Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Casieriile ING dispar de săptămâna viitoare. Nu se pot face tranzacții cash în nicio sucursală. Cum se vor face plățile

Publicat

ing sediu cetate

ING, una dintre cele mai importante bănci din România, a luat o decizie radicală ce vizează toți clienții săi. Începând de luni, 29 octombrie toate casieriile fizice ale ING Bank se vor închide, banca continuând strategia de dezvoltare, prin care urmăreşte să-şi transforme sucursalele în unităţi de tipul self-service. La Alba Iulia ING are două sucursale, una în centru, la AlbaMall iar cealaltă în cartierul Cetate în zona cinema Dacia.

Banca a anunţat în mai multe rânduri, că principalul canal de tranzacţionare va fi ING HomeBank, în timp ce Self-Bank-urile vor avea noi tipuri de ATM-uri, care vor înlocui casieriile tradiţionale.

Citește și O bancă din România introduce program de lucru de acasă, orar la alegere, weekend prelungit și o zi pe săptămână la birou

Clienţii ING vor putea să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată – dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank – serviciul ING de internet banking.

Conturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 01 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar.

Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank. Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază.

Potrivit băncii, la casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgea banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING HomeBank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an.

Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă, scrie adevarul.ro

sursa foto: google street view

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax