Connect with us
Publicitate

Economie

Albalact a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 23% în primul semestru al acestui an

Publicat

Albalact raportează o cifră de afaceri de 204.551.228 lei pentru primul semestru al acestui an, cu 23% mai mult față de aceeași perioadă a anului 2012 (165.897.770 lei). Compania are un profit de 4.438.585 lei la sfârșitul celor șase luni, în creștere cu 24% față de primul semestru 2012, când profitul înregistrat a fost de 3.577.735 lei.

“Creșterea înregistrată de Albalact în 2013 arată că proiectele companiei lansate și susținute în ultimii doi ani au început să capete valoare. Așa cum am mai spus, economia și bugetele românilor suferă în continuare, prognozele nu sunt atât de optimiste, însă rezultatele companiei vin pe o strategie bine orientată și adaptată condițiilor financiare și de consum. Criza nu ne-a ținut pe loc, nicidecum, am investit în continuare și am dezvoltat pe segmente în care am identificat perspective bune. Iar acest lucru ne-a ajutat să creștem vânzările în aceste categorii, să ne consolidăm poziția în ansamblu și să păstrăm încrederea consumatorilor în brand-urile și produsele noastre. Vom urma aceeași strategie de creștere atât în valoare, cât și în volum, dar cu prudență și ținând cont, ca și până acum, de factorii de presiune economică și mai ales de tendințele de consum. Miza o reprezintă tot segmentele de piață dinamice, aflate pe un trend ascendent, în care noi intenționăm să ne extindem”, declară Irina Măndoiu, director comercial Albalact.

Albalact a continuat să investească în ultimul an în tehnologie, în distribuție, în dezvoltarea portofoliului, a extins brand-urile în categorii cu potențial, pe care era sau nu prezent. O mare provocare a fost lansarea în 2012 a noului portofoliu de brânză de vaci sub brand-ul Rarăul, pentru care Albalact a dublat capacitatea de producție a fabricii Rarăul din Câmpulung Moldovenesc. Extinderea de gamă a adus compania Albalact, în doar un an, pe locul 2 în topul producătorilor de brânză proaspătă de vaci, cu brand-ul Rarăul și o cotă de piață de 9% în valoare (în Februarie 2013).

Albalact este unul dintre primii trei producători de lapte și produse lactate din România și cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajaţi şi peste 5000 de acţionari şi este listată la categoria a III-a a Bursei de Valori Bucureşti. Albalact deţine și 99,01% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact şi Rarăul.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate