Connect with us
Publicitate

BLAJ

Blocuri de marmură masivă, pentru curtea interioară a Colegiului I.M. Clain din Blaj. Cât vor costa și ce destinație vor avea


Publicat

Primăria Blaj cumpără 42 de blocuri de marmură ce urmează să fie montate pe aleile de circulație pietonală, în curtea interioară a Colegiului I.M. Clain. Valoarea investiției este de peste 660.000 de lei, fără TVA. 

Primăria Blaj a lansat miercuri, 24 martie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), o licitație pentru achiziția marmură de culoare alb pur pentru obiectivul de investiție „Amenajare urbanistică și peisagistică curtea interioară a Colegiului I.M. Clain”.

Valoarea totală estimată este de 661.500 de lei, fără TVA. 

Potrivit caietului de sarcini, se va achiziționa un număr de 42 buc (23,226 mc) blocuri masive marmură, culoare alb pur. Blocuri de marmură masivă vor avea forma de paralelipiped dreptunghic, fiind destinate montării pe aleile de circulație pietonală. Acestea vor avea un rol estetic dar și pentru odihnă și organizare de expoziții. Unul din blocuri va fi destinat ca piedestal pentru bustul I. M. Clain.

Blocurile de marmură masivă de culoare albă pur vor fi debitate în dimensiunile:

Lungime x lățime x înălțime – buc. 

  • 210 cm x 50 cm x 40 cm – 10 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 60 cm – 4 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 80 cm – 4 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 100 cm – 4 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 120 cm – 3 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 140 cm – 2 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 160 cm – 1 buc.
  • 210 cm x 50 cm x 4 cm – 13 buc.

Blocurile de marmură vor avea finisaj mat pe toate suprafețele și muchiile rotunjite cu raza mică între 2 – 4 mm.

Vezi și FOTO-VIDEO: Cum va arăta cea mai modernă curte a unui colegiu din România. Lucrări de reabilitare, la Colegiul IM Clain din Blaj



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Peste 1.900 de persoane verificate în Alba pentru respectarea măsurilor anti-COVID, în ultimele 24 de ore. Câte au fost amendate

Publicat

Peste 1.900 de persoane au fost verificate în cadrul acțiunilor organizate de Inspectoratul de Poliție Județean Alba, alături de celelalte instituții de control, privind respectarea măsurilor pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Sub coordonarea Instituției Prefectului, au continuat, în sistem integrat, acțiunile de verificare cu privire la respectarea măsurilor impuse în contextul stării de alertă, în scopul prevenirii răspândirii virusului Covid 19.

Potrivit IPJ Alba, în ultimele 24 de ore au fost verificate 655 de persoane aflate în carantină, 715 aflate în izolare și au fost organizate 13 acțiuni punctuale în cadrul cărora au fost verificate 431 de persoane. Alte 102 persoane au fost verificate în cadrul altor activități în contextul pandemiei.

Au fost controlate 56 de societăți comerciale/ persoane fizice autorizate, 69 de terase, restaurante, fast food-uri, hoteluri și 60 de  mijloace de transport, din care 12 mijloace de transport în comun.

Echipele de control au depistat și sancționat 89 de persoane care nu au respectat măsurile de protecție individuală, una care nu a respectat măsura privind carantinarea/izolarea și 14 care nu au respectat restricțiile de deplasare.

Cu ocazia unei acțiuni cu efective suplimentare, organizată la Blaj, au fost legitimate 126 de persoane, au fost verificate 77 de autovehicule și au fost aplicate 23 sancțiuni contravenționale pentru nerespectarea regulilor de protecție sanitară.

”Obiectivul acțiunilor desfășurate nu este aplicarea de sancțiuni, ci acela de a-i determina pe toți cetățenii să conștientizeze necesitatea respectării normelor sanitare pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu Covid 19.

Reamintim că, în toate localitățile se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22.00 – 05.00, iar în toate localitățile, unde incidența cumulată la 14 zile este mai mare de 4 și mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori, se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în zilele de vineri, sâmbătă și duminică în intervalul orar 20.00 – 05.00.

În toate localitățile, unde incidența cumulată la 14 zile depășește 7,5/1.000 de locuitori, se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 20.00-05.00”, transmite IPJ Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: INCENDIU într-o gospodărie din cartierul Micești, Alba Iulia. Pompierii au intervenit cu trei autospeciale

Publicat

Pompierii din Alba Iulia au intervenit vineri după-amiaza pentru stingerea unui incendiu izbucnit la Alba Iulia, în cartierul Micești.

Din primele date, a fost afectată de flăcări o anexă gospodărească în care se afla un cazan de țuică.

A intervenit Detașamentul de Pompieri Alba Iulia cu trei autospeciale.

Potrivit ISU Alba, incendiul a fost semnalat pe strada Calistrat Hogaș și se manifesta cu flacără vizibilă în interiorul construcției, acesta nefiind alimentat cu electricitate sau gaze naturale.

În jurul orei 17.40, incendiul a fost localizat.

sursă imagini: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ministrul de Interne: În noaptea de Înviere pot circula doar cei care participă la slujbele religioase. Ceilalți să rămână acasă

Publicat

paste

Ministrul de Interne spune că în noaptea de Înviere pot circula în afara domiciliului doar persoanele care participă la slujbele religioase, iar ceilalți ar trebui să rămână acasă.

„Circulația în timpul nopții este permisă în noaptea de 1 spre 2 mai, între orele 22.00 și 05.00, magazinele vor rămâne deschise până la 20.00 și în Vinerea Mare.

Sunt convins că în noaptea de Înviere, milioanele de credincioși vor da dovadă de echilibru și simț civic crescut, comportamentul fiecăruia fiind decisiv în lupta contra pandemiei.

Vezi și DOCUMENTE: MODELE DE DECLARAȚIE pe propria răspundere și ADEVERINȚĂ de la angajator

În noaptea de 1 spre 2 mai, circulația persoanelor e permisă doar pentru participanții la slujbele religioase.

Subliniez asta pentru a-i ruga pe toți cetățenii care nu participă la slujbă să rămână acasă. Chiar nu vor avea ce alte activități să desfășoare alta decât participarea la slujba religioasă.

Stațiunile de pe litoral și cele montane vor fi deschise cu respectarea tuturor regulilor, cu maxim 70% capacitate de cazare”, a spus Lucian Bode, vineri, într-o conferință de presă.

sursă: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Fost director la UM Cugir, în noul Consiliu de Administrație al Romarm. Cine sunt ceilalți membri

Publicat

Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Romarm a decis înlocuirea membrilor Consiliului de Administraţie, potrivit unui comunicat remis vineri de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului. Unul dintre cei cinci noi membri este Iulian-Cristian Simu, fost director general UM Cugir.

Noul Consiliu de Administraţie al Romarm are în compoziţie cinci membri: Bogdan Merfea, Vlad Năstase, Carmen Bahrim, Iulian-Cristian Simu şi Mihail-Dan Stan.

Noii membri ai Consiliului de Administraţie au mandate de 4 luni, cu posibilitatea prelungirii cu încă două luni.

Indemnizaţia brută lunară fixă a membrilor Consiliului de Administraţie al Romarm este de 6.454 lei, potrivit Hotărârii AGA 67/07.08.2018.

Iulian-Cristian Simu este specialist în industria de apărare, având experienţă tehnică, juridică şi managerială în domeniu. El a a asigurat, din poziţia de secretar de stat în Ministerul Economiei, coordonarea Romarm şi a filialelor sale, potrivit ministerului.

Anterior, a fost director general UM Cugir (2019-2020), șef serviciu tehnic UM Cugir (2013-2019), manager al Spitalului Orășenesc Cugir (2010-2013), Șef Serviciu Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor – Primăria Cugir (2009-2010), Șef Oficiul Prefectural Cugir (2005-2009), Inginer Proiectant Armament și Muniție (2000-2005), operator CNC UM Cugir (1988 – 2000). De profesie este inginer, absolvent al Universității Tehnice Cluj-Napoca – Facultatea de Construcții-Mașini, în 2000.

Bogdan Merfea este de profesie inginer, cu o experienţă de 21 de ani în poziţii de top executive în mai multe bănci, unde a fost responsabil cu strategia de dezvoltare, risk management şi implementarea planurilor de expansiune ale respectivelor bănci. Din aceasta calitate, a fost responsabil şi cu acordarea creditelor bancare pentru diverse companii din industria de armament, se menţionează în comunicatul Ministerului Economiei.

Vlad Năstase este expert în reorganizare şi proiecte complexe de fuziuni şi achiziţii, membru în Board-ul TMA Global (Asociaţia Globală a profesioniştilor în reorganizare), având experienţă în calitate de membru independent în Consiliul de Administraţie al TMK Artrom (companie listată la BVB) şi Fondul Român de Garantare a Creditelor pentru Întreprinzători Privaţi. Acesta conduce propria firmă de consultanţă în restructurare de business. Numirea s-a făcut sub condiţia renunţării la contractul de consultanţă între Concilium Counsulting şi UMB.

Carmen Bahrim a fost CEO la BNP Pribas Cardif Romania, are experienţă în consilii de administraţie şi pe managementul schimbării. Este specialistă în transformare de procese organizaţionale, de care s-a ocupat în mai multe companii şi asociaţii profesionale din România şi străinătate.

Mihail-Dan Stan este expert în rezoluţie bancară şi standarde financiare internaţionale (ACCA, CAFR, CECAR) şi membru în consiliul director al ACCA Romania.

Membrii fostului Consiliu de Administraţie, care au fost înlocuiţi, sunt Ionel Georgescu, Claudiu Daniel Rădulescu, Ruxandra Rodica Anghel şi Cătălina Teodorescu Hătmanu, se precizează în comunicatul Ministerului Economiei.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate