Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

„Marea Înfățișare”: Ultima șansă să participi la logo-ul uriaș al orașului. Vezi cum s-a desfășurat campania până acum

Publicat

În cele trei săptămâni de când a început „Marea Înfățișare” la Alba Iulia, peste 1.300 de persoane s-au lăsat fotografiate, în campania de promovare a orașului, al cărei rezultat va fi un logo gigantic în forma Cetății Alba Carolina, compus din fețe de albaiulieni. Campania continuă și în weekend-ul acesta, în care fotograful Romulus Oprișcan îi va imortaliza pe cei care vor dori să participe la marea „față” a orașului.

„Ședința foto” va avea loc sâmbătă și duminică, în acest sfârșit de săptămână (23-24 iunie), între orele 19.00 și 21.00, în fața Porții a III-a a Cetății. Toți cei care vor trece prin zona „foto” în intervalul menționat și vor dori să își vadă fotografiile în marele puzzle al orașului vor deveni „modelele” fotografului.

Rezultatul campaniei, logo-ul uriaș, va fi o fotografie de 21.000 de mega pixeli (un pătrat cu latura de aproximativ 15 m). Aceasta va putea fi găsită pe site-ul campaniei (albaiuliamea.ro), la dimensiune întreagă, cei interesați vor putea mări poza cu zoom și se vor putea observa în marele logo al orașului. De asemenea, fotografiile vor fi postate și individual și vor putea fi descărcate.

Citiți aici mai multe despre „Marea Înfățișare” și vedeți mai jos cum s-a desfășurat campania până acum.

Vino la Marea Infatisare – Alba Iulia 2012 from Romulus Opriscan on Vimeo.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax