Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURILE vacante în instituții publice din județul Alba. Condițiile de participare la concurs

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

– administrator financiar gradul II S – Serviciul Tehnic și de Investiții

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I și Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalentă celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna), profil economic/juridic; vechime în specialitatea siudiilor – minimum 3 ani; experiență dovedită de minimum 1 an în domeniul achizițiilor publice; constituie avantaj experiență în achiziții publice în cadrul proiectelor cu finanțate europeană.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 noiembrie 2020, orele 08.00-12.00 și 14.00-16.00

Concurs: 24 noiembrie 2020, ora 10.00: proba scrisă – sala „Ștefan Apor”; 26 noiembrie 2020, ora 11.00: proba interviu – corp D, etaj 1, Laboratorul de Administrarea Afacerilor.

– laborant în învățământ debutant (S) – științe inginerești – Facultatea de Științe Exacte și Inginerești – Centrul de Cercetări Topografice

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I și Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalentă celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna), specialitatea studiilor – științe inginerești.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 noiembrie 2020, între orele 08.00-12.00 și 14.00-16.00

Concurs: 25 noiembrie 2020: proba scrisă, Laborator Rețele Internet; 27 noiembrie 2020: proba interviu, Laborator Rețele Internet.

– paznic

Condiții: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; cetățean român cu vârsta de cel puțin 18 ani; deținerea atestatului profesional; minimum 1 an vechime în muncă; apt din punct de vedere medical și psihologic pentru exercitarea profesiei de paznic, dovedit cu certificat; fără antecedente penale pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 noiembrie 2020, între orele 08.00-12.00 și 14.00-16.00

Concurs: 23 noiembrie 2020, ora 10.00: proba scrisă – sala A7, corp B, parter; 25 noiembrie 2020, ora 11.00: proba interviu – corp D, etaj 1, Laboratorul de Administrarea Afacerilor.

Relaţii suplimentare, la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

–  educator la Casa de tip Familial nr. 3 din Abrud (funcție temporar vacantă)

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; curs de calificare educator specializat organizat de furnizori autorizați de formare profesională; vechime minimă de 6 luni în profesia de educator; examen psihiatric.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 9 noiembrie 2020, ora 16.00

Concurs: 17 noiembrie 2020, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Centrul de îngrijire și asistență pentru persoane adulte cu dizabilități Baia de Arieș:

– medic primar (medicină internă) – 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar (medicină generală) – 1/2 post (0,5 normă)

Condiții: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizație de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania vizat pe anul în curs.

Centrul de recuperare și reabilitare neuropsihiatrică pentru persoane adulte cu dizabilități Galda de Jos:

– medic primar

– medic (2 posturi)

Condiții: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional, dacă este cazul; asigurare malpraxis; autorizație de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 noiembrie 2020, ora 16.00

Concurs: 19 noiembrie 2020, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, Bulevardul I Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115, mobil 0755/069.660.

Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 8 Alba Iulia

îngrijitor copii – 0,5 normă

Condiții: studii generale sau studii medii; abilități de lucru în echipă; disponibilitate pentru lucru în 2 schimburi; condiții vechime – experiența pe un post similar constituie avantaj; curs de igienă valabil sau să fie înscrisă la curs (post îngrijitor copii); (post muncitor).

muncitor – 0,5 normă – curs electrician/tâmplar/instalator

Depunerea dosarelor – la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 9 din Alba Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 7.

Concurs: 24 noiembrie 2020, ora 09:00: proba scrisă; 26 noiembrie 2020, ora 09:00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 9 din Alba Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 7, Judeţul Alba, telefon 0786/450.977.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step” nr. 12 Alba Iulia

– îngrijitoare grupă învăţământ preşcolar

Concurs: studii medii; vechime – minimum 1 an într-un post similar; abilități de comunicare și relaționare.

Concurs: 18 noiembrie 2020, ora 09.00: proba scrisă; 20 noiembrie 2020, ora 09:00: proba practică.

Relaţii suplimentare, la Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step”, nr. 12, Alba Iulia, str. Ştefan cel Mare, nr. 11, județul Alba, telefon 0258.830.879, e-mail gpp12.alba@isjalba.ro.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată” Alba Iulia

– îngrijitor grupă învățământ preșcolar

Condiții: studii medii; vechime – minimum 5 ani; curs igienă absolvit – valabil; abilități, calități și aptitudini necesare: persoană serioasă, stabilă emoțional, responsabilitate și corectitudine; să cunoască și să poată identifica materialele de curățenie de bază, necesare în activitatea de curățenie.

Concurs: 19 noiembrie 2020, ora 09:00: proba scrisă; 19 noiembrie 2020, ora 11:00: proba practică.

Relații suplimentare, la sediul Grădiniței cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, cu sediul în Alba Iulia, str. George Barițiu nr. 8, județul Alba, telefon 0358.102.921 sau 0786.912.307,e-mail gradinita.dumbravaminunata@yahoo.com.

AIUD



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Agresiune la Alba Iulia: O femeie a fost bătută în plină stradă, de concubin

Publicat

Potrivit IPJ Alba, polițiștii din Alba Iulia au emis un ordin de protecție provizoriu și dosar penal, pentru violență în familie, față de un bărbat care și-a agresat concubina pe o stradă din municipiu. Bărbatul i-a provocat femeii leziuni corporale ușoare.

Miercuri seara, Poliția Alba Iulia a fost sesizată cu privire la faptul că o persoană a fost agresată.

Din primele cercetări efectuate de către polițiști, a rezultat faptul că, în timp ce se afla pe o stradă din Alba Iulia, împreună cu concubinul său, o femeie de 52 de ani ar fi fost agresată de către acesta.

În urma agresiunii, victima a suferit leziuni corporale ușoare.

Polițiștii au aplicat formularul de evaluare al riscului, iar în urma interpretării acestuia a rezultat că se impune emiterea ordinului provizoriu de protecție, bărbatului fiindu-i interzis să se apropie de concubina sa.

Față de bărbat, a fost întocmit și dosar penal, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de violență în familie.

sursa foto: arhivă, rol ilustrativ

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bărbat din Vințu de Jos, condamnat pentru viol, depistat și reținut de polițiști în Ighiu. A fost încarcerat la Penitenciarul Aiud

Publicat

Potrivit IPJ Alba, miercuri a fost reținut de polițiști în Ighiu, un bărbat condamnat cu executare pentru viol. Bărbatul a fost trimis la Penintenciarul Aiud pentru îndeplinirea pedepsei cu închisoarea. 

Astfel, polițiștii din Galda de Jos au depistat și reținut, miercuri, pe raza comunei Ighiu, un bărbat de 47 de ani, din Vințu de Jos, care este posesorul unui mandat de executare a pedepsei închisorii, emis de Judecătoria Alba Iulia.

Bărbatul a fost condamnat la executarea unei pedepse privative de libertate de 6 ani închisoare, pentru viol.

Condamnatul a fost depus în Penitenciarul Aiud, pentru executarea pedepsei.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Simplificarea procesului de adopție: bază de date națională cu copiii aflați în situații de risc

Publicat

Ministrul Familiei, Gabriela Firea, a anunțat, joi, că a semnat contractul pentru realizarea sistemului informatic național în care vor fi incluși toți copiii aflați în situații de risc și care va simplifica și procesul de adopție.

Gabriela Firea a precizat, într-o postare pe Facebook, că sistemul informatic va fi gata până la jumătatea anului viitor.

Sistemul Informatic Național va înlocui actualele baze de date și arhive electronice folosite de Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție.

Acest sistem va fi bază pentru Legea prevenirii separării copilului de familie și a Observatorului Național al Copilului, potrivit ministrului.

„Am semnat contractul pentru realizarea Sistemului Informatic Național care evidențiază toți copiii cu probleme din țară: cu lipsuri materiale grave, fără acces la educație și sănătate, supuși violenței și abuzului, din familii cu risc de sărăcie extremă, cu nevoi speciale, inclusiv cei care sunt în grija statului și pot fi adoptați.

În plus, în premieră, vom ști în mod real câți copii sunt în situații de risc în România”, a scris Firea.

Sistemul va fi realizat de asocierea S&T România – Sysdom proiecte, câștigătorii licitației.

„Pentru prima dată, familiile, copiii și instituțiile din domeniul protecției copilului și adopției vor avea acces la o platformă digitală.

Facem o centralizare la nivel național privind copiii aflați în situații de risc și familiile vulnerabile.

Așa vom putea ști, de la sate până la marile orașe, care este situația acestor copii.

În același timp, simplificăm întreg procesul de adopție.

Va fi mult mai ușor pentru părinții adoptatori, cât și pentru autorități să aibă acces la servicii electronice.

Nu mai trebuie să se prezinte fizic la un ghișeu pentru a depune documente și toată comunicarea se face online”, a precizat Gabriela Firea.

Această baza de date va fi completată în timp real de lucrătorii sociali, din toate județele țării, cu ajutorul tabletelor care fac parte din noul Sistemul Informatic Național.

Astfel, va putea fi constituit „dosarul electronic al copilului în situație de risc: prevenire, protecție specială, adopție, dar și monitorizarea în urma adopției”.

„Sistemul Informatic Național va înlocui actualele baze de date și arhive electronice folosite de Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție.

Acest sistem va fi bază pentru Legea prevenirii separării copilului de familie și a Observatorului Național al Copilului.

Investim în acest proiect circa 9 milioane de euro, aproape 8 milioane de euro fiind fonduri europene nerambursabile.

Noul sistem informatic va fi gata până la jumătatea anului viitor”, a menționat Firea.

sursa foto: arhivă, rol ilustrativ

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: concurs pentru ocuparea unui post de inspector debutant la Direcția de Asistență Socială. Condiții și calendar

Publicat

primaria aiud

Primăria Aiud angajează inspector debutant la Direcția de Asistență Socială. Înscrierile se fac până în 26 mai, iar proba scrisă va fi în 6 iunie.

Primăria Municipiului Aiud organizează, la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată determinată a postului temporar vacant, funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Aiud, Compartiment Beneficii sociale și Autoritate tutelară din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional debutant este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

  • proba scrisă: 06.06.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu
  • interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.05.2022 – 26.05.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare la concurs sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax