Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.

sursă: agerpres.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

VCST Alba Iulia, un furnizor de soluții premium pentru industria automotive. Interviu cu managerul general, Ioan Lupu (P)

Publicat

BMT Group este un holding industrial belgian extins la nivel global (Belgia, Germania, Republica Cehă, România, India, China, SUA și Mexic), un business de familie. Acesta cuprinde brandurile VCST, IGW, BMT Aerospace și OMCO și deserveste clienți din întreaga lume pe segmentele automotive, feroviar, aeronautică și al prelucrării sticlei. Nivelul de calitate pe care îl oferă BMT Group și tehnologia de ultimă generație utilizată îl diferențiază de competitori, iar soluțiile tehnice brevetate sau personalizate rezolvă probleme sensibile în aceste industrii și dau încredere clienților săi ca BMT Group este alegerea corectă ca și partener de business pe segmentele menționate.

În cadrul grupului BMT, VCST este un furnizor auto de clasă mondială de componente pentru motoare, pompe, transmisii și sisteme de frânare. VCST Alba Iulia este o fabrică modernă de producție, un furnizor de soluții premium pentru industria automotive, echipată cu cea mai nouă tehnologie în prelucrarea prin aschiere a metalelor și în tratamente termice. Produce componente auto pentru vehicule ușoare și off-road. Este activă pe piață din 2013, cunoscând o evoluție cu un trend pozitiv în ultimii ani. Anul 2020 s-a încheiat cu o cifră de afaceri de 28 milioane EURO, chiar și în condițiile în care contextul generat de pandemia COVID-19 nu a fost unul favorabil.

Pentru a avea o imagine mai clară asupra VCST Alba, îl invităm să ne dea detalii pe Managerul General al acesteia – Ioan Lupu.

Domnule Director, într-un interviu de acum câteva luni spuneați că așteptările pentru anul 2021 sunt mari, dar că aveți încredere în echipa din VCST Alba și că împreună veți reuși să atingeți țintele propuse. Care sunt rezultatele până în prezent și cum vedeți evoluția următoarelor luni din 2021?

Rezultatele sunt cel puțin la nivelul așteptărilor raportate la contextul pandemic, al Brexit-ului și al crizei generate de blocarea canalului Suez. Pentru VCST Alba Iulia a fost un început de an foarte bun, am reușit să creștem ca număr de angajați de la 330 la 350, și am realizat o cifră de afaceri cu 15% mai mare decât cea previzionată pentru jumătatea anului 2021.

Lipsa semiconductorilor și efectele devastatoare ale pandemiei în India ne-au afectat vizibil rezultatele ultimelor luni, în special pentru că o parte din clienții noștri și-au diminuat comenzile sau chiar și-au sistat activitatea.

Trimestrul trei și patru ne păstrează însă optimiști. Comenzile ferme pe care le avem deja de la clienții nostri compensează pierderile trimestrului doi. În același timp proiectele de îmbunătățire continuă, six sigma și eficientizarea consumurilor ne-au adus de asemenea beneficii importante.

Desigur, toate aceste rezultate nu ar fi fost posibile fără eforturile susținute, seriozitatea și profesionalismul echipei din Alba căreia țin să îi multumesc și pe această cale.

Dumneavoastră sunteți în această poziție de aproape un an. Cum a fost acest an pentru dumneavoastră? Care au fost provocările de care v-ați lovit și cum le-ați făcut față? Dacă ați putea să vă întoarceți în timp, ați schimba ceva sau ați face lucrurile la fel?

Pentru mine a fost un an dificil, plin de frământări atat la nivel profesional cât și la nivel personal. Am preluat această poziție într-o perioadă grea pentru echipa din Alba Iulia, în plin proces de restructurare și în mijlocul crizei fără precedent generată de pandemia SARS-COV-2.

Cea mai mare provocare a fost reorganizarea echipei la toate nivelele, găsirea unei formule care să reziste și să obțină rezultate în contextul dat fără a pierde, pe cât posibil, competente.

De asemenea, siguranța colegilor a fost una din prioritățile mele. Măsurile anti-Covid 19 respectate viguros, atât în zona de producție cât și în corpul administrativ, ne-au ținut departe de probleme și am reușit să lucrăm la capacitate maximă pe toată durata acestui an. A fost o mobilizare remarcabilă, atât umană cât și financiară, care ne-a ajutat să ne păstrăm echipa intactă și să depășim așteptările clienților și partenerilor noștri.

Sunt mulțumit de ceea ce am reușit să realizăm în ultimul an. Nu cred că aș face diferit lucrurile, aș încerca probabil să optimizez modul și timpul în care acestea s-au realizat. Dacă mă rezum la echipa de management aș zice că este de asemenea o echipă relativ nouă, în formare, alături de care am învățat că orice criză este o oportunitate și am reușit, în pofida contextului, să ne atingem țintele într-un termen relativ scurt.

VCST Alba este un jucător important pe piața auto din Transilvania. A crescut încet, dar sigur, cifrele o arată. Ce planuri are Grupul BMT pentru următorii ani pentru dezvoltarea afacerii din Alba Iulia?

Clienții existenți sunt principala noastră preocupare dacă vorbim strict de mediul de afaceri și din acest motiv dorim să ne menținem și pe viitor nivelul de performanța și de calitate care ne-a consacrat și să continuăm să depășim așteptările acestora.

Vrem să rămânem competitivi pe piața auto, investim în automatizarea proceselor și implementarea conceptului Smart Factory – primul pilot în Alba va fi funcțional la finalul acestui an.

Electrificarea este o direcție strategică în sectorul auto, motiv pentru care atragerea proiectelor din acest sector este o altă prioritate a noastră. Dispunem de tehnologia și pregătirea necesară pentru a excela și pentru acest tip de aplicații și în același timp încă avem posibilitatea de a ne extinde dacă este necesar. Am ofertat deja furnizori importanți de autovehicule pentru obținerea unor proiecte “full electric” și sperăm ca până la finele acestui an să pornim cel puțin un proiect nou, de anvergură, în fabrica din Alba Iulia.

De asemenea, și nu în ultimul rând, o altă prioritate a noastră este îmbunătățirea continuă a condițiilor de muncă pentru angajații noștrii și găsirea de soluții aplicabile pentru a micșora împactul asupra mediul înconjurător.

Ați afirmat că vă bazați pe echipă. Cât de importanți sunt oamenii în dezvoltarea afacerii?

“Omul este cea mai importantă resursă a unei companii”.

Eu cred că succesul unei companii depinde în primul rând de angajații săi. Aceasta este una din primele lecții învățate, cu impact major în rezultate. Sunt o persoană sociabilă, mă încarc cu energie din întâlnirile cu familia, prietenii, colegii. O atmosferă deschisă la locul de muncă, bazată pe dialog, colaborare și respect reciproc, unde toată lumea poate vorbi deschis fără frică de a spune ceva greșit, poate face diferența între succes și eșec la nivel de business. Dacă îi implici în planurile tale, ei te vor ajuta cu siguranță să îți îmbunătățești rezultatele. Atunci când ești cu adevărat alături de oameni, oamenii ajung să fie alături de tine și să se implice. Vei ajunge să obtii rezultate în momentul în care cei din jurul tău sunt ajutați și înțeleg ajutorul pe care îl oferi. Încercăm să implementăm acest mod de lucru la toate nivelele, deși restricțiile datorate pandemiei ne împiedică momentan, însă avem speranța că odată cu relaxarea acestora vom putea să extindem aceast tip de abordare și la nivel de operator. Comunicarea virtuală are limitările ei, cel puțin în relația cu personalul direct productiv.

Care sunt valorile dumneavoastră personale și în ce măsura acestea coincid cu valorile VCST Alba?

Pe plan personal mă axez foarte mult pe integritate, loialitate, echilibru, corectitudine, comunicare și empatie. Consider aceste valori ca fiind deosebit de importante atât pentru mine, ca individ aflat într-o permanentă dezvoltare și auto-perfecționare, cât și pentru persoanele din jurul meu. Cu acest set de valori adânc înrădăcinat în sine, în opinia mea, nimeni nu poate da greș nici pe plan personal, nici pe cel profesional.

Iar aici intervine a doua parte a întrebării dumneavoastră, referitoare la valorile companiei. VCST Alba promovează în mare parte aceleași valori, ca cele menționate mai sus. Se manifestă loialitate, corectitudine și integritate vis a vis de angajații companiei, se propune și se facilitează o comunicare cât mai eficientă, cu aplecare înspre angajat și nevoile acestuia, iar la rândul ei, compania primește din partea angajatului același „tratament”. Reciprocitatea și empatia sunt elemente cheie ale relației VCST Alba – angajat, o relație în care primează încrederea, îmbrățișarea diversității și dorința de a reuși!

Unul dintre sloganurile afișate cel mai des în prezentările interne ale companiei către angajați, este: „Câștigăm împreună!”, îndemn care, cred eu, reflectă cel mai bine valorile și principiile pe care VCST Alba le promovează și susține.

Cum vedeți piața producătoare de componente auto din România și care credeți că este direcția în care se îndreaptă, pe termen scurt?

Industria auto se schimbă rapid, reducerea emisiilor de CO2 și electrificarea par să fie cele mai importante linii directoare ale acesteia și în viitorul apropiat. Momentan criza semiconductorilor crează probleme serioase producătorilor de autovehicule, efect care se simte și în industria de componente.

Primul trimestru a fost foarte încărcat, cu comenzi peste cele previzionate, trimestrul doi mai slab, afectați fiind de criza semiconductorilor, dar cu previziuni optimiste pentru sfârșitul anului.

Digitalizarea pare a fi unul dintre cele mai importante subiecte pe termen scurt pentru furnizorii de componente auto, deoarece atinge mai multe aspecte și anume: potențialul de a crea noi modele de afaceri, de a oferi produse și servicii noi și de a se îmbunătăți eficiența proceselor operaționale și administrative; fiind una dintre principalele preocupări ale echipei din Alba Iulia.

VCST Alba de la momentul intrării sale în activitate a fost premiată pentru rezultatele și impactul în economia județului Alba. Este prea devreme să vă întreb dacă și pentru rezultatele anului 2021 va rămâne pe podiumul premianților?

Suntem lideri pe anumite segmente la nivel local și cred că vom rămâne pe podium și în acest an. Rezultatele obținute până acum ne dau încredere ca anul 2021 va fi cel puțin la fel de bun ca anii precedenți și nu văd nici un motiv din care să pierdem această poziție la nivel județean.

Care sunt provocările legate de piața muncii cand vorbim de o fabrica producătoare de componente auto, aflată în centrul țării? Este VCST Alba un angajator atractiv?

Provocarea majoră este aceea de a păstra resursa umană. Avem mari dificultăți în a găsi candidați cu calificarea necesară, motiv pentru care suntem obligați să investim enorm în formarea lor internă și în același timp să rămânem atractivi, pentru a reuși să îi păstrăm în organizație.

VCST Alba ofera beneficii și condiții de muncă comparabile cu orice altă companie din centrul țării. Consider că suntem un angajator de top la nivel județean, cu o bună reputație pe piața muncii dar lucrăm în fiecare zi, pentru ca mâine să fim mai buni decât azi.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ACCIDENT rutier la Teleac. O femeie a ajuns la spital după ce două mașini s-au lovit

Publicat

Un accident rutier s-a petrecut luni după-amiaza pe raza localității Teleac. O femeie a ajuns la spital, după o coliziune între două autovehicule. 

Potrivit IPJ Alba, la data de 21 iunie 2021, în jurul orei 17:40, pe DJ 107C, pe raza localității Teleac, un bărbat de 55 de ani, din municipiul Vulcan, județul Hunedoara, în timp ce conducea un autoturism, a intrat în coliziune cu un autovehicul, condus de un bărbat, de 34 de ani, din Alba Iulia.

În urma accidentului, o femeie de 30 de ani, pasageră în cel de-al doilea autoturism, a suferit leziuni corporale și a fost transportată la spital.

Conducătorii auto au fost testați cu aparatul etilotest, rezultatele fiind negative.

Cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de vătămare corporală din culpă.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

EVALUARE NAȚIONALĂ 2021 în ALBA: Peste 100 de elevi nu s-au prezentat la prima probă, de Limba și literatura română

Publicat

Peste 2.000 de elevi de clasa a VIII-a din Alba au participat marți la prima probă, de Limba și literatura română, în cadrul examenului de Evaluare Națională 2021, potrivit datelor IȘJ Alba. Este vorba despre o prezență de 94,93%.

Potrivit IȘJ Alba, la proba de Română au fost prezenți 2.061 candidați din 2.171 de elevi înscriși. Au absentat 110 elevi. Din datele disponibile până la publicarea acestei știri, nu au fost cazuri de elevi eliminați din examen.

Vezi și FOTO: EVALUARE NAȚIONALĂ 2021. SUBIECTELE la Limba și literatura română, prima probă de examen pentru elevii de clasa a VIII-a

La probele de Evaluare Națională, candidaţilor le este interzis să aibă în sălile de examen, asupra lor, în obiectele de îmbrăcăminte sau încălţăminte, în penare şi altele asemenea sau în băncile în care sunt aşezaţi în sălile de examen telefoane mobile, căşti audio, precum şi orice mijloc electronic de calcul sau de comunicare/care permite conectarea la internet/la reţele de socializare, care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, pentru efectuarea calculelor, pentru comunicare cu alţi candidaţi/asistenţi din unitatea/unităţile de învăţământ/centrul/centrele de examen sau cu exteriorul.

Se interzice candidaţilor să comunice între ei sau cu exteriorul, să copieze, să transmită materiale care permit copiatul sau să schimbe între ei foi din lucrare, ciorne, notiţe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, pentru comunicare între candidaţi sau cu exteriorul.

Vezi și MODELE de SUBIECTE la EVALUARE NAȚIONALĂ 2021, clasa a VIII-a: TOATE testele de antrenament și BAREMELE la Română și Matematică

Încălcarea regulilor menţionate va fi considerată fraudă/tentativă de fraudă, iar candidaţii respectivi sunt eliminaţi de la proba respectivă, indiferent dacă materialele/obiectele interzise au fost folosite sau nu, indiferent dacă au fost introduse de aceştia ori de alţi candidaţi, de cadre didactice din comisie sau de alte persoane şi indiferent dacă ei au primit ori au transmis materiale interzise/ciorne/foi din lucrările scrise.

CALENDAR EVALUARE NAȚIONALĂ 2021

  • 22 iunie 2021 – Limba și literatura română, probă scrisă
  • 24 iunie 2021 – Matematică, probă scrisă
  • 25 iunie 2021 – Limba și literatura maternă, probă scrisă
  • 29 iunie 2021 (până la ora 14.00) – Afișarea rezultatelor înaintea contestațiilor
  • 29 iunie 2021 (orele 16.00 – ora 19.00) – 30 iunie 2021 (orele 8.00 – ora 12.00) – Depunerea contestațiilor
  • 30 iunie – 4 iulie 2021 – Soluționarea contestațiilor
  • 4 iulie 2021 – Afișarea rezultatelor finale după soluționarea contestațiilor

CALENDAR EVALUARE NAȚIONALĂ 2021 – etapa specială:

  • 28 iunie – 2 iulie: înscrieri
  • 5 iulie: Proba scrisă la Limba și Literatura Română
  • 6 iulie: Proba scrisă la Matematică
  • 7 iulie: Proba scrisă la Limba maternă
  • 9 iulie: Afișarea rezultatelor înainte de contestații (ora 12.00); depunerea contestațiilor (orele 14.00-20.00)
  • 10-11 iulie: Rezolvarea contestațiilor
  • 12 iulie: Afișarea rezultatelor finale (după ora 12.00)

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cod Galben de caniculă și instabilitate atmosferică în Alba și alte județe din țară, până vineri

Publicat

Meteorologii au emis mai multe avertizări Cod Galben și Cod Portocaliu de instabilitate atmosferică temporar accentuată și caniculă, valabile de marți până vineri, în Alba și alte județe din țară. 

Cod Galben de caniculă și disconfort termic – marți, 22 iunie

Zone afectate: județele Caraș-Severin, Timiș, Arad, Bihor și Satu Mare

În cursul zilei de marți (22 iunie) în județele Caraș-Severin, Timiș, Arad, Bihor și Satu Mare, vremea va fi caniculară, iar disconfortul termic va fi în creștere. În vestul și sud-vestul teritoriului și izolat în rest indicele temperatură-umezeală (ITU) va atinge pragul critic de 80 de unităţi și local îl va depăși ușor. Temperaturile maxime se vor situa frecvent între 34 și 37 de grade, iar minimele nocturne nu vor coborî sub 19…20 de grade.

Cod Galben de instabilitate atmosferică temporar accentuată – marți, 22 iunie ora 12:00 – 22:00

Zone afectate:  zonele de munte, Oltenia, Dobrogea, local Moldova, Muntenia și sud-vestul Transilvaniei

În intervalul menționat, în zonele de munte, în Oltenia, Dobrogea, local în Moldova, Muntenia și sud-vestul Transilvaniei vor fi perioade cu instabilitate atmosferică accentuată, ce se va manifesta prin averse ce vor avea și caracter torențial, frecvente descărcări electrice, vijelii și grindină. În intervale scurte de timp sau prin acumulare cantitățile de apă vor depăși 25…40 l/mp.

Notă: Astfel de fenomene vor fi pe alocuri și în restul țării.

Cod Galben de instabilitate atmosferică temporar accentuată – marți, 22 iunie, ora 22:00 – miercuri, 23 iunie, ora 10:00 

Zone afectate: județele Contanța și Tulcea

În cursul nopții de marți spre miercuri (22/23 iunie) în județele Constanța și Tulcea instabilitatea atmosferică se va menține accentuată. Vor fi ploi torențiale și descărcări electrice. Cantitățile de apă vor depăși 25….35 l/mp și izolat 50 l/mp.

Cod Portocaliu de instabilitate atmosferică accentuată – marți, 22 iunie, ora 12:00 – 22:00 

Zone afectate: județele Tulcea, Galați, Brăila și Vaslui

În județele Tulcea, Galați, Brăila și Vaslui vor fi averse torențiale, descărcări electrice, intensificări ale vântului și izolat grindină. Cantitățile de apă vor depăși 40…60 l/mp.

Cod Galben –  val de căldură, caniculă și disconfort termic – marți, miercuri și joi – 23, 24 și 25 iunie 

Zone afectate: toată țara

În intervalul menționat valul de căldură va cuprinde treptat toată țara, iar disconfortul termic va fi ridicat. Miercuri (23 iunie), va fi caniculă în Banat, Crișana, Oltenia, Maramureș și în vestul și nord-vestul Transilvaniei, iar joi și vineri (24 și 25 iunie) în toate regiunile. Maximele termice se vor situa, în general, între 33 și 37 de grade, iar local minimele nocturne nu vor coborî sub 20 de grade (nopți tropicale).

Notă: Îndeosebi în regiunile estice și sud-estice, la deal și la munte, mai ales după-amiaza și seara, instabilitatea atmosferică se va accentua și se vor semnala averse torențiale, frecvente descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului, vijelii și căderi de grindină.

Cod Portocaliu – val de căldură și disconfort termic accentuat – miercuri, 23 iunie

Zone afectate:  județele Caraș-Severin, Timiș, Arad, Bihor și Satu Mare

În județele Caraș-Severin, Timiș, Arad, Bihor și Satu Mare, valul de căldură se va intensifica, va fi caniculă și disconfortul termic accentuat. Se vor înregistra temperaturi maxime cuprinse frecvent între 37 și 39 de grade, iar în cursul nopții nu vor coborî, în general, sub 22…25 de grade.

Notă: Joi și vineri (24 și 25 iunie), disconfortul termic se va accentua și în Oltenia, Maramureș și cea mai mare parte a Transilvaniei.

sursa: meteoromania.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate