Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Bani de la stat pentru alegeri: Dacă va candida, Mircea Hava va putea cheltui 1,5 milioane de lei la europarlamentare


Publicat

colaj europarlamentare

Printr-o ordonanță de urgență, Guvernul României, a decis că banii primiți drept subvenții de către partidele poltitice pot fi folosiți în campaniile electorale. Cum românii sunt așteptați la urne de două ori în 2019, pentru europarlamentare și la sfârșit de an pentru alegerea președintelui, la ”umbra” conflictelor din justiție, OUG-ul a trecut fără a face prea mare vâlvă. 

Principalul beneficiar va fi partidul de la guvernare, PSD, care va încasa peste 145 de milioane de lei, urmat de PNL cu peste 66 de milioane de lei.

Vezi UPDATE OFICIAL: Mircea Hava are un loc garantat la Bruxelles. LISTA completă a PNL la alegerile europarlamentare

Nici politicienii care vor candida pentru un fotoliu de europarlamentar nu o duc foarte rău la fonduri de campanie provenite din subvenții de la stat.

Spre exemplu dacă se va concretiza candidatura lui Mircea Hava, partidul va dispune pentru campania acestuia de un buget de maxim 1,5 milioane de lei, iar pe o listă vor fi 33 de candidați. Astfel dacă un partid va avea lista completă va putea cheltui aproximativ 51 de milioane.

În  conturile partidelor parlamentare vor intra în 2019, peste 255 de milioane de lei, după ce în 2018 acestea au primit aproximativ 170 de milioane. Marea noutate în 2019, o reprezintă că  aceste sume vor putea fi folosite în cele două campanii electorale ce se vor desfășura anul acesta.

În felul ăsta nu mai trebuie să apeleze la donatori, nu trebuie să apeleze la resurse personale, partidele pot susţine campania şi fără bani de la candidaţi. Mă aştept să folosească subvenţia”, a declarat pentru Digi24 Marian Muhuleț, vicepreședinte AEP.

CITEȘTE ȘI: Corporația Politică SRL, cea mai profitabilă afacere din România. Cifrele scandaloase din spatele finanțării partidelor

 În anul 2019, PSD va încasa peste 145 milioane de lei, PNL – peste 66 milioane de lei, USR – peste 19 milioane de lei, ALDE – peste 14 milioane de lei, iar PMP – peste 9 milioane de lei.

O estimare a bugetului dedicat partidelor politice provenit din subvenții arată după cum urmează:

PSD – 145.568.880 de lei

PNL – 66.694.176 de lei

USR – 19.612.944 de lei

ALDE – 14.496.660 de lei

PMP – 9.439.464 de lei

Partidele politice au început deja să încaseze din banii pentru 2019

Potrivit unor documente ale instituției, Autoritatea Electorală Permanentă a plătit deja în primele zece zile ale lunii ianuarie peste 13 milioane de lei partidelor.

subventii 2019PSD a încasat peste 7,5 milioane, PNL aproape 3,5 milioane, USR peste un milion, ALDE, Mișcarea Populară și UNPR primind și ele sume sub un milion.

subventii 3Istoria se repetă și în februarie, cu aceleași sume către aceleași partide, și cu aceeași ”autoritate” la distribuție.

Opoziția critică prospăta ordonanță de urgență

Ordonanţa de Urgenţă este criticată de cei din Opoziţie, fie că primesc subvenţie sau nu.

„Noi trebuie să punem din buzunar, ei pun din subvenţie. Păi, de fapt, asta e şmecheria, aici, la bani, Dragnea e foarte bun”, a declarat pentru Digi24 Victor Ponta, preşedinte Pro România.

„Nu este un lucru corect şi fair-play faţă de competitorii care vor fi în campania electorală”, spune și Robert Sighiartău, secretar general PNL.

„Principalul beneficiar e PSD-ul, cu cât partidul e mai mare, cu atât suma e mai mare. E un beneficiu major pentru principalele partide”, arată Dan Barna, președintele USR.

În replică trezorierul PSD, Mircea Drăghici a comentat că măsura este justificată, „aşa cum şi celelalte partide care au ajuns în Parlament întâi au mers pe contribuţii proprii, după care au ajuns în Parlament şi îşi primesc subvenţia. „Trebuie să candideze, să treacă prin examenul electoral şi vor primi subvenţia” arată Digi24.

Totuși cele mai mari resurse nu se vor cheltui la alegerile europarlamentare, ci la cele prezidențiale. Un candidat pentru poziția de Președinte al României, poate să cheltuiască 20.000 de salarii minime brute, mai exact 41,6 milioane de lei în campania sa.

 

 

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

„Şcoala după şcoală”: Ministerul Educaţiei a completat normele programului pilot. Noi reglementări pentru orele remediale

Publicat

Ministerul Educaţiei a emis un ordin de completare a normelor metodologice de aplicare a programului naţional pilot de tip „Şcoala după şcoală”, pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv.

„Şcoala după şcoală”. Ministerul Educaţiei a emis un ordinul de completare a normelor programului pilot.

Citește și DOCUMENT: Ce elevi merg de luni la școală. Se modifică scenariile: ORDIN emis de Ministerul Educației și Ministerul Sănătății

Ordinul prevede flexibilizarea programului pentru activităţile remediale prin faptul că şcolile vor avea posibilitatea să organizeze programul fără o aprobare a inspectoratului şcolar, precum şi sprijinirea elevilor pentru a urma programul remedial în şcoala în care sunt înmatriculaţi, fiind considerate, din oficiu, unităţi organizatoare, toate unităţile de învăţământ în care se poate organiza cel puţin o grupă de elevi.

Actul dispune cuprinderea în program, necondiţionată de termene, a elevilor, într-un mod continuu şi adaptat nevoilor acestora. Părinţii sau reprezentanţii legali ai elevilor pot depune solicitările de cuprindere a acestor elevi în program, în mod continuu, până la data de 25 ale fiecărei luni.

Vezi și BACALAUREAT 2021: Modele de subiecte publicate de Ministerul Educației. Variante de pregătire pentru examen și calendar

Programul orar al activităţilor remediale se va stabili la nivelul unităţii de învăţământ, de către cadrul didactic, cu consultarea elevilor şi a părinţilor sau reprezentanţilor legali ai acestora.

Activităţile de învăţare remedială desfăşurate în cadrul programului national pilot de tip ”Şcoală după şcoală”, prestate de cadrele didactice, sunt remunerate cu suma de 100 lei/ oră – tarif brut.

Vezi și EVALUARE NAȚIONALĂ 2021: Modele de subiecte pentru examen, clasa a VIII-a. Teste și bareme, setul 2 – Română și Matematică

Inspectoratele școlare nu mai au niciun cuvânt în decizia școlilor de a organiza ore remediale

Noul ordin de ministru care modifică regulile de aplicare a programului “Școala după școală” prevede că “sunt considerate, din oficiu, unități organizatoare, unitățile de învățământ în care se poate organiza cel puțin o grupă de elevi, în înțelesul prezentului ordin, fără a necesita aprobarea inspectoratului școlar”, se arată într-un document obținut de Edupedu.ro.

Ordinul de ministru nu prevede acordarea de bani către elevi

Plata revine numai profesorilor, care sunt remunerați cu suma de 100 lei brut/oră inclusiv contribuțiile angajatorului.

Citește și Ministrul Educației: Posturile de directori de școli vor fi scoase la concurs. Titularizarea profesorilor, pe durată determinată

Părinții sau reprezentanții legali ai elevilor pot depune solicitările de cuprindere a copiilor în programul de ore remediale în mod continuu, până la data de 25 ale fiecărei luni.

Surse: mediafax, Edupedu.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Elevii din clasele a VIII-a și a XII-a merg la școală prin ROTAȚIE în scenariul roșu. Ministerul Educației anunță un nou ordin

Publicat

Ministrul Educației Sorin Cîmpeanu a anunțat că pregătește un nou ordin de ministru care să reglementeze felul cum se va face rotația elevilor din anii terminali, când școlile unde învață intră în scenariul roșu.

Scenariile au fost modificate pe baza cărora elevii merg la școală fizic, dar cu apariţia scenariului hibrid pe care l-a contestat de nenumărate ori ministrul Câmpeanu.

Citește și DOCUMENT: Ce elevi merg de luni la școală. Se modifică scenariile: ORDIN emis de Ministerul Educației și Ministerul Sănătății

În scenariul 3 elevii din anii terminali merg la școală doar câte o jumătate de clasă fizic, ceilalți vor face ore online.

Ordinul comun al Ministerului Educației și celui al Sănătății prevede ca 50% dintre elevii din clasele a VIII, a XII-a și a XIII-a vor merge la școală în cazul în care școlile lor intră în scenariu roșu. Adică în localitatea respectivă gradul de infectare depășește 3 la mia de locuitori. Ordinul nu specifica cum vor fi aleși acești elevi.

Vezi și BACALAUREAT 2021: Modele de subiecte publicate de Ministerul Educației. Variante de pregătire pentru examen și calendar

Ministrul Cîmpeanu a explicat la Digi24 că se va face o rotație a acestora. „Dacă vor să vină toți cei 34 de elevi dintr-o clasă, se vor lua măsuri de rotație, pentru care vom da un ordin de ministru, pentru că ține de ministerul Educației și nu mai e nevoie de un ordin comun”, a spus Sorin Cîmpeanu.

Evaluarea Națională și Bacalaureatul se vor susține indiferent de scenariu

În plus, examenele naționale se vor susține indiferent de scenariu, a mai promis ministrul.

„Am anticipat, deși nu ne dorim și eu personal nu cred că vom avea localități carantinate în perioada examenelor naționale, să luăm în calcul o excepție pentru ca toți elevii să poată participa la examene naționale.

Vezi și EVALUARE NAȚIONALĂ 2021: Modele de subiecte pentru examen, clasa a VIII-a. Teste și bareme, setul 2 – Română și Matematică

Nu va exista niciun elev în această țară care să nu poată susțină examenele naționale, indiferent de situația epidemiologică” spune ministrul Educației.

Acesta a specificat și că indiferent de scenariu, copiii vor merge la școală pentru ore remediale. „Toți elevii care au nevoie de ore de recuperare, de la pregătitoare și până la clasa a XII-a au acces cu prezență fizică la aceste ore de recuperare”, a mai spus Sorin Cîmpeanu.

Ordinul comun prevede ca „în situația în care incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 3/1.000 de locuitori dar mai mică de 6/1000 de locuitori participarea la ore este cu prezență fizică în unitatea de învățământ pentru:

– toți preșcolarii și elevii din învățământul primar;

– elevii din clasele a VIII-a, a XII-a, a XIII-a și elevii din anii terminali din învățământul profesional și postliceal, cu respectarea şi aplicarea tuturor normelor de protecţie, până la jumătate din numărul total de elevi înmatriculați în respectivele clase terminale.

Citește și Ministrul Educației: Posturile de directori de școli vor fi scoase la concurs. Titularizarea profesorilor, pe durată determinată

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

ANGAJĂRI la stat în Alba: ZECI de posturi vacante. Se caută vopsitori, muncitori, inspectori, psihologi sau șefi birou. CONDIȚII

Publicat

locuri de munca 1

Sunt câteva posturi vacante în această perioadă la instituții de stat din județul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Primăria Municipiului Alba Iulia

Vopsitor II (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii generale;

vechime în specialitate necesară – minimum 6 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

18 martie 2021 inclusiv, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
26 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Muncitor necalificat (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii generale;

vechime în specialitate necesară: –

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

10 martie 2021, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
16 martie 2021, ora 11:00: proba practică;
data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, județul Alba, telefon 0258/819.462.

Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj

Funcții contractuale (7 posturi)

Centrul de zi de socializare și petrecere a timpului liber (tip club) pentru persoane vârstnice – Blaj:

2 (două) posturi asistent social, grad debutant/grad I/grad II. normă 1/2, studii S.

Condiții specifice:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu domeniul de licență asistență socială, specializarea asistență socială;

vechime în specialitatea studiilor între 0 – 5 ani;

psiholog, grad I/grad IA, normă 1/4, studii S.

Condiții specifice: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu domeniul de licență psihologie, specializarea psihologie;

vechime în specialitatea studiilor între 5 -10 ani,

ergoterapeut, grad I/grad IA, norma 1/4, studii S;

Condiții specifice:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu domeniul de licență psihologie, specializarea psihologie, sau în ramura de știință, știința spartului și educației fizice;

vechime în specialitatea studiilor între 5-10 ani.

expert IT, grad I/grad IA, normă 1/4, studii S.

Condiții specifice;studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu domeniul dc licență științe administrative, specializarea administrație publică, sau în ramura de știință, științe inginerești;

vechime în specialitatea studiilor între 5-10 ani.

Serviciul de asistență comunitară pentru persoane vârstnice – Blaj:

asistent social, grad debutant/grad I/grad II, normă 1/2, studii S;

Condiții specifice:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu domeniul de licență asistență socială, specializarea asistență socială;

vechime în specialitatea studiilor între 0-5 ani.

Serviciul mobil de acordare a hranei pentru persoanele vârstnice „masa pe roți” – Blaj:

asistent social, grad debutant/grad I/grad II, normă 1/2, studii S.

Condiții:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu domeniul de licență asistență socială, specializarea asistență socială;

vechime în specialitatea studiilor între 0 – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

18 martie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
26 martie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Municipiului Blaj – Serviciul Public de Gospodărie, str. dr. Vasile Suciu nr. 6, telefon 0258/710.110.
Liceul Tehnologic Ocna Mureş

Îngrijitor clădiri și muncitor callificat

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor: studii medii;
vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

22 martie 2021: termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs;
29 martie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
30 martie 2021, ora 10.00: proba practică;
31 martie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Liceului Tehnologic Ocna Mureş, județul Alba, telefon 0258/870.807.

U.A.T. Alba prin Consiliul Județean Alba

Inspector de specialitate IA

U.A.T. Alba prin Consiliul Județean Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate, gradul IA, la Biroul Relații Internaționale, Diaspora, Relații Publice și Comunicare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență: domeniul fundamental (DFI) – științe sociale; ramura de științe (RSI) – științe economice;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani și 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

16 martie 2021, ora 16.00 – termenul limită pentru depunerea dosarelor;
25 martie 2021, ora 10.00 – proba scrisă – la sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68;
data și ora interviului și a probei practice vor fi comunicate ulterior.

Informații suplimentare se pot obține la sediul autorității, situat în Alba Iulia, Piața Ion I.C. Brătianu nr. 1, la Biroul Resurse Umane, telefon 0731/560.763, fax 0258/813.325, email: cjalba@cjalba.ro

Spitalul de Pneumoftiziologie din Aiud, județul Alba

Director medical

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:

absolvent de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
sunt confirmați cel puțin medic specialist;
au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Concursul se va desfășura la Sala de ședință a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68, astfel;

proba scrisă va avea loc în data de 24 martie 2021, ora 10.00;

susținerea proiectului de specialitate și interviul de selecție vor avea loc în dala de 29 martie 2021, ora 10.00.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 16 martie 2021, ora 15.00, la Biroul Resurse Umane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6.

Relații suplimentare se pot obține la sediul spitalului, la secretariatul comisiei de concurs sau la telefon 0258/861.302, interior 102.

Primăria Orașului Teiuș, Județul Alba

Muncitor necalificat I

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii generale;
fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

15 martie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
23 martie 2021, ora 10.00 – proba scrisă;
data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentate se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, Județul Alba, telefon 0258/851.101, interior 24.

Școala Gimnazială Câmpeni, județul Alba

Analist programator

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii superioare cu diplomă de licență în specialitatea informatică (informatică, automatizări și calculatoare, informatică, informatică economică, informatică de gestiune, informatică aplicată, electronică și telecomunicații);
disponibilitate pentru program flexibil;

asigură întreținerea hardware și software;

cunoștințe avansate de operare MS Office;

gestionarea rețelelor LAN, conturilor de e-mail;

comunicare folosind rețeaua de Internet, securitate în Internet;

cunoștințe de utilizare a softului specific activității în școli (SIIIR);

creare, administrare pagină web, baze de date.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

08 – 12 martie 2021, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
23 martie 2021, ora 12.00: proba scrisă;
25 martie 2021, ora 12.00: proba practică;
30 martie 2021, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială Câmpeni, cu sediul în Câmpeni, Str. Moților nr. 29, județul Alba, telefon 0258/771.560.

Liceul „Dr. Lazăr Chirilă”, Baia de Arieș, județul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii, cu diplomă de absolvire a liceului,
vechime în câmpul muncii cel puțin 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

23 martie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
24 martie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Liceului „Dr. Lazăr Chirilă”, cu sediul în Baia de Arieș, Str. 22 Decembrie nr. 41, județul Alba, telefon 0374/555.775.

Primăria Orașului Cugir, Județul Alba

Șef birou și inspector de specialitate (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

șef birou:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe economice;
vechime minimă 5 ani în specialitatea studiilor, din care minimum 3 ani într-o instituție publică într-un departament financiar – contabil și de preferință minimum 2 ani într-o funcție de conducere financiar – contabilă sau de gestionare a fondurilor publice ori a fondurilor externe nerambursabile, competențe manageriale privind gestionarea patrimoniului și/sau a fondurilor publice;

capacitatea dc a organiza și dc a lucra în echipă, capacitate dc analiză și sinteză, asumarea responsabilităților;

cunoștințe operare PC – Windows. Microsoft Office, utilizarea programelor de contabilitate.
inspector de specialitate, gradul I (achiziții publice):studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe economice și juridice;

vechime – minimum 3 ani în specialitatea studiilor;

cunoștințe operare PC – Windows, Microsoft Office.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

11 martie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
12 martie 2021: selecția dosarelor;
22 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Municipiului Aiud, județul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

10 martie 2021, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;

24 martie 2021, ora 10.00: proba practică;

29 martie 2021: proba interviu – sala Ion I. C. Brătianu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, camera 22, județul Alba, telefon 0258/861.310, interior 1013, fax 0258/861.280, e-mail resurse@aiud.ro.

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” din municipiul Blaj, judeţul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii gimnaziale;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.
19 martie 2021, ora 10.00: proba practică;
22 martie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Colegiului Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj din strada Simion Bărnuţiu nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/711.208.

Liceul Tehnologic Sebeş, Județul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – minim studii gimnaziale;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.

18 martie 2021, ora 09:00: proba scrisă;
22 martie 2021, ora 09:00: proba practică;
24 martie 2021, ora 09:00: proba interviu.

Muncitor necalificat

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – minimum studii gimnaziale;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.

18 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
24 martie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Tehnologic Sebeş, cu sediul în localitatea Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/731.010.

Liceul Tehnologic Jidvei, Judeţul Alba

Administrator de patrimoniu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii universitare;

vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

17 martie 2021, ora 10:00: proba scrisă;

19 martie 2021, ora 09:00: proba practică;

19 martie 2021, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului Tehnologic Jidvei, str. Perilor nr. 19, Judeţul Alba, telefon: 0258/881.124.

Primăria Orașului Zlatna, Județul Alba

Șef serviciu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii superioare cu diplomă de licență;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

17 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
23 martie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii nr.1 A, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleşeriu”, Sebeş, Judeţul Alba

Supraveghetor de noapte

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii dovedite cu diplomă de bacalaureat;
vechime -1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

16 martie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
19 martie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se obţin la Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleșeriu”, cu sediul în Sebeș, str. Lucian Blaga nr. 76, județul Alba, tel. 0258.731.220, ls.sebes@isjalba.ro.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

INCENDIU într-o localitate de lângă Aiud: Acoperișul unei case a fost cuprins de flăcări

Publicat

Un incediu a izbucnit în noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 12.40 la acoperișul unei case de locuit din localitatea Magina, municipiul Aiud. 

Potrivit reprezentanților ISU Alba, la ajungerea pompierilor incendiul se manifesta generalizat la nivelul acoperișului. Nu au fost înregistrate victime.

La fața locului au intervenit pompierii cu două autospeciale, o autoscară mecanică și o ambulanță SMURD.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate