Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURI vacante la instituții publice din județul Alba și condiții pentru candidați


Publicat

birou-gol-zile-libere-e1519215884228

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Liceul cu Program Sportiv Alba Iulia

îngrijitor (1 post – normă întreagă)

îngrijitor (0,5 post)

Condiții: apt de muncă; vârsta peste 18 ani; studii medii; vechime minimum 5 ani; curs igienizare valabil.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 iunie 2020, ora 14.00

Concurs: 3 iulie 2020, ora 12.00: proba practică; 7 iulie 2020, ora 15.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului cu Program Sportiv Alba Iulia, str. Ştefan cel Mare nr. 25, judeţul Alba, telefon 0258835346 sau 0258/818.779, fax 0258/832.813, e-mail licsportiv@yahoo.com.

Primăria Oraşului Câmpeni

– șef serviciu – Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat

Condiții: absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licența sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii de licență: economic, tehnic, administrativ, juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 iunie 2020, ora 15:30

Concurs: 8 iulie 2020, ora 10:00: proba scrisă; 10 iulie 2020, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 26.

Școala Gimnazială Vidra

– secretar școală

Condiții: studii superioare în domeniul birotică și secretariat, drept, administrație publică, informatică, cu atestat obligatoriu de competențe de operare pe calculator; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concurs: 3 iulie 2020, ora 10:00: proba scrisă; 3 iulie 2020, ora 13:00: proba practică; 3 iulie 2020, ora 14:00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale Vidra, cu sediul în Vidra, str. Lunca Bisericii nr. 34, județul Alba, telefon 0258.786.583

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

– muncitor necalificat, în cadrul Compartimentului Zone verzi

Condiții: studii generale; fără vechime.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 24 iunie 2020, ora 15.00

Concurs: 2 iulie 2020, ora 10.00: proba practică; 7 iulie 2020, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate – Casa de Sănătate Alba

– director general

Condiții:

– pregătirea profesională și experiența necesară executării operațiunilor specifice postului:

– pregătire de bază: studii universitare de licență absolvite ca diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă (copie legalizată);

– pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/competențe/master/doctorat (dovedite prin acte – copii legalizate);

– vechime în specialitate – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens);

– activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 5 ani;

– candidații vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă;

– candidații vor prezenta un curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată;

– candidații var prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați standardelor de performanță pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale de sănătate;

– să aibă capacitate de exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială);

– să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical de specialitate și act doveditor,

– să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială ca nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au fost amnistiate sau grațiate);

– să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal;

– să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise de autoritatea competentă;

– să aibă calitatea de asigurați m sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 iunie 2020

Concursul programat în 26 iunie 2020, ora 10.00 – proba scrisă a fost amânat.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

AIUD

VIDEO: Șase bărbați din Aiud, Ocna Mureș și Unirea, bănuiți că ar fi sustras peste 1.000 de litri de combustibil, REȚINUȚI

Publicat

În urma perchezițiilor care au avut loc joi, 17 iunie, la persoane bănuite de furt, au fost indisponibilizată cantitatea de 500 de litri de combustibil. Cele 6 persoane, conduse la sediul poliției, au fost reținute și vor fi prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud, pentru dispunerea măsurilor legale.

Potrivit IPJ Alba, la data de 17 iunie 2021, poliţiştii Serviciului de Investigații Criminale din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud, au efectuat 8 percheziţii, toate în județul Alba, la o stație de carburanți și la domiciliile a 6 persoane, angajați ai stației, bănuiți de săvârșirea infracțiunii de furt calificat.

Din cercetări a rezultat că, în perioada 14 – 28 aprilie 2021, angajații unei stații de carburanți, cu complicitatea unor șoferi de camioane care ar fi intrat în stație pentru a alimenta, ar fi sustras peste 1.000 de litri de combustibil pe care, ulterior, l-ar fi depozitat în bidoane și l-ar fi comercializat către diverse persoane.

Cu ocazia perchezițiilor, a fost identificată și indisponibilizată cantitatea de 500 de litri de combustibil, în legătură cu care există suspiciunea că provine din furt.

Cele 6 persoane vizate de anchetă au fost depistate și conduse la sediul poliției.

Față de cei 6 bărbați, cu vârste cuprinse între 19 și 44 de ani, din Aiud, Ocna Mureș și comuna Unirea, a fost luată măsura reținerii, pentru 24 de ore, iar în cursul zilei de azi, 18 iunie, vor fi prezentați Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud, pentru dispunerea măsurilor legale.

Cercetările sunt continuate, pentru stabilirea întregii lor activități infracționale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Dacia schimbă identitatea vizuală. Un nou logo și o nouă emblemă, de anul viitor

Publicat

Dacia, cea mai importantă companie românească, are începând de joi o altă identitate vizuală – o nouă siglă, un nou logotip și o nouă culoare. Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală”, iar noul logo exprimă „simplitate și robustețe”, afirmă compania.

Dacia are și o nouă culoare de brand, respectiv un verde kaki, despre care compania spune că este „o nuanță ce evocă apropierea de natură”.

„Dacia începe un nou capitol în istoria sa cu o identitate vizuală complet redesenată. Ne-am dorit un design simplu, curajos și cu substanță, în linie cu ADN-ul brandului. Descoperă calea către o nouă viziune care aduce o perspectivă contemporană pentru ce înseamnă, de fapt, esențialul: oameni autentici bucurându-se de plăcerile simple împreună cu cei dragi. O călătorie spre redescoperire”, se precizează în descrierea video-ului de prezentare.

Numele „Dacia” pe viitoarele mașinil ale brandului va fi scris cu un font geometric, similar cu sigla. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.

La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță.

De asemenea, culoarea definitorie a mărcii se schimbă din albastru în verde kaki, pentru a induce ideea că Dacia este apropiată de natură.

Noile elemente vizuale vor apărea pe mașini începând cu anul viitor.

Autoturisme marca „Dacia” sunt produse în România și Maroc, și vândute în toată Europa.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Ghidul consumatorului informat: Electrica Furnizare explică prețurile energiei de la 1 iulie și cum își protejează clienții (P)

Publicat

În contextul în care la 1 iulie 2021 se încheie perioada de aplicare a reducerii comerciale de către furnizorii de energie electrică, în baza recomandărilor cuprinse în Ordinul ANRE nr.5/2021, Electrica Furnizare anunță acordarea unui discount tuturor clienților săi care aleg până la data de 31.08.2021 un produs din piața concurențială. Valoarea discountului acordat pentru perioada 01.07-31.08.2021 este echivalentă cu diferenţa dintre preţul din oferta pentru serviciu universal şi prețul celei mai mici oferte Electrica Furnizare din piaţa liberă, „Stabil 30”, valabile începând cu 1 iulie. Tot ce trebuie să facă un client pentru a beneficia de discount este să își exprime opțiunea, oricând în intervalul menționat, pentru o ofertă concurențială din portofoliul Electrica Furnizare.

Având în vedere dezbaterile publice cu privire la prețul energiei electrice aplicat de la 1 iulie 2021, Electrica Furnizare face precizarea că prețurile de furnizare a energiei electrice pentru clienții casnici sunt stabilite, în prezent, în condițiile pieței libere de energie, la construirea lor contribuind, în principal, prețul la care energia este achiziționată de furnizori de pe piața angro, stabilit în mod liber de producători.

Prețul facturii este format din prețul energiei marfă (aproximativ 47% din valoarea facturii), la care se adaugă tarifele reglementate pentru serviciile de transport, serviciul de sistem, serviciul de distribuție, contravaloarea certificatelor verzi, contribuția pentru cogenerare de înaltă eficiență, TVA și acciza (ce reprezintă aproximativ 53% din valoarea facturii). Costul facturii diferă și în funcție de zona de rețea în care se află clientul final, tarifele fiind aprobate de către ANRE la nivel zonal, în raport direct cu factori precum costurile și investițiile necesare pentru asigurarea serviciilor.

În continuare consumatorii au la dispoziție mai multe modalități de încheiere a contractelor în piața concurențială:

1. Contractarea prin poștă, până la data de 30 iunie: clienții trebuie să știe că în continuare este suficientă transmiterea unui singur formular de selecție ofertă în care și-au exprimat opțiunea pentru un produs din piața concurențială. În situația în care un client completează și transmite mai multe formulare de selecție ofertă, va fi luat în considerare primul dintre acestea. Liberalizarea pieței de energie electrică a generat un volum foarte mare de cereri de contractare, care sunt adresate în ordinea primirii lor, însă este important pentru clienți să știe că prețul de contractare, corespunzător perioadei în care a fost transmis formularul de selecție, se va păstra identic, indiferent de momentul procesării acestuia. Formularul de selecție ofertă conține oferta concurențială cu prețul cel mai mic- „Stabil 30”, oferta concurențială „Electrica 3in1” (care are incluse beneficii din zona asigurărilor) și oferta de Serviciu Universal, clienții fiind informați astfel și cu privire la prețul practicat în cazul în care nu accesează o ofertă din piața concurențială.

2. Semnarea contractului într-un Centru de Relații cu Clienții: clienții ne pot vizita în oricare dintre Centrele noastre de Relații cu Clienții, lista acestora fiind disponibilă pe site-ul https://www.electricafurnizare.ro/, iar acolo sunt preluați de un reprezentant Electrica Furnizare și îndrumați pe parcursul procesului de contractare.

3. Contractarea online: clienții demarează procesul de contractare în cadrul paginii dedicate din site-ul companiei, https://www.electricafurnizare.ro/contract-online/?prod=ee, unde primul pas în procesul de contractare este bifarea uneia dintre opțiunile “Sunt client nou” sau “Sunt client existent”, iar continuarea procesului va reflecta, la nivel de documente solicitate, particularitățile specifice celor două categorii de clienți. În cazul clienților proprii este pusă la dispoziție o procedură simplificată de contractare care implică doar un act oficial, și anume actul de identitate, alături de care trebuie să ofere informații cu privire la codul de client și numărul locului de consum. Pentru consumatorii care doresc să facă parte din portofoliul Electrica Furnizare procesul de contractare, de asemenea simplificat, implică prezentarea actului de identitate, a actului legal de deținere a spațiului pentru care se solicită furnizarea energiei (ori semnarea unei declarații pe propria răspundere) și ultima factură de utilități.

Dacă un client casnic din portofoliul companiei nu încheie un contract pe piața liberă, acesta va beneficia în continuare de furnizarea energiei electrice fără întrerupere, asigurată de Electrica Furnizare, în regim de Serviciu Universal.

Pentru a beneficia de produsele și serviciile Electrica Furnizare din piața concurențială, consumatorii pot studia și alege în continuare oferta potrivită, consultând pagina dedicată liberalizării pieței:

https://www.electricafurnizare.ro/liberalizarea-pietei-de-energie-electrica/

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Școala Generală nr. 4 din Alba Iulia, transformată în creșă. Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, la licitație

Publicat

Primăria Alba Iulia pregătește documentațiile pentru schimbarea destinației Școlii Generale nr. 4 din cartierul Partoș în creșă. 

Primăria Alba Iulia a lansat joi, 17 iunie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru servicii de elaborare a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) pentru obiectivul „Schimb de destinație din Școala Generală nr. 4 în Creșă, inclusiv împrejmuire și amenajări exterioare, str. Liliacului, nr. 8, municipiul Alba Iulia”.

Valoarea totală estimată este de 32.000 de lei, fără TVA. 

Școala Generală nr. 4 este situată în partea de Sud-Vest a municipiului Alba Iulia, pe strada Liliacului, nr. 8. Terenul pe care este construită școala are o suprafață totală de 1.290 mp. Clădirea școlii are are o înălțime de S+P, având o suprafață totală desfășurată de 355 mp.

Citește și Planuri pentru o nouă creșă, la Alba Iulia: Primăria vrea să transforme o fostă Școală Generală din cartierul Partoș

Potrivit temei de proiectare, terenul de amplasament al creșei va fi organizat în patru zone, și anume:

  • zona ocupată de construcții
  • zona curții alocată jocului / recreației
  • zona terenurilor alocate circulațiilor și acceselor
  • zona verde / plantată

Construirea creșei prin schimbul de destinație a Școlii Generale nr. 4 trebuie să asigure minim următoarele categorii de spații, în principal:

  • cabinet medical cu izolator, la intrare în clădire unde se face triajul copiilor
  • vestiare copii și personal
  • băi copii și personal
  • oficiu alimentar / spațiu unde se porționează hrana copiilor, mâncarea fiind asigurată prin catering de la Creșa Cetate cu mașină autorizată
  • sală de mese
  • magazie, călcătorie / spălătorie
  • birou administrativ
  • măsuri ISU, de securitate și sănătate în muncă, etc.

Potrivit temei de proiectare, clădirea va fi prevăzută cu finisaje interioare / exterioare de calitate superioară. Se vor da specificații (calitate, dimensiuni, culoare, etc.) pentru toate materialele prevăzute în proiect.

„Construcția va fi prevăzută cu instalații interioare. Având în vedere schimbul de destinație din Școala Generală în Creșă, urmare a refacerii instalațiilor interioare (electrice, termice, sanitare) se vor redimensiona inclusiv racordurile și branșamentele la utilități, dacă este cazul. Pentru asigurarea necesarului de energie termică pentru încălzire și prepararea apei calde de consum se vor utiliza, pe cât posibil, surse regenerabile de energie. De asemenea, construcția va fi prevăzută cu corpuri de iluminat cu eficiență energetică ridicată și durată mare de viață”, se mai precizează în documentul citat.

 

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate