Eveniment
Altă amânare pentru licitaţia autostrăzii Sebeş-Turda. Anchetă la CNADNR pentru verificarea condiţiilor ce au condus la prelungirea procedurii
CNADNR anunţă într-un comunicat că termenul de depunere al ofertelor pentru construcţia tronsonului de autostradă Sebeş – Turda a fost prelungit din nou, până la data de 28 octombrie. Motivul invocat este “managementul defectuos din cadrul unor compartimente” ale companiei.
„Pentru analiza corectă a elementelor ce au cauzat această prelungire, ieri, 10.10.2013, Directorul General al companiei, domnul Narcis Neaga, a instituit o comisie de disciplină în cadrul căreia vor fi verificate următoarele persoane considerate responsabile în acest caz: domnul Emil Rusoiu, fost Director al Direcţiei Autostrăzi Finanţate cu Fonduri Externe, doamna Daniela Epure, Şef Unitate de Implementare în cadrul aceleiaşi direcţii, domnul Radu Andronic, fost Director General – adjunct Proiecte cu finanţare externă şi doamna Florina Ghizolu, Şef serviciu în cadrul Direcţiei Technice.
Comisia de disciplină va analiza cele sesizate de Directorul General, Narcis Neaga, urmând a se aplica sancţiunile corespunzătoare, în funcţie de gradul de vinovăţie al fiecăruia din cei verificaţi”, se arată în comunicatul postat pe site-ul CNADNR.
Aici, integral, Comunicat_CNADNR
În informarea comunicată de Direcţia de Achiziţii cu Finanţare Externă a CNADNR, tot pe site-ul companiei, cu privire la prelungirea termenului de depunere a ofertelor pentru procedura de achiziţie publică a contractului „Proiectare şi execuţie autostrada Sebeş – Turda, Loturile 1, 2, 3 si 4”, data limită pentru depunerea ofertelor este 29 octombrie.
“Vă informăm că în Anunţul de participare nr. 145100, publicat în SEAP în data de 20.07.2013, prin care a fost iniţiată procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului Proiectare şi Execuţie autostrada Sebeş – Turda, Loturile 1, 2, 3 si 4, având termenul limită pentru depunerea ofertelor (conform Anunţul de participare nr. 145100, publicat în SEAP în data de 20.07.2013), 12.09.2013, ora 16.00, s-au făcut următoarele corecturi în anunţul original:
1. La Secţiunea IV: Pocedura, pct. IV.3.3) „Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2013 ora 15:59”, se modifică astfel:
„Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 ora 15:59”;
2. La Secţiunea IV: Procedura, pct.IV.3.4) „Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 12.09.2013 ora 16:00”, se modifică astfel:
„Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.10.2013 ora 16:00”;
3. La Secţiunea IV: Procedura, pct.IV.3.8 „Condiţii de deschidere a ofertelor. Data: 13.09.2013 ora 10:00”, se modifică astfel:
„Condiţii de deschidere a ofertelor. Data: 30.10.2013 ora 10:00”.
Reamintim că proiectul de proiectare și execuție lucrări al autostrăzii Sebeş – Turda este estimat la valoarea de peste 2,48 miliarde lei fără TVA.
Data inițială pentru firmele interesate de lucrările de proiectare și execuție la autostrada Sebeș – Turda a fost 12 septembrie, iar ulterior de 1 octombrie, o nouă dată anunţată fiind 9 octombrie şi apoi 16 octombrie. Noul termen din 28 octombrie reprezintă a cincea amânare pentru depunerea ofertelor.
Pentru cei 70 de kilometri, cele patru loturi sunt:
Lotul 1 – de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (17 km, km 0+000 – km 17+000) – 57,028 milioane de lei
Lotul 2 – de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (24,25 km – km 17+000 – km 41+250) – 66,913 milioane de lei
Lotul 3 – de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (12,45 km – km 41+250 – km 53+700) – 48,372 milioane de lei
Lotul 4 – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (16,3 km – km 53+700 – km 70+000) – 53,248 milioane de lei.
Pentru a putea participa la licitație, firmele trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globale pentru anii 2010, 2011 și 2012 de minim 565.000.000 lei pentru lotul 1, 660.000.000 lei pentru lotul 2, 480.000.000 lei pentru lotul 3 și 525.000.000 lei pentru lotul 4. De asemenea, aceștia trebuie să dețină, pentru fiecare lot în parte, 1 stație asfalt, laborator autorizat pentru lucrările de drumuri, 30 de autobasculante, 3 excavatoare, 1 repartizator asfalt și 3 compactoare asfalt.
Proiectul este finanţat 85% din Fondul de Coeziune şi 15% din bugetul de stat. Contractul va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pe criteriul preţului cel mai scăzut.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
fane
sâmbătă, 12.10.2013 at 08:21
trebuie sa plece toti,in frunte cu directorul si adusi oameni noi din afara sistemului
Pipo
sâmbătă, 12.10.2013 at 12:49
Mai, nea Fane tu nu sti ca nu exista oameni din afara sistemului ? Si aia pe care crezi tu ca sunt din afara sistemului sunt tot din sistem, dar acoperiti. Mai sapa, nu lua de la suprafata.