Eveniment
Cardurile de energie: Beneficiarii pot suna la call center pentru a chema poștașii acasă să le încaseze factura

Din 20 februarie, poștașii vor putea folosi terminale mobile pentru a încasa facturi cu cardurile de energie. În acest scop, Poșta Română a achiziționat 7.000 de PDA-uri.
Directorul Poștei Române, Valentin Ștefan, a explicat la podcastul Digi Context că se așteaptă ca angajații instituției să le folosească la capacitate maximă.
Citește și Cardurile de energie: De luni, 20 februarie, se pot achita facturile la curent sau gaze. Precizările directorului Poștei Române
Valentin Ștefan a precizat că pentru utilizarea terminalelor mobile nu este necesară o pregătire „mai mare decât cunoștințele necesare pentru folosirea unui telefon mobil modern”.
Totodată, acesta a explicat că utilizarea dispozitivelor constă în prima fază doar în folosirea unei aplicații.

Potrivit directorului Poștei, majoritatea beneficiarilor acestor carduri sunt pensionari, care știu și zilele în care poștașii vin la ei acasă.
În cazul în care o persoană nu știe ziua în care poștașul se află în zona sa, atunci poate suna la call-centerul Poștei Române la numărul 031.9966.
La acest număr poate solicita ca un poștaș să vină la adresa sa pentru a-i încasa factura.

sursa: digi24.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News