Economie
Banca Transilvania închide două aplicații populare în rândul clienților. Când dispar BT24 și NeoBT și cu ce vor fi înlocuite

Banca Transilvania va închide din luna martie două dintre cele mai folosite aplicații ale sale de internet banking. Începând cu data de 18 martie 2025 aplicațiile BT24 și NeoBT vor fi închise.
”Dorim să te informăm că începând cu data de 18 martie 2025 aplicațiile BT24 și NeoBT vor fi înlocuite cu aplicația BT Pay”, se arată într-un mail pe care BT a început să-l trimită clienților.
BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care clienții persoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania. Migrarea se desfășoară în etape, începând cu această lună și se va încheia în octombrie 2025.
”Toate operațiunile realizate prin intermediul celor 2 aplicații de plată vor putea fi realizate prin aplicația de mobile banking BT Pay.

Dacă după această dată dorești să folosești și o variantă desktop, e necesar să depui o solicitare în orice unitate Banca Transilvania”, se mai arată în informarea băncii.
Renunțarea la cele două aplicații era deja anunțată de bancă, încă de la sfârșitul anului trecut.
”Procesul prin care renunțăm la NeoBT și BT24 este unul etapizat. Dar stai fără griji, vei fi notificat din timp.

Între timp, noi îți recomandăm să îți descarci deja BT Pay, ca să începi să te familiarizezi cu aceasta și cu toate funcționalitățile” este mesajul postat pe siteul Băncii Transilvania, în data de 10 decembrie 2024.
Pentru Banca Transilvania, migrarea înseamnă concentrarea serviciilor în două super-app-uri care vin constant cu funcționalități noi, iar pentru utilizatori, experiențe de banking simplificate.
Comunicarea BT cu clienții, în contextul migrării
Utilizatorii vor primi de la Banca Transilvania – prin email, SMS sau prin intermediul aplicațiilor – informații despre trecerea la BT Pay și BT Go.
Recomandări pentru clienți, pentru siguranța banilor
- Analizarea critică a mesajelor primite indiferent pe ce canal, cu referire la migrare și la aplicațiile băncii.
- Comunicările care par să fie din partea BT – prin email, telefon, SMS, WhatsApp, Telegram, social media etc. – trebuie verificate în cazul în care generează suspiciuni. Pentru aceste cazuri/a raporta o fraudă, detaliile BT de contact sunt următoarele: 0264 308 055, contact@btrl.ro.
- BT nu solicită prin niciun canal de comunicare date personale sau detalii de acces în aplicațiile bancare.
- Banca nu solicită clienților instalarea de aplicații prin îndemnul de a accesa link-uri.
- Consultarea, pe site-ul Băncii Transilvania, a informațiilor despre siguranța în aplicațiile BT, siguranța online și migrare.
Creșterea semnificativă a numărului de utilizatori BT Pay și BT Go a contribuit la accelerarea gradului de digitalizare a clienților Băncii Transilvania, care a depășit 90%, precum și la schimbarea unor comportamente în relația cu banii și cu banca – de la plata contactless cu telefonul, deschiderea de cont curent, generarea de carduri 100% online până la emiterea de facturi de către antreprenori.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News