Connect with us

ADMINISTRATIE

POSTURI la Agenţia de Inspecţie Socială Alba, Direcţia Copilului, spitalul din Aiud, primării şi şcoli. Condiţii de participare la concurs

avatar

Publicat

în

munca birou calculator administrativ mouse telefonÎn perioada aprilie-mai, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba

– inspector social, clasa I, grad profesional superior –Biroul Inspecţie Socială.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau asistenţă socială; vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 aprilie 2017

Concurs: 2 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba, din municipiul Alba Iulia, Str.N. Titulescu nr. 10B, telefon 0258/812.736, interior 105.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

– 1/2 post (0.5 normă) de medic primar specialitatea psihiatrie;

1/2 post (0,5 normă) de medic primar specialitatea psihiatrie;

2 posturi de medic specialist specialitatea psihiatrie;

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

– 1 post de medic.

Condiţii:

– pentru posturile de medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional;

asigurare Malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– pentru postul de medic:studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medic de medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare Malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 20 aprilie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115.

 

Spitalul Municipal Aiud

– infirmier – studii generale – Secţia Chirurgie Generală (2 posturi)

Condiţii: şcoală generală, curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor si Asistenţilor Medicali din România; sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cit aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare;

6 luni vechime în activitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 20 aprilie 2017, ora 9.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

Primăria Oraşului Câmpeni – Compartiment Poliţie Locală

şef serviciu, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Poliţia Locală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă şi studii universitare de maşter, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; – conform MO, partea a III-a, nr. 420/30.03.2017; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; aviz medical cu menţiunea apt pentru funcţia publică de conducere de şef serviciu, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii; aviz psihologic obţinut în vederea angajării în care sunt precizate următoarele concluzii: apt psihologic pentru şef serviciu/conducător auto/port armă; permis categoria B.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

 

– 4 funcţii publice de execuţie vacante, clasa III, grad profesional asistent, studii medii

– 3 funcţii publice de execuţie vacante, clasa III, grad profesional debutant, studii medii

studii medii;

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor, potrivit art. 57 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – doar pentru gradul profesional asistent – minimum 6 luni; aviz medical cu menţiunea apt pentru funcţia publică de poliţist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii; aviz psihologic obţinut în vederea angajării în care sunt precizate următoarele concluzii: apt psihologic pentru poliţist loc al /conducător auto/port armă; permis categoria B.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 3 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 37.

 

Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos

– administrator financiar

Condiţii: nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic (vechime cel puţin 5 ani); master, certificate/atestate în domeniu, constituie avantaj; cunoştinţe operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet), programe de contabilitate; cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională (engleză/franceză), noţiuni de bază (citit, scris, vorbit); spirit organizatoric; abilităţi de comunicare, relaţionare şi învăţare; abilităţi de coordonare a echipelor; capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 aprilie 2017

Concurs: 24 aprilie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 24 aprilie 2017, ora 11.00: proba practică; 24 aprilie 2017, după proba practică: proba interviu.

administrator de patrimoniu

Condiţii: vechime în muncă – 5 ani; nivelul studiilor: studii medii; cunoştinţe de operare PC (Word şi Excel); abilităţi de comunicare, organizare, îndrumare şi control; seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol; capacitate de a rezolva problemele.

Termen limită de depunere a dosarelor: 14 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 9:00: proba scrisă; 25 aprilie 2017, ora 11:00: proba practică; 25 aprilie 2017: proba interviu (după proba practică).

Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos, str. Mihai Eminescu nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0726/285.623, 0258/739.118.

ALTE POSTURI

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Direcţia venituri, Compartimentul constatare, impunere persoane juridice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 18 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, Județul Alba

Teatrul de Păpuşi „Prichindel” din Alba Iulia

– consilier juridic, gradul II în cadrul Compartimentului Financiar-contabilitate, resurse-umane, juridic

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţe juridice; vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 aprilie 2016, ora 15.00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 10 mai 2017, ora 11.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Teatrului de Păpuși „Prichindel” din Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon 0258/811.752.

Primăria Municipiului Aiud

asistent medical, grad debutant, din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială, Compartimentul cabinete medicale şi asistenţă medicală comunitară din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud

Condiții: diplomă de absolvire şcoală sanitară postliceală sau echivalentă (PL); certificatul de membru (vizat anual) şi adeverinţa pentru participare la concurs (valabilă 30 de zile de la data emiterii), eliberate de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor Medicali din România.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 aprilie 2017, ora 18:00

Concurs: 19 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria Comunei Gârbova

administrator financiar (0.5 normă)

Condiții: nivelul studiilor: studii de specialitate; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 5 ani.

Anunț publicat în 21 martie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.

Concurs: 13 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 13 aprilie 2017, ora 14:00: proba interviu

– referent debutant în cadrul compartimentului financiar contabil

Condiții: nivelul studiilor medii economice, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 aprilie 2017, ora 14.00

Concurs: 3 aprilie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 13 aprilie 2017, ora 14.00: proba intervi

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Gârbova, Județul Alba, str. Vaii, nr. 452, telefon: 0258/748.118.

Primăria comunei Poșaga

– inspector de specialitate, normă întreagă, la Compartiment Taxe şi impozite

Condiții: studii superioare cu diplomă de licenţă în domeniul economic, vechime 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 aprilie 2017, ora 15.00

Concurs: 12 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Poșaga, Județul Alba, din sat Poșaga de Jos, nr. 186, telefon: 0258/776.024.

Primăria comunei Sântimbru

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel): nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 aprilie 2017, ora 10:00: proba suplimentară; 19 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, str. Blajului nr. 187, Județul Alba, telefon: 0258/842.101.

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. avatar

    liviu capraru

    luni, 03.04.2017 la 11:17

    de ce se cere pentru postul de infirmier la spitalul din Aiud exact 6 ani vechime ? de ce nu e buna o infirmiera cu 5 ani si 6 luni vechime sau cu 3 ani ? sau e nevoie de experienta la T ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Investiţie de peste 7 milioane lei, la Sebeş, pentru modernizarea unor străzi din oraş

avatar

Publicat

în

Peste 7 milioane de lei vor fi investite la Sebeş, pentru modernizarea a opt străzi din municipiu. Lucrările vor fi la carosabilul rutier şi trotuare.

Documentaţiile tehnice au fost prezentate vineri, în dezbatere publică.

Intervenţiile sunt planificate pentru următoarele străzi, în zona de sud-est a Sebeșului: strada Orizontului, strada Zorii Noi, strada Câmpului, strada Macului, strada Izvorului, strada Luncii și strada Cloșca. Acestea însumează o lungime de 2.092 metri.

De asemenea, a fost prezentată și documentația aferentă străzii Depozitelor, în lungime de 257 metri. Acum, strada este asfaltată pe primii aproximativ 100 de metri, iar pe restul de 157 metri, sistemul rutier este compus dintr-o pietruire degradată. Valoarea investiției: peste 2 milioane de lei.

Informaţiile au fost făcute publice de către primarul Dorin Nistor.

sursa: Facebook

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

JOI: Ședință la Consiliul Local Alba Iulia. Consilierii au de votat 31 de proiecte, pe ordinea de zi

avatar

Publicat

în

sedinta consiliul localConsilierii locali ai municipiului Alba Iulia au de votat 31 de proiecte, în şedinţa ordinară de joi, 26 octombrie, de la ora 13.00. Printre acestea se află extinderea rețelei de canalizare pe două străzi, rectificare de buget, documentaţia pentru reabilitarea Palatului Principilor, renovarea sediului Colegiului Economic şi a Şcolii „Liviu Rebreanu” şi colaborări pentru „Smart City 2018”.

Proiectul ordinii de zi:

1. Rectificarea bugetului general de venituri și cheltuieli al municipiului Alba Iulia pe anul 2017

2. Execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe trimestrul III anul 2017 al Municipiului Alba Iulia

3. Acordarea de facilități fiscale unei persoane juridice

4. Modificarea statului de funcții a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

5. Aprobarea documentaţiei tehnico-economică, faza DALI pentru obiectivul de investiții „Conservarea, restaurarea şi valorificarea durabilă a Ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia, reabilitarea acoperişurilor şi planşeelor peste etaj, la corpurile A, B, C, D, F și G”.

6. Modificarea Anexei la Hotărârea nr. 268/2017 a Consiliului local privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local din anii precedenți ca sursa de finanțare a cheltuielilor secțiunii de dezvoltare în anul 2017.

7. Însuşirea indicatorilor tehnico-economici din documentaţia – faza Documentaţie avizare lucrări de intervenţii pentru obiectivul „Conservarea, restaurarea şi valorificarea durabilă a Ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia – corpurile A, B, C, D, F şi G, amenajarea curţilor interioare şi amenajarea zonelor exterioare adiacente Palatului. Desfiinţarea Corpului C2, strada Militari, nr. 4, Mun. Alba lulia, jud. Alba

8. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice ,Studiu de fezabilitate pentru obiectivul: “EXTINDERE REȚEA CANALIZARE MENAJERĂ ȘI RACORDURI PE STRADA NAZARETH ILLIT ȘI STRADA ALESSANDRIA “, MUNICIPIUL ALBA IULIA

9. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului REABILITAREA ȘI EXTINDEREA CLĂDIRII COLEGIULUI ECONOMIC DIONISIE POP MARȚIAN DIN MUN. ALBA IULIA, JUD. ALBA faza studiu de fezabilitate și aprobarea finanțării de la bugetul local a cheltuielilor neeligibile pentru acest obiectiv

10. Aprobarea documentatiei tehnico-economice aferenta obiectivului REABILITARE CLADIRE SCOALA GIMNAZIALA LIVIU REBREANU,MUNICIPIUL ALBA IULIA- faza documentatie de avizare a lucrarilor de intervenție și aprobarea finantarii de la bugetul local a cheltuielilor neeligibile pentru acest obiectiv

11.Tansmiterea suprafeței de 491 mp din imobilul 510 Alba Iulia din domeniul public al statului și administrarea MAPN în domeniul public al Municipiului Alba Iulia

12.Aprobarea măsurilor cu privire la implementare cerințe ISU pentru imobilul : ”Creșa Cetate din Alba Iulia, strada Alexandru cel Bun, nr.13”

13.Aprobarea cotizației către Asocația Orașe Energie România

14.Alocarea unei sume de bani din bugetul local pentru un eveniment social

15.Modificarea și completarea Hotărârii nr. 280/2008 a Consiliului local

16.Încheierea unui protocol de colaborare între Direcția Generală Anticorupție și Municipiul Alba Iulia

17.Aprobarea unui protocol de cooperare între Municipiul Alba Iulia și Compania Virtual Reality SRL în cadrul proiectului pilot ”Alba Iulia Smart City 2018”

18.Modificarea Hotărârii nr. 207/2017 a Consiliului local cu privire la proiectul ”ALBA IULIA 360”- finanțat prin Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020

19.Încheierea unui Acord de colaborare între Municipiul Alba Iulia şi Agenția de Dezvoltare Regională Centru, în vederea implementării proiectului CREHUB „Policies for cultural CREative industries: the HUB for innovative regional development”

20.Atribuirea denumirii unor străzi din municipiul Alba Iulia 21.Aprobarea unor documentații de urbanism :

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „LOTIZARE IN VEDEREA CONSTRUIRII DE LOCUINTE INDIVIDUALE, ALBA IULIA, STR. IZVORULUI, solicitant PRETOR ANCA MARIA DIANA, BIMBEA ANA, BARBANTAN GEORGE CORNELIU”

Art.2: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE LOCUINTE COLECTIVE SI SPATIU COMERCIAL LA PARTER, ALBA IULIA, STR. REPUBLICII, NR.6, solicitant SC ALBA REAL INVESTMENTS SRL”

Art.3: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , B-dul 1 DECEMBRIE 1918, NR. 105-107, solicitant SC BREST SRL”

Art.4: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , B-dul 1 DECEMBRIE 1918, NR.20, solicitant SC RESTAURANT REMENY SRL”

Art.5: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , P-ta IULIU MANIU, BL.16MC, solicitant SC RAISSA NORB SRL”

Art.6: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , P-ta IULIU MANIU, BL.P1, solicitant SC APULUM TURISM SRL”

Art.7: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „REGLEMENTARE STRADA DIMITRIE ANGHEL, ALBA IULIA, ZONA DINAMITA, STR. DIMITRIE ANGHEL, NR. 4,6,8,10,12,14, solicitant CRAIFALEAN VALENTIN DAN, CRAIFALEAN ANA MARIA, CRISAN TEODOR DANIEL, CRISAN DALIA TEODORA, COZMA ADRIANA MARIA, TIRLEA IACOB, TIRLEA ANA, MICU DARIUS SORIN”

Art.8: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „MODIFICARE PROFIL STRADA FRATII JDERI, ALBA IULIA, STR. FRATII JDERI, solicitant ANGHEL NICOLAE COLEA, ANGHEL SILVIA, BOBARIU FELICIA, GOIA LIVIA ROZALIA”

22.Administrarea Parcului Dendrologic Dr. Ion Vlad

23.Aprobarea preturilor de referinta a masei lemnoase “pe picior” productia anului 2018 pentru masa lemnoasa ce se valorifica prin licitatie sau negociere din fondul forestier proprietate publica a Municipiului Alba Iulia

24.Închirierea prin licitaţie publică a unui imobil(teren) situat în Alba Iulia – Pâclișa, str.Carpenului, FN

25.Vânzarea prin negociere directă a unor imobile (terenuri) situate în Alba Iulia, str.Decebal, nr.21

26.Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str.Cetății, nr.2

27.Revocarea art.3 și art.4 din Hotărârea nr. 27/2007 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

28.Expertiza tehnică extrajudiciară , întocmită în Dosar nr. 5198/176/2017, aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

29.Înscrierea dreptului de proprietate a Statului Român – domeniul public și administrarea Consiliului local al municipiului Alba Iulia asupra unei părți din DN1, aferent străzii Regimentul V Vânători

30.Dezmembrarea terenului aferent Grădiniței cu Program Normal nr. 5 Partoș, strada Liliacului, nr. 8

31.Însușirea raportului de expertiză tehnică extrajudiciară efectuată în Dosar nr. 5221/176/2017 aflată pe rol la Judecătoria Alba Iulia 32.Modificarea art.1 și art.2 din Hotărârea nr. 245/2017 a Consiliului local

Citește mai departe

ACTUALITATE

MARŢI: Şedinţă la Consiliul Local Aiud. Modificarea tarifelor la salubrizare și alte 27 proiecte

avatar

Publicat

în

primariaaiudMarţi, 24 octombrie 2017, începând cu ora 14.00, în sala Ion I.C. Brătianu a primăriei, va avea loc ședința ordinară a Consiliului Local al municipiului Aiud. Sunt 28 de proiecte pe ordinea de zi.

Proiectele sunt iniţiate de primarul Iulia Adriana Oana Badea.

Proiectul ordinii de zi:

1.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud la data de 30.09.2017.

2.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului  Municipal Aiud la data de 30.09.2017.

3.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Centrului Cultural Liviu Rebreanu Aiud la data de 30.09.2017.

4.Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetelor la secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare, la data de 30.09.2017 pentru Municipiul Aiud.

5.Proiect de hotărâre privind  rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Centrului Cultural Liviu Rebreanu pe anul 2017.

6.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Spitalului Municipal Aiud pe anul 2017.

7.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud pe anul 2017.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Aiud pe anul 2017.

9.Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de oportunitate și concesionarea prin licitație publică cu strigare a 5 loturi de teren situate în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 72A – 72T, zona industrială ”Hercules”.

10.Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului de executare a serviciilor de salubrizare – măturat manual și mecanic pe raza Municipiului Aiud.

11.Proiect de hotărâre privind modificarea  Anexei A la HCL 78/2011, astfel cum a fost modificată prin HCL 182/2017, privind modificarea amplasamentelor  punctelor de colectare

selectivă a deșeurilor municipale  din Municipiul Aiud și localitățile componente și aparținătoare.

12.Proiect de hotărâre privind  însușirea documentației de identificare, parcelarea, înscrierea construcției și întabularea în regim de carte funciară a  imobilului înscris în CF 74750 Aiud, cu nr. top. 299/1/2, 300/1/1/2,  situat în Aiud, str. Sergent Hațegan.

13.Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 la HCL nr. 10/26.01.2017 privind aprobarea structurii și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism a Municipiului Aiud.

14.Proiect de hotărâre privind organizarea și desfășurarea evenimentului ”Dăruind, vei dobândi”.

15.Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării în Gyomaendrőd (Ungaria) a unei delegaţii din municipiul Aiud, în perioada 1 – 3 decembrie 2017, la „Cupa Bomboanelor de Pom”.

16.Proiect de hotărâre privind modificarea tarifelor pentru serviciul public de salubrizare din municipiul Aiud.

17.Proiect de hotărâre privind aprobarea inițierii activității de comercializare de suveniruri, replici și publicații de specialitate de către Biroul Muzeul de Istorie și Științele Naturii Aiud.

18.Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a spațiilor de joacă situate pe domeniul public al municipiului Aiud.

19.Proiect de hotărâre privind  aprobarea  Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții  “Lucrări de sistematizare spatii urbane, loc de joacă pentru copii, alei-str. Axente Sever, Municipiul Aiud, jud. Alba”.

20.Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Aiud.

21.Proiect de hotărâre privind completarea punctului 2 al Anexei la HCL nr. 217/04.09.2017  privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local Aiud ca membri ai consiliilor de administraţie şi ai comisiilor pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat finanţate de la bugetul local al municipiului Aiud, pentru anul școlar 2017 – 2018.

22.Proiect de hotărâre privind  propunerea de atribuire în proprietate a unui teren, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

23.Proiect de hotărâre privind aprobarea Nomenclaturii stradale a municipiului Aiud şi a localităților componente si aparținătoare.

24.Proiect de hotărâre privind trecerea unor mijloace fixe din domeniul public al Municipiului Aiud în domeniul privat al Municipiului Aiud pentru scoaterea din funcțiune în vederea casării.

25.Proiect de hotărâre privind aprobarea parteneriatului cu Asociația de Ajutorare Alianța Handicapaților din România în vederea organizării unor evenimente în municipiul Aiud.

26.Proiect de hotărâre privind sprijinirea Asociației de Ajutorare Alianța Handicapaților din România în organizarea evenimentului „Eu și paleta de tenis” – Turneu A, în perioada 3 – 5 noiembrie 2017.

27.Proiect de hotărâre privind scrierea, depunerea și implementarea unui proiect în cadrul POCA/209/2/1 (CP6/2017 pentru regiunile mai puțin dezvoltate) Sprijinirea autorităţilor și instituţiilor publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate să implementeze managementul calității în concordanţă cu Planul de acțiuni pentru implementarea etapizată a managementului calității în autorități și instituții publice 2016-2020.

28.Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului înregistrat sub nr. 19560/13.10.2017, la registratura Municipiului Aiud, al Comisiei de specialitate nr. I – Juridică, buget finanțe din cadrul Consiliului Local Aiud, în legătură cu cercetările efectuate corespunzător HCL nr. 246/28.09.2017, respectiv constatările privind gravitatea abaterii și sancțiunea propusă în sarcina doamnei Danciu Ionela Mariana, consilier local independent în Consiliul Local Aiud.

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

LISTA funcțiilor de lux de la stat din Alba. Șefi puși politic cu un venit lunar de peste 17.700 lei

avatar

Publicat

în

baniDirectori și angajați ai unor șefi de instituții publice din Alba, cu venituri de bază lunare de peste 17700 de lei, sporuri de 85%, și consilieri la stat care duc acasă lunar mai mult decât managerii unor firme private, reprezintă doar câteva elemente ale unui puzzle controversat: cât câștigă angajații la stat. Dacă ținem seamă și de faptul că majoritatea acestor șefi de instituții sunt recomandați de partidul din care fac parte și nu de performanțe deosebite, tabloul este și mai corect. 

De menționat că există și instituții care nu au publicat aceste informații, sau au făcut-o formal, fără să ofere informații reale. Instituții care ar fi trebuit să respecte spiritul, dar și litera legii, au făcut-o șmecherește: Inspectoratul Județean de Poliției Alba și Inspectoratul Județean de Jandarmerie Alba, și-au publicat un fel de top: cel mai mare și cel mai mic venit, nu veniturile aferente fiecărei funcții, cum ar fi fost normal. Alte instituții nu și-au publicat deloc aceste informații. ITM Alba poate aplica amenzi în acest caz, însă directorul instituției ne-a spus că nu este în programul său de activități ”așa ceva”.

Listele cu veniturile angajaților fiecărei instituții trebuie publicate de două ori pe an, respectiv în 30 martie și 30 septembrie. Instituțiile publice din județul Alba ar fi trebuit să facă publice, până în data de 30 septembrie, lista cu salariile angajaților, în raport cu funcțiile pe care le ocupă. În caz contrar, Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba poate amenda conducătorul instituției cu o sumă cuprinsă între 5.000 și 10.000 de lei.

DSP – campionul salariilor din Alba

Directorul Direcției de Sănătate Publică Alba are un salariu de bază 14581 de lei, la care se adaugă sporuri de 1458 de lei, respectiv 10%. Adjunctul său ajunge și el la un salariu de bază de aproape 11.000 de lei, la care se mai adaugă 10% sporuri. Și mai bine este plătit este medicul șef de laborator, care câștigă 9596 de lei salariu de bază, plus 85% sporuri, adică încă 8157 de lei. Faceți dumneavoastră calcului, pentru că noi ne-am blocat. În total, acesta duce acasă mai mulți bani decât cel mai bine plătit primar din România, Mircea Hava. De asemenea, un șofer, angajat al instituției, câștigă 2958 de lei plus 296 sporuri (brut).

Directorul executiv al Direcției Agricole Alba, are un salariu de bază de 7207 lei, la care se adaugă un spor de condiții vătămătoare de 211 lei. Un consilier în cadrul instituției ajunge si el, cu sporuri, la peste 5.000 de lei. Șoferul direcției câștigă și el 1813 lei, venit de bază, la care se adaugă 145 de lei spor de condiții vătămătoare.

Agenția Județeană pentru Ocuparea Funcției de Muncă Alba le găsește de lucru, cel puțin teoretic, celor care nu au. Ar fi însă foarte greu să îi îndrume pe șomeri spre slujbe în domeniul privat, unde să câștige ”măcar” cât se câștigă în instituția respectivă. Directorul executiv are un salariu de bază de 5417 lei, la care se adaugă o indemnizație de conducere de 1321 de lei.  În total, ajunge la 6738 de lei. Mai aproape de lumea reală este salariul de bază al unui inspector asistent (gradație 5), respectiv 1991 de lei.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba a publicat lista cu veniturile angajaților. Inspectorul șef are uin salariu de bază de 6551 de lei, iar inspectorii de muncă între 3600 și puțin peste 4000. Instituția este cea care trebuie să verifice dacă celelalte autorități publice și-au publicat salariile aferente funcțiilor și, în caz contrar, să-i amendeze pe conducători cu sume cuprinse între 5000 și 10000 de lei.

Direcția Sanitar Veterinară Alba a publicat veniturile salariaților, mai puțin acela al directorului. Regăsim în schimb informația că directorul adjunct are un venit de bază de 9924 de lei iar un șef de serviciu 9754, la care se adaugă un spor de doctorat de 725 de lei.

La Agenția pentru Protecția Mediului, directorul instituției câștigă lunar 4931 de lei (brut), la care se adaugă 493 de lei, sporuri.

Siteul Casei Județeane de Pensii nu funcționează, după ce în urmă cu aproximativ 2 săptămâni a fost spart și cineva a postat pe el imagini deochiate. Instituția nu și-a publicat declarațiile nici în alt loc.  O altă instituție, Direcția Județeană pentru Tineret și Sport Alba, nu a publicat informațiile prevăzute de lege.

IPJ și IJJ, informația unde e?

Inspectoratul Județean de Poliție Alba, a decis că respectă legea publicând pur și simplu un tabel cu minimul și maximul veniturilor salariale nete, achitate personalului în luna iulie. Nici vorbă de veniturile aferente fiecărei funcții din cadrul aparatului. Personalul contractual angajat al instituției câștigă minim 1099 lei și maxim 2099 de lei. Funcționarii publici angajați ai instituției pot câștiga până la 3683 de lei, iar ofițerii de poliție până la 5096 de lei. Potrivit informațiilor furnizate câștigă minim 1829 de lei și maxim 4651 de lei. Instituția nu precizează care sunt funcțiile din instituție și câți bani revin fiecăreia.  De asemenea, nu se vorbește despre sporuri.

Informația postată reprezintă de fapt praf în ochii curioșilor, printre care suntem și noi, dar sunteți si dumneavoastră, cei care citiți acest articol.

Aceeași metodă a adoptat-o și Inspectoratul Județean de Jandarmerie Alba. Informațiile lipsite de conținut: venitul minim din instituție este de 920 de lei, iar maximul poate ajunge la 6228, în cazul unui ofițer cu funcție de comandă. Nu sunt informații legate de sporuri sau informații legate de fiecare funcție în parte.

Instituții care nu și-au publicat informațiile prevăzute de lege și nu vor păți nimic

Informații legate de veniturile aferente funcțiilor publice nu au fost publicate (sau, cel puțin nu în partea vizibilă) de către următoarele instituții: Inspectoratul Școlar Județean Alba, Direcția Regională de Statistică, Casa Județeană de Pensii (al cărei site nu funcționează deloc), Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Alba, Direcția Județeană pentru Tineret și Sport Alba și alte instituții de mai mică importanță.

La APIA și la Garda de Mediu, există doar informații cu situația de la nivel central. Dacă utilizăm aceste informații, vă putem spune că la APIA, directorul general are un venit lunar de peste 11000 de lei la care se mai adaugă sporuri de aproximativ 600 de lei. La Garda de Mediu, un comisar general are un salariu de bază de peste 11500 de lei.

Instituția care are posibilitatea să-i amendeze pe conducătorii instituțiilor care nu au publicat aceste informații cu sume între 5000 și 10000 de lei, este ITM Alba. La întrebarea dacă au fost aplicate asemenea amenzi, directorul Dorel Fiț ne-a răspuns sec: ”Nu!” La insistențele noastre și la întrebarea dacă va verifica situația în viitor, acesta a adăugat că ”nu avem așa ceva în programul de activități”, după care ne-a spus ”la revedere”.

UPDATE: Inspectorul șef al Inspectoratului Școlar Județean, Marcela Dărămuș, ne-a anunțat că informațiile au fost postate pe siteul instituției și că nu le-am văzut noi. Întradevăr, nu le-am văzut. Erau pe www.isj.albanet.ro, urmând linkurile compartimente/salarizare-normare/ venituri salariale conform art 33 etc. Să revenim: inspectorul șef al IȘJ are un venit lunar de bază de 6100 de lei, la care se adaugă o gradație de merit de 1425, cu care ajunge la 7525 de lei. Un inspector școlar are, la rândul său, un salariu de bază de 4980 de lei. Există un caz în listă care beneficiază de salariu de merit de 1195 de lei, la care se adaugă spor pentru doctorat de 720 de lei, ajungând la 6900 de lei.

Tot la Inspectoratul Școlar Județean Alba există sporuri în baza Legii 490/2004, privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare. Asta face ca un consilier angajat în cadrul instituției să poată ajunge la un total de 6796 de lei: 5000 de lei salariul din grilă și 1796 de lei, sporuri.

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Agenţia Naţională de Integritate: Funcţionar de la Primăria Aiud, în stare de incompatibilitate

avatar

Publicat

în

primariaaiudAgenţia Naţională de Integritate a constatat că un funcţionar public în cadrul Primăriei Municipiului Aiud a fost în stare de incompatibilitate, pentru mai multe luni, în perioada 2013-2014.

Tiberiu Titus Ştefănescu, funcționar public în cadrul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba a fost în stare de incompatibilitate în perioada 1 noiembrie 2013 – 1 mai 2014. Acesta nu mai lucrează în prezent, în cadrul administraţiei locale din Aiud.

Potrivit ANI, Ştefănescu a deținut simultan funcția publică de expert al Direcției Tehnice – Compartimentul strategii de informatizare din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba și cea de expert IT în cadrul aparatului tehnic al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Alba de Jos”, încălcând astfel dispozițiile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

Agenţia a anunţat că persoana a fost informată despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiază – de a fi asistată sau reprezentată de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le consideră necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris.

ANI aminteşte prevederi legale:

– art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „(2) Funcţionarii publici nu pot deţine alte funcţii şi nu pot desfăşura alte activităţi, remunerate sau neremunerate […] a) în cadrul autorităţilor sau instituţiilor publice”;

– art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „Funcţionarii publici, funcţionarii publici parlamentari şi funcţionarii publici cu statut special pot exercita funcţii sau activităţi în domeniul didactic, al cercetării ştiinţifice, al creaţiei literar-artistice. Funcţionarii publici, funcţionarii publici parlamentari şi funcţionarii publici cu statut special pot exercita funcţii în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuţiile exercitate ca funcţionar public, funcţionar public parlamentar sau funcţionar public cu statut special, potrivit fişei postului”;

– art. 97, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „Raportul de serviciu al funcţionarului public se suspendă: […] b) până la încetarea funcţiei eligibile sau a funcţiei de demnitate publică, în cazul în care funcţionarul public a fost ales sau numit”;

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

VIDEO UPDATE: Şedinţă la Consiliul Judeţean Alba. Bani la primării, fotbal, baschet, şah și altele

avatar

Publicat

în

sedinta cj albaConsilierii locali s-au reunit în şedinţă ordinară, joi, 19 octombrie, de la ora 11.00, cu 20 de proiecte pe ordinea de zi.

Au avut de aprobat, printre altele, repartizările banilor primiţi de la stat către primării, modernizarea drumului Ciumbrud-Aiud, finanţări de programe sportive pentru CS Unirea Alba Iulia şi CS Universitatea Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018, dar şi a programului sportiv „Openul Internaţional de şah al României” al Federaţiei Române de Şah.

De asemenea, s-a votat omologarea unor trasee montane şi acordarea unor licenţe de transport.

Proiectul ordinii de zi – UPDATE: Toate proiectele au fost aprobate de consilierii judeţeni.

1. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Drumuri și Poduri Locale Alba S.A.

2. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Parcul Industrial Cugir S.A.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice faza Studiu de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului „Modernizare drum județean DJ 107 Z: Ciumbrud (DJ 107 E) – Păgida – Gîmbaş – Aiud (DN 1)ˮ

Vezi Investiţie de 4,2 milioane lei pentru modernizarea drumului dintre Gâmbaş şi Păgida, lângă Aiud. Proiect la Consiliul Judeţean

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea conturilor de execuţie ale bugetului local al Judeţului Alba, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile și a bugetelor instituţiilor publice și activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru trimestrul III al anului 2017

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Organigramei şi a Statului de funcţii ale Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

6. Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea articolului 3 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 106/16 martie 2017 cu privire la aprobarea repartizării pe unităţi administrativ – teritoriale din Judeţul Alba a cotelor și sumelor defalcate din unele venituri ale bugetului de stat, precum și pentru repartizarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru drumuri judeţene și comunale, pe anul 2017

7. Proiect de hotărâre pentru modificarea si completarea articolului 2 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 108/16 martie 2017 privind constituirea şi utilizarea excedentului bugetului local şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii, în anul 2017

8. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general al Judeţului Alba, a bugetului local al Judeţului Alba, a bugetului creditelor interne şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pe anul 2017

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia

10. Proiect de hotărâre cu privire la numirea domnului Forda Lucian Onoriu în funcţia de director la Serviciul Public Județean Salvamont – Salvaspeo Alba

11. Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemţiune asupra imobilului teren agricol extravilan identificat prin CF 7594 Ciugud – monument istoric situat în comuna Ciugud, judeţul Alba

12. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Performanţa la nivel înalt pentru sportivii olimpici şi neolimpici de la CS Unirea Alba Iulia” al Clubului Sportiv Unirea Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018

Peste 70.000 de lei, de la Consiliul Judeţean Alba, pentru sportivi de la CS Unirea Alba Iulia. Participă la competiţii naţionale şi internaţionale

13. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Finanţare program sportiv – Baschet” al Clubului Sportiv Universitatea din Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018

Finanţare de 200.000 de lei de la Consiliul Judeţean Alba, pentru CS Universitatea Alba Iulia. Sprijin financiar în anul competiţional 2017-2018

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea propunerii de omologare a traseelor turistice montane din judeţul Alba

Peste 80 de trasee turistice montane din judeţul Alba, propuse pentru omologare. LISTA şi locaţiile

15. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Openul Internaţional de şah al României” al Federaţiei Române de Şah

16. Proiect de hotărâre proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Ciumbrud – Teiuş, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Teiuş – Alba Iulia, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Alba Iulia – Teiuş, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Zlatna – Alba Iulia, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

Pe ordinea de zi se mai află aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Județean Alba din data de 28 septembrie 2017

Citește mai departe

ACTUALITATE

Instituțiile de stat ar putea acorda mai ușor contracte fără licitație propriilor firme și regii care lucrează și pentru alți clienți. Proiect de lege

avatar

Publicat

în

senatInstituțiile de stat ar putea acorda mai ușor contracte directe, fără licitație, companiilor și regiilor autonome pe care le controlează și care lucrează și pentru alți clienți, fără să fie obligate să respecte Legea achizițiilor publice, potrivit unui proiect de modificare a respectivei legi inițiat de mai mulți parlamentari PSD și înregistrat pentru dezbatere la Senat.

Propunerea legislativă pentru modificarea art.31 alin.(1) lit.b) din Legea privind achiziţiile publice nr.98/2016 a fost înregistrată la Senat pentru dezbatere în data de 11 octombrie.

Potrivit inițiatorilor, propunerea are drept scop „rentabilizarea activității regiilor autonome/societăților comerciale care administrează și execută, în condițiile legii, construirea, modernizarea, reabilitarea, repararea, întreținerea și exploatarea drumurilor județene, indiferent de sursa de finanțare în scopul desfășurării traficului rutier, în condiții de siguranță a circulației”.

„Potrivit dispozițiilor art. 31 alin (1), lit. b) din Legea nr. 98/2016, procentul de 80% din activitățile persoanei juridice cotrolate care sunt efectuate în vederea îndeplinirii sarcinilor care îi sunt încredințate de către autoritatea contractantă care o controlează, este prea mare în raport cu posibilitățile financiare ale autorității contractante”, se precizează în expunerea de motive.

De asemenea, pentru rentabilizarea regiilor autonome/societăților comerciale de interes județean este necesar ca acestea să contracteze și alte lucrări decât cele care fac obiectul excepției prevăzute la art. 31 din Legea 98/2016.

Parlamentarii PSD vor să reducă amplu pragul prevăzut de lege, de la 80% la doar 30%. Asta pentru că, în măsura în care firmele și regiile controlate de instituții de stat se dezvoltă și își extind activitatea prin contracte semnate și cu alți clienți decât respectivele instituții și companiile din subordinea acestora, ponderea în cifra de afaceri a sarcinilor încredințate de instituțiile de stat-mamă scade sub pragul de 80% prevăzut de lege și, în consecință, nu mai este posibilă atribuirea directă de contracte, fără licitație.

sursa: senat.ro
Citește mai departe

ACTUALITATE

Pensule, șervețele și vopsea de 2.000 de euro pentru femeile din Alba Iulia care vor să picteze la „Academia Doamnelor”

avatar

Publicat

în

atelier picturaAproape 2.000 de euro dă Primăria Alba Iulia pentru pensule profesionale, pânze, bandă adezivă, și alte mărunțișuri de care au nevoie doamnele de la academie, pentru un proiect numit „Dragă ie Românească”, un nou atelier de creație, la care femeile sau copiii din oraș vor picta, probabil, modele de ie. 

Achiziția pentru „diverse materiale necesare desfășurării evenimentelor Dragă ie românească – ateliere de creație„, necesare Centrului de Resurse Academia Doamnelor din municipiul Alba Iulia, este în valoare de 7.976,5 lei.

În acești bani intră: set pensule profesionale pentru acril ulei 10 buc x 26,50 lei; set pensule păr veveriță 5 buc x 30 lei; set pensule tamponare burete rotund 5 buc. x 8 lei; set pensulă lată pentru decupaj 15 buc x 7 lei; set servețele masă 10 buc  x 31 lei buc.; set pipete 10 buc x 5,80 lei/buc; culori acril  750 ml 12 buc x 70 lei/buc; contur liner 20 ml 40 buc x 13,50 lei/buc.; pânze dim. 50×60 – 20 buc x 15 lei/buc, dim. 40×40 – 100 buc x 15 lei/buc; dim. 20 x 30 – 50 buc x 8 lei/buc; lac lucios spray Pinty 400 ml 2 buc. x 20 lei/buc.; suport pentru farfurii mari 30 buc x 7 lei/buc.; suport pentru farfurii mici, 10 buc. x 6 lei buc.; foiță imitaţie (caiet 25 foiţe) – 2 buc.  x 20 lei/caiet; lac alchidic incolor VOD 750 ml 3 buc. x 26 lei/buc.; vopsea spray efect crom lucios argintiu și auriu 400 ml, 2 buc și lista poate continua.

Centrul de Resurse „Academia Doamnelor” a fost înființat în urmă cu aproximativ 2 ani. Din postările pe blogul centrului putem vedea că principala activitate a acestuia este de a organiza tot felul de ateliere pentru doamne și copii. Este practic un fel de „academie” a lucrului manual pentru doamnele care au diferite pasiuni și vor să le practice în compania altor femei. Pictură, pictură pe sticlă, atelier de handmade și acum acest atelier de pictat ii.

Centrul de Resurse Academia Doamnelor din Alba Iulia a fost finanțată printr-un program POSDRU cu suma de 2 127 962 lei  pentru organizare de evenimente, cursuri si worshopuri de dezvoltare personală, consiliere individuala, ateliere de creaţie, destinate ”creării unei structuri cadru de schimbare a perceptiei femeii in societate, depasirii steriotipurilor culturale si  promovarii culturii antreprenoriale.”- după cum se arată într-un comunicat de pe siteul primăriei.

Citește mai departe

ACTUALITATE

Primăria Sebeş: Dezbateri publice, JOI şi VINERI, la Centrul Cultural “Lucian Blaga”. Extinderea Spitalului Municipal, modernizări de străzi şi lucrări la Piaţa “Dacia”

avatar

Publicat

în

Sebes centru primariaMunicipiul Sebeş aduce la cunoştinţa cetăţenilor că în această sătpămână organizează dezbateri publice pe teme de interes local.

Joi, 19.10.2017, la ora 16.30, în sala Gheorghe Maniu din cadrul Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeş, B-dul Lucian Blaga nr.45, va avea loc dezbaterea publică a documentației tehnico-economice aferentă obiectivului de investiții : „Studiul de fezabilitate – Extindere Spital Municipal Sebeș”.

Vineri, 20.10.2017, de la ora 14.00, în sala Gheorghe Maniu din cadrul Centrului Cultural Lucian Blaga Sebeş, B-dul Lucian Blaga nr.45, va avea loc dezbaterea publică a documentaților tehnico-economice pentru obiectivele:

– ”Modernizare străzi : Orizontului, Zori Noi, Câmpului, Macului, Izvorului, Luncii, Cloșca – tronson începând cu trecerea la nivel cu calea ferată 211 Sebeș – Petrești, de la km 1+347, pe o lungime de 425 ml, din Municipiul Sebeș”– faza D.A.L.I.;

– ”Reamenajare acoperiș Piața Dacia” -faza D.A.L.I.;

– ”Modernizare strada Depozitelor” – faza D.A.L.I..

“Invităm toţi cetățenii interesați să participe la dezbaterea documentaţilor sus amintite”, transmite Primăria Sebeş.

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

POSTURI la primării, şcoli, spitale şi universitate, în judeţul Alba. Condiţii pentru concurs

avatar

Publicat

în

munca birou calculator administrativ mouse telefonÎn perioada octombrie-noiembrie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918“ Alba Iulia – Serviciul Social – Cantina Studenţească

– muncitor calificat II – bucătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de bucătar; minimum 5 ani vechime în meseria de bucătar.

– muncitor calificat II – ospătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar; minimum 3 ani vechime în meseria de ospătar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 2 noiembrie 2017, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258.806.276.

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Compartimentul încasări impozite şi taxe locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă In ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: -; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 5 A; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.

şef serviciu – Serviciul Urbanism – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Aiud

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Aiud

– director medical

Condiţii: absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; sunt confirmaţi cel puţin medic specialist; au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Anunţ publicat în 10 octombrie, data limită pentru depunerea dosarului de concurs, 10 zile, la sediul instituţiei.

Concurs: 15 noiembrie 2017, ora 10.00: test – grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 20 noiembrie 2017: susţinerea proiectului de specialitate pc o temă din domeniul de activitate al postului; 23 noiembrie 2017: interviul de selecţie.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, interior 192.

Primăria Municipiului Sebeş

– sociolog

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – sociologie; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani

– facilitator de dezvoltare comunitară (2 posturi)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – sociologie sau informatică; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 octombrie 2017, ora 16:30

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă – Sebeş, Parcul Arini nr. 1; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Sebeş

asistent medical debutant (2 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

îngrijitor de curăţenie

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

asistent medical debutant (6 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor: superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

–  îngrijitor de curăţenie (5 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

inginer IA

Condiţii: nivelul studiilor, superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului 5 ani

Anunţ publicat în 10 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 6 noiembrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 8 noiembrie 2017, ora 09.00: proba practică/ interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Sebeş, str. Şurianu nr. 41, judeţul Alba, telefon 0722/565.427.

Şcoala Gimnazială Almaşu Mare

muncitor întreţinere şcoală, perioadă nedeterminată, 0,50 normă

Condiţii: liceu sau şcoală profesională; vechime, minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 octombrie 2017, ora 13.00

Concurs: 3 noiembrie 2017, ora 14.00: proba scrisă, proba practică și interviu.

Relaţii suplimentare la sediul Şcolii Gimnaziale Almaşu Mare, telefon/fax 0258850115,0741923271, e-mail scoalaalmasumare@yahoo.ro.

ALTE POSTURI

Consiliul Judeţean Alba

– inspector de specialitate gradul IA, la Compartimentul Monitorizare şi sustenabilitate proiecte – Serviciul Accesare şi coordonare proiecte din cadrul Direcţiei Dezvoltare şi Bugete.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă: domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani şi 6 luni, din care 2 ani experienţă în implementarea proiectelor cu finanţare europeană.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 26 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi stabilite ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba din Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I. C. Brătianu nr. 1, telefon 0731/560.763.

Şcoala Gimnazială “Avram lancu” Alba Iulia

– şofer (0.5 normă)

Condiţii: studii (obligatoriu): medii – şcoala profesională, liceu; vechime (obligatoriu): minimum 3 ani; permis conducere categoria D; atestat şofer profesionist transport persoane

-administrator patrimoniu

Condiţii: studii (obligatoriu): superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul (inginer, subinginer, economist, birotică), vechime (obligatoriu): 5 ani; cunoştinţe operare PC.

Concurs: 24 octombrie 2017, ora 10:00, proba scrisă; 24 octombrie 2017, ora 12:30/13:30, proba practică; 24 octombrie 2017, ora 09:00/10:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială „Avram lancu“, Alba Iulia, cu sediul în Alba lulia, Str. Moldovei nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258 811548.

Primăria Oraşului Cugir

inspector clasa I, gradul profesional superior – Biroul Resurse Umane, Arhivă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, ştiinţe politice și administrative, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 25 octombrie 2017

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 9 noiembrie 2017 – proba interviu.

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, contabilitate, finanțe sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017

Concurs: 1 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 3 noiembrie 2017 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Vinţu de Jos

– referent, treapta I – Compartimentul investiţii, achiziţii publice şi servicii publice

Condiţii: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă, minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 27 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Vinţu de Jos, judeţul Alba, tel./fax 0258.739.234. interior 21.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

şef birou – Biroul Adopţii şi Postadopţii din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie sau asistenţă socială; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef birou – Biroul Evidenţă şi Plată Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în asisţenţă socială, drept, administraţie publică, ştiinţe inginereşti sau ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef serviciu la Serviciul Juridic şi Contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria oraşului Abrud

– secretar al oraşului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

auditor, clasa I, gradul profesional principal (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Galda

auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Scărişoara

auditor, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice, juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cetatea de Baltă

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cîlnic

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Horea

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ponor

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Sohodol

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Săliştea

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şugag

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.

 

 

Citește mai departe

Copyright © 2017 Alba24.ro powered by Independent Media & More