Eveniment
VIDEO: Mesh-ul controversat, demontat de pe turnul Catedralei Reîntregirii Neamului din Alba Iulia

Decizia a fost a Primăriei Alba Iulia, care a ales astfel să încheie discuţia iscată în jurul
Reamintim că reprezentanţii Primăriei au explicat designul mesh-ului respectiv ca pe o strategie de promovare turistică, ce nu aduce atingere steagului naţional, ci doar reprezintă o replică stilizată a acestuia, menită să creeze un efect tridimensional de mişcare, de
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Bungust
marți, 23.11.2010 at 15:34
Pana la urma s-a inteles ca a fot un mash publicitar de branding care a fost arborat in cel mai nepotrivit loc posibil: acolo unde, de 20 de ani, flutura steagul Romaniei in preajma zilei nationale.
A fost o mare confuzie si o mare degringolada al caror rezultat a fost IMPLEMENTAREA brandului turistic al orasului Alba Iulia la nivel NATIONAL. Fara cheltuieli dubioare, simplu, prin publicitate negativa, demonstrand inca o data forta imensa a acestui tip de promovare.
Intelepciune ratata
miercuri, 24.11.2010 at 13:24
Ipoteza asta stupida cu brand promovat prin publicitate negativa, e o ofensa mai mare decat nerespectarea culorilor drapelului.
Pingback: PSD Alba trimite municipalitatea la Parchet pentru mesh-ul multicolor | alba24
MariusC
joi, 25.11.2010 at 20:20
Imaginatia PD-L e demna de toata antipatia mea. Gestul lor arata defapt sfidarea stramosilor nostrii! Nu e de mirare ca nu au doctrina.
Cosmin
vineri, 26.11.2010 at 10:50
Şi eu sunt de părere că promovarea brandului turistic prin publicitate negativă e o insultă la fel de mare ca batjocorirea însemnelor statului.
Dar oricum, ei nu mai au nici un Dumnezeu… Ce mai contează?