Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

ANAF scoate la licitație mașini confiscate. Pe listă, Porsche, BMW, Mercedes și Volkswagen. Licitațiile din ianuarie


Publicat

masini

ANAF scoate la licitație mașini intrate în proprietatea statului în urma unor confiscări sau executări silite, cu preţuri accesibile pentru toată lumea. Vânzarea este directă sau prin licitație, așa cum procedează de obicei ANAF.

Autoturismele sunt vândute de Administrația Județeană a Finanțelor Publice din mai multe județe din țară.

LICITAȚII ANAF AUTOTURISME

Licitații valabile în luna ianuarie:

AJFP Brașov

  • Renault Megane, an fabricație 2004, culoare gri – preț de pornire licitație: 5.811 lei (fără TVA)
  • Autoutilitară Mercedes Benz Sprinter 311 CDI, an fabricație 2000, culoare alb – preț de pornire licitație: 7.585 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 22 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 21 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0368.443050.

AJFP Alba

  • Autoturism marca GWM Hover, an fabricatie 2006, combustibil benzină – preț de pornire licitație: 23.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autovehicul special blindat marca Volkswagen Transporter, an fabricație 2003 – preț de pornire licitație: 15.520 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volvo, an fabricație 2004 – preț de pornire licitație: 9.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volvo, an fabricație 2002 – preț de pornire licitație: 14.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volvo, an fabricație 2007 – preț de pornire licitație: 18.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism Land Rover, an fabricație 2001 – preț de pornire licitație: 36.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volvo, an fabricație 2001 – preț de pornire licitație: 13.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Ford Mondeo, an fabricație 2002 – preț de pornire licitație: 18.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Renault, an fabricație 2003 – preț de pornire licitație: 17.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volkswagen, an fabricatie 2001 – preț de pornire licitație: 20.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Seat Ibiza, an fabricație 2001 – preț de pornire licitație: 5.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca BMW, an fabricație 2005 – preț de pornire licitație: 16.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Ford, an fabricație 2005 – preț de pornire licitație: 20.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volvo, an fabricație 1999 – preț de pornire licitație: 17.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Volvo, an fabricație 1997 – preț de pornire licitație: 16.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism Volkswagen, an fabricație 2000 – preț de pornire licitație: 18.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Audi, an fabricație 1998 – preț de pornire licitație: 7.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Mercedes Benz, an fabricație 2001 – preț de pornire licitație: 35.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Opel, an fabricație 2007 – preț de pornire licitație: 8.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Audi, an fabricație 1995 – preț de pornire licitație: 17.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Audi, an fabricație 1995 – preț de pornire licitație: 7.000 lei (cu TVA 19%)
  • Autoturism marca Opel, an fabricație 1992 – preț de pornire licitație: 20.000 lei (cu TVA 19%)

Licitația va avea loc în data de 17 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 16 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0258.812011, int. 139.

  • Mercedes Benz Sprinter – preț de pornire licitație: 31.997 lei (fără TVA)
  • Volkswagen Caddy – preț de pornire licitație: 4.011 lei (fără TVA)
  • BMW X5 – preț de pornire licitație: 28.965 lei (fără TVA)
  • ATV Outlander 800 – preț de pornire licitație: 20.150 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 15 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 14 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0258.812011, int. 139.

AJFP Sibiu

  • Autoturism marca Dacia Logan, an fabricație 2005, culoare albastru, benzină – preț de pornire licitație: 6.846 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 16 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 15 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0369.800308.

AJFP Harghita

  • Autoutilitară Volkswagen Transporter, an fabricației 1997, cu un grad de uzură avansat – preț de pornire licitație: 4.790 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 16 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 15 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0266.207819, int. 2036.

AJFP Covasna

  • Autoturism Renault Twingo, an fabricație 1996, prezintă defecțiuni la sistemul de frânare și direcție – preț de pornire licitație: 2.121 lei (fără TVA)
  • Autoutilitară Mercedes Vito, an fabricație 2003, mijloc de transport într-o stare de degradare fizică avansată – preț de pornire licitație: 3.991 lei (fără TVA)
  • Autoturism Chevrolet Kalos, an fabricație 2006, sursa de energie benzină+GPL – preț de pornire licitație: 4.458 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 22 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 21 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0267.352566.

AJFP Cluj

  • Motocicletă Suzuki VS 800 – preț de pornire licitație: 9.600 lei (fără TVA)
  • Autoturism Daewoo Matiz – preț de pornire licitație: 1.725 lei (fără TVA)
  • Autoturism Porsche Cayenne – preț de pornire licitație: 15.675 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 21 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 17 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0264.591670, int.
142.

  • Autoutilitară marca DAF, Model XF95, an fabricație 2005, 12.580 cmc, motorină – preț de pornire licitație: 55.100 lei (fără TVA)
  • Autoutilitară basculantă, Iveco, model Trakker, an fabricație 2007, 12.882 cmc, motorină – preț de pornire licitație: 172.300 lei (fără TVA)

Licitația va avea loc în data de 22 ianuarie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 18 ianuarie. Informații suplimentare la telefon 0264.591670, int.
146.

Foto: arhivă

sursa: anaf.ro



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. Vasile

    duminică, 13.01.2019 at 10:51

    Un Porsche e mai ieftin ca un Audi din 1995. Preturile sunt cu mult peste valoarea de piata.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Gazele nu se vor scumpi pentru consumatorii casnici, la iarnă. Concluziile unui studiu realizat de o asociație de profil

Publicat

gaz, aragaz

Preţul gazelor în această iarnă va fi similar cu cel din iarna precedentă pentru majoritatea consumatorilor casnici, iar România va putea acoperi consumul din producţia internă proprie, potrivit unui comunicat al Asociaţiei Energia Inteligentă.

„Piaţa de gaze naturale trece printr-o transformare puternică, care va continua şi în perioada următoare. Vom asista la creşteri ale preţului gazului marfă faţă de preţurile actuale, fără ca această creştere să fie resimţită de majoritatea consumatorilor casnici de gaze. Nu vor fi probleme în asigurarea cu gaze a consumatorilor datorită cantităţilor mari de gaze din depozitele de înmagazinare şi a dezvoltării infrastructurii de transport gaze”, potrivit asociaţiei.

Prognozele meteorologice pentru Europa Centrală şi de Est pentru iarna 2020/2021 arată o iarnă blândă cu episoade severe de frig şi viscol, astfel încât cererea de gaze în această regiune se va situa probabil la nivelul cererii din ultimii ani. Evoluţia preţului gazelor în regiune va urma un uşor trend ascendent, odată cu creşterea cererii, însă, cel mai probabil preţul mediu al gazelor în lunile de iarnă nu va depăşi 14 -15 euro/MWh (68 – 72,75 lei/MWh).

România se înscrie în acelaşi scenariu, arată un studiu realizat Asociaţia Energia Inteligentă, astfel că preţul gazelor naturale pentru iarna 2020 / 2021 va fi similar cu cel din iarna precedentă.

„Pentru consumatorul final de gaze din sectorul casnic, nu întrevăd schimbări semnificative la nivelul preţului pe care acesta o să-l plătească. Preţul gazelor va fi la un nivel aproape identic pentru majoritatea consumatorilor casnici cu cel plătit în iarna 2019/2020”, a declarat Dumitru Chisăliţă, preşedintele Asociaţiei Energia Inteligentă.

Cu o prognoză meteorologică de iarnă uşoară, dar cu episoade de frig şi viscol, ţara noastră va înregistra probabil un consum similar ultimelor ierni, cu maxime de consum în zilele friguroase.

Cantitatea mare de gaze depozitate în depozitele din România (peste 90% din capacitatea depozitelor), temperaturile ridicate prognozate pentru lunile octombrie şi noiembrie 2020, dar şi costurile ridicate ale gazelor din depozite, probabil vor duce la deschiderea depozitelor abia către luna decembrie 2020, ceea ce va face ca disponibilul de gaze din înmagazinare la nivelul lunilor ianuarie şi februarie 2021 (lunile cu consumurile cele mai mari la nivel zilnic) să fie la un nivel de 25-30 milioane mc/zi.

Acest lucru va permite teoretic acoperirea consumului de gaze al României exclusive din intern, în majoritatea zilelor de iarnă. În zilele cu temperaturi foarte scăzute (dacă numărul consecutiv al acestora nu va depăşi şapte zile), România va avea nevoie de 5-15 milioane mc/zi gaze din import, gaze care nu ar trebui să fie (exceptând accidentele) o problemă în a fi achiziţionate din import având în vedere preţul comparativ al gazelor din import cu preţul din România, dar şi importantele modificări în infrastructura românească care vor asigura curgerea mai rapidă a gazelor din Ungaria către principala zonă de consum din România, Bucureşti – Ploieşti, urmare a staţiilor de comprimare montate în sistemul românesc de transport şi a construcţiei BRUA.

Este posibil ca alte zone ale României să aibă de suferit datorită configuraţiei actuale a sistemului de transport, se menţionează în comunicat.

Evoluţia preţului marfă al gazelor naturale în România (exclusiv servicii) va urma un trend ascendent în lunile următoare putând atinge un preţ maxim de 81,65 lei/MWh în iarna 2020/2021. Această previzionare nu ia însă în calcul scenariul întreruperii activităţilor economice cu scopul de a opri răspândirea virusului SARC-COV-2.

„În această analiză nu am luat în calcul scenariul (posibil, în opinia mea) de oprire a activităţilor datorită Crizei Valului II Covid, aspect care va determina scăderi ale cererii de energie şi va genera o ofertă mai ridicată decât cererea cu diminuare preţului la gaze marfă”, a explicat Chisăliţă.

În ultimele luni, piaţa de gaze naturale a prezentat o evoluţie atipică, cauzată de multiplele modificări legislative, supraoferta de gaze datorată iernii blânde 2019/2020 şi cantităţile mari de gaze depozitate anterior datei de 31 decembrie 2019, ca urmare a pericolului existent la acel moment de oprire a gazelor prin Ucraina, la care se adaugă pentru iarna 2020/2021 importantele modificări ale capacităţilor de transport prin finalizarea noilor rute de transport şi permisivitatea creşterii şi diversificării cantităţilor de gaze în Europa Centrală şi de Est (Turkish Stream, TAP, TANAP, LNG etc.).

Asociaţia Energia Inteligentă reuneşte profesionişti din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale, care militează pentru un preţ corect al gazelor naturale şi pentru creşterea transparenţei în piaţa de energie din România.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat ALDE Alba: Repornim lucrurile la Câmpeni! Schimbăm fața Apusenilor!

Publicat

Fără doar și poate Orașul CÂMPENI este și trebuie să fie stema APUSENILOR! De la istorie la frumusețea locurilor, CÂMPENIUL va deveni un pol al turismului local și vom pune zona noastră pe harta turistică a județului Alba.

Nu suntem noi cei în măsură să judecăm câte și ce s-a realizat în ultima perioadă în zona munților Apuseni, însă un lucru este cert: CÂMPENI va da tonul revitalizării întregii zone și de noi va depinde să salvăm de la depopulare întregul areal geografic.

Împreună cu echipa de consilieri locali și județeni ai ALDE, vom crea o administrație cu viziune și vom reuși să repornim motoarele și în zona noastră.

PRIORITATEA NOASTRĂ cea mai mare va fi ATRAGEREA FONDURILOR EUROPENE! Toți vorbesc, însă prea puțini sunt cei care știu să o facă.

Avem nevoie de doar 4 ani pentru a dovedi că putem realiza:

  1. Rețea de gaze naturale prin fonduri europene și sprijin guvernamental direct asumat (fostul ministru al Economiei Anton Anton (membru ALDE) deja și-a declarat sprijinul și consultanța pentru zona Câmpeni)
  2. Birou pentru consultanță și întocmire documentație APIA și programul național instalarea tânărului fermier!
  3. Bază de agrement cu ștrand, terenuri de fotbal și tenis, piste de biciclete
  4. Consultanță și sprijin pentru înființarea de mici afaceri în agroturism, servicii sau zootehnie
  5. Consultanță gratuită pentru înființarea fabricilor de procesare a laptelui și a fructelor de pădure, conserve, dulceață și siropuri BIO montane
  6. Modernizarea și izolarea blocurilor din Câmpeni prin fonduri europene
  7. Construcția și amenajarea de magazii pentru depozitarea lemnului necesar încălzirii apartamentelor
  8. PRIORITATEA IN ACHIZITIOANREA LEMNULUI LA UN PRET PREFERENTIAL CA OAMENI AI LOCULUI, prin aplicarea prevederilor Legii Muntelui
  9. INTABULAREA tuturor terenurilor și pășunilor montane, a terenurilor agricole și a celor pentru care se cere subvenție APIA. GRATUIT printr-un birou specializat în cadrul primăriei.

 

Pentru a duce la îndeplinire ceea ce v-am propus, avem nevoie de ÎNCREDEREA ȘI VOTUL DUMNEAVOASTRĂ! ÎMPREUNĂ putem avea o comunitate cu ADEVĂRAT EUROPEANĂ!

Ioan LAZĂR , PREȘEDINTE CJ ALBA

Maria-Elena OPREA, Candidat ALDE Candidat ALDE, PRIMAR Orașul CÂMPENI

Comandat de Partidul Alianța Liberalilor și Democraților- Organizația Județeană Alba, cod mandatar 21200063

Executat de SC INDEPENDENT SRL – portal: https://alba24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat Horațiu Florea, PRO România: Județul Alba are nevoie de o clinică de pediatrie. E una dintre prioritățile mele

Publicat

Investițiile în sănătate reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte din programul pe care îl propun cetățenilor din postura de candidat la Președinția Consiliului Județean Alba. Am văzut că, în ultimii ani, au fost făcute demersuri în acest sens dar acestea nu sunt suficiente în raport cu nevoile pacienților .

O situație aparte e reprezentată de lipsa unei clinici de pediatrie, în care să fie tratați copiii din județ care se confruntă cu probleme de sănătate. Cea mai potrivită locație pentru acest obiectiv ar fi Alba Iulia și sunt convins că se pot găsi finanțări pentru a duce la bun sfârșit acest proiect atât de important.

De asemenea, printr-o colaborare eficientă între Consiliul Județean și Primăria Municipiului, se pot identifica măsuri de sprijin pentru atragerea personalului medical care ar lucra într-o astfel de clinică. Mă refer, spre exemplu, la medici care pot opta să vină din alte zone pentru a lucra aici.

Am discutat acest subiect și cu colegul meu, cunoscutul doctor Mircea Frențiu, care mi-a confirmat că o astfel de clinică este mai mult decât utilă. Expertiza domniei sale în ceea ce înseamnă lucrul cu pacienții dar și experiența sa în management sanitar sunt garanții că acest proiect poate fi înfăptuit, spre binele copiilor pe care nu îi dorim altfel decât sănătosi.

COMANDAT DE PRO ROMÂNIA FILIALA ALBA

PUBLICAT / EXECUTAT DE SC INDEPENDENT SRL – portal: https://alba24.ro

CUI MANDATAR FINANCIAR COORDONATOR 21200010

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Ministrul Nelu Tătaru în vizită la viitorul Spital Regional din Cluj, care va deservi și județul Alba

Publicat

Aflat marți, 22 septembrie, într-o vizită de lucru la Cluj Napoca, Ministrul Sănătății, Nelu Tătaru a vizitat alături de Ludovic Orban, amplasamentul viitorului Spital Regional de Urgență Cluj, care va deservi și cetățenii județului Alba. 

Valoarea investiției se ridică la 47 milioane de euro, bani din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR).

”Ne aflăm în acest moment la verificarea documentației unice pentru achiziții europene. Spitalul Regional de Urgență Cluj este un spital cu o suprafață de 151,891 mp, iar amprenta clădirii la sol de 27.340 mp. Este un spital care va deservi toată patologia, un spital cu 844 de paturi din care 744 de paturi de spitalizare pentru îngrijiri acute și 105 paturi pentru situații critice.

Tot în acest spital vom regăsi 60 de paturi pentru UPU, 70 cabinete pentru ambulatoriu, 15 cabinete și paturi pentru spitalzare zi. Acest spital va avea parter, subsol și cinci etaje. La parter și etajul 1 investigații si ambulatoriu, dar și activitate didactică”, a declarat Nelu Tătaru.

CITEȘTE ȘI: Spitalul Regional din Cluj: Finanțare de 47 milioane euro, aprobată de Comisia Europeană. Proiectul a fost amânat mai mulți ani

La începutul lunii iulie, Comisia Europeană a aprobat finanțarea viitoarei unități medicale.

Potrivit proiectului, Spitalul Regional Cluj (cea mai mare investiție realizată cu fonduri europene care se realizează în regiunea Ardealului) va fi construit în cartierul comuna Florești, cu o durată de implementare de 107 luni, se va constitui într-un complex de construcții cu 7 etaje (inclusiv subsolul, parterul și 5 etaje superioare) și va avea 849 de paturi din care 744 de paturi de spitalizare pentru îngrijiri acute care vor fi împărțite între specialitățile chirurgicale și medicale incluse în cele 6 centre.

Vor exista și 105 paturi pentru îngrijiri critice în spital (UTI, USTAC, UTI pentru arși). Toate secțiile vor include UTI/USTAC și o secție de arși.

Unitatea sanitară va deține 19 săli de operație.

Spitalul va fi construit în jurul unui concept organizațional de specialități medicale grupate în centre. Modelul de funcţionare se bazează pe compartimentele/centrele clinice care cuprind grupuri compatibile de pacienți și specialități medicale, reflectând necesitatea unei relații de lucru strânse în furnizarea asistenței acute și de urgență secundară și terțiară:

Centru pentru cap și gât, cuprinzând specialități de neurologie, neurochirurgie, oftalmologie, ORL, chirurgie maxilo-facială;

Centru toracic, cuprinzând pneumologie, cardiologie, chirurgie toracică, chirurgie cardio-vasculară;

Centru abdominal, cuprinzând gastroenterologie, nefrologie, urologie, chirurgie generală;

Centru pentru articulaţii, coloană vertebrală și traumă, cuprinzând ortopedie & traumatologie, chirurgie plastică, arsuri, chirurgie vasculară;

Centru de medicină internă, cuprinzând dermatologie, medicină internă, reumatologie, boli metabolice și endocrinologie, imunologie, hematologie, terapie intensivă;

• Centru pentru mamă și copil, cuprinzând ginecologie, obstetrică, pediatrie și chirurgie pediatrică, neonatologie.

Obiectivul va beneficia de un heliport și de o parcare subterană independentă (cu două etaje), care adaugă un subsol suplimentar la întreaga construcție. Suprafața totală construită a spitalului va fi de aproximativ 151,891 mp, iar amprenta clădirii este de 27.340 mp.

Investiția totală este estimată la 500 milioane euro.

Proiectul ar urma să devină operațional din 2026.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate