Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la CJ Alba, primăriile Alba Iulia, Cugir, Aiud, Ocna Mureş şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs

avatar

Publicat

munca birou calculator administrativ mouse telefonÎn perioada aprilie-mai, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

şofer I la Serviciul administrativ.

Condiţii: studii medii; vechime în muncă minimum 5 ani; carnet de şofer categoria B.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 aprilie 2017, ora 16.30

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

Primăria Municipiului Alba Iulia

-auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 9:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

Unitatea Militară 01020 C Câmpeni

-administrator I.

Condiţii: studii medii, liceu cu diplomă de bacalaureat cu o vechime în muncă de cel puţin 3 ani şi 6 luni.

Concurs: 4 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 9 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul U.M. 01020 C, Câmpeni, str. Horea, numărul 56 judeţul Alba, telefon 0358/401771

Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step”, nr. 12 Alba Iulia

-îngrijitoare grupă învăţământ preşcolar.

Condiţii: studii medii; vechime 1 ani în post similar; cursul avizat de M. Sănătăţii, MECS – însuşirea noţiunilor fundamentale de igienă – Curs de formare pentru îngrijitoare; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează; nu are cazier judiciar.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 aprilie 2017

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 26 aprilie 2017, ora 10:00 – proba practică; 26 aprilie 2017, ora 14:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step”, nr. 12, Alba Iulia, str. Ştefan cel Mare, nr. 11, județul Alba, telefon 0258.830.879

Primăria Muncipiului Aiud

-arhitect – şef al municipiului Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

director executivDirecţia de Asistenţă socială din subordinea Consiliului Local Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Direcţia Economică – Compartiment Impozite şi taxe locale persoane fizice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an

consilier, clasa I, grad profesional superior – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 10 mai 2017, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Primăria Orașului Cugir

-muncitor calificat – treapta profesională I pentru sectorul de activitate Gospodărie comunală, spaţii verzi

Condiţii: studii – şcoală profesională/ medii liceale cu profil mecanic; curs calificare profesională pentru operarea şi conducerea utilajelor terasiere (buldoexcavator sau excavatorist) finalizate cu atestat/diplomă pentru operarea şi conducerea diferitelor utilaje terasiere (buldoexcavator sau excavator); minimum 3 ani vechime în meseria de buldoexcavatorist/excavatorist; posesor al permisului de conducere categoria C.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 aprilie 2017, ora 16:00

Concurs: 27 aprilie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 3 mai 2017, ora 10:00 – proba practică.

-muncitor calificat I

Condiţii: studii – şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
b) posesor al permisului dc conducere categoria C; minimum 3 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 aprilie 2017, ora 16:00

Concurs: 4 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 10 mai 2017, proba practică.

Primăria Cugir – Biroul Asistenţă Medicală

– medic dentist specialist

Condiţii: diplomă de licenţă de medic stomatolog sau diplomă de licenţă de medic dentist, eliberate de o instituţie de învăţământ superior în domeniul medicinii dentare, acreditată din România; membru al Colegiului Medicilor Dentişti din România; stagiul de rezidenţiat terminat cu examen de medic specialist

– medic şcolar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină; membru al Colegiului Medicilor din România; pot participa medici de medicină generală cu drept de liberă practică, rezidenţi aflaţi în ultimul an de pregătire, specialişti sau primari confirmaţi în specialitatea medicină generală/ pediatrie

-asistent medical şcolar

Condiţii: studii admise – asistent medical cu studii postliceale; asistent medical cu studii medii; vechime: de preferinţă minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor; certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist/ asistent medical emis de Ordinul asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

– mediator sanitar

Condiţii: studii – învăţământ general obligatoriu; absolvent al cursurilor de formare profesională ca mediator sanitar, dovedite prin certificat de mediator sanitar; recomandare din partea unei organizaţii active ale comunităţii de rromi din unitatea teritorial-administrativă Cugir.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 aprilie 2017, ora 16:00

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 5 mai 2017, ora 10:00 – proba practică.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15 sau 6, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

auditor, clasă I, grad profesional superior – Compartimentul Audit public intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Concurs: 9 mai 2017, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

Primăria Oraşului Zlatna

-arhitect – şef al oraşului Zlatna (concurs organizat de Agenţia Naţională de Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile prevederilor art. 36 indice lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Biroul Dezvoltare Investiţii, Unitate Implementare Proiecte şi Achiziţii Publice Primăria Zlatna

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 8 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337

Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleşeriu” Sebeş

-îngrijitor

Condiţii: studii medii; vechimea: 3 ani în specialitatea postului.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10.00, proba scrisă; 12 mai 2017, ora 10.00, proba interviu

Relaţii suplimentare se obţin la Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleşeriu”, Sebeş, Judeţul Alba sau la telefon 025.873.12.20

Liceul Tehnologic Jidvei

-administrator financiar (contabil şef)

Condiţii: nivelul studiilor superioare, în specialitatea postului; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 aprilie 2017

Concurs: 26 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 3 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului Tehnologic Jidvei, str. Perilor nr. 19, Judeţul Alba, telefon: 0258/881.124, 0726/311.413.

Liceul Teoretic Teiuş

-îngrijitoare

Condiţii: studii generale/medii.

Concurs: 3 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 3 mai 2017, ora 12:00 – proba practică; 3 mai 2017, ora 14:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la Liceul Teoretic Teiuş, cu sediul în localitatea Teiuş, str. Decebal nr.22, judeţul Alba, telefon: 0258.851.157, fax: 0258.851.157, e-mail: [email protected]

Primăria comunei Poiana Vadului

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională de Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ceru Băcăinţi

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Horea

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cetatea de Baltă

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ciuruleasa

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ponor

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şona

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şugag

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Şcoala Gimnazială „Ion Pop Reteganul” Sâncel

-îngrijitor grădiniţă

Condiţii: studii gimnaziale; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 27 aprilie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale „Ion Pop Reteganul” Sincel, str. Mihai Eminescu nr. 27, telefon 0752141171

Şcoala Gimnazială din Hopârta

-îngrijitor 0,5 normă

Condiţii: studii medii; nu necesită vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 28 aprilie 2017, ora 12:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale din Hopârta, nr. 22, Judeţul Alba, telefon 0258/875.730

ALTE POSTURI

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba

– inspector social, clasa I, grad profesional superior –Biroul Inspecţie Socială.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau asistenţă socială; vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 aprilie 2017

Concurs: 2 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba, din municipiul Alba Iulia, Str.N. Titulescu nr. 10B, telefon 0258/812.736, interior 105.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

– 1/2 post (0.5 normă) de medic primar specialitatea psihiatrie;

-1/2 post (0,5 normă) de medic primar specialitatea psihiatrie;

-2 posturi de medic specialist specialitatea psihiatrie;

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

– 1 post de medic.

Condiţii:

– pentru posturile de medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare Malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– pentru postul de medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medic de medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare Malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 20 aprilie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115.

Spitalul Municipal Aiud

– infirmier – studii generale – Secţia Chirurgie Generală (2 posturi)

Condiţii: şcoală generală, curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor si Asistenţilor Medicali din România; sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cit aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare;

6 luni vechime în activitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 20 aprilie 2017, ora 9.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

Primăria Oraşului Câmpeni – Compartiment Poliţie Locală

şef serviciu, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Poliţia Locală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă şi studii universitare de maşter, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; – conform MO, partea a III-a, nr. 420/30.03.2017; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; aviz medical cu menţiunea apt pentru funcţia publică de conducere de şef serviciu, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii; aviz psihologic obţinut în vederea angajării în care sunt precizate următoarele concluzii: apt psihologic pentru şef serviciu/conducător auto/port armă; permis categoria B.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– 4 funcţii publice de execuţie vacante, clasa III, grad profesional asistent, studii medii

– 3 funcţii publice de execuţie vacante, clasa III, grad profesional debutant, studii medii;

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor, potrivit art. 57 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – doar pentru gradul profesional asistent – minimum 6 luni; aviz medical cu menţiunea apt pentru funcţia publică de poliţist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii; aviz psihologic obţinut în vederea angajării în care sunt precizate următoarele concluzii: apt psihologic pentru poliţist loc al /conducător auto/port armă; permis categoria B.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 3 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 37.

Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos

– administrator financiar

Condiţii: nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic (vechime cel puţin 5 ani); master, certificate/atestate în domeniu, constituie avantaj; cunoştinţe operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet), programe de contabilitate; cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională (engleză/franceză), noţiuni de bază (citit, scris, vorbit); spirit organizatoric; abilităţi de comunicare, relaţionare şi învăţare; abilităţi de coordonare a echipelor; capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 aprilie 2017

Concurs: 24 aprilie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 24 aprilie 2017, ora 11.00: proba practică; 24 aprilie 2017, după proba practică: proba interviu.

administrator de patrimoniu

Condiţii: vechime în muncă – 5 ani; nivelul studiilor: studii medii; cunoştinţe de operare PC (Word şi Excel); abilităţi de comunicare, organizare, îndrumare şi control; seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol; capacitate de a rezolva problemele.

Termen limită de depunere a dosarelor: 14 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 9:00: proba scrisă; 25 aprilie 2017, ora 11:00: proba practică; 25 aprilie 2017: proba interviu (după proba practică).

Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos, str. Mihai Eminescu nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0726/285.623, 0258/739.118.

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Dovadă de spirit civic la Ighiu. Doi adolescenţi au găsit un telefon mobil pe stradă şi l-au predat Poliţiei

avatar

Publicat

Doi tineri din comuna Ighiu au dat dovadă de spirit civic și au predat Poliţiei un telefon mobil găsit pe stradă.

Potrivit IPJ Alba, duminică, la Postul de Poliţie Ighiu s-au prezentat doi verișori, de 12 şi 14 ani, din Ighiu, care au spus că au găsit, pe o stradă din comună, un telefon mobil şi l-au predat poliţiştilor.

În aceeași zi, polițiștii au reușit să identifice persoana care a pierdut telefonul, o femeie în vârstă de 39 de ani din localitatea Ighiu, căreia i l-au restituit. Obiectul pierdut era în valoare de 800 de lei.

Polițiștii le transmit, în mod public, felicitări lui Cristian şi Valentin pentru spiritul civic de care au dat dovadă, precum părinților şi dascălilor, pentru educația pe care le-au oferit-o.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

LIVE VIDEO: „Uniți de credință în istorie”. Biserica şi forţele armate, reunite la Alba Iulia, în Anul Centenar

avatar

Publicat

Alba Iulia este locul de întâlnire al cultelor din toată țara, alături de Armata Română, Jandarmerie, istorici, autorități locale și naționale, precum și membri ai societății civile. Se dezbate importanța celor 100 de ani de România.

Evenimentul a început după ora 12.00, în fața Catedralei Încoronării din Alba Iulia, cu un ceremonial militar şi un Te Deum.

La parada militară participă efective din cadrul MApN, Batalionul 136 Geniu Apulum, o subunitate din cadrul Gărzii de Onoare a Jandarmeriei Române București, o subunitate ecvestră din cadrul Jandarmeriei Române București, Fanfara reprezentativă a Jandarmeriei Române şi corul de elevi al Școlii de Subofițeri ai Jandarmeriei Române Fălticeni. Invitatul de onoare al Jandarmeriei Române este naistul Nicolae Voiculeț.

Garda Națională din cadrul Muzeului Național al Unirii Alba Iulia susține o reprezentație în fața publicului şi a oficialităților prezente la eveniment.

Programul cuprinde și un moment instrumental oferit de Fanfara Centrului de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia.

Continuă cu o conferință pe tema “Identitatea prin Credință”, la „Universitatea 1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu participarea unor reprezentanți ai cultelor din toată țara, istorici, autorități locale și naționale.

Reuniunea este o premieră și se înscrie în seria manifestărilor dedicate Centenarului Marii Uniri, transmit organizatorii.

“Probabil că acum ar trebui să înţelegem, mai mult şi mai bine ca oricând, menirea noastră, misiunea noastră, locul, rolul şi rostul nostru în interiorul acestui stat, asumându-ne, în mod responsabil, toate aceste atribuţii, misiuni ori chemări!…Da, avem misiunea de a contribui la bunul mers al acestui popor, avem chemarea de a cinsti, respecta, cultiva şi consolida această ţară, prin tot ceea ce suntem şi facem, avem datoria de a preţui acest neam, avem obligaţia morală de a apăra şi de a sluji această ţară!”, a declarat Stelian Gomboş, consilier Secretariatul de Stat pentru Culte.

“Armenii din România s-au considerat în primul rând români. Stă mărturie faptul prin care, în timp ce armenii din întreaga lume sărbătoresc Sfintele Paști odată cu catolicii, armenii din vechiul Regat al României, prin dispensă au ales să sărbătorească odată cu majoritarii ortodocși. Tocmai pentru faptul că se considerau și ei români în acel teritoriu. Dar armenii din România, indiferent de confesiune, catolici ori ortodocși au rămas strâns uniți în jurul bisericii, a credinței și a noii lor patrii adoptive. Mărturie stau bisericile armenești din România, mormintele strămoșilor nostri și credința noastră în Dumnezeu și în România, Patria care i-a primit cu atâta generozitate pe strabunii noștri și la care înflorire și prosperitate am contribuit și noi armenii prin munca noastră și prin atâtea figuri ilustre ce le-am daruit pământului românesc”, a declarat Eduard Antonian, reprezentant Uniunea Armenilor din Romania

„La acest moment de centenar, privind înapoi vom descoperi că tot prin credință, „cei din vechime au căpătat o bună mărturie” (Evrei 11:2). Daco-romanii, păstrând fondul latin al graiului lor, au primit noţiunile creştinismului apostolic din latina vulgară. În limba română, rugăciunea „Tatăl nostru”, „Cele Zece Porunci dumnezeieşti”, „Crezul creştin” din secolul al IV-lea, sunt păstrate până azi în cuvinte de origine latină, demonstrând cu prisosinţă că românii au preluat creştinismul chiar de la misionarii din Imperiul Roman din primele secole. Societatea este rezultatul comportamentului conștient și deliberat. Să învățăm din credința înaintașilor respectând Legea lui Dumnezeu – aceasta va însemna să fii în război cu păcatele tale și în pace cu Dumnezeu și cu oamenii!”, declară Ștefan Tomoiagă, președinte Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea din România

“În calitate de reprezentant al Cultului Musulman din România, atât eu, cât și membrii comunității noastre sărbătorim acest moment unic în istoria patriei noastre și anume împlinirea a 100 de ani de la făurirea Marii Uniri.

Identitatea națională, noțiune fundamentală, definește un popor pentru totdeauna și are la bază unitatea de limbă, de teritoriu, economică și culturală manifestându-se în sentimentul apartenenței la o singură națiune.

Astăzi, într-o lume globalizată şi secularizată, România noastră trebuie să își păstreze identitatea şi să îşi promoveze simbolurile şi valorile spirituale. Niciun câștig lumesc nu poate suplini pierderea identității spirituale a unui popor”, declară Muftiu Iusuf Muurat, șeful Cultului Musulman din România

Evenimentul este organizat de Centrul Pentru Politici Locale în parteneriat cu Primăria Municipiului Alba Iulia, Consiliul Județean Alba, Instituția Prefectului Alba, Primăria comunei Ighiu, Arhiepiscopia Ortodoxă Alba Iulia.

28 mai 2018, „Uniți de credință în istorie” – Manifestări dedicate Centenarului Marii Uniri

PROGRAMUL:

12.00- 12.15 Te Deum

12.15 – 12.20 Intonarea Imnului de Stat de către elevii Școlii de Subofițeri ai Jandarmeriei Române Fălticeni

12.20 – 12.40 Desfășurarea Ceremonialelor Oficiale:

– efective din cadrul MApN, Batalionul 136 Geniu Apulum

– subunitate Garda de Onoare Jandarmeria Romana Bucuresti

– subunitate Ecvestra  Jandarmeria Romana Bucuresti

– fanfara reprezentativa a Jandarmeriei Romane

12:40 – 13.00 Urările de bun venit pentru oaspeți

13:00 – 13:15 Paradă militară

13:15 – 13:30 Reprezentația Gărzii Naționale din cadrul Muzeului Național al Unirii Alba Iulia

13: 30 – 14:00 Moment instrumental oferit de Fanfara Centrului de Cultura Augustin Bena, Alba Iulia

14:00 – 18.00 Conferința ”Identitate prin Credință”

– mesaje: Mesajul reprezentanților cultelor – Rolul credinței în identitatea națională, organizatori, Academia Română, istorici.

18:15 – 20-00 Dineu Oficial – Restaurant Medieval PUB 13 Alba Iulia.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Atenţionări de la Poliţia Română pentru şoferi: „Conduceţi cu un plus de atenție și prudență”

avatar

Publicat

Poliţiştii sunt la datorie pentru a preveni evenimentele rutiere grave și pentru a asigura fluidizarea și supravegherea traficului rutier. Se preconizează creșterea valorilor de trafic pe principalele drumuri, motiv pentru care şoferilor li se recomandă să conducă cu un plus de atenție și prudență.

Poliţia Română transmite recomandări şoferilor:

Conduceți cu atenție și respectați indicațiile polițiștilor din teren! Poliţiştii acționează pentru fluidizarea și monitorizarea traficului rutier, astfel încât întoarcerea acasă, după  minivacanţă, să se facă în siguranță.

 

Conduceți fără bruscarea comenzilor vehiculelor și să efectuați fiecare manevră doar după o temeinică asigurare.

Evitați efectuarea depăşirilor care, în condiţiile unui trafic rutier aglomerat, se dovedesc a fi periculoase.

Circulați cu viteză redusă, adaptată permanent condiţiilor concrete din trafic, în special când se circulă în coloană. De asemenea, pentru un plus de siguranţă, se impune şi mărirea distanţei în mers între vehicule.

În condiţiile unui trafic aglomerat sau a apariţiei blocajelor rutiere, păstraţi-vă calmul, nu blocaţi intersecţiile şi nu vă angajaţi în depăşirea unei coloane de autovehicule.

Conducătorii auto începători trebuie să evite, pe cât posibil, conducerea autovehiculului pe timp de noapte sau pe distanţe mari, dată fiind experienţa redusă şi riscul implicării în evenimente rutiere.

Toţi ocupanţii autovehiculelor trebuie să utilizeze centura de siguranţă!

Traversarea drumului public trebuie făcută de pietoni numai prin locurile marcate corespunzător, după o temeinică asigurare și să evite, pe cât posibil, deplasarea pe partea carosabilă.

sursa: politiaromana.ro

 

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

JOI: Şedinţă la CJ Alba. Alegerea vicepreşedintelui şi validarea mandatului pentru un nou consilier judeţean

avatar

Publicat

Consilierii judeţeni din Alba se reunesc joi, 31 mai, de la ora 11.00, în ședință ordinară, cu 17 proiecte pe ordinea de zi. Vor avea de aprobat, printre altele, validarea mandatului de consilier judeţean pentru Iuliana Şarlea (supleant pe lista PNL), alegerea unui nou vicepreședinte al Consiliului Județean Alba, administrarea unor spaţii, licenţe de traseu pentru transport public de persoane.

Şedința se desfăşoară în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului din municipiul Alba Iulia, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 68.

Proiectul ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier judeţean atribuit doamnei Şarlea Iuliana, declarat supleant pe lista Partidului Național Liberal la alegerile locale din data de 5 iunie 2016

2. Proiect de hotărâre privind modificarea componenţei Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Alba (Luca Nicolae – PSD, devine membru ATOP)

3. Proiect de hotărâre privind alegerea unui vicepreședinte al Consiliului Județean Alba (vot secret, minimum 17 voturi)

4. Proiect de hotărâre cu privire la modificarea componenţei nominale a Comisiilor de specialitate ale Consiliului Județean Alba

5. Proiect de hotărâre cu privire la acordarea unui mandat special reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea „Drumuri şi Poduri Locale Alba” SA (Paraschiva Horvat, pentru aprobarea situaţiei financiare anuale încheiate la 31 decembrie 2017 şi acoperirea pierderii contabile aferente anului 2017 din rezervele constituite din profitul anilor precedenţi)

6. Proiect de hotărâre privind încetarea dreptului de administrare instituit în favoarea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba asupra bunului imobil situat administrativ în Oraşul Abrud, str. Cuza Vodă, nr. 9, judeţul Alba şi trecerea bunului imobil din domeniul public al Județului Alba și administrarea Consiliului Județean Alba în domeniul public al Orașului Abrud și administrarea Consiliului local al Orașului Abrud (vechiul sediu al Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Abrud; vor fi amenajate spaţii ce vor fi folosite drept locuinţe de serviciu pentru medici, sedii pentru ONG-uri, locuinţe sociale provizorii pentru cetăţenii fără adăpost, închiriere către investitori)

7. Proiect de hotărâre privind actualizarea chiriei şi prelungirea perioadei de închiriere pentru spaţiul în suprafaţă utilă totală de 40 mp, situat la etajul doi al imobilului din municipiul Alba Iulia, str. Basarabiei, nr. 5A, judeţul Alba – proprietate privată a Judeţului Alba

8. Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemţiune asupra imobilului – monument istoric, situat în municipiul Alba Iulia, str. Traian, nr. 28A, judeţul Alba, înscris în CF nr. 92241 Alba Iulia cu nr. top. 1817

9. Proiect de hotărâre privind actualizarea chiriei şi prelungirea perioadei de închiriere pentru două bunuri – spaţii, în suprafaţă utilă totală de 29 mp, situate la subsolul imobilului din municipiul Alba Iulia, str. Basarabiei, nr. 5A, judeţul Alba – proprietate privată a Judeţului Alba

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, a unor spaţii în suprafaţă utilă de 2 mp, din imobilele în care funcţionează Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba şi Centrul de Servicii Comunitare „Arnsberg” Alba Iulia, proprietate publică a Judeţului Alba

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor procese-verbale de vecinătate

12. Proiect de hotărâre cu privire la modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 105/26 aprilie 2018 privind aprobarea documentaţiei cadastrale de dezlipire a imobilului înscris în CF nr. 71740 Cugir, situat administrativ în oraşul Cugir, str. Victoriei, nr. 9, judeţul Alba, proprietate publică a Judeţului Alba

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Direcţiei Județene de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Alba

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Ocna Mureş – Sebeş, operatorului de transport rutier Flamingo Travelling SRL

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Aiud – Sebeş, operatorului de transport rutier Flamingo Travelling SRL

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Alba Iulia – Sebeş, operatorului de transport rutier Flamingo Travelling SRL

18. Aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței „ordinară” a Consiliului Județean Alba din data de 28 martie 2018

Redactat: Vasile Bumbu, Secretarul Județului Alba

19. Aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței „extraordinară” a Consiliului Județean Alba din data de 16 aprilie 2018

20. Aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței „ordinară” a Consiliului Județean Alba din data de 26 aprilie 2018

21. Aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței „extraordinară” a Consiliului Județean Alba din data de 8 mai 2018

22. Întrebări, interpelări, declaraţii politice

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Ministerul Sănătății: Aproape 200.000 de doze de vaccin antihepatic B vor fi distribuite în țară

avatar

Publicat

Vaccin, gripa

Aproape 200 de mii de doze de vaccin antihepatic B vor fi distribuite în toată țara, începând din această săptămână, a transmis într-un comunicat Ministerul Sănătății.

Potrivit ministerului, în data de 24 mai s-au încheiat analizele de testare necesare pentru dobândirea certificatului de obținere a seriilor oficiale pentru cele 198.000 de doze de vaccin hepatitic B, care se află în depozitul furnizorului. Astfel, săptămâna viitoare va începe distribuirea vaccinului în țară.

La sfârșitul săptămânii trecute, în maternități mai existau 5000 de doze de vaccin hepatitic B.

„Acolo unde stocul de vaccin s-a epuizat și nu există posibilitatea redistribuirii unei cantități suficiente de vaccin, până la primirea noilor doze, vor fi vaccinați copiii născuți din mame purtătoare de virus hepatitic B, iar pentru ceilalți copii se aplică schema alternativă de vaccinare, la medicul de familie, cu vaccin hexavalent care conține și vaccinul hepatitic B”, se precizează într-un comunicat al Ministerului Sănătății

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate