Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Un IT-ist, o ingineră și un agent vânzări, candidații USR Alba, pentru primăriile din două orașe și o comună importantă


Publicat

colaj candidati

Partidul Uniunea Salvați România ( USR ), și-a desemnat primii candidați la primăriile din Câmpeni, Vințu de Jos și Zlatna. Cei trei sunt Sorin Nicolae Trif, Alina Nicoleta Coltor și  Cristian Cîmpean.

De asemenea, într-un comunicat de presă, reprezentanții USR Alba anunță că pentru orașul Cugir a fost deschisă deschis ”o competiție pentru desemnarea candidatului la primărie, la care se poate înscrie orice cugirean care are o viziune de dezvoltare pentru comunitate”.

Câmpeni

Sorin Nicolae Trif nu a mai făcut politică niciodată. „România a fost făcută de oameni care nu au stat deoparte” este motto-ul care l-a motivat să adere la USR. De profesie inginer IT și cu o vastă experiență în domeniul financiar – bancar, Sorin Nicolae Trif vrea să readucă în Câmpeni respectul.

Sorin_Trif

„În Câmpeni, puținii locuitori care au mai rămas au parte de o administrație lipsită de respect, care îi tratează cu aroganță. Vreau ca cetățenii acestor locuri, uitate de lume, dar plătitori de taxe și impozite, să fie tratați cu respect de către administrație. Prioritățile mele sunt infrastructura și accesarea de fonduri europene pentru dezvoltarea orașului. Moții trebuie să redevină mândrii de țara lor! ” a declarat Sorin Nicolae Trif.

Vințu de Jos

USR Vințu de Jos a desemnat candidat la Primăria comunei o doamnă, mamă a trei copii. Alina Nicoleta Coltor, cu profunde rădăcini în Vințu de Jos, a decis să se implice în politică, având convingerea că poate contribui la dezvoltarea comunității din care face parte. Alina Coltor este licențiată în ingineria mediului, urmează un master în economie, domeniu în care profesează în cadrul unei companii multinaționale.

Alina_Coltor

„Vințu de Jos are un nume predestinat. La Vințu se vine, nu se pleacă! Județul nostru se află într-un constant proces de depopulare. Sunt convinsă că Vințu de Jos poate să fie o casă primitoare, mai ales pentru tineri, dar pentru asta trebuie să investim într-o creșă și o grădiniță cu program prelungit. Un sistem de irigații este primordial pentru sustenabilitatea investițiilor din agricultură. Să nu uităm de potențialul turistic al zonei care poate face parte dintr-o strategie comună cu obiectivele din Alba Iulia. Cred cu tărie că pot să fac din Vințu de Jos o comună cu adevărat europeană în care să vii, nu să pleci!”, a transmis Alina Coltor.

Zlatna

La Zlatna, Adunarea Generală a filialei USR l-a desemnat candidat la Primărie pe Cristian Cîmpean. În vârstă de doar 29 de ani, crescut în satul Valea Mică, cu studii în marketing și cu o vastă experiență în vânzări, Cristian Câmpean va promova politici centrate pe tineret.

Cristian_Cîmpean

„Zlatna are nevoie de tineri! Vreau să fiu un exemplu pentru generația mea și invit toți tinerii să creadă în oportunitățile de dezvoltare a Zlatnei. Suntem mulțumiți că infrastructura stradală și rețeaua de utilități s-au extins și în satele aparținătoare, dar din păcate, tinerii tot pleacă din Zlatna. Îmi doresc realizarea unor parteneriate cu agenți economici pentru implementarea învățământului dual și la Zlatna.

Din păcate, marea parte a oamenilor activi din zonă, și care fac naveta la Alba Iulia, sunt muncitori necalificați. Dacă tot nu reușim să atragem investiții în zonă, măcar cei care vor face naveta să fie calificați. Pe lângă asta, Zlatna poate să redevină tânără creând facilitați pentru tinerele familii, iar spațiile locative din oraș trebuie susținute pentru reabilitarea termică”, crede Cristian Cîmpean.

”Reamintim ca USR este singurul partid care își desemnează candidații în cel mai democratic mod cu putință, prin participarea tuturor membrilor și în cadrul unor competiții deschise atât pentru membri, cât și pentru elitele din societatea civilă. Filialele locale dețin autonomia de a-și stabili strategia prin care își aleg candidații la alegeri, în acord cu prevederile statutului USR. În prezent, USR Cugir a deschis o competiție pentru desemnarea candidatului la primărie, la care se poate înscrie orice cugirean care are o viziune de dezvoltare pentru comunitate.

„Va fi o competiție transparentă, deschisă spre exterior, prin care vom dovedi că politica se poate face altfel, nu doar în spatele ușilor închise. Candidații vor avea ocazia de a-și prezenta ideile pentru Primărie și de a se confrunta în dezbateri”, ne-a transmis Claudiu Nemeș președintele filialei USR Cugir” au transmis reprezentanții USR Alba, într-un comunicat de presă.

Calendarul complet al competiției de la Cugir este următorul:

◼ 13 octombrie – data limită pentru anunțarea candidaturilor;

◼ 20 octombrie – data limită pentru depunerea programului de candidatură;

◼ 21 octombrie – 01 noiembrie – perioada de promovare internă;

◼ 03 noiembrie – Adunarea Generală va alege candidatul;



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EDUCAȚIE

ALBA: Jumătate dintre elevii din clasele VIII, XII și XII NU vin la școală în 2 iunie. LISTA unităților unde nu se fac pregătiri

Publicat

sala clasa pregatire examen

Doar jumătate dintre cei aproximativ 6.500 de elevi din clasele a VIII-a, a XII-a și a XIII-a din Alba s-au înscris pentru participarea la activitățile de pregătire din școli și licee în județ, potrivit datelor centralizate de Inspectoratul Școlar.

Se anunță însă prezență mai mare în cazul elevilor de clasa a VIII-a: aproape 2.100 de elevi, respectiv 67% din totalul de 3.128 au anunțat că vor să vină la școală din 2 iunie.

Vezi EVALUARE NAȚIONALĂ 2020: Toate testele de pregătire și baremele. Modele de subiecte pentru examenul elevilor de clasa a VIII-a

În ceea ce privește clasa a XII-a, procentul celor înscriși pentru activitățile de pregătire este de 47% (aproape 1.400 din totalul de 2.812). În cazul elevilor de clasa a XIII-a, sunt doar 55 de confirmări, din totalul de 636, potrivit datelor comunicate de IȘJ Alba, pentru Alba24.ro.

Vezi BACALAUREAT 2020: Toate testele de pregătire și baremele. Modele de subiecte pentru examenul elevilor de clasa a XII-a

Școlile fără elevi înscriși la activitățile de pregătire în clase, din 2 iunie:

În județul Alba sunt 117 unități de învățământ care au elevi în ultimul an de școală, fie clasa a VIII-a, fie a XII/XIII-a. Dintre acestea, 13 au anunțat că niciun elev nu s-a înscris pentru perioada de pregătire din 2-12 iunie 2020, mai precizează reprezentanții IȘJ.

Acestea sunt:

– la Alba Iulia: Școala Gimnazială „Vasile Goldiș” Alba Iulia, Liceul Teoretic „Sfântul Iosif” Alba Iulia

– la Ocna Mureș: Școala Gimnazială „Lucian Blaga” Ocna Mureș, Liceul Teoretic „Petru Maior” Ocna Mureș, Liceul Tehnologic Ocna Mureș

– rural: Școala Gimnazială „Avram Iancu” Unirea, Școala Gimnazială Săsciori, Școala Gimnazială Rîmeț, Școala Gimnazială Ocoliș, Școala Gimnazială Noșlac, Școala Gimnazială Fărău, Școala Gimnazială Daia Română, Școala Gimnazială Almașu Mare.

Potrivit surselor citate, procedura de înscriere nu este una definitivă; elevii pot reveni asupra deciziei de a participa sau nu la activitățile de pregătire pentru examenele naționale, pe tot parcursul perioadei menționate.

De asemenea, între timp, se desfășoară în continuare și activități de pregătire online pentru elevii claselor a VIII-a și a XII/XIII-a.

Măsurile luate de IȘJ Alba și condiții pentru triaj epidemiologic în școli

Activitățile de pregătire pentru elevii claselor a VIII-a și a XII/XIII-a se vor desfășura în perioada 2-12 iunie 2020. În acest context, ”Inspectoratul Școlar Județean Alba a coordonat activitățile specifice prevăzute în Ordinele comune pentru stabilirea unor măsuri de prevenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS – Ordinul comun nr. 4266/18.05.2020 al MEC  și nr. 840/19.05.2020 al MS și Ordinul comun nr. 4267/18.05.2020 al MEC și nr. 841/19.05.2020 al MS”.

Vezi VIDEO REPORTAJ: Reguli stricte pentru întoarcerea elevilor la ore, din 2 iunie. Cum s-a pregătit o școală din Alba Iulia

De asemenea, în cadrul unei inspecții tematice, au fost monitorizate și verificate măsurile luate la nivelul unităților de învățământ din județ, existența circuitelor de intrare/ieșire din școală, modul de realizare a igienizării, existența materialelor de igienă și protecție sanitară pentru elevi/personal didactic/nedidactic, triaj epidemiologic, orarul specific.

Vezi VIDEO REPORTAJ: Cum s-a pregătit Colegiul HCC din Alba Iulia pentru reluarea orelor cu elevii claselor a XII-a. Măsurile luate

Potrivit IȘJ Alba, cadrele medicale vor efectua triajul epidemiologic la intrarea în unitatea de învățământ, iar deocamdată nu au fost semnalate cazuri în care să nu fie personal medical disponibil pentru această procedură. Aceleași date erau și la DSP Alba – adică nu erau situații de școli cu elevi anunțați să participe la perioadele de pregătire și care să nu fie deservite de personal medical.

Măsurile de prevenire și protecție în sălile de clasă – stabilite de Ministerul Educației și Ministerul Sănătății:

– la intrarea în unitatea de învățământ a personalului didactic, didactic auxiliar, nedidactic și a elevilor va fi măsurată temperatura (care nu va trebui să depășească 37,3 grade Celsius) de cadrul medical care va asigura asistența medicală pe întreaga durată de desfășurare a activității;

– vor fi asigurate materiale și echipamente de protecție (covorașe dezinfectante, măști de protecție, substanțe dezinfectante pentru mâini etc);

– se realizează curățenia și dezinfectarea pardoselilor, a obiectivelor din sala de curs (pupitre, mese, scaune), clanța ușii, mânerul de la geamuri, pervazul ferestrei, prin ștergere cu apă și detergent, apoi cu substanțe biocide, înainte și după fiecare serie de elevi prezenți la activitățile de pregătire;

– în toate spațiile în care se vor desfășura activități cu elevii vor fi afișate mesaje de informare cu privire la normele igienico-sanitare și de prevenire a infectării cu SARS-Cov 2;

– intrările/ieșirile, precum și sensul de deplasare pe coridoare, către sălile de clasă și alte încăperi, sunt stabilite de unitatea de învățământ, semnalizate corespunzător și dezinfectate în mod regulat;

– există permanent săpun, prosoape de hârtie, dispensere cu dezinfectant pentru mâini, care vor fi reîncărcate ori de câte ori este necesar.

– în sălile de clasă activitățile se vor desfășura prin stabilirea locurilor astfel încât să existe o distanță între elevi/candidați, pe rânduri și între rânduri, de 2 m unul față de altul.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

BACALAUREAT 2020: Ghidul de înscrieri la examen. Model de cerere și procedura pentru echivalarea probelor de competențe

Publicat

examen

Ministerul Educației a publicat ghidul cu procedura pentru înscrieri la Bacalaureat 2020. În acest an, probele de evaluare a competențelor lingvistice și digitale vor fi echivalate sau recunoscute, potrivit metodologiei stabilite de minister.

După încheierea situației școlare, elevii care au terminat clasele XII-XIII se înscriu la Bacalaureat, în perioada 3-10 iunie.

Citește și BACALAUREAT 2020: Toate testele de pregătire și baremele. Modele de subiecte pentru examenul elevilor de clasa a XII-a

Echivalarea/recunoașterea nivelurilor de competență, la probele de profil din cadrul examenului național de Bacalaureat (2020), se face în perioada 11 – 17 iunie 2020.

Procedura pentru înscrieri la Bacalaureat 2020 – sursa edu.ro:

Toți candidaţii completează partea I din cererea de înscriere.

AICI, model cerere de înscriere.

Candidaţii care solicită recunoaşterea/echivalarea unor probe susţinute în anii anteriori/sesiunile anterioare completează partea I şi partea a II-a din cererea de înscriere

Candidaţii care, în cel puţin una din clasele a IX-a – a XII-a, au obţinut premii individuale la concursuri/olimpiade şcolare internaţionale, recunoscute de către Ministerul Educaţiei și Cercetării la o disciplină inclusă în lista disciplinelor de Bacalaureat, şi care solicită echivalarea probei scrise respective, completează partea I şi partea a III-a din cererea de înscriere;

Candidaţii care au obţinut o certificare cu recunoaştere internaţională a competenţelor lingvistice şi care solicită recunoaşterea şi echivalarea acestora cu proba C completează cererea de înscriere, precum și o cerere de recunoaștere și echivalare, prezentată în Anexa 2b

Candidaţii care au obţinut o certificare cu recunoaştere europeană a competenţelor digitale şi solicită recunoaşterea şi echivalarea acestora cu proba D completează cererea de înscriere,  precum și o cerere de recunoaștere și echivalare, prezentată în Anexa 2c.

Documentele-tip de înscriere – completate și semnate – pot fi depuse la secretariatele unităților de învățământ-centre de examen, dar pot fi transmise prin mijloace electronice/poștă, folosindu-se coordonatele indicate de secretariatele unităților de învățământ.

Metodologia de echivalare/recunoaștere a nivelurilor de competență din cadrul probelor de evaluare a competențelor lingvistice și digitale – Bacalaureat 2020 (sursa edu.ro):

Comisiile de bacalaureat de echivalare și recunoaștere a competențelor lingvistice și digitale din unitățile de învățământ liceal vor calcula mediile candidaților și vor asigura echivalarea/recunoașterea nivelurilor de competență, la probele de profil din cadrul examenului național de Bacalaureat (2020), în perioada 11 – 17 iunie 2020.

Nivelul de competență lingvistică de comunicare orală în limba română/în limba maternă se stabilește în urma echivalării cu media aritmetică, fără rotunjire, a mediilor anuale obținute de candidat pe parcursul învățământului liceal, la disciplina Limba și literatura română/Limba și literatura maternă.

Prin recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute la disciplina Limba și literatura română/Limba și literatura maternă, în clasele a IX-a – a XII-a, candidaților li se acordă următoarele niveluri de competență lingvistică de comunicare orală în limba română/în limba maternă:

– utilizator mediu: pentru media cuprinsă între 5 și 6,99;

– utilizator avansat: pentru media cuprinsă între 7 și 8,49;

– utilizator experimentat: pentru media cuprinsă între 8,50 și 10.

Nivelul de competență lingvistică într-o limbă de circulație internațională din cadrul probei C se stabilește prin echivalarea nivelului de competență lingvistică cu media aritmetică, fără rotunjire, a mediilor anuale obținute de candidat pe parcursul învățământului liceal, la limba modernă de circulație internațională aleasă pentru susținerea probei.

Media aritmetică a mediilor anuale obținute de candidat se calculează pe baza mediilor anuale la limba modernă de circulație internațională din anii școlari în care candidatul a studiat această disciplină, pe parcursul învățământului liceal.

Nivelul unic de competență se identifică, în raport cu nivelurile de la A1 la B2, prevăzute în Cadrul european comun de referință pentru limbi și se acordă conform următoarei grile:

– calificativul A1: pentru media cuprinsă între 5 și 5,99;

– calificativul A2: pentru media cuprinsă între 6 și 6,99;

– calificativul B1: pentru media cuprinsă între 7 și 8,49;

– calificativul B2: pentru media cuprinsă între 8,5 și 10.

Nivelul de competență digitală din cadrul probei D se stabilește calculând un punctaj de la 5 la 10 pe baza mediei aritmetice, fără rotunjire, a mediilor anuale obținute de acesta la disciplina tehnologia informației și a comunicațiilor în clasele a IX-a, respectiv a X-a.

Nivelul de competență digitală se acordă conform următoarei grile:

– utilizator începător: pentru media cuprinsă între 5 și 5,99;

– utilizator de nivel mediu: pentru media cuprinsă între 6 și 6,99;

– utilizator avansat: pentru media cuprinsă între 7 și 8,49;

– utilizator experimentat: pentru media cuprinsă între 8,50 și 10.

Candidații care nu au studiat disciplina Tehnologia informației și a comunicațiilor sau echivalente vor susține proba de evaluare a competențelor digitale (proba D) în baza Procedurii Centrului Național de Examinare și Evaluare nr. 177/2019 pentru organizarea și desfășurarea probei de evaluare a competențelor digitale (proba D).

Candidații care au promovat, pe parcursul învățământului preuniversitar, examene cu recunoaștere internațională pentru certificarea competențelor lingvistice în limbi străine au dreptul la recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute la aceste examene cu proba de evaluare a competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională studiată pe parcursul învățământului liceal – proba C.

De asemenea, candidații care au promovat, pe parcursul învățământului preuniversitar, examene cu recunoaștere europeană pentru certificarea competențelor digitale au dreptul la recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute la aceste examene cu proba de evaluare a competențelor digitale – proba D.

Vezi BACALAUREAT 2020: REGULI oficiale pentru candidați, calendar actualizat și organizarea centrelor de examen

CALENDAR BACALAUREAT 2020:

3-10 iunie: înscrierea candidaților

11-17 iunie: echivalarea și recunoașterea competențelor lingvistice și digitale

22 iunie: Limba și literatura română – proba E.a) proba scrisă

23 iunie: Limba și literatura maternă – proba E.b) – proba scrisă

24 iunie: Proba obligatorie a profilului – proba E. c) – proba scrisă

Matematică – pentru absolvenții claselor de liceu cu profil real din filiera teoretică, pentru cei care au terminat filiera tehnologică și pentru absolvenții de la profilul militar și profilul pedagogic – specializarea învățători-educatoare, din filiera vocațională

Istorie – pentru absolvenții de la profilul umanist din filiera teoretică și pentru toate profilurile și specializările din filiera vocațională, cu excepția celor de mai sus

25 iunie: Proba la alegere a profilului și a specializării – proba E.d) – proba scrisă

Fizică, Chimie, Biologie sau Informatică – elevii de la profilul real din filiera teoretică, de la profilul tehnic și profilul resurse naturale și protecția mediului din filiera tehnologică și de la profilul militar din filiera vocațională

Geografie, Filosofie, Logică, Economie, Psihologie sau Sociologie – absolvenții de la profilul umanist din filiera teoretică, de la profilul servicii din filiera tehnologică și din toate profilurile și specializările din filiera vocațională, cu excepția celui menționat mai sus

30 iunie: Afișarea rezultatelor la probele scrise, până la ora 12:00. Depunerea contestațiilor în intervalul orar 16:00-20:00

1 iulie: Depunerea contestațiilor în intervalul orar 8:00-12:00

1-4 iulie: Rezolvarea contestațiilor

5 iulie: Afișarea rezultatelor finale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO – 13 salvatori au depus jurământul militar la ISU Alba: ”Legământul sacru față de țară”

Publicat

13 elevi ai școlii de Subofițeri de la Boldești care au fost repartizați în stagiu de practică la Inspectoratul pentru Situații de Urgență Alba, au depus vineri, 29 mai jurământul militar. 

Din cauza pandemiei de coronavirus, pe lângă uniformă, cei 13 elevi au purtat și măștile de protecție.

De asemenea, depunerea jurământului s-a realizat cu respectarea distanțării sociale.

”Depunerea Jurământului Militar este un moment unic, emoţionant pentru fiecare dintre noi, militarii. Sentimentele de mândrie, dar şi de asumare a unei mari responsabilităţi trăite în acele momente ne călăuzesc paşii în carieră şi ne revin în memorie atunci când ne este mai greu” au scris reprezentanții ISU Alba pe Facebook.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Situația de la Spitalul Sebeș: 15 pacienți COVID-19 internați. Se redeschide secția Interne – Cardiologie

Publicat

La Secția Psihiatrie a Spitalului Municipal Sebeș, locație în care a fost aprobată tratarea pacienților confirmați cu COVID-19, erau internate, vineri, 15 persoane. Vestea bună de la unitatea medicală din Sebeș este că se redeschide secția Interne – Cardiologie, închisă în urmă cu o săptămână, după cazurile de personal medical infectat.

Reamintim că la începutul acestei săptămâni, după depistarea focarului de la fabrica de înghețată, primarul municipiului Sebeș a cerut Direcției de Sănătate Publică Alba și Ministerului Sănătății sprijinul în vederea avizării secției de Psihiatrie, situată la periferia localității aparținătoare Petrești, ca unitate de internare și îngrijire a acestora.

Potrivit reprezentanților Primăriei, solicitarea a fost aprobată, iar la Secția de Psihiatrie sunt 20 de paturi pentru tratarea pacienților COVID (în total secția dispune de 35 de paturi, cu 9 saloane). Aceștia sunt deserviți de un medic, cinci asistente și patru infirmiere, pe ture de 24 de ore, mai spun sursele citate, pentru Alba24.ro.

Vineri, la Petrești erau internați 15 pacienți confirmați cu COVID-19, asimptomatici, din datele administrației locale. Cazurile grave sunt tratate în continuare la spitalul-suport din Blaj.

Joi, prin decizie a Consiliului Local Sebeș, a fost alocată suma de 77.700 lei pentru susținerea cheltuielilor legate de izolarea cadrelor medicale care îngrijesc personal COVID, pe lângă cei aproximativ 1,5 milioane lei rezervați anterior pentru dotare cu echipamente și alte materiale necesare spitalului.

Prima veste bună de la Sebeș – se redeschide secția Interne – Cardiologie

Reprezentanții primăriei au precizat că vineri urmează să fie redeschisă și secția Interne / Cardiologie, închisă în urmă cu o săptămână de DSP Alba, după ce au fost depistate 6 cadre medicale infectate cu SARS- COV-2. Este vorba despre trei asistenți medicali, două infirmiere și un registrator, care au fost internați pentru tratament, dar aceștia sunt asimptomatici.

Focarul de la Sebeș

Numărul cazurilor de coronavirus a crescut, la Sebeș, după ce zeci de angajați ai fabricii de înghețată și contacți ai acestora au fost depistați cu COVID-19. Aceștia sunt din localități diferite, astfel că nu s-a impus carantinarea zonei.

Din datele comunicate până acum de autorități și din sursele Alba24.20, reiese că focarul de la Sebeș ar fi pornit de la o pacientă internată în spitalul din oraș. Au fost raportate apoi cele șase cazuri confirmate în rândul cadrelor medicale de la spital. Apoi a fost semnalat focarul de la fabrica din Sebeș, dar și cazul polițistului de la Poliția Municipală Sebeș, soțul unei asistente din unitatea medicală.

Vezi și Polițist din Sebeș confirmat cu COVID-19, alți 5 colegi în izolare. Toți angajații Poliției Municipale Sebeș au fost testați

În cadrul anchetei DSP Alba, s-a stabilit că ”deficiențele constatate în urma controlului (la Spitalul Sebeș – n.r.) se referă la nerespectarea circuitelor funcționale pentru COVID-19, a spațiilor de echipare, dezechipare și decontaminare a personalului, colectare și depozitare necorespunzătoare a deșeurilor medicale, precum și nerespectarea procedurilor generale de curățenie și dezinfecție în unitatea sanitară”.

Vezi și Precizări de la Spitalul Sebeș, unde sunt cadre medicale infectate cu COVID: ”A fost o relaxare prematură a personalului”

Ulterior, reprezentanții spitalului au precizat că a fost vorba de un factor psihologic, ”ce a dus la o relaxare prematură a personalului, care a înțeles, încă o dată, că trebuie să rămânem vigilenți în continuare pentru a depăși cu bine acest context epidemiologic”.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate