Economie
Zuzu, Albalact şi Jidvei, în topul celor mai puternice branduri româneşti pe criteriul „încredere şi afectivitate acordată de consumatori”

Iniţiatorii clasamentului, pentru al doilea an consecutiv, s-au axat pe perspectiva „investiţiei de încredere şi afectivitate” pe care consumatorii o acordă acestora branduri autohtone. Cele trei mărci originare din judeţul Alba, „Zuzu”, „Albalact” şi „Jidvei” au reuşit să intre în clasament, aflându-se printre preferinţele clienţilor români la nivel naţional.
Lider pentru a doua oară în topul celor mai puternice branduri româneşti este „Borsec”. Compania „Romaqua Group” – deţinătoarea mărcii – a deschis de câţiva ani, în zona Lancrăm din apropiere de Alba Iulia, o fabrică de bere. După cum au precizat reprezentaţii companiei, „faima apelor minerale de la Borsec datează din secolul XVI. Există atestare documentară că apa minerală de la Borsec a fost transportată cu cărutele în 1594, în butoaie de stejar, la curtea domnească de la Alba Iulia, unde s-a tratat Sigismund Bathory”. În timp. „Borsec” a devenit una dintre cele mai premiate mărci de apă minerală din România.
Mai multe informaţii despre acest clasament puteţi găsi pe site-ul revistabiz.ro.
Surs foto: www.revistabiz.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News