Connect with us
Advertisement

Actualitate

Accidentul de la Cunța: CNADNR spune că s-a intervenit cu antiderapant pe autostradă, dar l-a suspendat din funcție pe șeful Centrului de Întreținere

Publicat

Compania Națională de Autostrăzi ( CNADNR) a transmis un comunicat prin care arată că pe tronsonul pe care s-a produs accidentul în care au fost implicate 31 de autovehicule s-a intervenit cu material antiderapant pe autostrada Sebeș- Turda (autostradă care la această dată există doar pe hârtie). Cu toate acestea în comunicat se arată că șeful Centrului de Întreținere și Coordonare de la Pianu a fost suspendat din funcție și s-a dispus o anchetă.

Iată comunicatul:

”În urma evenimentului rutier produs în data de 22.12.2013, ora 08:30, pe raza administrativă a Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişora, Secţia de Drumuri Naţionale Deva, pe sectorul de autostradă Sebeș-Cunța, Calea 1, km 293+000 , din cauza condiţiilor meteo nefavorabile și a neadaptării vitezei la condiţiile de carosabil alunecos precum și a nepăstrării unei distanţe corespunzătoare în mers între autovehicule, conducerea CNADNR SA, prin Domnul Director General Narcis Ștefan Neaga a dispus următoarele:

-Începerea imediată a cercetării disciplinare a factorilor responsabili de producerea evenimentului precum și aplicarea sancțiunilor corespunzătoare după finalizarea cercetării disciplinare.

-Suspendarea din funcție a Domnului Mallasz Robert, Șeful Centrului de Întreținere și Coordonare Pianu pe perioada cercetării împrejurărilor care au condus la producerea evenimentului. Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România precizează că acțiunea de combatere a producerii poleiului a început la ora 3.00 prin acționarea cu 3 ( trei) utilaje care au răspândit o cantitate de 16 tone de material antiderapant.

La ora 6.00 pe sectorul de autostradă Sebeș-Turda s-a efectuat o revizie pentru stabilirea măsurilor de acționare. La ora 8.40 pe sectorul de autostradă cuprins între km 293- km 316, s-a acționat prin răspândirea a 32 tone de sare cu 2 ( două) au tobasculante cu lamă si răspânditor pe sensul Pianu-Cunța și cu 2 ( două ) Unimog-uri pe sensul Cunța-Pianu. Circulația se desfășoară normal pe sensul de mers Cunța-Sebeș, fiind închisă pe sensul de mers Sebeș-Cunța până la finalizarea cercetărilor Poliției.CNADNR SA va comunica reluarea circulației imediat după finalizarea cercetărilor specifice de către Poliția Rutieră.

Participanții la trafic se pot informa cu privire la starea reţelei de drumuri naţionale la Dispeceratul Comandamentului Central de Iarnă, la numerele de telefon 021/9360, TELVERDE 0800.80.9360,sau de pe pagina de web a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA (www.cnadnr.ro/ Situaţia Drumurilor Naţionale)”

Citește și

Paula Seling implicată în accidentul de pe Autostrada Sibiu-Orăștie. „Slavă Domnului, noi suntem ok, dar sunt oameni foarte grav accidentați”

Citește și

FOTO: Carambol pe Autostrada 1 în zona Cunța între 31 de mașini. Patru persoane rănite. Circulația spre Sibiu a fost deviată pe DN1

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

4 Comentarii

4 Comentarii

  1. Pingback: Paula Seling implicată în accidentul de pe Autostrada Sibiu-Orăștie. „Slavă Domnului, noi suntem ok, dar sunt oameni foarte grav accidentați” | Alba24

  2. Pingback: FOTO: Carambol pe Autostrada 1 în zona Cunța între 31 de mașini. Patru persoane rănite. Circulația spre Sibiu a fost deviată pe DN1 | Alba24

  3. Pingback: Vicepreşedintele CJ Alba cere demisia şefului CNADNR: În zona nodurilor rutiere de la Sebeş nu sunt puncte de deszăpezire. Oricând se pot produce accidente | Alba24

  4. Pingback: Precizări de la IPJ Alba privind CARAMBOLUL de pe autostradă. Secţia Drumuri Naţionale Deva, amendată cu 8.000 de lei | Alba24

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement