Economie
Zuzu, Albalact şi Jidvei, în topul celor mai puternice branduri româneşti pe criteriul „încredere şi afectivitate acordată de consumatori”
Trei mărci din Alba au intrat în topul celor mai puternice branduri româneşti, care, în ciuda condiţiilor economice dificile din ultimii ani, au reuşit să rămână pe piaţă în preferinţele consumatorilor, aplicând o strategie eficientă. Este vorba despre „Zuzu” şi „Albalact” şi „Jidvei”. Clasificarea a fost lansată joi de Revista Biz şi Unlock Market Research.
Iniţiatorii clasamentului, pentru al doilea an consecutiv, s-au axat pe perspectiva „investiţiei de încredere şi afectivitate” pe care consumatorii o acordă acestora branduri autohtone. Cele trei mărci originare din judeţul Alba, „Zuzu”, „Albalact” şi „Jidvei” au reuşit să intre în clasament, aflându-se printre preferinţele clienţilor români la nivel naţional.
Lider pentru a doua oară în topul celor mai puternice branduri româneşti este „Borsec”. Compania „Romaqua Group” – deţinătoarea mărcii – a deschis de câţiva ani, în zona Lancrăm din apropiere de Alba Iulia, o fabrică de bere. După cum au precizat reprezentaţii companiei, „faima apelor minerale de la Borsec datează din secolul XVI. Există atestare documentară că apa minerală de la Borsec a fost transportată cu cărutele în 1594, în butoaie de stejar, la curtea domnească de la Alba Iulia, unde s-a tratat Sigismund Bathory”. În timp. „Borsec” a devenit una dintre cele mai premiate mărci de apă minerală din România.
Mai multe informaţii despre acest clasament puteţi găsi pe site-ul revistabiz.ro.
Surs foto: www.revistabiz.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News