Connect with us
Publicitate

Eveniment

Altă amânare pentru licitaţia autostrăzii Sebeş-Turda. Anchetă la CNADNR pentru verificarea condiţiilor ce au condus la prelungirea procedurii

Publicat

CNADNR anunţă într-un comunicat că termenul de depunere al ofertelor pentru construcţia tronsonului de autostradă Sebeş – Turda a fost prelungit din nou, până la data de 28 octombrie. Motivul invocat este “managementul defectuos din cadrul unor compartimente” ale companiei.

„Pentru analiza corectă a elementelor ce au cauzat această prelungire, ieri, 10.10.2013, Directorul General al companiei, domnul Narcis Neaga, a instituit o comisie de disciplină în cadrul căreia vor fi verificate următoarele persoane considerate responsabile în acest caz: domnul Emil Rusoiu, fost Director al Direcţiei Autostrăzi Finanţate cu Fonduri Externe, doamna Daniela Epure, Şef Unitate de Implementare în cadrul aceleiaşi direcţii, domnul Radu Andronic, fost Director General – adjunct Proiecte cu finanţare externă şi doamna Florina Ghizolu, Şef serviciu în cadrul Direcţiei Technice.

Comisia de disciplină va analiza cele sesizate de Directorul General, Narcis Neaga, urmând a se aplica sancţiunile corespunzătoare, în funcţie de gradul de vinovăţie al fiecăruia din cei verificaţi”, se arată în comunicatul postat pe site-ul CNADNR.

Aici, integral, Comunicat_CNADNR

În informarea comunicată de Direcţia de Achiziţii cu Finanţare Externă a CNADNR, tot pe site-ul companiei, cu privire la prelungirea termenului de depunere a ofertelor pentru procedura de achiziţie publică a contractului „Proiectare şi execuţie autostrada Sebeş – Turda, Loturile 1, 2, 3 si 4”, data limită pentru depunerea ofertelor este 29 octombrie.

“Vă informăm că în Anunţul de participare nr. 145100, publicat în SEAP în data de 20.07.2013, prin care a fost iniţiată procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului Proiectare şi Execuţie autostrada Sebeş – Turda, Loturile 1, 2, 3 si 4, având termenul limită pentru depunerea ofertelor (conform Anunţul de participare nr. 145100, publicat în SEAP în data de 20.07.2013), 12.09.2013, ora 16.00, s-au făcut următoarele corecturi în anunţul original:

1. La Secţiunea IV: Pocedura, pct. IV.3.3) „Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2013 ora 15:59”, se modifică astfel:

Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 ora 15:59”;

2. La Secţiunea IV: Procedura, pct.IV.3.4) „Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 12.09.2013 ora 16:00”, se modifică astfel:

Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.10.2013 ora 16:00”;

3. La Secţiunea IV: Procedura, pct.IV.3.8 „Condiţii de deschidere a ofertelor. Data: 13.09.2013 ora 10:00”, se modifică astfel:

 „Condiţii de deschidere a ofertelor. Data: 30.10.2013 ora 10:00”.

Reamintim că proiectul de proiectare și execuție lucrări al autostrăzii Sebeş – Turda este estimat la valoarea de peste 2,48 miliarde lei fără TVA.

Data inițială pentru firmele interesate de lucrările de proiectare și execuție la autostrada Sebeș – Turda a fost 12 septembrie, iar ulterior de 1 octombrie, o nouă dată anunţată fiind 9 octombrie şi apoi 16 octombrie. Noul termen din 28 octombrie reprezintă a cincea amânare pentru depunerea ofertelor.

Pentru cei 70 de kilometri, cele patru loturi sunt:

Lotul 1 – de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (17 km, km 0+000 – km 17+000) – 57,028 milioane de lei

Lotul 2 – de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (24,25 km – km 17+000 – km 41+250) – 66,913 milioane de lei

Lotul 3 – de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (12,45 km – km 41+250 – km 53+700) – 48,372 milioane de lei

Lotul 4 – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (16,3 km – km 53+700 – km 70+000) – 53,248 milioane de lei.

Pentru a putea participa la licitație, firmele trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globale pentru anii 2010, 2011 și 2012 de minim 565.000.000 lei pentru lotul 1, 660.000.000 lei pentru lotul 2, 480.000.000 lei pentru lotul 3 și 525.000.000 lei pentru lotul 4. De asemenea, aceștia trebuie să dețină, pentru fiecare lot în parte, 1 stație asfalt, laborator autorizat pentru lucrările de drumuri, 30 de autobasculante, 3 excavatoare, 1 repartizator asfalt și 3 compactoare asfalt.

Proiectul este finanţat 85% din Fondul de Coeziune şi 15% din bugetul de stat. Contractul va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pe criteriul preţului cel mai scăzut.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. fane

    sâmbătă, 12.10.2013 at 08:21

    trebuie sa plece toti,in frunte cu directorul si adusi oameni noi din afara sistemului

    • Pipo

      sâmbătă, 12.10.2013 at 12:49

      Mai, nea Fane tu nu sti ca nu exista oameni din afara sistemului ? Si aia pe care crezi tu ca sunt din afara sistemului sunt tot din sistem, dar acoperiti. Mai sapa, nu lua de la suprafata.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate