|

Autostrada Sebeş-Turda: Decizie definitivă în instanţă pentru lotul 1. Termen în luna mai pentru tronsonul al doilea

Curtea de Apel Bucureşti a dat decizie definitivă în cazul lotului 1 din Autostrada Sebeş-Turda. A admis în partea plângerea formulată de Impresa Pizzarotti şi a dispus reevaluarea ofertei câştigătoare a Salini Impregilo SpA. În ceea ce priveşte lotul 2, instanţa a amânat procesul pentru 15 mai. Astfel, procedura se prelungeşte din nou. Reamintim că pentru tronsoanele 3 şi 4 au fost date hotărâri definitive, iar CNADNR poate încheia contractele cu constructorii.

În ceea ce priveşte lotul 1 (17 kilometri), Impresa Pizzarotti & C SpA a contestat în instanţă decizia CNSC de a nu le accepta contestaţia formulată, după ce câştigătoare a fost desemnată Asocierea Impregilo SpA – Salini SpA, care a depus ofertă de 539.488.704 lei (din punct de vedere al valorii ofertei, asocierea s-a aflat pe locul trei). În acest caz, prin decizia definitivă a Curţii de Apel Bucureşti din 10 aprilie, s-au dispus următoarele:

“Admite în parte plângerea formulată de petenta Impresa Pizzarotti & C SpA, lider al Asocierii Impresa Pizzarotti & SpA – SC Pomponio Construcţii SRL, împotriva deciziei CNSC nr. 394/36/C9/5721/5732/5734/3/5/8/9/21/26/27/07.02.2014. Modifică în parte decizia CNSC contestată, în sensul că: Admite în parte contestaţia formulată de petenta Impresa Pizzarotti & C SPA lider al Asocierii Impresa Pizzarotti & SpA – SC Pomponio Construcţii SRL. Anulează în parte raportul procedurii şi actele subsecvente, inclusiv adresa CNADNR nr. 92/87514/23.12.2013, în privinţa Lot 1, dispunând reevaluarea ofertei intimatei Salini Impergilo SpA prin prisma Cerinţei 1 de la pct. III.2.3) – Capacitate tehnică din fişa de date raportat la avizele CNADNR SA – CTE nr. 4307/2013, nr. 4323/2013 şi nr. 4338/2013 şi certificatul privind experienţa antreprenorului/prestatorului Impregilo SpA nr. 58615/2013 emis de CNADNR SA şi potrivit considerentelor deciziei de faţă. Respinge în rest plângerea ca nefondată şi, pe cale de consecinţă, menţine în rest decizia CNSC (…) raportat la contestaţia petentei. Definitivă.”

Citeşte şi Autostrada Sebeș-Turda: CNSC a admis contestația pe lotul 2. Loturile 1, 3 și 4, executate de firmele care au câștigat licitația

Lotul 1 are 17 km, începe de la intrarea pe autostradă de la Sebeș şi continuă până la Pârâul Iovului. Include nodul direcţional Sebeş, nodul rutier Alba Iulia Sud la km 8 şi nodul rutier Alba Iulia Nord la km 16.

Pentru lotul 2, firmele RCM Construzioni SRL (declarată iniţial câştigătoare la licitaţie, ca reprezentant al unei asocieri de firme, cu oferta de 460.019.270 lei) şi Asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL au contestat în instanţă decizia CNSC. Consiliul a admis în totalitate contestaţia formulată pentru acest lot de către Strabag SRL şi în parte pe cele formulate de asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL şi SC Teloxim Con SRL, respectiv a anulat raportul procedurii de atribuire în partea ce priveşte oferta desemnată câştigătoare şi ofertele contestatoarelor amintite. De asemenea, CNSC a obligat autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor depuse pentru lotul 2 de contestatoarele menţionate şi asocierea RCM Costruzioni SRL, cu respectarea celor din motivare, a documentaţiei de atribuire şi a dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice. A respins şi capătul de cerere privind reevaluarea ofertelor admisibile cu propuneri inferioare ofertei sale, din contestaţia asocierii Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL, ca nefondat. Această asociere a atacat în instanţă faptul că CNSC i-a acceptat doar în parte contestaţia.

Pe acelaşi lot, Teloxim Con SRL (în cadrul asocierii Lena Engenharia e Construcoes SA – Teloxim Con SRL – Consitrans SRL) a dat în judecată CNADNR. Următorul termen în instanţă pentru acest dosar este 24 aprilie.

Având în vedere că există solicitări de conexare a tuturor plângerilor împotriva deciziei CNSC, în dosarul RCM Costruzioni SRL s-a dat termen în 15 mai.

Lotul 2 are 24,25 km, de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud. Include un spaţiu de servicii la km 22+800 (stânga), km 23+400 (dreapta), nodul rutier Teiuş la km 26, inclusiv bretele de acces şi un centru de întreţinere şi monitorizare la km 26+000 amplasat în interiorul nodului rutier Teiuş.

Pentru lotul 3, Curtea de Apel Bucureşti a respins definitiv, la termenul din 7 aprilie, plângerea formulată de Asocierea Corsan Corviam Construccion SA – SC Selina SRL – Louis Berger SAS – SC Road Consulting & Design Solutions SRL, care a intentat proces împotriva CNADNR, Azvirt LLC şi Strabag, în calitate de lider al asocierii care a depus oferta.

Pentru lotul de 12,45 km, oferta câştigătoare a fost desemnată cea de 420.511.921 lei, depusă de Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A (locul trei, din punct de vedere al valorii ofertei depuse).

Pentru lotul 4, PA&Co International SRL a dat în judecată CNADNR şi a cerut anularea licitaţiei. Curtea de Apel Bucureşti a dat decizie definitivă în 24 martie şi a respins plângerea ca nefondată. Astfel, construirea acestui lot, de 16, 3 km, a fost câştigată de SC PORR Construct SRL – PORR Bau GmbH, cu oferta de 470.004.894 lei (locul doi, din punct de vedere al valorii ofertei). Firma poate încheia contract cu CNADNR pentru începerea lucrărilor.

CNADNR a selectat în luna decembrie constructori români, italieni şi austrieci pentru construcţia autostrăzii Sebeş-Turda, cu o lungime de 70 de kilometri.

Pentru primul lot a fost selectată asocierea italiană Impregilo – Salini, pentru al doilea asocierea de firme italiene şi româneşti RCM Construzioni/ Imob Lux Construct /Consinit /Societatea de Construcţii Napoca/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/ T Dancor RomConstruct / Shelter Construct/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna/ Schiavo & C/Eurocerad International.

Lotul al treilea, de 12,4 kilometri, a fost adjudecat de asocierea italiană Tirrena Scavi – Societa Italiana per Condotte d’Acqua, iar ultimul tronson, de 16,3 kilometri, a fost atribuit PORR Construct – PORR Bau (Austria).

Lucrările sunt finanţate cu bani europeni, din Fondul de Coeziune (85%), şi de la bugetul de stat, iar termenul pentru finalizarea acestora este de 70 de luni de la data atribuirii.

Ulterior, mai multe firme s-au adresat instanţei pentru a da decizii privind soluţiile comunicate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) pe cele patru loturi, respectiv privind rezultatul licitaţiei de atribuire a lucrărilor de către CNADNR. Cazurile au ajuns în atenţia Curţii de Apel Bucureşti.

URL scurt: http://alba24.ro/?p=291786



avatar Publicat de pe 11 aprilie 2014 şi actualizat pe 11 aprilie 2014.
Publicat în BREAKING NEWS, ECONOMIE, EVENIMENT.
Ai un pont, o secvenţă filmată sau o poză ce ar putea fi interesantă și pentru alții? Trimite-o folosind formularul de pe Ştirea ta pe Alba24!

Adaugă un comentariu

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

www.AutoPieseonline24.RO

Publicitate

Publicitate



Publicitate

Publicitate

Publicitate

Comentate recent

  • Alex: Mda cica erau in misiune…… pai se ce daca erau in misiune.Soferul autospecialei…… cacat...
  • Free: Nu camere, radare in cascada. Drumul alba micesti e o pista de raliu si se circula si cu, 200km/h mai ales...
  • Cornel: Nici un detaliu nu e necesar ..sanatatea oamenilor este ,,neesentiala,,. Solicitati detalii despre...
  • contribuabilu: este c-ati votat cu shobolanii rosii? este ca v-ati gandit ca ramaneti lipiti de scaune? Amu’...
  • Costy: La salile Mercur. Mai exact sala Select. Si eu am fost la aceea nunta si nu am probleme.

Alba24 pe site-ul tau

HOROSCOPUL ZILEI