Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Trambulină pe Autostrada Orăştie-Sibiu, la Cunța. S-a lăsat asfaltul. Tronsonul a fost reparat anul trecut. S-au luat și prime pentru asta

Publicat

denivelare autostrada Noi probleme de circulaţie pe Autostrada Orăştie – Sibiu. Dacă nu eşti atent pe autostradă, la Cunța, rişti să îţi “iei zborul”. Asfaltul s-a lăsat şi s-a format o adevărată trambulină.

Situaţia a fost sesizată de câteva zile, pe reţeaua de socializare. Unii şoferi spun că zona este restricţionată şi semnalizată şi că se circulă pe banda a doua, alţii au sesizat că nu se observă indicatoarele temporare de atenţionare.

Citeşte şi CNAIR: Denivelarea de pe Autostrada Orăştie-Sibiu nu este pe sectorul refăcut în regie proprie. Zona este semnalizată corespunzător

“Pe autostrada A1, pe la km. 286, după localitatea Sălişte, la câţiva kilometri de limita cu judeţul Alba, circulaţia este restricţionată pe banda 1, sensul Sebeş – Sibiu. Pe acest sector de drum au apărut denivelări. Se circulă doar pe banda 2, sensul Sebeş – Sibiu, cu restricţie de viteză 60 km/h. Zona este semnalizată corespunzător”, a fost mesajul unui participant la trafic, postat luni seara, pe Info Trafic jud. Sibiu.

Şoferi aflaţi duminică în trafic au spus că zona nu era semnalizată.

Alţi conducători auto au atenţionat că sunt gropi pe mai multe porţiuni de autostradă, între Orăştie şi Sibiu, cel mai probabil formate după „tratamentul” de sezon şi în urma traficului greu. Aviz conducătorilor auto cu mai puţină experienţă la volan.

Reamintim că traficul rutier pe lotul 3 al Autostrăzii Orăștie – Sibiu, între Cunța (județul Alba) și Săliște (județul Sibiu) a fost reluată pe data de 10 octombrie, după mai bine de an de la închiderea tronsonului, ce a fost refăcut, după apariţia unor fisuri. Pe tronsonul respectiv nu s-a circulat aproape un an și jumătate. Denivelarea, care a fost semnalizată abia luni dimineața, nu face parte din zona surpată, la care s-au efectuat lucrări de reparaţii.

Vezi şi FOTO-VIDEO: S-a redeschis tronsonul dintre Cunța și Săliște de pe Autostrada Orăștie – Sibiu. Chinurile (re)facerii au durat mai bine de un an

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a recompensat cu premii nete de aproape 40.000 de euro personalul Regionalei din Cluj, care a participat la reparaţia în regie proprie a gropii de pe lotul 3 al autostrăzii Sibiu-Orăştie.

Vezi şi Bonusuri de 40.000 de euro pentru drumarii care au reparat tronsonul dintre Cunța și Săliște, de pe Autostrada Orăștie – Sibiu

sursa foto: mesageruldesibiu.ro (arhivă)

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

3 Comentarii

3 Comentarii

  1. Ispas Daniel

    marți, 17.01.2017 at 00:37

    Prostiți lumea cu stirea asta
    Se pare că noi ori suntem mai bine informați decât voi asa ziși ziariști de carton, ori dezinformati cu bună știință
    Trambulina de care vorbiți in stirea asta nu are NICI o legătură cu lucrarile de anul trecut finalizate in Octombrie.
    E cu totul altă problemă care nu exista la data aceea.
    Sã vã fie rușine că vă numiți ziariști
    Consulati peundemerg.ro

    • moderatorul de serviciu

      marți, 17.01.2017 at 01:28

      @Ispas Daniel, Nu scrie niciunde in text ca ”trambulina” este in zona unde s-au făcut lucrarile la portiunea care a fost demolata. Cert este faptul ca ”trambulina” se afla in zona care a fost inchisa circulatiei timp de un an si jumatate pentru a se reconstrui cei 200 m de autostrada surpata, prabusita, sticata, facuta prost ( cum vreti sa ii zici). Problema este urmatoarea: daca tot a fost tinut tot tronsonul ala inchis, atata vreme, macar sa-l fi reparat si in celelalte locuri unde era stricat. Trambulina exista si atunci. Era ceva mai mica, asfaltul nu era asa de lasat ca acum. Si gropile erau si atunci, doar ca erau si ele ceva mai mici. In octombrie 2016 s-a dat drumul la circulatia pe tronson. Sa nu imi spui ca toate gropile s-au facut de atunci si pana acum , in trei luni. Daca tot au tinut-o inchisa, puteau sa repare toate gropile si trambulinele. Nu ziaristii sunt de carton, drumurile voastre sunt de CARTON ASFALTAT. Iar preturile de executie sunt atat de mari incat zici ca-s poleite in aur. Croatia a facut 380 de km de autostrada pe stanci, prin munti, cu tuneluri lungi de 5-6 km, viaducte și peste 300 de structuri, poduri de peste 200 m lungime. Pentru construirea autostrazii a fost nevoie de excavarea a 26 de milioane de metri cubi de pamant si construirea a aproa­pe 300 de poduri, viaducte, pasaje, pasarele, tunele sau treceri pentru ani­ma­le. Costul total al acestei autostrazi a fost de 2,3 miliarde de euro, adica o medie de 6 milioane de euro pe kilometru (finaciarul.ro). Lotul 3 de 22 km a costat 27 milioane lei/ km în conditiile nu e facuta pe stanci, nu traverseaza munti si nu are decat un singur tunel de 800 metri. Unde-i caronul ala, la drumuri sau la alba24?

  2. Ioan

    marți, 17.01.2017 at 11:04

    Pentru corectitudinea datelor: lotul respectiv a cost 27 mil lei/km si nu euro!
    https://alba24.ro/foto-video-autostrada-orastie-sibiu-inaugurare-fortata-pentru-tronsonul-cunta-saliste-inainte-de-turul-doi-al-prezidentialelor-366655.html

    Si tot pentru a fi corecti s-a modificat titlul si in corpul articolului informatia dar in linkul articolului se vede cum a fost initial: https://alba24.ro/trambulina-pe-autostrada-orastie-sibiu-la-cunta-s-a-lasat-asfaltul-reparat-anul-trecut-angajatii-cnair-au-luat-prime-pentru-asta-543136.html

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:



ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate