Connect with us
Publicitate

Administrație

Bătaie mare pe contractul pentru lotul I al Transalpinei de Apuseni. Cinci asocieri cu zeci de subcontractori au depus oferte

Publicat

Consiliul Județean Alba a primit 5 oferte pentru finalizarea lucrărilor la lotul I al Transalpinei de Apuseni. Instituția trebuie să selecteze rapid unul dintre constructori, pentru a putea continua lucrările rămase. 

Este vorba despre mai multe asocieri, care au următorii lideri: 

Elis Pavaje (cu 5 subcontractanți și un terț)

Asociere condusă de PRENIS SRL, DIMEX 2000 Company (cu 5 subcontractanți)

Asociere SC FAR FOUNDATION SRL (lider), DRUM SERV, NOMIS 2003 SRL (cu mai mulți subcontractanți)

Asociere DECONSTRUCT AG (lider), Beton Constructorul, MRC Culici 2016, HYDROSTROY AD

Asociere MBS Group (lider), Drumuri Orășenești SA (cu 4 subcontractanți).

Termenul de finalizare este, potrivit reprezentanților instituției, de 12 luni de la semnarea contractului.

Suma pusă la bătaie este de peste 127 milioane de lei, pentru finalizarea lucrărilor pe Lotul 1.

Reamintim că a este nevoie de un alt constructor pe acest derum după ce în decembrie 2021, antreprenorul principal a intrat sub protecția legii insolvenței fapt care, implicit, a atras după sine complicații și încetinirea ritmului în derularea lucrărilor.

La acel moment, modernizarea DJ 107 I era unul dintre puținele, dar și printre cele mai importante contracte rămase în patrimoniul firmei, potrivit reprezentanților CJ Alba.

Suplimentar acestei situații, odată cu falimentul City Insurance, compania nu a mai reușit să ofere o garanție de bună execuție, aferentă și esențială contractului, în cuantum de 10% din valoare.

Nu a fost posibilă nici o altă variantă de garantare, nefiind o opțiune pentru asiguratori în cazul contractelor ce depășesc șase luni în executare.

Vicepreședintele CJ Alba, Marius Hațegan, spune că are speranțe ca lucrările să reînceapă în această toamnă, în perioada următoare.

”Astăzi (vineri  23 septembrie – n.red.) am aprobat indicatorii și pe lotul 2, în ședința de consiliu. De săptămână viitoare ridicăm pe SEAP și lotul 2” a spus Marius Hațegan.

Lucrările de pe lotul 1 sunt împărțite pe trei sectoare, astfel:

  • Sector I – km 0+000 – km 3+350
  • Sector II – km 3+350 – km 24+540
  • Sector III – km 24+540 – 43+510.

Lucrările pe acest tronson de drum constau în:

  • reabilitare părții carosabile prin execuție fundație din balast și piatră spartă și două straturi de mixturi asfaltice.
  • construire/reabilitare poduri și podețe
  • preluarea apelor pluviale printr-o reţea de canalizare din conductă cu diametrul D = 500 mm şi guri de scurgere cu sifon si depozit
  • execuție șanțuri și rigole din pământ sau pereate
  • consolidare corp drum cu zid de sprijin și rigolă ramforsată
  • montare parapeți flexibili pe fundații izolate/adâncite
  • semnalizare orizontală și verticală
  • accese la proprietăți
  • amenajare drumuri laterale
  • amenajare piste de bicicliști și trotuare
  • 9 staţii noi de autobuz

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate