Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la Primăria Alba Iulia în mandatul lui Gabriel Pleșa. Ce salarii încasează bugetarii care lucrează în proiecte europene

Publicat

La doar o lună de la preluarea conducerii Primăriei Alba Iulia de către Gabriel Pleșa, în instituție începeau deja angajările.

Mai exact, pe lângă cele 750 de posturi de bugetari ocupate în perioada fostului primar Mircea Hava, în doar patru luni, octombrie 2020 – ianuarie 2021, încă 31 au fost scoase la concurs. 

Dintre acestea, 14 au fost deja ocupate, mare parte dintre ele fiind pe proiecte europene, finanțate din fonduri nerambursabile, iar salariile de bază ajung și la 3.700 de lei, de exemplu, pentru un coordonator de proiect care este nevoit să muncească 2 ore pe zi, potrivit contractului. 

Noul primar Gabriel Pleșa nu i-a uitat pe cei care au lucrat în campania electorală a USR PLUS, iar câțiva dintre aceștia au devenit favoriți la angajarea în instituție.

Printre numele noi în primărie se află Flaviu Buta, Bogdan Dogar sau Maria Buda, angajați la cabinetul primarului.

Chiar dacă în instituție se desfășoară un audit extern în valoare de 25.000 de euro, cerut din cauza faptului că sunt prea mulți angajați în primărie, în următoarele trei luni, mai multe posturi vor fi scoase la concurs.

CITEȘTE ȘI: LISTA SPORURILOR pe care le primesc bugetarii. De la spor pentru periculozitate, munca în ture sau consemn la domiciliu

Mai mult de atât, o parte dintre actualii angajați ai primăriei în ultimele 4 luni au fost cooptați și în diferite proiecte cu finanțare europeană.

Am cerut Primăriei Alba Iulia toate angajările făcute în ultimele patru luni în cadrul instituției, dar și în proiectele desfășurate.

Angajări pe proiecte din fonduri europene, în ultimele patru luni. Ce salarii câștigă angajații

Angajările făcute pe proiecte din fonduri europene au fost făcute pe perioadă determinată, au transmis reprezentații primăriei.

Spre exemplu, un manager într-un proiect privind lupta împotriva discriminării romilor câștigă pe lună 3.700 de lei, pentru 2 ore de muncă pe zi, potrivit reprezentanților Primăriei Alba Iulia.

”Urban Logistics as an On Demand Service”

Liviu Stanciu a fost angajat manager proiect, pe o perioadă de 2 ani, 10 luni și 5 zile. Pe proiect lucrează o oră pe zi, cu un salariu brut de 1.900 de lei pe lună, adică 103,65 lei pe oră.

Asistent manager proiect a fost numită Ioana Baba, tot pe 2 ani, 10 luni și 5 zile, o oră pe zi, tot cu un salariu de 1.900 de lei, 103,65 lei pe oră.

”Find Your Greatness – Europe`s First Strategic Brand Building Program for Smart Cities”

Constantin Inel a fost numit manager comunicare și PR pe perioadă determinată de un 1 an, 9 luni și 16 zile și câștigă un salariu brut de 3.419 lei adică 81,40 lei pe oră pentru 2 ore pe zi.

”Municipiul Alba Iulia – Administrație inteligentă”

Ioana Maria Cioloca a fost numită manager proiect pe perioadă determinată de 6 luni și 6 zile, 2 ore pe zi, cu un salariu de 3.570 de lei pe lună, adică 85 de lei pe oră, iar Claudia Olimpia Moisă, expert extern elaborare SIDU, pe o perioadă de 2 luni și 17 zile, o oră de lucru pe zi, cu un salariu de 2.940 de lei, 140 de lei pe oră.

„Empowering Territorial Food Corridors within the European Union – FOOD CORRIDORS”

Tudor Iulian Drâmbărean a fost numit manager proiect pentru 20 de luni și 6 zile și câștigă, pentru 2 ore de muncă pe zi, 2.395 de lei adică 59,88 de lei pe oră.

„IRIS – Integration of Roma Through Innovative Skills”

Aurora Gianina Chirilă a fost numită pe 16 luni responsabil de promovare proiect, cu un timp parțial de 2 ore de lucru pe zi și un salariu de 3.700 de lei, mai exact 86,12 lei pe oră.

Responsabile de recrutare sunt Iulia Maria Almășan și Mihaela Nicoleta Crișan, angajate pe 16 luni, cu un timp parțial de 2 ore de lucru pe zi și un salariu de 3.700 de lei, mai exact 86,12 lei pe oră.

Coordonator îmbunătățire condiții de locuire în cadrul proiectului este Marius Daniel Nistor, cu un timp parțial de lucru de 2 ore și un salariu de 3.700 de lei, mai exact 86,12 lei pe oră.

Pe postul coordonator activitate voluntariat a fost angajată Roxana Ioana Vlas, pe o perioadă de 16 luni cu un salariu de 1.800 de lei adică 83,76 lei pe oră și un timp parțial de lucru de o oră pe zi.

Ce posturi au fost scoase la concurs în perioada octombrie 2020 – ianuarie 2021 și ce selecții sunt în derulare

Compartimentul Încasări Impozite și Taxe Locale

  • inspector – procedură în derulare

Serviciul Resurse Umane-Administrativ – Biroul Administrativ

  • 2 îngrijitori – procedura în derulare
  • 2 posturi, funcţii contractuale de execuție, pe perioadă nedeterminată – mașinist la mașini pentru teresamente – procedură finalizată -Constantin Petruța și Ovidiu-Andrei Onea

Compartiment Zone de Agrement și toalete publice

  • 3 îngrijitori – procedura în derulare

Direcția Urbanism, Amenajarea Teritoriului

  • arhitect – procedura în derulare
  • două posturi de consilieri – procedură în derulare

Biroul Urmărire financiară, executare contracte, pieţe, târguri – Compartimentul păşuni, păduri, parc dendrologic

  • consilier – procedura în derulare

Compartimentul Centrul de Resurse ”Academia Doamnelor”

  • doi consilieri – deja au fost angajați

Direcția Tehnică, Dezvoltare

  • director executiv – procedură în derulare

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Municipiul Alba Iulia

  • un post, funcţie contractuală de conducere, pe perioadă nedeterminată – şef centru – procedură finalizată – post vacant

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor

  • un post, funcţie publică de execuție, pe perioadă determinată până la revenirea titularului postului – consilier – procedură finalizată – vacant
  • un post, funcţie publică de execuție, pe perioadă nedeterminată – consilier – procedură în derulare

Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat – Compartimentul Administrare Parcări

  • două posturi de inspector și consilier – procedura în derulare

+ posturile de pe proiecte europene enumerate mai sus. 

Ce posturi va mai scoate primăria la concurs, în următoarele trei luni

Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia

Direcția Venituri – Birou Constatare, Impunere Persoane Fizice

  • trei posturi de consilieri
  • un post de consilier

Compartiment Registratură și Arhivă

  • două posturi de consilier debutant

Direcția Urbanism, Amenajarea Teritoriului – Serviciul Autorizări:

  • două posturi de consilier

Direcția Poliția Locală – Biroul Disciplina în Construcții și Afișaj Stradal

  • un post de polițist local

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. pilu

    marți, 09.02.2021 at 19:52

    Pai a trecut cam multa vreme de cand au castigat USR-istii, si acum se deruleaza angajarea celor de pe fituicile primite de la partid.
    Auzi acolo : politist angajat la disciplina in constructii. Pai ori e politist ori specialist in constructii. Dar cel mai mult conteaza sa fi lipitor de afise, adica specialist de inalta clasa in toate(ca pe vremea lui Ceasca ).Acolo nu se cere scoala.

  2. dolfi

    marți, 09.02.2021 at 21:44

    Daca-i verifici bine la neamuri, toti cei amintiti au musca pe căciulă…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

CFR Călători: pot fi cumpărate bilete online până în momentul plecării pentru o parte din cursele InterRegio, Regio, Expres. LISTA

Publicat

CFR Călători anunță că a extins sistemul de vânzare bilete online, până în momentul plecării trenului. Facilitatea este valabilă pentru aproximativ 440 de trenuri.

Se pot cumpăra bilete online până la ora plecării trenului pentru 75% din trenurile InterRegio, pentru 65% din trenurile Regio Expres și pentru 32% din trenurile Regio, a anunțat compania.

În aplicaţiile online ale CFR Călători, serviciul „Bilete online până la plecare” este marcat cu o pictogramă dedicată cu simbolul “0m”.

Serviciul “Bilete online până la plecare” este disponibil deja pentru călătoria cu vagoane cușetă/dormit, precum și pentru trenurile de pe ruta Bucureşti Nord – Aeroport Henri Coandă, Brașov – Constanța etc.

Vezi LISTA completă a trenurilor cu bilete ce pot fi cumpărate online până în momentul plecării AICI.

La cumpărarea biletelor online atât direct din pagina web www.cfrcalatori.ro, cât și din aplicația mobilă “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” (disponibilă în Google Play, App Store și Huawei AppGallery), CFR Călători aplică o reducere de 5% din tariful de transport.

Recomandări pentru călători

”Pentru a avea o predictibilitate a cererii de transport și pentru a ne putea adapta cât mai bine capacitatea de transport la fluxul de călători prognozat, CFR Călători recomandă pasagerilor planificarea din timp a călătoriei, inclusiv cumpărarea legitimaţiilor de călătorie. Biletele pot fi achiziţionate în trafic intern cu o anticipație de maxim 30 zile.

Înainte de efectuarea călătoriei, recomandăm călătorilor să se asigure că au bilet de călătorie, pentru evitarea taxării suplimentare în tren, corespunzătoare rangului de tren și zonei kilometrice și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare”, precizează CFR Călători.

Informații actualizate despre circulația trenurilor sunt disponibile la:

  • 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
  • numerele de telefon de la gările CFR sunt publicate pe cfrcalatori.rola secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
  • în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), introduceţi numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Obtineţi informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
  • pe site-ul administratorului infrastructurii cfr.rosunt funcționale și actualizate permanent camerele web http://cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/4023-camere-web-2 din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
  • pe site-ul pe cfrcalatori.ro, în modulul Mers tren trafic intern.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DOCUMENT: barajele din țară vor fi verificate în regim de urgență. Măsuri CNSU după incidentul de la Tăul Mare – Roșia Montană

Publicat

În urma avariei de la lacul Taul Mare, Roșia Montană, Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU) a dispus verificări tehnice a calității construcției și siguranței exploatării la barajele aflate pe teritoriul României.

CNSU a fost convocat luni, de premier, ”în contextul incidentului petrecut în data de 1 octombrie, la barajul lacului de acumulare Tăul Mare din județul Alba, care a impus adoptarea urgentă a unor acțiuni de răspuns, inclusiv evacuarea preventivă a locuitorilor din localitatea Roșia Montană”, a anunțat Guvernul.

Vezi și Operațiunile de la barajul lacului Tăul Mare, Roșia Montană: cât a scăzut nivelul apei și ce au descoperit specialiștii

”În scopul preîntâmpinării unor evenimente asemănătoare care ar putea avea consecințe negative la nivelul comunităților, este necesară o evaluare actualizată, la nivel național, a calității construcției și siguranței în exploatare a barajelor”, se arată în hotărâre.

HOTĂRÂREA nr. 42 din 03.10.2022 a CNSU – măsuri

Art. 1 – (1) Se desemnează Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, prin Administrația Națională Apele Romane și Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației prin Inspectoratul de Stat în Construcții, să efectueze, în regim de urgență, controale/verificări de specialitate privind calitatea construcției și siguranței în exploatare a barajelor, din aria de competență.

(2) Acțiunile de control/verificare se desfășoară la barajele încadrate în categoriile C și D, indiferent de deținător.

(3) Controalele/verificările menționate la alin. (1) urmăresc, dar fără a se limita la acestea, performanța privind calitatea în construcții, evaluarea stării de siguranță în exploatare, comportarea obiectivelor, starea de uzură, existența și funcționalitatea aparaturii de monitorizare, control și avertizare, precum și riscurile la care sunt expuse.

(4) Autoritățile publice menționate la alin. (1) pot coopta specialiști care să facă parte din comisiile de control/verificare din cadrul altor instituții sau organizații publice sau private ce dețin competență și atribuții în domeniul menționat la alin. (1).

(5) Autoritățile publice prevăzute la alin. (1) întocmesc un raport, care cuprinde starea de fapt, concluziile verificărilor, precum și recomandările necesare.

Art. 2 – Controalele/verificările menționate la alin. (1) se realizează până cel târziu la data de 20 noiembrie 2022.

Art. 3 – În termen de 10 zile de la emiterea prezentei hotărâri, instituțiile centrale sau organizațiile publice precum și cele de la nivelul unităților administrative teritoriale, pun la dispoziția Departamentului pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne listele nominale ale barajelor încadrate în categoriile C și D, aflate în administrare.

Art. 3 – Instituțiile publice centrale desemnate la art. 1 alin. (1) transmit Departamentului pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, centralizat, rezultatele controalelor/verificărilor, la adresa de poștă electronică dsu@mai.gov.ro.

Art. 4 – Departamentul pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne colectează datele și rezultatele centralizate ale controalelor/verificărilor și le prezintă Comitetului Național pentru Situații de Urgență, pentru analiză și decizie.

Art. 5 – Prezenta hotărâre se comunică tuturor componentelor Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență pentru punere în aplicare prin ordine/dispoziții sau alte acte administrative.

AICI hotărârea CNSU integral.

Toate informațiile despre ce s-a întâmplat la Roția Montană, aici: VIDEO: Filmul COMPLET al intervenției de la Roșia Montană. Imagini de la locul incidentului: cum au acționat autoritățile

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Operațiunile de la barajul lacului Tăul Mare, Roșia Montană: cât a scăzut nivelul apei și ce au descoperit specialiștii

Publicat

ISU Alba a transmis, luni seara, noi detalii despre intervenția de la barajul lacului de acumulare piscicolă Tăul Mare – Roșia Montană, unde a fost semnalată o fisură, în weekend. Continuă operațiunile cu motopompe, pentru scăderea nivelului apei din lac, utilajele urmând să fie mutate spre mijlocul locației, pe o rampă.

Până luni seara, nivelul apei a scăzut cu aproape un metru.

Toate informațiile despre ce s-a întâmplat la Roția Montană, aici: VIDEO: Filmul COMPLET al intervenției de la Roșia Montană. Imagini de la locul incidentului: cum au acționat autoritățile

Specialiștii de la Administrarea Apelor au făcut măsurători la baraj și au verificat adâncimea apei cu sonar. Au descoperit o colmatare pe șase dintre cei 18 metri înălțime din zona turnului de manevră.

Vezi și DOCUMENT: barajele din țară vor fi verificate în regim de urgență. Măsuri CNSU după incidentul de la Tăul Mare – Roșia Montană

Au fost formate echipe de informare a populației; s-au autoevacuat 158 dintre cei 268 de localnici din zona de risc.

UPDATE, ora 21.30: ISU Alba a anunțat că se acționează cu 4 motopompe de mare capacitate. În funcție de situația din aval si posibilitatea văii de scurgere, se vor lua și alte decizii.

 

Informarea ISU Alba:

”Se continuă refularea apei din lacul de acumulare piscicolă cu 3 motopompe de mare capacitate, 1 motopompă fiind pregătită să intervină în rezerva operativă, iar 2 motopompe vor interveni la nevoie pentru evacuarea apei din zona îngustă a albiei pe raza localității Roșia Montană (zona locuită).

Cota apei în lacul de acumulare a scăzut cu 97 cm (față de cea înregistrată la începutul evacuării apei cu motopompe) conform măsurătorilor efectuate la ora 18.30 de reprezentanții SGA.

În gospodăriile din zona care ar putea fi în pericol de a fi inundată, locuiesc un total de 268 persoane, din care 158 s-au autoevacuat, 105 au refuzat evacuarea și 5 persoane au fost evacuate în spații puse la dispoziție de autoritățile publice (internatul școlar de la liceul din Abrud).

Au fost constituite 4 echipe mixte (ISU, IPJ, IJJ) în vederea informării populației privind importanta evacuării preventive.

CLSU Roșia Montană intervine cu un excavator pentru amenajarea unei rampe în vederea facilitării accesului motopompelor spre profunzimea lacului deoarece, ca urmare a scăderii nivelului apei, nu vor mai putea face absorbție.

Luni s-au efectuat diferite activități în vederea identificării unor soluții cât mai optime și eficiente de organizare a intervenției, astfel:

  • Personal ABA Mureș și SGA Alba (15 persoane) au monitorizat și măsurat nivelul apei din lacul de acumulare Tăul Mare, au monitorizat cursul de apa în aval de baraj, au efectuat măsurători topo atât la corpul barajului cât și la lacul de acumulare, au efectuat măsurători privind rezistivitatea corpului barajului, consistența barajului, s-a verificat cu un sonar adâncimea apei. În urma acestor măsurători se concluzionează faptul că, din cei 18 m înălțime din zona turnului de manevră, circa 6 m sunt colmatați. Marți se vor face măsurători batrimetrice pe chiuveta lacului, pentru a stabili cu certitudine gradul de colmatare și reactualizarea curbelor volumetrice.
  • Personalul Hidroelectrica Sebeș (3 pers cu 1 auto) au verificat integritatea galeriei de golire
  • Personal STPS (1 cadru cu 1 auto) și MAPN (2 cadre) au realizat o recunoaștere pentru a identifica soluții în vederea amplasării motopompelor cât mai aproape de luciul apei.

Forțe și mijloace angrenate:

  • ISU Alba: 13 militari, 2 camioane cu 2 motopompe, 1 microbuz, 2 autoturisme, 1 autospeciale de interventie, 1 barcă BP 4
  • ISU BH – 2 militari, 1 camion, 1 motopompă
  • ISU MS – 3 militari, 1 camion, 1 motopompă
  • ISU HD – 3 militari, 1 camion, 1 motopompă
  • ISU CJ – 3 militari, 1 camion, 1 motopompă
  • IJJ Alba –  4 jandarmi cu 2 auto
  • IPJ Alba – 4 politisti cu 2 auto
  • SGA- 2 persoane cu 2 auto

În ultimele zile, la Stația meteorologică Roșia Montană s-au înregistrat următoarele precipitații:

  • 30 septembrie 2022 ora 6.00 – 01.10.2022 ora 6.00 = 0.4 l/mp
  • 1 octombrie 2022 ora 6.00 – 02.10.2022 ora 6.00 = 17.0 l/mp
  • 2 octombrie 2022 ora 6.00 – 03.10.2022 ora 6.00 = 3.4 l/mp
  • 3 octombrie 2022 ora 6.00 – 03.10.2022 ora 16.00 = 6.4 l/mp”

Operațunea va dura probabil mai multe zile. Pompierii au de scos aproape 270.000 de metri cubi de apă, pentru a goli lacul de tot.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bazinul Olimpic din Alba Iulia, închis pentru agrement, de joi până duminică. Se desfășoară o competiție sportivă

Publicat

Bazinul Olimpic din Alba Iulia va fi închis pentru agrement, în perioada 6-9 octombrie. Se desfășoară o competiție sportivă.

”Începând de joi, 6 octombrie 2022, ora 14.00 și până duminică, 9 octombrie 2022 (inclusiv), Bazinul Olimpic Alba Iulia va fi închis pentru agrement și inițiere înot.

În această perioadă, se desfășoară Turneul internațional de polo pe apă ”Cupa Regelui”, la care participă echipe masculine și feminine din Bulgaria, Moldova, Slovacia și România.

Intrarea este liberă”, a anunțat primăria.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax